השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 402



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : $ 7500 למקרה
  • ערכת רכב: צינור מים, סט כלים בסיסי, פיוזים, כבל חשמל
  • ביטוח צד ג' עד סך של: $ 5,000000
  • דמי נהג נוסף:
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים: בתחנות קלגרי, אדמונטון והליפקס בלבד
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה: בתחנות קלגרי, אדמונטון והליפקס בלבד
  • אחסנת מזוודות :
  • מיכל גז ראשון:
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים:
  • 2 גלילי נייר טואלט
  • כפפות גומי
  • כרטיס הנחות ברשת חניוני קרוואנים KOA
  • טריזי איזון (מ-2025)
  • ערכת עזרה ראשונה (מ-2025)


תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד
  • הסעה אל/משדות התעופה אבוטספורד או טורונטו (עד 5 אנשים)
  • כיסא בוסטר לילד
  • מנשא אופניים
  • בעלי חיים
  • WiFi 1GB
  • ראוטר WiFi כולל 1GB
  • מערכת GPS ניווט לוויני
  • גנרטור
  • ביטוח מורחב (CDR) - הפחתת השתתפות עצמית ל-750 $
  • ביטוח מורחב (CDW) - הפחתת השתתפות עצמית 0 (רק ביחד עם ביטוח CDR)
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ערכת נוחות (כלי מטבח, כלי אוכל וכלי מיטה)


תנאי תשלום

מקדמה 500, שאר התשלום 40 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 46 ימים מיום ההשכרה הראשון - 15% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ CND לא יוחזרו.
  • 31 עד 45 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 $ CND, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 30 ימים לפני תאריך ההשכרה:85% ממחיר ההשכרה, מינימום 1100 $ CND, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 1300 $ CND, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

דמי הכנה
דמי ההכנה הם חובה ומשולמים חד פעמית לכל קרוואן. דמי ההכנה כוללים:
 - מיכל גז ראשון
 - כימיכלים לשירותים
 - 2 גלילי נייר טואלט
 - צינורות מים - למים הטריים ולמים המשומשים
 - כבל חשמל 30 אמפר (מ-1 בינואר 2025)
 - טריזי איזון (מ-1 בינואר 2025)
 - כפפות גומי
 - ערכת כלים בסיסית, מצית, פנס (מ-1 בינואר 2025)
 - פיוזים להחלפה
 - כבל חשמל עם מתאם 15 אמפר
 - ערכת עזרה ראשונה (מ-1 בינואר 2025)
 - שטיח כניסה (מ-1 בינואר 2025)

זמינות
חברת ההשכרה עושה מאמצים רבים בכדי לספק את הקרוואן שהוזמן, אולם אם במקרה שלא יכל להימנע הקרוואן שהוזמן אינו זמין, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן אחר באותה רמה או יותר. הוצאות שיהיה לאחר ההחלפה (עלויות מעבורת, דלק וכו') הן באחריותו המלאה של השוכר.
הערה: במקרה והלקוח מחליט שהקרוואן גדול מדי עבורו, חברת ההשכרה תציע קרוואן קטן יותר, במידה ויהיה זמין. חברת ההשכרה לא תחייב עבור הוצאות ההחלפה אבל גם לא תפצה על ההפרש.

שינויים
במקרה של שינוי תאריך, התאריך החדש חייב להיות באותה שנה קלנדרית. שינוי התאריך לשנה הקלנדרית הבאה, יחושב כביטול ההזמנה ויהיה כפוף להיטלים.
דמי הביטול יתבססו על התאריכים המקוריים שהוזמנו.
חברת ההשכרה לא לוקחת אחריות במקרה והזמנה תבוטל, או שיהיו בה שינויים כגון: שינוי מועד, דחייה או הפרעה של אירוע מקרי, התרחשות בלתי צפויה, או כל אירוע אחר שהופך את ההשכרה ללא אפשרית, לא מעשית או לא חוקית.

ניקיון הקרוואן
כל הקרוואנים צריכים להיות נקיים מבפנים בעת החזרתם. הניקיון כולל את המטבח, השירותים, המקלחת ואזור המגורים. חיוב של 50 $ לכל שעת ניקיון יחול במקרה והקרוואן יחזור לא נקי. יש לרוקן את מיכלי המים לפני ההחזרה. ריקון המיכלים ע"י צוות חברת ההשכרה יחייב 35 $ דמי שירות.
אין צורך לשטוף את הקרוואן מבחוץ אלא במקרה הוא מאוד מלוכלך ואין אפשרות למסור אותו הלאה. מומלץ למטיילים בצפון לשטוף את הקרוואן לפני החזרתו כדי להימנע מעיכובים וחיובים מיותרים.
אסור לעשן בקרוואן. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב 250 $ דמי ניקוי במידה ויהיה ריח של עישון.

מטבע
כל המחירים המופיעים הינם בדולר קנדי.

שירות לקוחות
בכל נושא דחוף, כמו בעיות בקרוואן וכו', השוכרים מתבקשים ליצור קשר עם שירות התמיכה (onroadsupport@fraserway.com) כדי לקבל סיוע מהיר ככל האפשר.

קבלה והחזרת הקרוואן
אפשר לקבל קרוואן בתחנת ההשכרה בין השעות 8:30 ל-15:00. הסעות זמינות עד 13:00. אין אפשרות לקבל קרוואן באותו יום של הנחיתה - במידה והיתה טיסה של מעל 6 שעות (כולל טיסות מעבר). חובה לישון לילה ראשון במלון. לקוחות שמגיעים באופן עצמאי לתחנת ההשכרה מתבקשים להודיע לתחנת ההשכרה על מועד הגעתם לתחנה - לפחות יום עסקים אחד מראש. החזרת הקרוואן היא בין 8:30 ל-11:30 (באדמונטון ההחזרה היא עד 11:00), לאחר בדיקה של הקרוואן.
התחנות באבוטספורד והליפקס סגורות בין 24 בדצמבר ל-1 בינואר.
התחנות בקלגרי ואדמונטון סגורות בין 16 בדצמבר ל-1 בינואר.
התחנה בטורונטו סגורה בין 16 בדצמבר ל-20 בינואר.

דרישות רישיון נהיגה
חובה להציג רישיון נהיגה בתוקף מארץ המוצא של הנהג. על כל הנהגים להציג רישיון מקורי. העתקים לא מתקבלים. הנהג חייב להיות בן 21 ומעלה. אין הגבלת גיל מקסימום. מומלץ להציג גם רישיון נהיגה בינלאומי אבל הוא יהיה תקף רק בצמוד לרישיון הרגיל.

החזרה מוקדמת
חברת ההשכרה לא תזכה ולא יינתן פיצוי עבור החזרה מוקדמת של הקרוואן.

ביקורת סופית
כל החיובים כפופים לביקורת סופית. אם השוכר חויב בחיוב יתר או בחיוב נמוך, השוכר ישלם את הסכום המתוקן או יקבל החזר.

דלק
הקרוואן מגיע עם מיכל דלק מלא וכך יש להחזירו בסיום ההשכרה.

חיוב עבור חבילות מרחק נסיעה
אין אפשרות לרכוש חבילות ק"מ בעת קבלת הקרוואן ולא להוסיף חבילות ק"מ במהלך הטיול. כל השכרה חייבת לכלול לפחות חבילת ק"מ אחת.

