השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 64



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : $ 1750 למקרה
  • מיסים מקומיים:
  • ביטוח צד ג' עד סך של: $ 5000000
  • ניקוי חיצוני בהחזרה:
  • מדריך חניונים:
  • מידע תיירותי:
  • שרותי דרך 24 שעות:
  • אחסנת מזוודות :
  • חנייה חופשית לרכבך:
  • מיכל גז ראשון:
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים:
  • כרטיס הנחות ברשת חניוני קרוואנים KOA


תוספות אפשריות

  • ערכת מטבח
  • כסא בטיחות לילד
  • חבילת פלטיניום פלוס: ניקיון, שירותי דרך, ביטוח שמשה קדמית, כימיכלים לשרותים, שימוש חופשי בגנרטור
  • חבילת פלטיניום: ניקיון, שירותי דרך, ביטוח שמשה קדמית, כימיכלים לשרותים
  • חבילת זהב: שירותי דרך, ביטוח שמשה קדמית, כימיכלים לשרותים
  • כיסא בוסטר לילד
  • כיסא פיקניק
  • מנשא אופניים
  • מכונת קפה
  • טוסטר
  • כימיקלים לשרותים
  • היטל נסיעה לצפון
  • בעלי חיים
  • טריזי איזון
  • היטל פסטיבל
  • ביטוח נסיעה לארה"ב
  • שירות החזרת קרוואן מהירה
  • נייר טואלט (4 גלילים)
  • נקודה חמה ניידת - Solis (כולל 500MB)
  • חבילת סיוע בדרכים: נעילה מחוץ לקרוואן, החלפת מפתח, גרירת חירום, הנעה, החלפת גלגל, הבאת דלק (פרטים מלאים בתנאים הכלליים)
  • רישום נהג נוסף
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-1000 $
  • ביטוח שמשות
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית ל-0
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ערכה אישית (כלי מיטה ומגבות)


תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 60 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 200 $ CND לא יוחזרו.
  • 30 עד 59 ימים לפני תאריך ההשכרה:30% ממחיר ההשכרה, מינימום 350 $ CND, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 29 ימים לפני תאריך ההשכרה:60% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 $ CND, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 800 $ CND, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

מינימום ימי השכרה
מינימום 7 לילות.

החזרה מוקדמת/ק"מ לא מנוצלים
מצטערים, אין פיצוי או החזר כספי עבור החזרה מוקדמת או ק"מ שלא נוצלו.
אין אפשרות לרכוש חבילות מיילים בעת קבלת הקרוואן ולא להוסיף חבילות מיילים במהלך הטיול. כל השכרה חייבת לכלול לפחות חבילת מיילג' אחת.

רשיון נהיגה/גיל הנהג
• כל הנהגים חייבים להחזיק רשיון נהיגה בתוקף בכל תקופת ההשכרה.

• לתיירים זרים מומלץ להצטייד ברשיון נהיגה בינלאומי, בנוסף לרישיון המקורי.
• גיל המינימום הוא 21. רק נהגים הרשומים בחוזה רשאים לנהוג בקרוואן.
• דמי נהג נוסף הם 
$5 ללילה עבור כל נהג.
• נהיגה בארצות הברית: 
$100 לכל רכב הנכנס לארצות הברית. במקרה של נסיעה לארצות הברית ללא יידוע של חברת ההשכרה, הלקוח יהיה אחראי על כל ההוצאות שייגרמו לקרוואן.

שינויים בהזמנה / ביטולים
במקרה של שינויים בהזמנה, המחיר הקובע הוא הגבוה מבין השניים (המחיר הקיים והמחיר החדש).
השינויים הבאים ייחשבו כשינוי בהזמנה:

• שינוי סוג הקרוואן;
• שינוי מקום היציאה;
• שינוי מקום ההחזרה;
• שינוי תאריך היציאה או ההחזרה (לא כולל הארכות השכרה);
במקרה והשוכר רוצה לעשות שינוי בסוג הקרוואן, תאריכי הקבלה או ההחזרה, מיקום הקבלה או ההחזרה, החיובים הבאים יחולו:
במידה והשינוי נעשה 15 לילות ומעלה לפני קבלת הקרוואן:
$100 בתוספת כל עליה בתעריפים
במידה והשינוי נעשה 14 לילות או פחות לפני קבלת הקרוואן: 100% דמי ביטול וחיובי הזמנה חדשה יחולו.

שינוי יעד ההחזרה
שינוי יעד ההחזרה במידה והשוכר רוצה לשנות את יעד ההחזרה לאחר תחילת ההשכרה, יש לקבל אישור מחברת ההשכרה. במידת האפשר הדבר יאושר בהתאם לזמינות ובתוספת תשלום.

הארכת תקופת השכירות
במידה והשוכר מעוניין להאריך את לאחר תחילת ההשכרה, ראשית עליו לקבל את אישור חברת ההשכרה. במידה והמשרד הראשי יאשר הארכה זו יחוייב מחיר ההשכרה הנהוג באותו יום בתחנת ההשכרה (ללא קשר עם מחיר ההשכרה ששולם מראש). התשלום הנוסף יחוייב מיידית מכרטיס האשראי של הלקוח. במידה והלקוח לא קיבל את אישור חברת ההשכרה יחול קנס בסך כפל ימי ההשכרה.

שינוי הקרוואן המושכר
במקרה שהקרוואן שהושכר אינו זמין עקב מקרים בלתי צפויים, שמורה לחברת ההשכרה הזכות לספק קרוואן מדרגה זהה או גבוהה יותר ללא תוספת חיוב. מקרה שכזה אינו נחשב להפרה ולא יזכה את השוכר בהחזר.

הדרכה
בעת ביצוע הרישום המוקדם (אונליין צ'ק אין) תהיה אפשרות לראות סרטון המסביר על הקרוואן ואופן תפעולו. במידה והשוכר צריך/רוצה הדרכה אישית, ניתן להזמין אותה בעת ביצוע הרישום המוקדם תמורת $50. בעת קבלת הקרוואן, חבר מצוות תחנת ההשכרה יעמוד לרשות השוכרים ויענה על כל שאלה שתעלה. בנוסף, השוכר ימלא שאלון קצר לפני תחילת ההשכרה.

רישום מוקדם - Online Check-In
השוכר נדרש לבצע רישום/'צ'ק אין' בכתובת: www.canadream.com/online-check-in/את הרישום ניתן לבצע החל מ-5 ימים לפני קבלת הקרוואן. במהלך הרישום המוקדם השוכר יקבע את שעת קבלת הקרוואן שלו. ככל שהרישום יבוצע מוקדם יותר כך יהיו יותר אפשרויות של זמני קבלה. בזמן ההזמנה, מומלץ לשלוח לחברת ההשכרה כתובת דוא"ל אליה יישלח תזכורת כתובת לביצוע הרישום. זאת תהיה הפניה היחידה מחברת ההשכרה.
הרישום הינו תהליך בן 10 שלבים פשוטים ולוקח עד שעה להשלימו. השוכרים ימלאו את פרטי הנהגים, פרטי ליצירת קשר במקרה חירום והשוכר יקרא ויקבל את תנאי ההשכרה, הביטוח ומידע חשוב אחר. השוכרים יראו סרטון וידאו אודות הקרוואן כך כך שהם לא יצטרכו לעשות זאת בעת קבלת הקרוואן. השוכרים יבחרו את שעת קבלת הקרוואן וכן פריטים נוספים להשכרה. השוכרים ישלמו עבור הפריטים הנוספים ויתנו פיקדון כך שאין הרבה מה לעשות ביום קבלת הקרוואן.
ברגע שהליך הרישום המוקדם יסתיים, השוכר יקבל עותק של תנאי ההשכרה לדוא"ל שלו והוא יוכל להיכנס למידע נוסף וקישור לסרטון ההדגמה אם ברצונו לראות אותו שוב.
- במידה והשוכר הזמין קרוואן מדגם 'Run of Fleet', זה יהיה הזמן שבו הוא ידע איזה קרוואן הוא עומד לקבל, למרות שיש סיכוי קטן שזה ישתנה בסופו של דבר.
- במידה והשוכר הוא חלק מקבוצה, הראשון שיבצע את תהליך הרישום יוכל לקבוע את שעת הקבלה בשביל כולם, למרות שאפשר יהיה לשנות את זה באופן אישי.
בעת הרישום המוקדם השוכר יבחר את שעת החזרת הקרוואן. השעות הרגילות בין 8:00 ל-10:00 ימשיכו להיות בחינם. החזרות מאוחרות יותר, יעלו $75 לכל שעה עגולה (פרטים בהמשך הטקסט).

קבלת הקרוואן
השוכרים יקבעו את זמן קבלת הקרוואן שלהם במהלך ביצוע הרישום המוקדם באתר - 5 ימים לפי קבלת הקרוואן. 
כדי לעמוד בתנאי הריחוק הנדרשים, נא להקפיד על הזמנים כדי שיהיה אפשר למזער את מספר האנשים הנמצאים בתחנה בכל עת.

בעת הרישום המוקדם, השוכרים יקבעו את שעת קבלת הקרוואן. שעות הקבלה הרגילות הן בין 13:00 ל-16:00. ניתן להזמין קבלת קרוואן מוקדמת על בסיס כל הקודם זוכה ובעלות של $75. שירות זה ניתן להזמין אך ורק בעת הרישום המוקדם ולא ניתן לבצעו בעת ביצוע ההזמנה, היות ויש גורמים תפעוליים רבים המשפיעים על זמינות הקרוואנים.
שוכרים שיגיעו לתחנת ההשכרה ללא ביצוע הרישום המוקדם, יידרשו לעשות זאת בתחנת ההשכרה ע"י טאבלט.
בעת ההגעה לתחנת ההשכרה, השוכרים יזוהו ויאמתו את פרטי ההשכרה ולאחר מכן יילקחו לקרוואן שלהם כדי להשלים סיור מהיר ולמלא טופס בדיקת נזקים.
• ברישום המוקדם ניתן להזמין הדגמה אישית בעלות של $50 במידה והשוכר ירצה הדרכה אישית.
• במידה ורוצים ציוד נוסף, ניתן לשכור אותו לפני השלמת קבלת הקרוואן.
• חבר מצוות התחנה ילווה את השוכרים כדי לענות להם על שאלות אם יהיו.