התר (רישיון) נהיגה בינלאומי
זהו רישיון נהיגה מיוחד המאפשר נהיגה ברחבי העולם ותקף רק בצמוד לרישיון הנהיגה המקורי. חברת ההשכרה אינה דורשת רישיון כזה אולם ממליצה להוציא אותו המקרה של התערבות משטרה. רישיון נהיגה שאינו באותיות לטיניות צריך להיות מתורגם לאנגלית. חברת ההשכרה אינה מקבלת על עצמה אחריות במקרה שגורמי אכיפת חוק מסרבים לקבל רישיון נהיגה שלא מלווה ברישיון בינלאומי.

רישיון נהיגה בינלאומי
זהו רישיון נהיגה מיוחד המאפשר לנהגים לנהוג מחוץ לארצם כשהוא מגיע בנוסף לרישיון הרגיל שלהם. חברת השכרה לא מחייבת רישיום נהיגה בינלאומי אולם ממליצה לרכוש אותו למקרים בהם המשטרה מעורבת.

אירועים גדולים
השימוש בקרוואן בכל נסיעה לאירוע גדול יהיה בכפוף לתשלום או פיקדון בהתאם לאירוע. יש לדווח מראש על כוונה לנסוע לאירוע או פסטיבל בעת ההזמנה. נסיעה לפסטיבל ברנינג מן אסורה בהחלט. אי עמידה באיסור זה תגרור קנס של מינימום 5000 $.

נסיעות לצפון
נסיעה ליוקון, הטריטוריות הצפון מערביות, Nunavut או אלסקה מותרת.
חברת ההשכרה לא מחוייבת להביא קרוואן חלופי מהדגמים Van Conversions, C-Large או C-XLarge לאותם אזורים במקרה של תקלה או נזק.

תשלום
חברת ההשכרה מקבלת תשלום עבור חיובים נוספים בדרכים הבאות:
ויזה, מאסטרקארד,אמריקן אקספרס, דולר קנדי, כרטיס חיוב

בעלי חיים (כלבים בלבד)
מותר רק באישור מראש ובתוספת 200 $ לכלב.

החזרת קרוואן ביעד אחר
במקרה והשוכר מחזיר את הקרוואן למקום אחר מעבר למקום שהוגדר בחוזה, הוא ישלם את ההוצאות הנלוות כולל הוצאות גרירה.

תיקונים/החזרים/אבודן שימוש
כל תיקון או החלפת חלק מעל 50 $ דורש אישור מקדים מחברת ההשכרה.
החזר יינתן אך ורק עם הצגת קבלה מתאימה. תקלה במערכת מיזוג האויר, המיקרוגל, המקררים, הדופן המתרחבת, הרדיו או מערכת בקרת השיוט לא נחשבות תקלות ולכן תקלות בהן לא מצדיקות החלפת קרוואן, אולם במידה והשוכר תיקן תקלה מסויימת מהנ"ל הוא יקבל פיצוי עבור התשלום. לא יינתן פיצוי או החזר עקב אובדן זמן כתוצאה מתאונות, נזקים או תקלות או עבור הוצאות הקשורות לזה (כולל אך לא רק: חניונים שהוזמנו מראש, אירועים, הזמנות מחדש, הוצאת מעבורת וכו'). 

אחריות השוכר
השוכר מסכים, כי בחתימת החוזה הוא קרא, מודע ומקבל אחריות מלאה והוא מחוייב לתנאי ההסכם.

הזכות לסרב להשכרה
חברת ההשכרה רשאית לסרב להשכיר קרוואן לפי שיקול דעתה.

חגורות בטיחות
מספר הנוסעים בקרוואן לא יעלה על מספר חגורות הבטיחות בקרוואן כל עוד הקרוואן בנסיעה.

כיסוי ביטוח צד שלישי
על השוכר לבחון את פוליסות הביטוח האישיות שלו או את הכיסויים שלו שעלולים לשכפל את הביטוח המוצע דרך ביטוח CDR/CDW של חברת ההשכרה. אם השוכר מכוסה עבור נזקים באמצעות מבטח צד שלישי, הוא מסכים לשלם לחברת ההשכרה עבור כל הנזקים עם החזרת הקרוואן. באחריות השוכר לתבוע מחדש את הסכום ממבטח הצד השלישי שלו, חברת ההשכרה לא תתבע את הסכום בשמו של הלקוח. באחריות השוכר לבחון את הפוליסה שלו כדי לוודא שכל הנזקים מכוסים.

עברות תנועה, דו"חות חניה ואגרות
השוכר יהיה אחראי על כל אגרות הכבישים והקנסות או חיובים אחרים שיהיו כתוצאה מעברות תנועה, דו"חות חניה או הפרת חוקים אחרים במהלך ההשכרה. כמחווה, חברת ההשכרה תוודא אם התשלום נעשה בזמן במידה והדו"ח ואישור התשלום יוצגו ע"י השוכר. על כל עברת תנועה, דו"ח, אגרה וכו' שלא ייסגרו עד לסיום ההשכרה ויימשכו לאחר מכן, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לגבות 25 $ דמי טיפול ומנהלה בנוסף לגובה הקנס עצמו. כל החיוביים יהיו על כרטיס האשראי של הלקוח והלקוח יקבל עדכון על כך במייל או בדואר רגיל. הלקוחות מתבקשים להודיע לחברת ההשכרה על כל דו"ח אם קיבלו.

הסעות
חברת ההשכרה מציעה שירות הסעות אל או מאת שדות התעופה או מלונות בקרבת שדות התעופה. בקלגרי, אדמונטון ובהליפקס הסעת כלולות במחיר ההשכרה. בטורונטו ואבוטספורד המחיר הוא 100 $ לכל כיוון ועד 5 אנשים.
נא להתקשר למשרד ההזמנות על מנת לתאם שעת איסוף. שעות ההסעה בתחנות קלגרי, אדמונטון, טורונטו והליפקס הן 8:30-13:00 ובתחנת אבוטספורד 9:00-13:00.
הערה לגבי לקוחות השוהים במרכז העיר ונקובר: נקודות האיסוף נמצאות רק במלונות שדה התעופה. ממולץ בחום שלקוחות המעוניינים בהסעה לשהות במלון בשדה התעופה בלילה שלפני קבלת הקרוואן. לקוחות השוהים במרכז העיר ונקובר יאלצו להגיע בכוחות עצמם ועל חשבונם לאחד ממלונות שדה התעופה הרשומים בעמוד תחנת ההשכרה. חובה על הלקוחות ליצור קשר עם תחנת ההשכרה 3-5 ימים לפני מועד קבלת הקרוואן כדי לתאם זמן ומקום קבלת הקרוואן (1-877-973-6878 או 1-604-556-7138).