אין להגיע לתחנת ההשכרה ללא תיאום מראש. כדי להקטין את מספר השוהים בתחנה בו זמנית, יש להגיע אך ורק בהתאם לשעה שנקבעה.

החזרת הקרוואן
תהליך החזרת הקרוואן אורך כ-30-15 דקות. על השוכר לבחור שעת החזרת קרוואן במהלך ביצוע הרישום המוקדם.
זמני החזרת הקרוואנים הסטנדרטיים הם בין 8:00 ל-10:00 בבוקר בקיץ ובין 9:00 ל-10:00 בחורף. החזרה מאוחרת יותר אפשרית בעונת הקיץ בין 10:00 בבוקר ל-15:00 בצהריים תמורת תשלום נוסף של
$75 לשעה ותלויה בזמינות, על בסיס כל הקודם זוכה. הערה: זמני החזרת הקרוואן תלויים גם במצב הקרוואן בהחזרתו כמו שירות, תיקונים וכו'.
החזרה בין 8:00 ל-10:00 - חינם

החזרה בין 10:00 ל-11:00 - $75
החזרה בין 11:00 ל-12:00 - $150
החזרה בין 12:00 ל-13:00 - $225
החזרה בין 13:00 ל-14:00 - $300
החזרה בין 14:00 ל-15:00 - $375

חיוב עבור איחור בהחזרת הקרוואן הוא $150 לשעה.
בין 16 באוקטובר ל-30 באפריל שעת ההחזרה המאוחרת ביותר היא בין 13:00 ל-13:59.

שעות פעילות עונת הקיץ
• קלגרי, אדמונטון, ונקובר, טורונטו, מונטריאול, הליפקס:
1 במאי עד 30 בספטמבר - שני עד ראשון מ-8:00 עד 18:00

• ווייטהורס:
12-1 במאי - שני עד שישי מ-8:00 עד 16:00 (החזרת קרוואן אפשרית רק בין 12-1 במאי)
13 במאי עד 27 בספטמבר - שני עד ראשון מ-8:00 עד 17:00
28 בספטמבר - התחנה סגורה לעונת החורף

שעות פעילות עונת החורף
• קלגרי, אדמונטון ונקובר, טורונטו:
1 באוקטובר עד 30 באפריל - שני עד שבת מ-9:00 עד 16:00
• מונטריאול, הליפקס:
1 באוקטובר עד 30 באפריל - שני עד שישי מ-9:00 עד 16:00; שבת מ-9:00 עד 14:30
• ווייטהורס:
התחנה סגורה מה-28 בספטמבר עד 1 במאי


* קבלת או החזרת הקרוואן בימי ראשון בין 1 באוקטובר ל-30 באפריל אפשרית עבור $435 לכל איסוף או החזרה

החזרת הקרוואן
יש להחזיר את הקרוואן כפי שהתקבל בתחילת ההשכרה, נקי מבפנים, הכלים שטופים ומפונים ועם מיכלים ריקים. לא צריך לנקות את הקרוואן מבחוץ אלא אם הוא מלוכלך באופן קיצוני. בעת קבלת הקרוואן יש אפשרות לרכוש שירות החזרה מהירה כדי להוריד  את נטל הניקיון הסופי בסיום ההשכרה.
במידה והקרוואן לא יוחזר כפי הנדרש, יחולו קנסות בהתאם.

דמי פיקדון
• כל השכרה מחוייבת בפיקדון של $1,750 לכל נהג בהשכרות שמועד קבלת הקרוואן חל מה-1 באפריל 2025 הפיקדון יהיה 3,000 $
• אישור כרטיס אשראי חתום, פתוח, נלקח ביציאה לכל ההזמנות
• הפיקדון משולם בכרטיס אשראי בלבד הוא מחוייב בפועל
• דמי הפיקדון מוחזרים בעת החזרת הקרוואן כאשר הוא נקי וללא נזקים

השוכרים צריכים להגיע בכוחות עצמם אל תחנות ההשכרה בזמן שנקבע עבורם לקבלת הקרוואן. חברת ההשכרה תשמח לסייע בהזמנת מונית בסיום ההשכרה.

נסיעה בכיוון אחד
על בסיס זמינות, אנו מציעים השכרות בכיוון אחד מכל התחנות ולכל התחנות שלנו. השכרות כיוון אחד חייבות להיות מאושרות מראש ויש חיובים נוספים.

מיסים
מיסי מכירות חלים על כל חיוב כדלקמן:
• קלגרי, אדמונטון, ווייטהורס - 5%
• ונקובר - 12%
• טורונטו - 13%
• מונטריאול - 14.75%
• הליפקס - 15%
המיסים מחושבים על מחיר ההשכרה הכולל.

חבילות מיוחדות
חבילת זהב: שירותי דרך, ביטוח שמשה קדמית, כימיכלים לשירותים - 
$155
חבילת פלטיניום: שירות החזרה מהירה, שירותי דרך, ביטוח שמשה קדמית, כימיקלים לשירותים - $225
חבילת פלטיניום פלוס: שירות ניקיון, שירותי דרך, ביטוח שמשה קדמית, כימיקלים לשירותים, שימוש חופשי בגנרטור - $280

פרטים
שירות החזרה מהירה - $135: ניקיון חיצוני, ניקיון פנימי, ריקון מיכלי המים, ריקון אשפה ומיחזור.
הניקיון החיצוני והפנימי כוללים שימוש רגיל. ניקיון 
- פנימי או חיצוני של לכלוך מסיבי, זפת מהכביש, שמין וכו', יגרור חיובים נוספים כמפורט בהסכם ההשכרה. שעה של ניקיון חיצוני ושעה של ניקיון פנימי כלולים בחבילה.
שירותי דרך - $10 ללילה: נעילה מחוץ לקרוואן, החלפת מפתח, גרירת חירום (50 הק"מ הראשונים), הנעה, החלפת גלגל רזרבי (גלגל חדש לא כלול), הבאת דלק (עד 20 ליטר, הדלק בתוספת תשלום).
מטרת השירות הוא לסייע במהירות האפשרית. בעוד שהפניה של השוכר לחברת ההשכרה תקבל את מלוא תשומת הלב, חברת ההשכרה לא אחראית לעיכובים שיגרמו עקב פעולות השוכר או נסיבות שלא בשליטת חברת ההשכרה (עומסי תנועה, תנאי מזג אוויר וכו'). במידה ושירות זה לא נרכש בעת קבלת הקרוואן, והשירות נדרש בעקבות טעות של השוכר, חברת ההשכרה תספק את השירות הנדרש לבקשת השוכר אולם הוא יהיה על חשבון השוכר. השירות מוצע כאפשרות לבחירה. עם רכישת אפשרות זאת, החיוב יחול עבר כל יום מלא או חלקי. ההגבלה על השירות היא $400 למקרה. אפשרות זו ניתנת לקרוואנים שנמצאים במקומות מותרים לנסיעה בעת בקשת העזרה. השירות מתבטל במידה ואחד הנהגים שאושרו נהג בפזיזות שהסתיימה בקריאת החירום. פזיזות ופעולות מכוונות כוללות - אך לא מוגבלות לנהיגה במקומות אסורים, נהיגה בשכרות, נהג לא מורשה וכו'. בכל המקרים האלה השירות יינתן אולם יהיו חיובים בהתאם. במידה ונרכשה אפשרות זו, השוכר יהיה אחראי לשלם בהתאם למפורט בהסכם ההשכרה.

ביטוח שמשה קדמית  - $12 ללילה: מוגבל לשמשה אחת לכל ההשכרה ו/או עד 3 נזקי חצץ.
ביטוח זה לא יהיה תקף אם הנזק נגרם כתוצאה מתאונה שימוש לא מורשה או רשלנות.

שוכרים שירכשו את הפחתת ההשתתפות העצמית ל-$0 יהנו מהנחה בחבילות המיוחדות:
חבילת זהב: $95
חבילת פלטיניום: $175
חבילת פלטיניום פלוס: $220

הגבלות נסיעה
לא כל קרוואן מתאים לנסיעה בכל מקום ולכן חשוב לבחור את הקרוואן המתאים לטיול המתוכנן. לחברת ההשכרה נשמרת הזכות הבלעדית לאסור נסיעה באזורים מסויימים עקב כבישים משובשים או תנאי מזג האוויר או עקב הערכת המרחק ליעד של השוכר בהתאם לאורך תקופת ההשכרה (כמו מקום רחוק מאוד בהשכרה קצרה וטיול מעגלי).
לטובת בטיחות הנוסעים, המקומות הבאים מוגבלים לנסיעה:

• נסיעה לעמק המוות מותרת בעונה הנמוכה (15 בספטמבר עד 15 במאי) עקב טמפרטורות קיצוניות ותנאי דרך בימי הקיץ.
• נסיעה בכביש דאמפסטר (Dempster) ביוקון, אסורה בין 15 בספטמבר עד 15 במאי עקב תנאי הדרך. אין בעיה לנסוע בכביש זה בין 16 במאי ל-14 בספטמבר.
• נסיעה במקומות מרוחקים אחרים שלא כתובים כאן, מותנית באישור מראש של חברת ההשכרה.