כיצד לקבוע הסעות ליום קבלת הקרוואן
1. יצירת קשר עם תחנת ההשכרה: יש להתקשר ישירות לתחנת ההשכרה כדי לתאם הסעה. מומלץ לעשות זאת 5-3 ימים לפני יום קבלת הקרוואן. ההסעות נקבעות על בסיס כל הקודם זוכה. פרטי יצירת קשר כאן.
2. הסעה: האוטובוס יאסוף את הלקוחות בבוקר. זמני ההסעה יכולים להשתנות בהתאם למצב בתנועה בכביש.
3. תהליך קבלת הקרוואן: יש לוודא שהלקוח מביא:
• רישיון נהיגה בתוקף לכל הנהגים
• כרטיס אשראי של השוכר הראשי
• שובר במידה ויש

הסעות בסיום ההשכרה
הסעות בסיום ההשכרה נעשות על בסיס סדר ההגעה לתחנה ורק בסיום תהליך החזרת הקרוואן. אין אפשרות לתאם הסעות מראש. שעות ההסעה יכולות להשתנות והן תלויות בתנאי התנועה. ההסעות ניתנות עד השעה 13:00.

סיוע בדרכים
חברת ההשכרה מציעה שירות חינם של סיוע בדרכים. בכל מקרה של תקלה או בעיה בקרוואן יש ליצור קשר עם חברת ההשכרה בדרכים הבאות:
טלפון: 1-604-636-3057
שיחת חינם (מטלפון קווי בצפון אמריקה בלבד): 1-866-535-6601
דוא"ל: onroadsupport@fraserway.com
השירות זמין בין 15 באפריל ל-15 באוקטובר בימים שני-שבת בין 4:00 בבוקר ל-21:00 בערב ובימי ראשון וחגים בין 6:00 בבוקר ל-18:00 אחה"צ. השעות הינם בזמן בריטיש קולומביה ויוקון.
מחוץ לשעות אלה, או במקרה והשירות עסוק בפניות קודמות, השוכרים יופנו למענה חיצוני העובד עם חברת ההשכרה ויצרו עימו קשר בהקדם האפשרי במהלך שעות הפעילות.
עבור שירות תמיכה מחוץ לתאריכים הנ"ל יש ליצור קשר עם תחנת ההשכרה.
שירות הסיוע של פורד: בכל הנוגע לתקלות הקשורות במנוע, גרירה, חילוץ, פנצ'רים ונעילת הקרוואן:
בקנדה: 1-800-665-2006
בארה"ב: 1-800-241-3673
שירות הסיוע של דודג': בכל הנוגע לתקלות הקשורות במנוע, גרירה, חילוץ, פנצ'רים ונעילת הקרוואן:
בקנדה: 1-800-363-4869
בארה"ב: 1-800-521-2779
זמינות של 24/7
שירות תיקונים של חברת KalTire - פועל 24/7
לתקלות הקשורות בצמיגים לאחר שעות העבודה (ורק אם שירותי הסיוע לא פעילים). החברה לא פעילה במחוזות ניופאונדלנד, לברדור, ניו ברונסוויק, פרינס אדוארד איילנד, נובה סקוטיה וארצות הברית.
בבריטיש קולומביה ואלברטה: 1-888-525-8473
נא לשים לב שכל מספרי הטלפון הינם שיחות חינם מטלפוןן קנדי. שיחות מטלפונים אחרים עלולים לעלות כסף בהתאם לספק. 

פיקדון
בעת השכרת הקרוואן נדרש להשאיר פיקדון ע"י כרטיס האשראי (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס). אין אפשרות להשאיר פיקדון במזומן.
במקרה של תאונה, חברת ההשכרה תשמור את הפיקדון אצלה עד לאחר שחברת הביטוח תקבע את האחריות לתאונה. במידה וחברת הביטוח תקבע שהשוכר לא אחראי לתאונה, חברת ההשכרה תחזיר מיד את הפיקדון. 
במקרה ואפשרות הפחתת גובה ההשתתפות העצמית לא נרכשה, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחסום את כל גובה ההשתתפות העצמית (7500 $).
החברה לא תהיה אחראית במקרה של שינויים במטבע חוץ.

דיווח במקרה נזק או תאונה
בכל מקרה של נזק או פציעה של צד שלישי (רכב, רכוש או אדם), צריך להתקשר למשטרה באופן מיידי.במקביל צריך לעדכן את חברת ההשכרה.

הגבלות נסיעה
 - נסיעה למקסיקו אסורה.
 - נסיעה ב'עמק המוות', קליפורניה, אסורה בין 1 ביוני ל-31 באוגוסט.
 - נסיעה בדרכים לא ציבוריות או נסיעה מחוץ לכבישים אסורה תמיד.
 - אין להשאיר את הקרוואן ללא השגחה במונטריאול, קוויבק, אוטווה וניו יורק. הפרה של כלל זה יבטל את הביטוח וכל נזק או גניבה יהיה על באחריות ועל חשבון השוכר.
 - אסורה הנסיעה באיזורים הצפוניים הבאים (הביטוח לא יפעל):
בריטיש קולומביה:
* Hwy 20 between Anahim Lake and Bella Coola - not allowed with C-XLarge Motorhome)
 * Telegraph Creek Road between Dease Lake and Telegraph Creek (מותר רק לרכבי 4x4)
 יוקון:
 * Canol Road (Hwy 6), North of Ross River - אין שום ביטוח
 * Aishihik Lake Road - Canyon Creek to the north end of Aishihik Lake - אין שום ביטוח
* Nahanni Range Road (Highway 10) - Between Robert Campbell Highway and Tungsten, NT - אין שום ביטוח
אלסקה: 
* Dalton Highway (Hwy 11) - Restriction in place between Coldfoot and Prudhoe Bay (מותר רק לרכבי 4x4 בין 15 ביוני ל-15 בספטמבר)
 * McCarthy Road, between Chitina and McCarthy - אין שום ביטוח
* Nabesna Road - Between Slana and Nabesna Mine - אין שום ביטוח

חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות להגביל נסיעה במקומות נוספים בהתאם לתנאים משתנים.
תנאים הנוגעים בהקשר של החלפת קרוואן במקרה של תאונה או נזק ומפורטים בתנאי הביטוח - אינם חלים במקומות אסורים אלו.

השכרות בחורף
השוכרים קרוואן בין 1 באוקטובר ל-30 באפריל מתחייבים לקרוא ולחתום על מסמך תנאים מיוחדים לנסיעה בחורף. להלן תקציר המסמך:
בין 1 באוקטובר ל-30 באפריל הקרוואנים יהיו במצב חורף בהתאם לתנאי מזג האויר וטמפרטורות מתחת ל-0. משמעות הדבר היא שאין מים במערכות הקרוואן. הדבר מחייב את השוכרים להביא מים בעצמם והמקלחת לא תעבוד. במידה ורוצים להשתמש בשירותים, יש להצטייד במשאבות נגד קיפאון (לא להתבלבל עם מנוע הרכב נגד קיפאון) כדי למנוע קפיאה של הנוזלים במיכל השירותים. אותו דבר נוהג גם במים בכיורים. במידה ורוצים להשתמש בכיורים, יש להשתמש בכוס נוזל נגד קיפאון לאחר כל שימוש במים כדי למנוע קיפאון של מים בצינורות ובמיכל ואסור שיהיה יותר מחצי מיכל מלא. תחנות ריקון המים סגורות בתקופה זאת וריקון המים בתחנת ההשכרה בסיום ההשכרה יעלה 25 $.
מצברים:
נא לשים לב כי המצברים מתרוקנים מהר יותר בטמפרטורות קרות והיות והרבה מכשירים מחוברים למצבר יש לוודא שהוא טעון כל הזמן. דבר זה מחייב התחברות למקור חשמל כל לילה ולכן יש להתאים את מסלול הטיול בהתאם.
מערכת החימום:
אחד הדברים החשובים ביותר בהשכרות חורף הוא מערכת החימום. החימום מתבסס על גז אבל מערכת האיוורור ופיזור החום בקרוואן מתבססת על המצבר (לילה שבו מערכת החימום פועלת והקרוואן לא מחובר לחשמל עלול לגרום לריקון המצבר והוא לא יפעל כראוי. ברגע שהמצבר מתרוקן לגמרי, אין אפשרות לטעון אותו מחדש בשטח והדבר מחייב חיבור למקור מתח חיצוני מיוחד לכחמישה - שישה ימים).
גז:
כמה מערכות שונות עובדים ע"י הגז: כיריים, תנור, מקרר ומערכת החימום. בקרוואן יש בין 32 ל-87 ליטר גז, תלוי בסוג הקרוואן וככל הנראה לא תספיק לכל אורך הטיול (בעיקר בגלל שמערכת החימום צורכת הרבה גז). לכן יש לקחת בחשבון מציאת חניונים או מקומות לאורך המסלול שבהם אפשר למלא גז. יש לשים לב שהגז הופך לנוזל מהר יותר בטמפרטורות נמוכות והרוח הנגרמת מהנסיעה גורמת לטמפרטורה נמוכה יותר ממזג האויר בחוץ.
חימום המנוע:
כאשר הטמפרטורות נמוכות, קשה יותר להניע את הקרוואן, לכן יש בקרוואן מערכת המחממת את המנוע ועוזרת לקרוואן להידלק מהר יותר ולקרוואן עצמו להתחמם מהר יותר. בעת קבלת הקרוואן מקבלים גם כבל המחבר את המערכת לחשמל בעיקר לאחר חניה ארוכה (לילה וכו'). יש לחבר את המערכת לחשמל לפחות 4 שעות לפני ההנעה.
גנרטור:
במידה ויש גנרטור מובנה בקרוואן, יש לקחת בחשבון שהוא עלול לא להידלק בטמפרטורות נמוכות ולכן אין לסמוך עליו ליצור חשמל.
שימו לב:
במידה והטמפרטורות יורדות אל מתחת ל-35 מעלות מתחת לאפס, חברת ההשכרה רשאית לבטל את ההזמנה מסיבות בטיחותיות (עם החזר כספי). טמפרטורות נמוכות מאוד יכולות לגרום לבעיות במערכת הגז כך שהחימום ומערכות אחרות בקרוואן לא יעבדו.
ע"י חתימה על תנאים אלה, השוכר מודע ומקבל אחריות על כל הנזקים שיגרמו לקרוואן ולמערכותיו בעקבות קפיאת נוזלים. בעת החזרת הקרוואן, כל מערכות המים ייבדקו ביסודיות. אין אפשרות לבצע את הבדיקה במידה ואחת ממערכות הקרוואן קפואות ולכן הפיקדון יישמר עד לסיום הבדיקה ובמידה ויהיו נזקים הם יופחתו מהפיקדון.

Preparation Fee
This mandatory one-time fee is charged per unit/rental and includes the following:
- Initial propane fill
- Toilet chemicals
- 2 rolls of biodegradable toilet paper
- Fresh water & sewer hoses
- 30amp electrical cable (from 1 January 2025)
- Levelling Blocks (from 1 January 2025)
- Rubber gloves
- Basic tool set, lighter, flash light  (from 1 January 2025)
- Spare 15 Amp fuses
- Power cord with 15 amp adapter
- First Aid Kit (from 1 January 2025)
- Entrance mat (from 1 January 2025)
 
Availability
Every effort is made to ensure that the vehicle reserved will be available. However, if due to unavoidable circumstances the reserved vehicle is not available, Four Seasons RV Rentals reserves the right to substitute that vehicle with a vehicle of equal or greater value. Subsequent expenses (additional ferry costs, gasoline, etc.) are the sole responsibility of the renter.
NOTE: In the event that the customer decides that the reserved vehicle model is too large, Four Seasons may offer a smaller vehicle if available. Four Seasons will not charge for the vehicle exchange however no refunds will be given for the price difference between categories.
 
Changes
In the event of a date change, the new travel dates must fall within the same calendar year. Moving the rental date to the following calendar year will be treated as a cancellation and will be subject to fees.
The cancellation fee applied will be based on the originally requested travel dates.
Four Seasons shall assume no liability whatsoever in the event a booking or rental is cancelled, rescheduled, changed, postponed or interrupted due to a fortuitous event, act of God, unforeseen occurrence or any other event that renders performance of the rental impracticable, illegal or impossible.
 
Cleaning of Vehicles
All vehicles must be clean inside when returned. This includes kitchen, bathroom and living areas. A charge of $50 per hour for cleaning will be applied for those vehicles returned in an unsatisfactory state. Vehicle holding tanks requiring dumping by Four Seasons staff will result in a $35 service charge.
Outside washing is not required, unless the check-in procedure cannot be performed due to dirt on the vehicle. We recommend that "Northern Travelers" wash the vehicle prior to returning it to the rental station to avoid potential delays upon check-in.
Smoking is not allowed in any of our vehicles. Four Seasons reserves the right to charge an additional cleaning fee of $250 if a vehicle returns smelling of smoke.
 
Currency
All rates and quotes are in Canadian dollars.
 
Customer Care
For any urgent matters, such as problems experienced with the rental vehicle while on the road, customers must contact our OnRoad Support Service (onroadsupport@fraserway.com) in order to receive fastest possible assistance.
 
Departure and Return
Vehicles can be collected at our rental stations between 08:30 AM and 3:00 PM. Shuttle Transfers are available until 1:00 PM. Please note that we do not allow departures on the same day when arriving on a flight where total flight time exceeds 6 hours (including connecting flights). It is required that the clients stay at a hotel for the first night. Clients making their own way to the station are advised to inform the rental depot of their scheduled arrival time at least one business day in advance. Return time is between 8:30 AM and 11:30 AM (in Abbotsford until 11:00), inspection ready.
The rental stations in Abbotsford and Halifax are closed between 24 December to 1 January.
The rental stations in Calgary and Edmonton are closed between 16 December to 1 January.
The rental station in Toronto is closed between 16 December to 20 January.
 
Driver’s license requirements
A valid driver’s license from the country of residence is mandatory. All Drivers must present their original license, copies are not permitted. Drivers must be 21 years or older, no maximum age limit. An international driver’s license is recommended but is only valid in combination with the national driver’s license.
 
Early Return
Four Seasons RV Rentals will not give any refunds for rentals returned prior to the arranged drop off date.
 
Final Audit
All charges are subject to a final audit. If renter is overcharged or undercharged the renter will pay the corrected amount or receive a refund.
 
Fuel
The vehicles are provided to the renter with a full tank of gasoline (or diesel) and must be returned with a full tank.
 
Mileage Charges
It is not possible to purchase kilometers packages at pick-up and not to add kilometers packages during the rental. Each rental must include at least one kilometers package.
 