הלקוח יהיה אחראי על כל ההוצאות שייגרמו לקרוואן כתוצאה מנסיעה במקומות אסורים.

הגבלות נסיעה עירונית
אסור לנוע עם קרוואן במנהטן עקב הגבלת חנייה וגובה. קרוואנים הנושאים מיכלי גז פרופן אסורים בנסיעה במנהטן או במנהרות.
החנייה במונטריאול ואוטווה אסורות. האיסור כולל מגרשי חנייה, חניות של בתי מלון, רחובות צדדיים, קניונים וכו'. כדי להיכנס למקומות אלו - יש לחנות בחניוני קרוואנים מחוץ לעיר ולהשתמש בתחבורה ציבורית. במקרה של גניבה שמתרחשת במקומות האסורים במונטריאול ואוטווה השוכר יחוייב ב-7,500 $.

אזורים אסורים לנסיעה
המקומות הבאים אסורים לנסיעה בכל זמן:
• כבישים לא ציבוריים או לא רשומים
• כבישים לא ממוספרים
• מקסיקו
• כל הכבישים בנונאווט (Nunavut)

עקב תנאים לא טובים של חלק מהדרכים והכבישים המהירים, אסור לנסוע במקומות הבאים:

Prohibited roads in Alaska:
• Denali Highway: (Hwy 8 from Paxson to Cantwell)
• Dalton Highway (north of Livingood)
• Eagle, Alaska (Hwy 5 north) from the junction of Hwy 9 (Top of the World Highway) and Hwy 5 west
• McCarthy Road between Chitina and McCarthy, Alaska
• Northway Road (off AK-2) to Northway
• Nabesna Road (off AK-1) to Nabesna
Prohibited roads in Yukon:
• North Canol Highway
Prohibited roads in Quebec, Newfoundland and Labrador:
• Highway 500 (Trans Labrador Highway) from Goose Bay to Labrador City
• Highway 389 from Labrador City to Baie Comeau
• Highway 510 from Red Bay to Happy Valley-Goose Bay
• Highway 167 north of La Doré
• Highway 109 and Baie James Road, Quebec
• The island of St Pierre & Miquelon (off the coast of Newfoundland)

שוכרים אשר יסעו במקומות אסורים או מוגבלים ללא אישור יחוייבו בקנס של 1500 $ ויאבדו את כל סוגי הביטוח. לאפולו יש את הזכות להגביל נסיעה בכל זמן. ההגבלות נכנסות לתוקף ברגע קבלת הקרוואן.

היטל צפון
יש תשלום נוסף של
$625 עבור השכרות המתחילות מונקובר, קלגרי, אדמונטון, טורונטו, מונטריאול או הליפקס עם אישור לנסוע ב:

• Alaska Highway north of Fort St. John, British Columbia
• Nisga’a Hwy- Highway 113- North of Terrace
• Cassiar Highway (#37) north of Kitwanga, British Columbia
• Highway 35 north of Peace River, Alberta
• Northwest Territories, Yukon, Nunavut, Newfoundland
• Quebec & Labrador north and east of Sept-Iles
• Baie James Road, 
Quebec

אפשר להוסיף את היטל הנסיעה לצפון בתהליך הרישום המוקדם באינטרנט. שוכרים אשר יסעו לצפון למקומות שמחוייבים בהיטל - ולא שילמו, יחוייבו בעלות המלאה עבור נזקים או תאונות לקרוואן.
יש אישור מיידי לנסוע במקומות האלה כשקבלת הקרוואן בוויטהורס, למעט לאזורים האסורים:
Dalton Highway (#11 north of Livengood); Denali Highway in Alaska; 
 North Canol Highway in the Yukon.
לקוחות הרוצים לנסוע לאיזור הצפוני חייבים ליידע את תחנת ההשכרה ולקבל אישור. 

נסיעה בארה"ב
השוכרים מוזמנים לנסוע לארה"ב עם דרכון/ויזה וכל מסמך רלוונטי אחר ובהתאם למגבלות הממשלה.
יש חיוב חד פעמי של
100 $ עבור נסיעה בארה"ב (כולל אלסקה) ללא הגבלה. במידה והנסיעה בארה"ב לא כלולה בהזמנה, אפשרי להוסיף אותה בעת תהליך הרישום המוקדם באינטרנט. חובה לשלם את העלות לפני הכניסה לארה"ב אחרת הביטוח לא יהיה תקף.

היטל פסטיבלים
יש היטל של 2500 $ ליוצאים מכל התחנות של חברת ההשכרה לפסטיבלים עם אישור מראש למעט:
פסטיבל ברנינגמן - חברת ההשכרה לא מאשרת נסיעה לפסטיבל ברנינגמן בנבאדה. קנס על סך 5000 $ יחול באופן אוטומטי אם המעקב הגיאגרפי של הקרוואן יראה שהקרוואן נמצא באיזור.
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לעדכן את רשימת הפסטיבלים המושפעים מהיטל זה.

שוכרים שנוסעים לפסטיבלים חייבים להודיע על כך מראש ולקבל אישור.

מצב חורף
כל הקרוואנים חייבים לעבור למצב חורף כאשר נוסעים למקומות בהם שוררים תנאי קיפאון. המצב כולל ריקון של כל המים בקרוואן כולל השירותים, כל מיכלי המים, הצינורות, הכיורים וכו'.
ברגע שהקרוואן מרוקן ממים - אין למלא שום מים בקרוואן ולא להתחבר לשום רשת מים עירונית. משמעות הדבר היא שאין מים בקרוואן. קרוואן שנלקח מתחנה בה הטמפרטורה היא מתחת ל-1.6 מעלות צלסיוס (35 מעלות פרנהייט) יהיה במצב חורף.
באחריות השוכר ועל חשבונו לדאוג ולוודא שהקרוואן עובר למצב חורף כאשר צריך במהלך ההשכרה. השוכר יהיה אחראי גם על עלויות החזרת הקרוואן למצב רגיל בעת החזרתו לתחנה. היטל של 150 $ יחול במידה והקרוואן יחזור לא במצב חורף לתחנה בה הטמפרטורה נמוכה כאמור.
השוכר יהיה אחראי לכל נזק שייגרם למערכת המים עקב קפאון.

ביטוח ביטול חופשה
במקרה ויש הפרעה במהלך ההשכרה שנגרמת כתוצאה מתקלה מכאנית כפי שיפורט בהמשך (לא כולל תאונה או נזק שנגרם באשמת השוכר) ליותר מ-48 שעות עבודה לאחר הדיווח לחברת ההשכרה, השוכר יפוצה עד למקסימום עלות יום השכרה, עבור כל יום עד שהתקלה תיפתר. תקלה מכאנית או של ציוד הכולל מיזוג אויר בתא המגורים, משאבות המים, שירותים/מקלחת, מקרר, תנור/כיריים חייבת להיות מוערכת ע"י תחנת ההשכרה או מתקן מורשה. פיצוי יינתן אך ורק אם השוכר הודיע על התקלה לחברת ההשכרה ושיתף פעולה עימה. אי הודעה לחברת ההשכרה תיחשב כאילו הבעיה מזערית ולא מפריעה לשוכר וע"כ הוא אינו רשאי לתבוע. תקלה ותיקונים ב-WiFi, מכשירי נסיעה, רדיו, טלויזיה, CD, DVD, סוכך הצל, מערכת בקשת שיוט וכו', אינן נחשבות תקלות מכאניות ולא נחשבות כחלק מהביטוח הזה.
התנאים הבאים מביאים לתקלות אפשריות ולכן חברת ההשכרה לא תהיה אחראית לפיצוי:
- מזג אוויר בטמפרטורה מעל 36 מעלות צלזיוס.
- תנורי חשמל או גז בטמפרטורה מתחת ל-0 מעלות צלזיוס.
- הקפאת משאבות המים בטמפרטורה מתחת ל-0 מעלות צלזיוס.

תיקונים
אף על פי שהקרוואנים ממודלים אחרונים יתכן ויהיה צורך בתיקונים קטנים או החלפה של ציוד קטן מערכת המטבח. תיקון בסך של עד 150 $ יכולים להתבצע ללא אישור חברת ההשכרה מראש ויוחזרו בסיום ההשכרה כנגד הצגת קבלה והחלק המוחלף למעט באם הנזק נגרם באשמת השוכר.לתיקונים שעלותם יותר מ-150 $ נדרש אישור מוקדם מאת חברת ההשכרה.כל הקרוואנים מכוסים בביטוח שירותי דרך 24 שעות ביממה.

הפרות ודמי מנהלה
לחברת ההשכרה שמורה הזכות לחייב את השוכר עבור קנסות מהירות, חנייה, עברות תנועה וכבישי אגרה. 

בעלי חיים
אסור להסיע בעלי חיים בקרוואן למעט כלבי נחייה. הסעת בעלי חיים ללא אישור יחוייבו בקנס של 500 $ כדי לכסות עלויות חיטוי וניקיון.

עישון
העישון בקרוואן אסור. עישון בקרוואן יחוייב קנס של 750 $ כדי לכסות עלויות חיטוי וניקיון.

אחריות
במקרה, ובשל סיבה שמעבר לשליטת החברה, הקרוואן שהוזמן לא זמין, החברה שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן חלופי באותה איכות או איכות גבוהה יותר ללא תוספת תשלום. במידה ומוצע קרוואן ברמה נמוכה יותר, האחריות היחידה של החברה היא להחזיר את ההפרש בין שני הקרוואנים.
אמנם זה נדיר, אבל תאונות ותקלות מכאניות מאלצות לפעמים החלפת קרוואנים.