International Driving Permit
The IDP is a special license which allows motorists to drive internationally, which is valid only when accompanied by a valid driver’s license from their country. Four Seasons does not require an IDP, but recommends renters having one in case they get stopped by the police. Driver’s licenses that are not printed in Latin alphabet require an international driving permit in English language, and Four Seasons does not accept responsibility if law enforcement refuses to accept a license on the basis of not being accompanied by an IDP.
 
International Driving Permit
The IDP is a special license which allows motorists to drive internationally, when accompanied by a valid driver’s license from their country. Four Seasons does not require an IDP, but recommends renters having one in case they get stopped by the police.
 
Large Events
The use of rental units for any large outdoor event may be subject to an additional deposit or surcharge. Vehicles for festivals and events must be explicitly requested at time of reservation. Attendance of the Burning Man Festival with our vehicles is not allowed. Failure to comply with this restriction will result in a penalty of a minimum of $5,000.
 
Northern Travel
Traveling to the Yukon, NWT, Nunavut or Alaska (U.S.) is permitted.
Four Seasons is not obligated to deliver Van Conversions, C-Large or C-XLarge motorhomes to the Yukon, Northwest Territories, Nunavut or Alaska in case of a vehicle exchange due to damage or breakdown.
 
Payments by Clients
Four Seasons RV Rentals will accept the following methods of payment for additional charges paid directly by the renter:
Visa • MasterCard • American Express • Canadian dollars • Debit Card
 
Pets (Dogs only)
On request only. A charge of $200 per dog will apply.
 
Proof Read Brochure Pages
Four Seasons will proof read the brochure pages pertaining to our product; however, Four Seasons does not accept responsibility for errors in the final document, grammatical or otherwise. In the case of such an error, the terms outlined and negotiated with the designated product manager will always prevail.
 
Redistribution
If the renter returns the vehicle to any location other than the location indicated on the rental contract, the renter agrees to pay regular rates plus applicable redistribution charge or towing charge.
 
Refund/Repairs/Loss of use
All replacement parts or repairs in excess of $50 require prior authorization from Four Seasons. 
Please note that refunds can only be made upon presentation of a proper receipt. Malfunctions of the air-conditioning systems, microwave ovens, refrigerators, slide-outs, radios and cruise controls are not considered breakdowns and such malfunctions do not warrant a vehicle exchange, however if repairs on such appliances are done on the road by a customer, the repair cost will be refunded. No reimbursements will be given for loss of use due to lost time resulting from accidents, damages or breakdowns or for subsequent expenses as a result thereof (including but not limited to: pre-booked campsite fees, event fees, rebooking fees, ferry expenses etc.).
 
Renter's Responsibility
Renter agrees by renter’s signature on the front of this agreement that renter has read, is aware of, and accepts full responsibility for and is bound by the terms and conditions contained in this agreement, which also consists of optional documentation provided to renter in connection with this agreement.
 
Right to refuse service
Fraserway RV LP dba Four Seasons RV Rentals reserves the right to refuse service.
 
Seatbelts
The number of passengers may not exceed the number of seatbelts while the vehicle is in motion.
 
Third Party Insurance Coverage
The renter must examine his or her personal insurance policies or coverage that may duplicate the protection offered through our CDR/CDW. If the renter is covered for damages through a third party insurer, he/she agrees to pay Four Seasons for all damages upon return. It is the renter’s responsibility to re-claim the amount from his/her third party insurer, Four Seasons Rentals will not claim the amount on the customer’s behalf. It is the renter’s responsibility to examine his/her own policy to ensure that all damages are covered.
 
Traffic Violations, Parking Fines and Toll Charges
The renter of the vehicle is fully responsible for all toll charges and fines or other consequences resulting from violation of traffic regulations, parking orders or prohibitions, or any other laws or regulations, during the rental. As a courtesy, Four Seasons will ensure that tickets and fines are paid in timely fashion if the renter provides the ticket and payment. For any tickets, fines or tolls that are processed after completion of the rental agreement, Four Seasons reserves the right to charge an administration fee of up to $25 in addition to the amount of the charges and/or fine and associated costs. All fees will be charged to the renter’s credit card and the renter will be notified by e-mail or mail. Customers are encouraged to inform Four Seasons of any potential toll charges or fines upon drop off to avoid the administration fee.
 
Transfers
Four Seasons RV Rentals offers transfers to/from international airports and hotels in the vicinity of the airports.
In Calgary, Edmonton and Halifax transfers are included. In Toronto and Abbotsford the price is $ 100 per way. Max. 5 people.
Please contact our office for transfer times. Transfer time for Calgary, Edmonton, Totonto and Halifax 8:30-13:00, and Abbotsford 9:00-13:00.
Important note for clients staying in Downtown Vancouver: Pick-up points are strictly from Airport Hotels only. We strongly encourage customers who would like to take advantage of our shuttle service to stay in an Airport Hotel the night before departure. Customers staying in Downtown Vancouver will have to make their own way at own expense to one of the designated Airport Hotels listed. Clients must phone Four Seasons Abbotsford 3-5 days prior to departure day to arrange a pick-up time and location (1-877-973-6878 or 1-604-556-7138).
 
How to book a Shuttle transfer at Departure
1. Contact Departure Station: Customers must contact their departure station directly to schedule the shuttle transfer. We recommend to call or email the station 3-5 days before departure date. Shuttle transfers will be prioritized on a first-come, first-serve basis. Contact details here.
2. Shuttle Transfer: The shuttle busses will pick up customers in the morning. Transfer times may vary and depend on traffic conditions.
3. Pick-Up Process: Ensure customers bring:
• Driver's licenses of all drivers
• Main Renter's credit card
• Voucher if applicable
 
Shuttle Transfer at Return
Shuttle transfer for returning customers operates on a first-come, first-serve basis after the return process is completed. Customers cannot schedule shuttle in advance. Transfer times may vary and depend on traffic conditions. Shuttle service is available until 1pm.
 
OnRoad Support
Four Seasons RV Rentals offers free OnRoad Support for all our customers.
If customers experience any issues with their vehicle during their RV trip, they may contact our Four Seasons RV Rentals OnRoad Support Service at:
Phone: 1-604-636-3057
Toll-free (from a North American land line only): 1-866-535-6601
Email: onroadsupport@fraserway.com
OnRoad Support hours are: April 15 - October 15 Monday - Saturday 4:00 am - 9:00 pm; Sundays and Holidays 6:00 am - 6:00 pm. Time zone for above hours is of British Columbia and Yukon Territory.
Outside these hours or when all our OnRoad Support Agents are serving other customers, the customer's case will be handled by an external call centre and assigned to our OnRoad Support team. Our Agents will then contact the customer as soon as possible during above-indicated business hours.
For OnRoad Support Service outside of above-indicated dates, customers may contact their departure station.
Ford Roadside Assistance: For everything related to engine problems, towing, vehicle recovery, flat tires and lockout service:
Within Canada: 1-800-665-2006
Within the U.S.: 1-800-241-3673
Dodge Roadside Assistance: For everything related to engine problems, towing, vehicle recovery, flat tires and lockout service:
Within Canada: 1-800-363-4869
Within the U.S.: 1-800-521-2779
Available 7 days per week, 24 hours per day.
KalTire 24-hour Emergency Road Service
For tire related problems after business hours (only if Roadside Assistance declines service).
KalTire is not available in the provinces of Newfoundland, Labrador, New Brunswick, Prince Edward Island, Nova Scotia and in the United States.
Within BC and Alberta: 1-888-525-8473
Please note that these phone numbers are toll-free from a Canadian phone. Calls from a non-Canadian cell phone may be charged a fee by the provider.
 