דלק
לחברה אין התחייבות לגבי צריכת הדלק. הקרוואנים מסופקים עם לפחות רבע מיכל דלק. במידה והקרוואן יוחזר עם פחות דלק, יהיה חיוב ע"פ תעריף חברת ההשכרה. אין החזר כספי במידה והוחזר יותר דלק ממה שהתקבל.
במהלך עונת החורף, ייתכן והמיכל יהיה מלא ולכן יש להחזירו מלא.

כיסאות ילדים
יש אפשרות לשכור כיסאות ילדים בתחנות ההשכרה. הזמינות אינה מובטחת ולכן מומלץ להזמין אותם בעת ההזמנה ולא בתחנה עצמה. האחריות על התקנת הכיסאות והתאמתם לילד היא באחריות הבלעדית של ההורים. צוות חברת ההשכרה יכול לספק הדרכה אך לא מתקין את הכיסא בפועל. בוסטרים ללא משענת גב, לא מומלצים לשימוש בקרוואנים מכיוון שהם מאובטחים רק בחגורת מותניים. חברת ההשכרה מספקת גם כיסאות המתאימים ל-3 אפשרויות - כיסא תינוק, כיסא ילדים ובוסטר. באחריות ההורים להתאים את המושב לילד.
הקרוואן  מדגם TC-A הוא 
היחיד עם 3 נקודות עגינה - Isoflex
הקרוואנים מדגם 
SVC, MH-A, MH-B, MH-X מצויידים בנקודת חיבור קבועה אחת לפחות
כל סוגי הכיסאות מאובטחים בחגורת מותניים

כיסא תינוק (נגד כיוון הנסיעה): גיל - 0 עד שנה / משקל - עד 9 ק"ג
כיסא ילדים: גיל - שנה עד 7 שנים / משקל - עד 18 ק"ג
בוסטר: גיל - 7 / גובה - עד 145 ס"מ
קרוואן מדגם TC-A 
ניתן לחבר מקסימום 3 כיסאות תינוק או כיסאות ילדים/בוסטרים

קרוואן מדגם DVC
ניתן לחבר מקסימום 2 כיסאות תינוק או כיסאות ילדים/בוסטרים
קרוואן מדגם SVC, MH-A, MH-B, MH-C, MH-X
ניתן לחבר מקסימום 2 כיסאות: כיסא תינוק 1 או 2 כיסאות ילדים/בוסטרים

Minimum Rental
7 nights.

Early Returns/Unused Kilometers
Sorry, there are no refunds for early returns or unused kilometers.
It is not possible to purchase mileage packages at pick-up and not to add mileage packages during the rental. Each rental must include at least one mileage package.

Driving License/Driver's Age
• All drivers must possess a driver's license valid for the entire rental period
• An international driver's license is recommended for foreign tourists
• Minimum age is 21. Only drivers listed on contract are allowed to drive
• Additional Driver Fee: $5 per night for each additional driver
• Driving in U.S.A: $100 for each vehicle entering the USA. In the event Canadream RV Rentals is not made aware of travel in the US and an incident occurs the insurance coverage will be void and the client will be fully responsible for all costs.

Booking Amendments / Cancellation
Any changes made to a booking will be calculated by using the higher one of the two rates, either the original Flex Rate or the Flex Rate current at the time of the booking alteration.
The following are classified as booking alterations:
• Change of vehicle type
• Change of pick-up location
• Change in drop-off location
• Change in the pick-up date, excluding booking extension
• Change in the drop-off date, excluding booking extension
In the event the hirer wishes to make changes to the following: vehicle booked, pick up or drop off dates, pick up or drop off locations the following charges will apply:
• If amended 15+ nights prior to pick up: $100 plus any increase in vehicle charges.
• If amended 14 nights or fewer prior to pick up or No show: 100% of cancellation fees and new booking charges will apply.

Change to drop-off location after pick-up
If Guest changes their drop-off location after pick-up, they should get in touch with our friendly reservations team who will be happy to help. Our team will advise the Guests if the change is possible and if a relocation fee applies. Any fees would be charged directly to the Guest on a retail rate.

Extending a Road Trip
If a Guest gets swept up in the adventure of their road trip and wishes to extend their booking whilst on hire, they must first obtain authorization from CanaDream Reservations who will advise of the additional costs. Rental extension is subject to fleet availability. The extra cost (Retail rate) of an extended booking must be paid by credit card over the telephone or at a CanaDream location immediately on confirmation of the booking extension.
If the Guest decides to extend their booking duration before pick-up (changing the drop-off date) the Booking Amendment policy applies.

Change of RV
We understand Guests needs are different and therefore our RV’s can be requested by category, however not by make or model. We always do our best to accommodate requests, however should the booked RV not be available due to unforeseen circumstances we will substitute the booked RV with an alternative available at the time of pick up, at no extra cost. Any changes to the booked RV and agreed to by or requested by the Guest do not entitle the Guest to a refund.

RV Demonstration
During the On line Check-In process the customers watch a video of vehicle demonstration, safe driving, and CanaDream Club welcome video. A personal demonstration can be booked during Online Check-in for a fee of $50 if the Guest requires one to one tuition. On Pick-up, a member of our Guest Services team will be on hand to help and answer any questions they may have on the exterior and interior of their RV unit. Guests are also asked to complete a short pre-departure survey. Guests will also complete a drop-off survey upon return.

Online Check-In
All Guests must complete online check-in at www.canadream.com/online-check-in/ prior to arrival at CanaDream. Check in opens 5 days before pick-up. check- in time will be selected by the Guest during online check-in. The earlier you complete online check-in the wider the choice of arrival slots.
We also recommend to provide us your email at the time of booking, so that you can receive an automated Online Check-in email 5 days before pick-up. NOTE: CanaDream will not communicate with the Guest on any other matter other than Online Check-in invites.
Online Check-in is a simple 10 step process and takes up to 1 hour to complete. Guests will be asked for their driver’s information, emergency contact details, read and accept the Rental Agreement, Insurance Coverage and other Important information. They will watch the vehicle demo video so they do not need to watch this on the day of pick up and they will select their arrival time at the station and be able to select any additional travel extras they may want. They will pay for their security deposit and any extras, so there is nothing to process on the day.
Once Online Check in is completed, they will receive a copy of their accepted documentation by email and will be able to access links to the demo video if they would like to watch this again.
- If Guests have booked a Run of Fleet unit, their vehicle allocation will be shown to them at this time, while there is a slight chance this may need to change, it would be uncommon.
- If Guests are part of a group, the first person in the group can allocate the entire groups pick up time. Though this can also be changed be the individual.
Guests will also choose drop off time. Standard Drop-off times are between 8am and 10am and are free of charge. Late Drop off times are available between 10am and 3pm for a fee of $75 per hour (details below).

RV Pick Up
Pick-up time is selected during online check-in - 5 day prior pick-up.
With social distancing measures, these times must be adhered to so that we can minimise the number of Guests at our stations at any one time.
Guests must select their pick-up time during online check-in. Standard Pick up times are between 1pm and 4pm. Early Pick up is available between 10am-12:45pm for a fee of $75 and is subject to availability slots.
Early pick-ups are available on a first come first serve basis. This service can only be booked during the Online Check-In, it is not bookable at the time of making the booking as there are many operational factors which would determine the unit’s availability for an early morning pick up.
Guests who arrive at the station without having checked in online, will be required to perform online check-in at the station on a tablet device.
• On arrival at their station, Guests will verify their identity/booking and be taken to their RV to complete the quick start tour and perform the damage inspection.
• A personal demonstration can be booked during Online Check-in for a fee of $50 if the Guest requires one to one tuition.
• If any additional Travel Extra items are required, these can be purchased prior to the completion of pick-up process.
• A member of our Guest Services team will be on hand to help and answer any questions Guests may have during pick-up.

Guests are advised against turning up early to attempt an early pick-up. We wish to limit the number of Guests at our station and so Guests are asked to arrive on time according to their chosen pick up time.

RV Drop-off Times
RV Drop off takes around 15-30 minutes to complete. Guests must select their Drop-off time during online check-in. Standard Drop-off times are between 8am and 10am during Summer season and between 9am and 10am during Winter season. Late Drop off times are available between 10am and 3pm for a fee of $75 per hour and is subject to availability slots, available on a first come first served basis. Note: Drop off times are also subject to conditions on the vehicle such as servicing and repairs or quick turn arounds.
8-10am Free
10-11am $ 75
11am-12pm $ 150
12-1pm $ 225
1-2pm $ 300
2-3pm $ 375

Late charges for drop-offs after 10:00 will be $150 per hour.
Between 16 October- 30 April Late Drop-Off fees do not apply - The latest drop-off time slot will be from 1:00 - 1:59PM

Hours of Operation - Summer Season
• Calgary, Edmonton, Vancouver, Toronto, Montreal, Halifax:
May 1 - September 30: Monday-Sunday 8:00-18:00
• Whitehorse :
May 1 to 12: Monday to Friday 08:00 to 16:00 (Drop off's available between May 1-12 only)
May 13 to September 27: Monday to Sunday 08:00 to 17:00
September 28: Closed for the Winter

Hours of Operation - Winter Season
• Calgary, Edmonton, Vancouver, Toronto:
October 1 - April 30: Monday-Saturday 9:00-16:00
• Montreal, Halifax:
October 1 - April 30: Monday-Friday 9:00-16:00; Saturday 9:00-14:30
• Whitehorse:
Closed from September 28 to May 1

* Sunday pick-up/drop-offs can be requested from October 1 to April 30 for a Sunday fee of $435, per pick-up or drop-off

Returning the RV
The RV’s need to be returned to the station as they were collected, with the interior cleaned, dishes washed and put away  and holding tanks emptied. The RV exterior does not require cleaning unless it’s covered with excessive dirt or mud, making it difficult for our team to see its return condition. Also available for purchase at check-in is Drop & Go to reduce the final cleaning burden.
Fees wiil apply if the RV is not return in the required condition.

Security Deposit
• Rentals require a security deposit of $1750 for all drivers Rentals starting from 1 April 2025, the security deposit will be $3,000.
• An open, signed credit card authorization is taken at departure for all bookings
• Security deposits MUST be made with CREDIT CARDS ONLY (No debit cards) and will be processed
• Deposits are refunded when the vehicle is returned complete with all equipment in a clean and undamaged condition

Guests picking up and dropping off at all stations should make their own arrangements to get to the station in time for their chosen pickup slot. The stations will be happy to assist in calling for a taxi at drop off.

One-way Rental Fees
Based on availability, we offer one-way rentals to and from all of our vacation centre locations. One-way rentals must be reserved and confirmed in advance and the following drop off fees apply.

Taxes
Sales Taxes apply to all charges as follows:
• Calgary, Edmonton, Whitehorse - 5%
• Vancouver - 12%
• Toronto  - 13%
• Montreal - 14.75%
• Halifax - 15%
Tax is calculated on the gross amount of the rental.

"We are Happy to" packages
Gold Package: CanaDream Peace of Mind, Windshield coverage, Toilet Chemical - $155
Platinum Package: CanaDream Drop & Go, CanaDream Peace of Mind, Windshield coverage, Toilet Chemical - $225
Platinum Plus Package: CanaDream Valet Service, CanaDream Peace of Mind, Windshield coverage, Toilet Chemical, Generator (unlimited use) - $280

Individual:
Drop & Go - $135: Exterior cleaning, Interior cleaning, last empty of holding tanks, garbage disposal & Recycling.
Exterior wash and interior cleaning is included for normal usage. The cleaning of excessive dirt inside or outside, road tar, oil, etc will incur additional cleaning charges as detailed in the conditions in the rental agreement. One hour of interior and one hour of exterior cleaning is included in the valet service.
CanaDream Peace of Mind - $10/night: Lock out service, Lost key replacement, Emergency towing (first 50km), Jump start, Flat tire change using spare (tire cost excl), Fuel Delivery service (up to 20L of fuel, fuel additional cost).
The objective of this service is to assist you as quickly as possible. While your call will receive prompt attention, CanaDream is not responsible for any delays caused by driver’s actions or circumstances beyond our control (traffic, weather conditions, etc). If CanaDream Peace of Mind (CPM) is not purchased at the time of pick up and service is requested due to Guest/Guests’ error, CanaDream personnel will dispatch service at the request of the Guest; however, the costs of the service will be the responsibility of the Guest. CPM is offered as an optional product. By accepting the CPM option, a daily charge will apply for each full and/or partial day. The limit of benefit is $400 per incident. CPM is only valid for vehicles requiring service in authorized travel areas at the time service is required. CPM will become null and void if you or any authorised driver act recklessly resulting in an emergency service call. Reckless and intentional acts may include, but are not limited to, driving in restricted areas, driving while intoxicated, allowing an unauthorized driver to operate the vehicle, etc. In those instances roadside assistance will be available, but standard charges will apply. If you elect not to purchase CPM, you are responsible to pay applicable charges as per the conditions in the rental agreement
Windshield Protection$12/night: Limit of 1 windshield per trip or up to 3 stone chip repairs.
This coverage is not valid if the windshield damage is due to an accident, unauthorized use or negligence

Guests who have purchased Liability Reduction Zero plan will enjoy a saving on the "We are happy to" bundles as listed below:
Gold Package: $95
Platinum Package: $175
Platinum Plus Package: $220

Travel Restrictions
Not all RV’s are suitable for all driving situations, so it’s important that the right RV is chosen for the travel planned. CanaDream at its discretion may restrict RV travel in certain areas due to adverse road and weather conditions, and the distance to nominated destinations in relation to the length of the rental period. For the safety of Guests, the following travel restrictions are in place:

• Travel to Death Valley is limited to the low season (September 15 through May 15) due to extreme temperatures & road conditions.
• Travel on the Dempster Highway in the Yukon is not permitted between 15 September and 15 May due to road conditions. We are happy for our guests to travel on this road between 16 May and 14 September.
• Travel to other remote areas not mentioned here may be possible, only if written permission is obtained from Apollo prior to travel.

Guests assume all responsibility for any expense or loss of time while traveling in restricted areas.

Urban Travel Restrictions
Campervans and Class “C” RV’s cannot be driven to Manhattan due to parking and vehicle height restrictions. Vehicles carrying propane gas are not permitted in Manhattan or to travel in underground or underwater tunnels.
Parking of your vehicle is prohibited in the greater metropolitan areas of Montreal and Ottawa. This includes all pay parking lots, hotel parking lots, side streets, malls, etc. To travel into these areas, park your vehicle at a campsite and use public transportation, taxi, etc. In the event of a theft that occurs in the Montreal or Ottawa prohibited parking area, the Guest is responsible for $7,500.

Prohibited Travel Areas
Travel in the following areas is strictly prohibited at all times:
• Logging and non-public roads.
• Any and all unnumbered roads and highways.
• Mexico
• All roads in Nunavut
Due to the poor conditions of some roads & highways, Guests are prohibited from travelling on the following roads:
Prohibited roads in Alaska:
• Denali Highway: (Hwy 8 from Paxson to Cantwell)
• Dalton Highway (north of Livingood)
• Eagle, Alaska (Hwy 5 north) from the junction of Hwy 9 (Top of the World Highway) and Hwy 5 west
• McCarthy Road between Chitina and McCarthy, Alaska
• Northway Road (off AK-2) to Northway
• Nabesna Road (off AK-1) to Nabesna
Prohibited roads in Yukon:
• North Canol Highway
Prohibited roads in Quebec, Newfoundland and Labrador:
• Highway 500 (Trans Labrador Highway) from Goose Bay to Labrador City
• Highway 389 from Labrador City to Baie Comeau
• Highway 510 from Red Bay to Happy Valley-Goose Bay
• Highway 167 north of La Doré
• Highway 109 and Baie James Road, Quebec
• The island of St Pierre & Miquelon (off the coast of Newfoundland)
 
Guests who travel to Prohibited and Restricted areas without permission will be subject to a US$1500 penalty and will void all insurance coverage. Apollo reserves the right to restrict driving access at any time. These restrictions may be applied at the time of pick-up.

Northern Surcharge
There is a surcharge of $625 for rentals starting from Vancouver, Calgary, Edmonton, Toronto, Montreal or Halifax with permission to travel on/in:
• Alaska Highway north of Fort St. John, British Columbia
• Nisga’a Hwy- Highway 113- North of Terrace
• Cassiar Highway (#37) north of Kitwanga, British Columbia
• Highway 35 north of Peace River, Alberta
• Northwest Territories, Yukon, Nunavut, Newfoundland
• Quebec & Labrador north and east of Sept-Iles
• Baie James Road, Quebec
Northern Surcharge can also be added on during online check in. Guests who travel to a Northern area covered by the surcharge without paying the surcharge will be fully responsible for all costs should an accident or damage occur to the RV.
Permission is automatically granted to travel in above areas with pick ups in Whitehorse with the exception of the 'No-Go' areas of the Dalton Highway (#11 north of Livengood), the Denali Highway in Alaska and the North Canol Highway in the Yukon. Vehicles for northern travel must be expressly requested and confirmed at the time of reservation.

US Driving
Guests are welcome to travel into the United States with the correct passport/visa/documentation relevant to their party and there are no government-imposed restrictions.
A US Driving fee of $75 per booking applies to any travel within the United States (including Alaska). This gives unlimited nights of stay in the USA, If US Driving fee is not included in the rental package, this can also be added during online check in.
Guests must pay the US driving fee before entering the USA or their insurance will be voided.

Festival Surcharge
There is a surcharge of $2500 for all vacations starting from any of our locations with permission to travel to certain festivals except for:
• Burning Man Festival - CanaDream do not permit rental units to go to Burning Man festival in Nevada. A fine of $5,000 will be automatically charged to any booking that our geo tracking picks up in this area.
CanaDream reserves the right to alter or change the list of festivals affected by the surcharge.
Guests who take vehicles to festivals must request permission at the time of reservation.

Winterization
All Motorhomes must be winterized when travelling in freezing conditions with the exceptions of CanaDream’s unique MHA (2650) RV unit, which is specially built for winter conditions and allows for use of the water, toilet and shower in freezing conditions. As the weather in Canada can be unpredictable, CanaDream will winterize their units as the temperatures start to drop into the freezing zone. Once the RV is winterized, no water can be put into the fresh water tank and it cannot be hooked up to the water supply. Therefore, no water is available in the motorhome.
It is the Guests’ responsibility to have the RV winterized while on a trip at his/her own expense should the weather conditions require. The Guest is also financially responsible for having the RV re- winterised on the return trip if the RV was winterized at the time of pick up. A $150 re-winterization fee will be charged if the RV is returned non-winterized when the temperature is -5 degrees Celsius or below.