Security Deposit
An imprint of a major credit card (Visa, MasterCard or American Express) is required while the vehicle is rented. Cash rentals are not allowed.
In the event of an accident, Four Seasons will retain the security deposit until the motor vehicle insurance company determines liability for the accident. If the motor vehicle insurance company notifies Four Seasons that the renter is not at fault, Four Seasons agrees to reimburse the security deposit immediately after receiving notification from the motor vehicle insurance company.
In cases where the CDR Insurance is not purchased, Four Seasons reserves the right to block the full amount of the deductible ($ 7500) on the customer’s credit card.
Four Seasons cannot be held responsible for exchange rate variations while a security deposit is being held.
 
Reporting Of Damages / Accidents
Any damages and/or injuries involving a third party (vehicle, person and/or property) must be reported to the police immediately. All damages must be reported to Four Seasons as soon as possible.
 
Travel Restrictions
- Travel into Mexico is prohibited;
- Travel in Death Valley, California, is prohibited between June 1 and August 31;
- Non-public roads and off-road driving is prohibited at all times;
- Four Seasons does not allow the vehicle to be left unattended by renter in the city of Montreal, Quebec,
Ottawa and New York. Failure to do so will void the insurance coverage and make the renter liable in case of theft and/or damages.
- Restrictions are in place for the following Northern roads:
British Colombia:
* Hwy 20 between Anahim Lake and Bella Coola - not allowed with C-XLarge Motorhomes (MH29/31)
* Telegraph Creek Road between Dease Lake and Telegraph Creek – allowed with 4x4 trucks only
Yukon:
* Canol Road (Hwy 6), North of Ross River - not covered by CDR or CDW
* Aishihik Lake Road - Canyon Creek to the north end of Aishihik Lake - not covered by CDR or CDW
* Nahanni Range Road (Highway 10) - Between Robert Campbell Highway and Tungsten, NT - not covered by CDR or CDW
Alaska:
* Dalton Highway (Hwy 11) - Restriction in place between Coldfoot and Prudhoe Bay (allowed with 4x4 trucks only between June 15th and Sep 15th)
* McCarthy Road, between Chitina and McCarthy - not covered by CDR or CDW
* Nabesna Road - Between Slana and Nabesna Mine - not covered by CDR or CDW
 
Four Seasons reserves the right to limit travel on any roads or road sections based on changing conditions.
Terms regarding vehicle replacement in case of breakdowns or accidents which are outlined in our insurance conditions do not apply to the above mentioned roads.
 
Winter Rentals
The following information is provided to all renters who are travelling during a time of the year where freezing temperatures are a risk. We kindly ask you to read these directions carefully and sign the document in acceptance.
 
Vehicles are winterized:
Please note that all vehicles departing between October 01 – April 30 may be subject to winterization. The decision will be based on the temperatures and the Please note that all our vehicles are winterized as long as the temperatures are constantly below freezing. Therefore the vehicle will have NO water on board. You will have to supply external water jugs and the shower will not be usable. If you wish to use the toilet you will need to carry plumbing anti-freeze (not to be confused with motor vehicle anti-freeze) with you to ensure the liquids will not freeze in the tank. The same goes for the sinks (grey water). If you are planning on draining any liquids down the grey water tank please note: a cup of antifreeze will be required after each use to ensure no water is freezing in the p-trap and the tanks cannot be more than 50% full (leaving enough air for expansion in the event the contents freeze after all). As all public dump stations will be closed, a dumping fee of $25 will be levied upon return if the grey- or black water tank have been used.
 
Batteries:
Please be aware that batteries drain much faster in cold weather. The camper batteries are connected to several appliances and electrical systems in your camper and therefore have to be kept charged up at all times. In order to keep your batteries at a working level the vehicle needs to be plugged in to an electrical power outlet each night. Therefore please plan your trip accordingly and ensure that 110V plug-ins are available at your destination for the night.
 
Furnace:
One of the most important features in your camper during the winter months is your furnace. Your furnace is running on propane but the automatically connected ventilator for distributing the heat inside the camper is drawing its power from your batteries (a night without being plugged in while your furnace is running might drain your batteries enough to prevent them from functioning properly. Once batteries are depleted they will no longer accept charges and need to be connected to a special external charger for 5-6 days before they are able to hold any charge).
 
Propane:
Several appliances are running off your propane supply:
Stove top, oven (if applicable), refrigerator and as mentioned above – the furnace.
Supplied propane on board varies from 32l – 87l depending on the vehicle type and will likely not last for your entire trip (especially because the furnace will be drawing a lot of propane). Therefore another important point to implement into your planning stage for winter camping is possible locations to refill your propane supply along your planned route.
IMPORTANT: Propane transforms to a liquid state at approximately -42°C (-44°F), which will render all propane-operated appliances inoperative. It is important to note that while driving, the wind chill may cause propane to cool down further below the actual outside temperature, and may therefore liquefy faster than expected.
 
Engine Block Heater:
Once temperatures drop below -20°C, starting the engine may become more difficult. As these winter temperatures are common in several regions of Canada, all our vehicles are equipped with an engine block heater. A block heater warms the engine to increase the chances for the engine to start as well as warm up your vehicle faster than it normally would in extremely cold weather.
We will supply you with an extension cord at time of pick up to plug in your engine block heater whenever temperatures are falling below -20°C, particularly when parked for a longer time period (i.e. overnight). Your block heater is connected to a power cord routed through the vehicle's grill and needs four hours to warm up the engine before it is started.
 
Generator:
If your vehicle is equipped with a built-in generator, please bear in mind that generators may not start in cold temperatures and are therefore not a safe back up to rely on for producing 110V and recharging your camper batteries.
 
Attention:
If forecasted temperatures are below -35°C we keep the right to cancel the booking for safety reasons (with a full refund of your rental cost). Extreme temperatures may cause a lack of pressure in the propane tank and may prevent your furnace and other appliances from working properly.

By signing this form the Renter acknowledges full responsibility for any damage to the domestic water system that is caused by freezing to the rented vehicle.
Upon return of the vehicle, the domestic water system will be thoroughly tested for leaks. The water test cannot be performed if any part of the water system is frozen. In this case the Renter’s security deposit will be held until the water test can be performed and damages assessed. The Renter will be required to pay any such damage prior to receiving a refund of the security deposit.

ביטוח

פיקדון
בעת לקיחת הקרוואן יושאר פיקדון בגובה סכום ההשתתפות העצמית בהתאם לביטוח שנרכש (7500 $ או 750 $). הפיקדון ישולם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס). נזקים והשתתפות עצמית כפופים למיסים.
במקרה תאונה, הפיקדון ישאר אצל חברת ההשכרה עד לקבלת אחריות מצד חברת הביטוח. הפיקדון יוחזר לשוכר במידה וחברת הביטוח תקבע כי התאונה לא היתה באשמתו.
חברת ההשכרה מכסה את כל הקרוואנים בביטוח עד 5,000,000 $ כנגד פציעות גוף או נזקים לרכוש הנגרמות כתוצאה מהתפעול או השימוש בקרוואן, כל עוד הוראות הבטיחות נשמרו. פרמיות הביטוח הבסיסי כלולות במחיר ההשכרה וכוללות גם ביטוח נגד התנגשות וביטוח מקיף עם השתתפות עצמית של 7500 $ למקרה.
כל הביטוחים והכיסויים כפופים לתנאי הביטוח. הביטוח לא יכסה במקרים של הפרת תנאי החוזה.

הפחתת גובה ההשתתפות העצמית - CDR - מינימום 7 ימי השכרה
יש אפשרות להפחית את גובה ההשתתפות העצמית מ-7500 $ ל-750 $ למקרה תמורת תשלום של 32 $ ליום. חיוב של מינימום 224 $ יחול במידה וההשכרה קצרה מ-7 ימים. בהשכרות מעל 30 יום התשלום הוא מקסימום 960 $. אפשרות זו מזכה ב:
א. הפחתת גובה ההשתתפות העצמית מ-7500 $ ל-750 $ למקרה (למעט החרגות).
ב. התחייבות לקבלת קרוואן חלופי במקרה שהקרוואן שהושכר נפגע ואין אפשרות לנהוג בו - גם אם זה קרה באשמת השוכר (אלא אם הנזק נגרם כתוצאה ישירה של רשלנות, שימוש לרעה, הפרת חוקי תנועה או אם התקבל דו"ח משטרתי המצביע על נהיגה מסוכנת או פזיזה). הקרוואן יגיע למקום שיוסכם בין 2 הצדדים תוך 24 שעות מרגע הודעת השוכר לחברת ההשכרה אודות התקלה. הקרוואן מוגבל להגיע למחוז הקרוב למחוז בו הושכר הקרוואן מלכתחילה.
הקרוואנים Van conversions, C-Large ו-C-XLarge לא מחוייבים להגיע לטריטוריות הצפון מערביות, יוקון, נונאווט, ניופאונדלנד, לברדור או אלסקה. כל ההוצאות עבור לינה, אוכל וכו' יהיו על חשבון השוכר.
ג. הנזקים וההשתתפות העצמית כפופים למיסים.
ד. במקרה ולא נרכשה אפשרות הפחתת גובה ההשתתפות העצמית, לחברת ההשכרה יש את הזכות לחסום את כל ה-7500 $ בכרטיס האשראי של השוכר.
ה. המקרים הבאים מכוסים ע"י ביטוח CDR ובהשתתפות עצמית של 750 $ למקרה (למעט החרגות):
• תאונה או התנגשות עם רכב אחר (כולל גג ותחתית)
• תאונת פגע וברח / ונדליזם / גניבת הקרוואן / שריפה
• נזק כתוצאה מפריצה
• נזק לצמיגים
• נזק לשמשה קדמית
• נזקים כלליים לשמשות או למראות
• נזקים כתוצאה מבעלי חיים או מגע עם בעלי חיים
• נזק כתוצאה מנסיעה לאחור
• נזק כתוצאה מפגעי טבע (ברד, שטפונות, סופות)
• נזק לפנים הקרוואן
• עלווית שנגרמו כתוצאה מאיבוד מפתחות הקרוואן או נעילתם בקרוואן

הורדת ההשתתפות העצמית - CDW
לא תקף בהשכרות שמתחילות בוויטהורס בין 1 בנובמבר ל-31 במרץ.
בנוסף לאפשרות הפחתת גובה ההשתתפות העצמית, אפשר להוריד את ההשתתפות העצמית מ-750 $ ל-0 (למעט החרגות) תמורת 15 $ ליום (מקסימום 450 $). יש מינימום 7 ימי השכרה.
רכישת אופציית ההפחתה ל-0 אפשרית רק בשילוב עם אופציית הביטוח להפחתת גובה ההשתתפות העצמית ל-750 $.
הביטוח מכסה את אותם מקרים כמו בסעיף הקודם - אבל ההשתתפות העצמית תהיה 0.

במקרים הבאים - הביטוח לא יחול ומלוא הנזק יהיו על חשבון השוכר:
• רשלנות / נזק בזדון (כתוצאה מתקלה בקרוואן או כתוצאה מנזק מכוון שנגרם ע"י אחד מהנוסעים).
• נזק הנגרם כתוצאה משימוש של אנשים לא מורשים (שלא רשומים בחוזה)
• אי שמירה על רמת נוזלים תקינה
• נזק כתוצאה משימוש בדלק או נוזלים אחרים שלא מתאימים
• אי שמירה על לחץ אוויר תקין בגלגלים
• נזק כתוצאה משימוש לא נכון בבלמים או בתיבת ההילוכים
• נזק כתוצאה מנסיעה במקומות אסורים
• נזקים שנגרמו כתוצאה מהתעלמות מהגבלות גובה או שלטים אחרים
• נזקים שנגרמו ע"י נסיעה עם סוכך צל או דופן מתרחבת פתוחים
• נסיעה תחת השפעת סמים, אלכוהול או חומרים אחרים
• נזקים שנגרמו עקב נסיעה על קרח ודרכים קפואות
• נזקים שנגרמו עקב שימוש בשרשראות שלג
• הוצאות ונזקים מכוונים שנגרמו כתוצאה מנזק שגרם אחד מהנוסעים ובהתאם לחוזה
• נזקים לסוכך צל, דופן מתרחבת, תחתית או גג הקרוואן
• נזקים שנגרמו מחיות מחמד

כל נזק העולה על סכום של כ-2000 $ ועומד בתנאי הפחתת הביטוח - קרוואן חלופי יישלח רק במידה וכל הסכום שהוערך על הנזק ישולם במלואו. כאשר ייקבע הסכום הסופי של הנזק, יושלמו ההפרשים או יוחזר כסף בהתאם.

הוצאות חילוץ וגרירה שלא נעשו ע"י החברה שמבצעת את שירותי הדרך (דודג', פורד, שברולט) לא יכוסו ע"י הביטוח אלא אם השוכר יוכיח שהוא יצר איתם קשר והבקשה נדחתה.

גניבה או נזק לרכוש וכן פציעות גוף לא מכוסות ע"י הביטוח!

כיסוי ביטוח צד שלישי
על השוכר לבחון את פוליסות הביטוח האישיות שלו או את הכיסויים שלו שעלולים לשכפל את הביטוח המוצע דרך ביטוח CDR/CDW של חברת ההשכרה. אם השוכר מכוסה עבור נזקים באמצעות מבטח צד שלישי, הוא מסכים לשלם לחברת ההשכרה עבור כל הנזקים עם החזרת הקרוואן. באחריות השוכר לתבוע מחדש את הסכום ממבטח הצד השלישי שלו, חברת ההשכרה לא תתבע את הסכום בשמו של הלקוח. באחריות השוכר לבחון את הפוליסה שלו כדי לוודא שכל הנזקים מכוסים.