Holiday Disruption Coverage
Should the hirer’s motorhome holiday be disrupted by a mechanical breakdown as defined below (which does not extend to accident or damages caused by the renter), for more than 48 working hours after reporting to Hippie Camper, the renter will be reimbursed up to a maximum of the gross daily rental rate for each day affected until the problem is rectified. Failure of mechanical and accessories which includes living cabin air conditioner, water pump, shower/toilet, refrigerator, stove/grill must be assessed by a branch or authorized repairer. Reimbursement is only possible when Hippie Camper has been contacted to rectify the problem and the hirer cooperates to do so. Failure to notify Hippie Camper acknowledges that the issues is of such a minor nature that the hirer makes no claim for loss of time in respect of their rental. Defects and repairs of Wi-Fi, travel devices, radio, TV, CD or DVD player, awning, cruise control, etc. are not considered mechanical breakdowns and are excluded from Holiday Disruption Coverage.
The following conditions results in the compromised performance of accessories and as such Hippie Camper will not be held liable for financial compensation:
- Air conditioners in temperatures over 36 degrees Celsius
- Electric and Propane Gas heaters in temperatures under 0 degrees Celsius
- Freezing of water pumps in temperatures below 0 degrees Celsius

Repairs
We understand that while on holiday the RV may require small repairs or small items included in the kitchen kit may need replaced. So not to disturb the road trip any further, if the damage was not caused by the Guest, repairs up to $150 can be completed without authorisation and will be reimbursed on presentation of the receipts at time of drop off. If repairs over $150 are needed, the CanaDream On-road team needs to be informed prior to the repair being completed.
All RV’s are covered for 24/7 Mechanical emergency roadside assistance.

Infringements, Tolls and Fees
CanaDream will pass on any charges the guest receives for traffic infringements, toll way or parking fines during their road trip. If the Guest pays these fines immediately there will be no additional administration fees. However, if the Guest delays in paying the fines we reserve the right to charge an administration fee.

Animals
Service animals are permitted to travel in our RVs with prior permission from Apollo but pets are not permitted. A penalty of $500 will be imposed for pets inside the RV to cover the costs of sanitizing and cleaning.

Smoking
Smoking is not allowed in our RVs. A penalty of $750 will be imposed for smoking inside the RV to cover the costs of sanitizing and cleaning.

Responsibility
If, for any reason beyond the company's control, the reserved vehicle is not available, rental company reserves the right to substitute a vehicle of equivalent value or offer a higher rated vehicle at no additional cost. Should a lower rated vehicle be substituted, the company's only responsibility is to refund the difference between the two vehicles. Although this is infrequent, accidents or mechanical repairs may force substitutions.

Fuel
Rental company makes no representation as to fuel consumption. Vehicles are supplied with a minimum ¼ tank. If the guest returns with less fuel than on departure, he/she will be charged for that amount of fuel at CanaDream’s refuelling rate. There is no refund if client returns with more fuel than on departure.
During the Winter Season fuel tanks may be provided full and should then be returned full.

Child Restraint
- The 3 in 1 seat will be given to the Guest, but they will need to convert the seat into the size required for the child. The seat can be used as an infant seat, a child seat, and a booster chair. Note- it does not convert into a booster cushion, but the booster seat with the full back- this may not suit some older children- if this does not suit the child, we are happy to refund the child seat rental charge.
- Parents or guardians are responsible for the installation of the child seats. CanaDream Crew members can provide guidance but cannot physically help install the seats.
- Booster seats without a back rest are not recommended for use in RV's as they can only be secured by the lap belt. It is often safer for larger children to simply use the lap belt as a restraint.
- Availability of child seats are not guaranteed, and we highly recommend booking them at the same time as RV bookings.
The TCA is the only unit with a 3-point seatbelt for securing the child seat and is compatible with the Isoflex Anchor Points.
SVC, MHB, MHA, MHX units are equipped with at least 1 fixed tether point which a child seat can be attached to.
All infant/child seat/booster seats are secured by lap belts.
Infant Seat (rear facing): Age - 0-1 / Weight - up to 20 lbs / 9 kg
Child Seat: Age - 1-7 / Weight - up to 40 lbs / 18 kg
Booster Seat: Age - 7 / Height - up to 145 cm
TC-A
Maximum 3 infant/child seat/booster seats
DVC
Maximum 2 infant/child seat/booster seats
SVC, MH-A, MH-B, MH-C, MH-X
Maximum 2 seats: 1 infant seat or 2 child seats/booster seats

ביטוח

תנאי הביטוח המפורטים כאן הם תמצית תנאי הביטוח של חברת ההשכרה. הפירוט המלא לתנאי הביטוח מופיע בגרסה האנגלית. בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

כל הקרוואנים מכוסים בביטוח צד שלישי עד 5 מיליון $.
קנדה מפעילה ביטוח על בסיס "אי אשמה". ביטוח "אי אשמה" לא אומר שאף אחד לא אשם במקרה תאונה. הכוונה היא שאם מישהו נפצע או שהקרוואן ניזוק בתאונה, חברת הביטוח של השוכר מטפלת בתביעה שלו, במקום לעבור את התהליך הארוך והיקר של מערכת המשפט ולטפל בחברת הביטוח של האחר. לא משנה אם התאונה הייתה באשמתך או באשמת מישהו אחר.
לאחר תאונה, באחריות המבטח לקבוע מי אשם ולקבוע כיצד יושפעו הפרמיות שלו. כדי לקבוע אשמה, החוק כמעט בכל מחוז מחייב את חברת הביטוח להקצות אחוז אשם לכל נהג המעורב בהתבסס על תקנות מחוזיות הידועות בדרך כלל כחוק קביעת תקלות. כללים אלו מתווים תרחישי תאונה שונים ומחלקים אשמה לכל אחד מהצדדים המעורבים בתאונה באמצעות התייחסות לכלל הדומה ביותר לנסיבות העובדתיות של התאונה.
בעת קבלת הקרוואן נדרש להשאיר פיקדון בסך 1,750 $ אשר יגבה ע"י כרטיס אשראי ומהווה ביטוח מקיף והשתתפות עצמית כפי שיפורט בהמשך אלא אם נרכשה הפחתת השתתפות עצמית.
בהשכרות שמועד קבלת הקרוואן חל מה-1 באפריל 2025 הפיקדון יהיה 3,000 $.

אפשרויות להפחתת ההשתתפות העצמית
החברה מציעה אפשרויות הגנה המצמצמות את האחריות הכספית של האורח לנזק פיזי לקרוואן השכור. אפשרויות אלה אינן ביטוח, אלא הן הסכמים חוזיים בין החברה לבין השוכר, שבהם החברה מסכימה לבקש ההשתתפות עצמית מופחתת או ללא השתתפות עצמית כלל בגין נזק פיזי לקרוואן השכור, בכפוף להחרגות.
• הפחתת השתתפות עצמית ל-1000 $ (LR)*
תמורת 20 $ ללילה - מינימום 7 לילות, מקסימום 30 לילות.
• הפחתת השתתפות עצמית ל-0 $ (LRZ)*
תמורת 40 $ ללילה - מינימום 7 לילות, מקסימום 30 לילות.
* חל רק על מקרה הנזק הראשון, לא על כל ההשכרה. במקרה של נזק, אין אפשרות להפחתה נוספת והביטוח הרגיל יחול. הנזק חייב להיות מדווח תוך 24 שעות אחרת הביטוח לא יחול.
נא לשים לב: אפשרויות הפחתת ההשתתפות העצמית לא חלות במקרים המוחרגים ומסומנים כ-מלוא הנזק בהמשך הטקסט, כמו, אבל לא רק - נזק לקרוואן או לצד שלישי כתוצאה מנסיעה לאחור, כל נזק שנגרם בזדון, פריצה לקרוואן או ונדליזם, עלות החלפת או תיקון חלונות, או גניבת הקרוואן. אין כיסוי על נזקים לגג הקרוואן, תחתית הקרוואןת נזקים מרשלנות או הזנחה וכן נזקים פנימיים. במקרים אלה השוכר יחוייב במלוא העלות. החיוב המקסימלי עבור ביטוחים אלה הם 30 לילות.

השוכר אחראי לעלויות המרביות במקרים הבאים:
· בהתנגשות בין שני רכבים על כביש מסומן וממוספר, אש, גניבה, או ונדליזם (עם דו"ח משטרה)  - 1750 $ * השתתפות עצמית
· שמשה קדמית - החלפת הזכוכית והתאמה למקום: 1000 $
·
 בדרכי עפרחניונים, דרכי גישה, וכד' 1750 $ 
* לכל הנהגים
· נזק הנגרם ע"י פגיעה בעצמים נייחים כגון: רכב חונה, קירות, עצים, גשרים וכו', בכל סוגי הכבישים, דרכי עפר וכו'. 1750 $ * לכל הנהגים
· נזק לקרוואן שהמקור לא ידוע (כולל פגע וברח ע"י צד שלישי): 1750 $ 
*
· נזקי טבע (אסונות טבע הכוללים הצפות, פגיעת ברק, ברד): 1750 $ *
· נזק פנימי שלא כתוצאה מהתנגשות שני כלי רכב 1750 $ *
· התנגשות עם בעל חיים 1750 $ *
· נזק לצמיגים (לא כולל הוצאות גרירה): 1000 $ לכל צמיג לכל הנהגים
· נזק לתחתית הקרוואן (שלא מתאונה בין שני כלי רכב על כביש מסומן): מלוא הנזק

· דלק לא נכון: 8500 $ יחוייבו בהחזרת הקרוואן. ההפרש בין זה לבין המחיר בפועל יילקח או יוחזר בהתאם
· אי מילוי דוח משטרה או אי דיווח לחברת ההשכרה בתוך 24 שעות: מלוא הנזק
· ביצוע תאונה פגע וברח: מלוא הנזק

· נזקי חנייה, 'נסיעה דרך'': מלוא הנזק
· שימוש באביזרים לא מורשים (סוכך צל, וו גרירה וכו'): מלוא הנזק

· נזקים שנגרמו בנסיעה לאחור  מלוא הנזק
· תאונות בעת נהיגה במקומות לא מאושרים או בארצות הברית ללא אישור מוקדם: מלוא הנזק
· תאונות במקרים בהם נהג אדם לא מורשה או לא כשיר (נהיגה תחת השפעת אלכוהול, סמים - כולל קנאביס או חוסר שעות שינה): מלוא הנזק
· נזק שנגרם במהלך מעשה לא חוקי ו/או בזדון: מלוא הנזק
* בהשכרות שמועד קבלת הקרוואן חל מה-1 באפריל 2025 במקום 1,750 $ העלות תהיה 3,000 $.

את הפיקדון משאירים בכרטיס האשראי של השוכר הראשי במהלך הרישום המוקדם און ליין והוא יוחזר לאותו כרטיס במידה והקרוואן חזר תקין, ללא פגיעות כפי שהתקבל וללא תביעות. יש להציג את כרטיס האשראי הזה בעת קבלת הקרוואן.
• במידה והקרוואן היה מעורב בתאונה, הפיקדון ישאר אצל חברת השכרה לפחות 60 יום עד לסגירת התיק.
במידה וסכום התיקון יהיה נמוך מגובה הפיקדון, הלקוח יקבל את ההפרש כאשר התיק יסגר.
• הלקוח יחוייב במלוא הסכום הרשום מטה כאשר ההוצאות כוללות (אבל לא רק): גרירה, דמי אחסון, נזק לחברה ההשכרה, פגיעה ברכוש צד שלישי, תביעות בגין פציעה, הוצאות ביטוח, הוצאות משפטיות. בנוסף, $100 דמי טיפול יחוייבו על כל תביעה.
• הביטוח אינו מכסה נזק לרכוש אישי, הוצאות מגורים, הסעות, רכב חליפי במקרים של גניבה או תאונה המוציאה את הרכב מכשירות לתנועה.
• הפיקדון מכסה את האירוע הראשון בלבד. כאשר דווח על נזק, ייגבה פיקדון שני לכיסוי כל אירוע נוסף וכן הלאה.
• כאשר נדרש קקוואן חלופי עקב תאונה, ובמידת הזמינות, יערך ויחתם חוזה השכרה חדש לפני החלפת הקרוואן.
על כל מקרה תאונה באחריות השוכר לדווח תוך 24 שעות לחברת ההשכרה ולצרף דו"ח תאונה בכתב, דו"ח משטרה או מס' תיק.

איזורים לא מורשים
האיזורים הלא מורשים כוללים את איזורי התשלום בצפון, ארצות הברית, וכן כל אזור אחר עליו החליטה החברה שאזור אסור. ללא אישור מיוחד לנסוע במקומות אלה, הביטוח אינו מכסה והשוכר ישא במלוא העלות לנזק שיגרם כולל עלויות והוצאות נלוות לנזקים. השוכר יקנס ב-900 $.
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות להגביל אזורים נוספים בכל עת על פי שיקול דעתה בעת קבלת הקרוואן.

אזורי תשלום בצפון
תשלום של 625 $ יהיה בהשכרות שיתחילו בתחנות אחרות מאשר וייטהורס ויסעו למקומות הבאים:

אלסקה היווי צפונית לפורט סנט גון, כביש מספר 35 צפונית לפיס ריבר, בכביש קאסיאר (מספר 37) צפונית קיטוואנק בריטיש קולומביה, קוויבק ולברדור צפונית ומזרחית לספט-לס, כל הדרכים ביוקון, הטריטוריות הצפון מערביות, נונווט, ניו פאונדלנד.
בקשה לנסוע במקומות אלו חייבת להיות מצויינת בהזמנה ולקבל אישור מיוחד.

מקומות אסורים לנסיעה
המקומות הבאים אסורים לנסיעה בשום מקרה:
כבישים לא רשומים או לא ציבוריים; הכביש המהיר דלתון (צפונית לליבנגוד); מקסיקו, הכביש של צפון קנול ביוקון; כביש דנאלי באלסקה; עמק המוות בין 1 במאי ל-30 בספטמבר. כל שאר הכבישים שלא ממוספרים.

הגבלות עירונית
חניית הקרוואן אסורה בתחום מרחבי מונטריאול ואוטווה, כולל חניות בתשלום, חניות של מלונות, חניה בצידי הדרכים, מרכזי קניות וכד'. באזורים אלו יש להחנות את הקרוואן בחניון קרוואנים ולהשתמש בתחבורה ציבורית. במקרה של גניבה בתחומי מונטריאול או אוטווה,השוכר יהיה אחראי להשתתפות עצמית בסך 7500 $.

אחריות השוכר מלאה בכל אחד מהמקרים הבאים:
נזק שנגרם לקרוואן כתוצאה מהפרה של תנאי החוזה.
נזק כתוצאה מרשלנות/התנהגות זדונית של השוכר או נהיגה לקויה.
נזק שנגרם לקרוואן כתוצאה משקיעה במים או מגע עם מי מלח.
נזק כתוצאה מהתהפכות רכב יחיד.
נזק הנגרם כתוצאה מהפרת חוקים או תקנות תנועה.
נזק או אבדן ציוד אישי.
נזק הנגרם משימוש לא נכון בשרשראות השלג.
נזק לסוכך, לדופן המתרחבת, לתחתית הקרוואן או לגג הקרוואן.
נזק לצמיגים.
נזק לשמשות אלא אם נרכש ביטוח שמשות.
נזק שנגרם ע"י הפעלה לא נאותה של הציוד בקרוואן כמו מילוי דלק לא נכון או לא איכותי, התעלמות מרמת שמן ומים במנוע או לחץ אויר בצמיגים וכו'.
נזק שנגרם ע"י קיפאון או חימום יתר של הרכב- כולל הבלמים במידה ולא נעשה שימוש בהילוך המתאים לכך, או המערכות שלו, כגון נזק לצינורות ו/או מערכות המים בקרוואן.

All CanaDream vehicles are insured with $5-million public liability and property damage.
Canada operates insurance on a “no fault basis”. No-fault insurance doesn’t mean that no one is at fault when you get into an accident. All it means is that if you’re injured or your RV is damaged in an accident, your insurance company handles your claim, instead of potentially going through the lengthy and costly process of the court system and dealing with the other person’s insurance company. This is true regardless of whether the accident was your fault or someone else’s.
After an accident, it’s an insurer’s responsibility to determine who’s at fault to evaluate an individual’s risk and determine how their premiums will be impacted. To determine fault, the law in almost every province requires an insurance company to assign a percentage of fault to each driver involved based on provincial regulations known typically as Fault Determination Rules. These rules outline different accident scenarios and assign fault to each of the parties involved in the accident by referencing the rule that most closely resembles the factual circumstances of the accident.
A security deposit of $1,750 is required on a major credit card for the collision and comprehensive Insurance deductibles as outlined in the insurance policy unless a liability option is selected.
Rentals starting from 1 April 2025, the 
security deposit will be $3,000.

Liability Reduction Options
CanaDream offer protection options that reduce the Guest’s financial responsibility for covered physical damage to the Rental Vehicle. Liability Reduction and Liability Reduction Zero are not insurance, but are contractual agreements between CanaDream and the Guest, wherein CanaDream agrees to seek reduced or no recovery for covered physical damage to the Rental Vehicle, subject to exclusions.
• Liability Reduction (LR)* – selecting this product reduces the Guest liability to $1,000.
$20 per night - minimum 7 nights, Maximum 30 nights.
• Liability Reduction Zero (LRZ)* - selecting this product reduces the Guest liability to $0.
$40 per night - minimum 7 nights, Maximum 30 nights.
Applies in respect of the first incident and/or claim, not the entire duration of the rental. Once an incident has occurred Liability Reduction/Zero cannot be restarted and standard insurance terms will apply. The incident  must be reported to within 24 hours otherwise the cover will not be applicable.
Please note: Liability Reduction/Zero will not cover any damage listed as “All Costs” from the Incident  description such as but not limited to the Rental Vehicle or third-party property caused through reversing, any damage deemed as malicious i.e. Rental Vehicle break in or vandalism, cover the replacement or repair of windows or cover the theft of the Vehicle. No cover is offered for overhead damage, undercarriage damage, any damage deemed as gross negligence or any internal damages therefore full liability will apply. Maximum charge for Liability Reduction/Plus is 30 nights.

The guest is responsible for the following maximum charges per incident:

  • Two-vehicle accident on a signed and numbered road, fire, theft or vandalism (with police and accident report): $1,750 *
  • Windshield - replacement glass, fitting and recalibration: $1000
  • Off Road, including campsites, parking lots, driveways etc.: $1,750 *
  • Single Vehicle Incident - Any damage caused by contact with any stationary object (eg: parked vehicle, walls, trees, bridges, etc) anywhere (on or off-road, private or public property): $1,750 *
  • Vehicle Damage - cause unknown (including hit and run by unknown third party): $1,750 *
  • Acts of Nature (Natural disasters including, but not limited to, hail, floods, lightning): $1,750 *
  • Interior damage (not caused by two-vehicle accident on a numbered road): $1,750 *
  • Collision with animals: $1,750 *
  • Tire damage (does not include tow charges): $1,000 per tire
  • Undercarriage damage (not caused by two vehicle accident on a numbered road): All costs
  • Wrong Fuel: $8500 will be charged at drop off. The difference in actual costs will be charged or refunded as applicable: All costs
  • No written accident report & police file number (or station notification within 24 hours of accident) - All costs
  • Committing Hit and Run: All costs
  • Parkade and drive-through damage: All costs
  • Use of unauthorized accessories (i.e., awning, hitch, etc.): All costs
  • Damage caused while operating the vehicle in reverse: All costs
  • Incidents while driving in unauthorized areas or in the USA without prior authorization: All costs
  • Incidents caused while the vehicle is driven by an impaired (driving under the influence alcohol, drugs - including Cannabis, and/or lack of sleep) or unauthorized driver: All costs
  • Damages incurred during an illegal act(s) and/or wilful damage: All costs

* For rentals starting from 1 April 2025, Instead of $1,750 the charge will be $3,000.

The security deposit is processed to the Lead Driver/Main Guest’s credit card during online check-in and refunded to the same credit card upon the return of the vehicle, if returned in the same condition as it was received i.e., without damage.
This
physical credit card must be presented by the named guest at the time of pick up.

• Guest that is involved in an incident will have their deposit held (to the maximum charge listed below) for a minimum of 60 days until the incident claim is closed.
Claims that are less than the deposit amount will have the difference refunded to the Guest upon closing of the incident claim.
• The guest is responsible for the maximum charge detailed below where expenses include, but are not limited to: towing, storage fees, damage to CanaDream Inc. vehicle, damage to third party property, injury claims, insurance adjuster fees, legal fees. In addition, a $100 administration fee will apply to every accident.
• The insurance does not cover liability for loss of personal property, nor does it cover costs for accommodation, transportation or replacement of vehicle if the vehicle is stolen or should an incident occur that makes the rented vehicle inoperable.
• The security deposit covers the first incident. Where damage has been reported, a second security deposit will be taken to cover any additional incident, and so on and so-forth.
• Where a replacement unit is required due to an incident, and, depending on availability, a new, signed rental agreement & security deposit must be in place before a replacement vehicle is provided.
• The Guest is also responsible for the cost of business loss where damage is caused by negligence. This will be charged for the period the RV is unavailable due to repairs.
Incidents must be reported within 24 hours and be accompanied by the completion of either CanaDream online accident report or the written accident report form (in each vehicle) along with the police report or file number.

Unauthorized Areas
Unauthorized Areas include northern surcharge areas, the USA, and any restricted geographic areas which CanaDream Inc. may determine at any time. Without prior permission to drive the vehicle in these areas, there is no insurance coverage; the guest is responsible for all damages, related expenses and costs; the guest is subject to a $900 penalty.
CanaDream reserves the right to restrict access to specific geographic areas at any time. These restrictions may be applied at the time of pick up. The guest assumes all responsibility for any expense or loss of time while travelling in restricted geographic areas.

Northern Surcharge Areas
A northern surcharge of $625 will apply for rentals starting at any station other than Whitehorse and travelling to the following areas:
Alaska Highway north of Fort St. John; Quebec and Labrador north and east of Sept-lles; Yukon; Cassiar Highway (#37) north of Kitwanga, BC; Baie James Road, QC; Nunavut; Highway 35 north of Peace River, AB; Northwest Territories; Newfoundland.
Permission to travel to northern surcharge areas must be expressly requested and confirmed at the time of reservation.

Prohibited Travel Areas
Logging and non-public roads; The Dalton Highway (north of Livengood); Mexico; North Canol Highway in the Yukon; Denali Highway in Alaska; Death Valley between May 1 - September 30; Any and all un-numbered roads and highways.

Urban restrictions
Parking of your vehicle is prohibited in the greater metropolitan areas of Montreal and Ottawa. This includes all pay parking lots, hotel parking lots, side streets, malls, etc. To travel into these areas, park your vehilce at a campsite and use public transportation, taxi, etc. In the event of a theft that occurs in the Montreal or Ottawa metropolitan area, the Guest is responsible for $7,500.

While on their road trip Guests are responsible for:
Damage caused to the RV where the terms of Rental Contract have been breached.
Damage caused by negligence/wilful conduct or impaired driving.
Damage caused to the RV in any way by part or total water submersion or saltwater.
Damage caused due to a single vehicle roll over.
Damage caused to the RV when using the RV in contravention of any legislation or regulation controlling vehicular traffic.
Damage or loss caused to any personal belongings.
Damage caused by the incorrect use of snow chains.
Damage to the awning, slide out, overhead or underbody of the RV.
Damage caused to tires.
Damage caused to windshield except where Windshield Protection has been purchased and applies.
Damages caused by neglecting proper operating procedures, e.g. incorrect fuel type and quality, ignoring oil or coolant levels, air pressure, etc.
Damages caused by freezing/overheating, e.g. unit not winterized, or overheating of RV, including brakes if Tow/Haul is not used on steep declines, or systems, e.g. plumbing or water systems.

ציוד

ערכת מטבח (1 לכל נוסע אלא אם צויין אחרת) - בהתאם למחירון
סט של 3 סירים (קטן, בינוני וגדול)
מחבת טיגון
קומקום
מכונת קפה (לא חשמלית)
קערת ערבוב
קנקן תה
מיכל מיץ
פותחן בקבוקים / חולץ פקקים
פותחן שימורים
קרש חיתוך
תבנית מזכוכית
קולפן ירקות
סכין
סכין ללחם
כף מחוררת
מרית
מצקת
מלקחי הגשה
מבודדי חום
סקוטש לניקוי סירים
פנס
כפפות גומי
קולבים
דלי
סמרטוטים לניקוי - 2 גדלים / סה"כ 4
מטאטא
גליל נייר טואלט חדש שכבתי
יעה
מצת למנגל
פלייר
שטיח כניסה
מברג
חומר לניקוי כלים
2 מגבות תה
2 מטליות כלים
מגש לסכו"ם
סיר לבישול אורז
סכין אחת לנוסע
סכין חדה אחת לנוסע
מזלג אחד לנוסע
צלחת קטנה אחת לנוסע
כפית אחת לנוסע
צלחת גדולה אחת לנוסע
קערת מרק אחת לנוסע
כוס אחת לנוסע
ספל אחד לנוסע

כלי מיטה (1 לכל נוסע) - בהתאם למחירון
שמיכה
כרית
ציפוי לכרית
כיסוי לכרית
סדין
מגבת פנים
מגבת ידיים
מגבת רחצה

Solis - נקודה חמה ניידת - בהתאם למחירון
זהו מכשיר קטן נייד שמאפשר חיבור לאינטרנט לעד 10 מכשירים. חבילת גלישה של 500MB כלולה במחיר ההשכרה והשוכר יכול לבחור חבילות נוספות ישירות מהספק.
יתרונות המכשיר:

✔ 16 שעות חיים לסוללה
✔ 4700 mAh - תחנת טעינה משלך
✔ חיבור מוצפן לעד 10 מכשירים
✔ חיבור 4G LTE מהיר ומאובטח
✔ חיבור אוטומטי לספק ה-4G הטוב ביותר
✔ יציאת USB מסוג C
✔ רב לשוני: אנגלית, ספרדית, גרמנית, צרפתית, איטלקית
✔ SIM וירטואלי מוטבע (אין צורך בכרטיס SIM פיזי)
✔ מכשיר קטן ונוח

כדי לקנות חבילות נתונים ולהפעיל את מכשיר ה-Solis, צריך להוריד את אפליקציית Solis מחנות Apple או מחנות Google Play. אפשר לנהל את השימוש בנתונים בתוך האפליקציה ולשנות תוכניות נתונים לפי הצורך.

המכשיר פועל על רשת סלולרית, כך שהחיבור מושפע בהתאם לאזורי קליטה של טלפונים סלולריים. חברת ההשכרה אינה אחראית לבעיות קישוריות עקב קליטה סלולרית.

Kitchen Kit (One per booking except for items marked otherwise) - according to price list:
Set of 3 pots (small, medium and large)
Frying pan
Kettle
Coffee maker (non-electric)
Mixing bowl
Tea pot
Juice Container
Bottle opener/Corkscrew
Can opener
Cutting board
Casserole dish
Vegetable peeler
Chef's knife
Bread knife
Slotted spoon
Spatula
Soup ladle
Serving tongs
Heat mat
1 pot scrubber
Flashlight
Rubber gloves
Clothes hangers
Bucket
Cleaning rags - 2 sizes/4 total
Broom
1 Roll 1-ply toilet paper
Dust pan
BBQ Lighter
Pair pliers
Door mat
Multi screwdriver
Starter size of dish detergent
2 Tea towels
2 Dish cloths
Cutlery tray
Rice Cooker
One dinner knife per person
One Steak knife per person
One fork per person
One Dinner plate per person
One desert spoon per person
One Bread plate per person
One teaspoon per person
One Soup bowl per person
One drinking glass per person
One Coffee mug per person

Linen Kit (one per person) - according to price list:
Comforter or blanket
Pillow
Pillow liner cover
Pillow case
Flat and fitted sheet*
Face cloth
Hand towel
Bath towel

Solis Mobile hotspot - according to price list:
Solis is a hockey puck sized device which will sit neatly anywhere in your RV or while you are on the move, so staying connected on your road trip has never been easier. 500MB included in the rental cost. Additional data packages are purchased directly from our service provider, Telus.
The Hotspot allows easy connections for up to ten of your own devices to access the internet for browsing and streaming.
The Solis Wifi Hotspot offers as standard the following:
✔ 16+ hours of battery life
✔ 4700 mAh power bank - your own charging station
✔ Encrypted connection for 10 devices
✔ Fast, secure 4G LTE speeds
✔ Automatically switches to the best 4G carrier
✔ USB Type C Charging port
✔ Multiple Languages:English; Spanish; German; French; Italian
✔ Virtual SIM embedded (no physical SIM card required)
✔ Hockey puck size - less than 1" in height and only 4.9 oz

To buy data bundles and activate your Solis device, you will need to download the Solis App from the Apple Store or the Google Play Store. You can manage your data usage within the app and change data plans as you wish.

The Solis Mobile Hotspot operates on a cellular network, so connection is affected in sparse cell phone reception areas. CanaDream is not responsible for connectivity problems due to cellular reception.

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...