דיווח על תאונה / נזק
על כל נזק ו/או פציעה עם מעורבות של צד שלישי (רכב, רכוש או אדם) - יש לדווח מיידית למשטרה. במקביל, יש לעדכן את חברת ההשכרה בהקדם האפשרי.

SECURITY DEPOSIT
A damage deposit equal to the amount of the insurance deductible ($7,500 or $750) is required at the time of departure, authorizing the amount on a major credit card (VISA, MC or AMEX). Damages and deductibles are subject to applicable taxes.
In the event of an accident, FOUR SEASONS will retain the security deposit until the motor vehicle insurance company determines liability for the accident. If the motor vehicle insurance company notifies FOUR SEASONS that the renter is not at fault, FOUR SEASONS agrees to reimburse the security deposit immediately after receiving notification from the motor vehicle insurance company.
LIABILITY COVERAGE
FOUR SEASONS maintains liability coverage on all its rental vehicles to a maximum of CAD $5,000,000 for any bodily injury and property damage liability claims arising from the operation or use of its rental vehicles, provided all safety instructions as recommended by FOUR SEASONS have been followed. Premiums for this Basic public liability coverage are included in all rental rates, which also include premiums for collision insurance and comprehensive insurance with a deductible of CAD $7,500 per occurrence.
All coverage and waivers are subject to the express terms of this rental contract and of the applicable motor vehicle insurance contract. All insurance coverage is null and void if any of the terms of the rental agreement are breached.
 
CDR – COLLISION DEDUCTIBLE REDUCTION - MINIMUM 7 DAYS
A Collision Deductible Reducer (CDR) is available for CAD $32 per night. A minimum charge of $224 will apply for rentals shorter than 7 nights. A maximum charge of $960 will apply for rentals exceeding 30 nights. CDR Coverage offers the following benefits:
A. Optional CDR coverage reduces the renter’s responsibility for damages from CAD $7,500 to CAD $750 per occurrence (Some exceptions apply, please see below for details).
B. CDR coverage will guarantee the renter a replacement vehicle when the renter’s vehicle becomes inoperable due to damage, even if the renter is at fault (unless the damage is a direct result of negligence, misuse, violation of restrictions or if a ticket has been issued by police that indicates dangerous or reckless driving). The replacement vehicle will be delivered to a location agreed upon by FOUR SEASONS and the renter and will be dispatched within 24 hours from the time the renter notifies FOUR SEASONS that the renter’s vehicle has become inoperable. Delivery will be limited to a province/state, which borders on the province in which the renter took delivery of the renter’s vehicle.
FOUR SEASONS is not obliged to deliver Van conversions, C-Large or C-XLarge motorhomes to the Yukon, Northwest Territories, Nunavut, Newfoundland, Labrador or Alaska. Any expenses for accommodation, food etc. are the renter’s responsibility.
C. Damages and deductibles are subject to applicable taxes.
D. In case the CDR Insurance is not purchased, Four Seasons reserves the right to block the full deductible amount of $7,500 on the customer’s credit card (VISA, MC or AMEX).
E. The following damages are covered under CDR Reduction agreement with a deductible of $ 750 - per occurrence (see exceptions below):
• Motor vehicle accident / Collision (including roof and underbody).
• Hit and Run / Vandalism / Vehicle theft / Fire.
• Damage due to break ins.
• Tire damages.
• Windshield damage.
• General glass damage.
• Damages caused by animal or impact with animals.
• Damages caused by back-up manoeuvres.
• Damages caused as a result of a natural disaster (hail, floods, storms).
• Damages to the interior of the vehicle.
• Replacement cost for lost keys or keys locked inside the vehicle.
 
CDW – COLLISION DEDUCTIBLE WAIVER - MINIMUM 7 DAYS
Not available for rentals originating in Whitehorse between November 01 and March 31
CDW is available for CAD $15 per night. A minimum charge of $105 will apply regardless of rental duration. A maximum charge of $450 will apply for rentals exceeding 30 nights. The CDW reduces the renter’s responsibility for damages covered by CDR Insurance from CAD $750 to zero (Some exceptions apply, please see below for details). This agreement is only available in combination with the CDR Insurance.
The same damages are covered under CDR insurance - but with a deductible of $ 0
 
EXCEPTIONS TO ALL COVERAGE
All coverage agreements including CDR and CDW are null and void in the event of the following occurrenes:
• Damages was caused as a result of negligence / Willful damage.
• Damages was caused as a result of people using the vehicle without permission (not registered on the rental agreement).
• Failure to maintain proper fluid levels.
• Damages caused by using the wrong fuel or wrong fluids.
• Failure to maintain proper tire pressure.
• Damage due to misuse of the brakes (overheating), transmission or any other parts of the power train.
• Damage due to violation of restricted travel areas.
• Damages caused by ignoring height restrictions and other road signs.
• Damages caused by driving with the awning and/or slide-out extended.
• Driving under the influence of alcohol, drugs and/or other substances.
• Damages caused as a result of travelling on ice roads.
• Damages caused as a result of the use of snow chains.
• Damages to the awning, slide-out, overhead or underbody of the RV.
• Damages caused by pets.
 
For all damages exceeding an estimate amount of $2,000.- which are exempt from coverage under our deductible agreements, a replacement vehicle will be dispatched only once full payment in the amount of the damage estimate has been received.
Additional charges or refunds (if applicable) will be processed once the actual repair cost has been determined.
 
Charges for towing or recovery of a vehicle not arranged through Roadside Assistance (Ford / Dodge / Chevrolet) are not covered under the CDR or CDW agreement unless the renter can prove that contact with Ford / Dodge / Chevrolet was established and service was declined.
 
Theft, loss or damage of personal property and personal injuries are the renter’s responsibility.
 
 
EXCHANGE RATE VARIATIONS
Four Seasons cannot be held responsible for exchange rate variations while a security deposit is being held.
 
THIRD PARTY INSURANCE COVERAGE
The renter must examine his or her personal insurance policies or coverage that may duplicate the protection offered through our CDR/CDW. If the renter is covered for damages through a third party insurer, he/she agrees to pay Four Seasons for all damages upon return. It is the renter’s responsibility to re-claim the amount from his/her third party insurer, Four Seasons Rentals will not claim the amount on the customer’s behalf. It is the renter’s responsibility to examine his/her own policy to ensure that all damages are covered.
 
REPORTING OF DAMAGES / ACCIDENTS
Any damages and/or injuries involving a third party (vehicle, person and/or property) must be reported to the police immediately. All damages must be reported to Four Seasons as soon as possible.

 

ציוד

ערכת נוחות (להשכרה בתשלום נוסף)
ערכה של פריטים אישיים וציוד כללי לקרוואן הכוללת:
מטבח: מגש אפייה מאלומיניום, מגוון כלי מטבח, פותחן קופסאות, חולץ פקקים, מגש סכו"ם, קרש חיתוך, בד כלים/מגבת/ספוגים, סבון כלים, ערכת ארוחת ערב לאורחים, מיכל זכוכית למיקרוגל, קערות ערבוב, סירים, מחבתות וקומקום, קומקום תה, ערכת לשתיה חמה, סט מלח ופלפל, קולפן ירקות.
כלים לכל נוסע: ספל קפה, סט סכו"ם, ערכת ארוחת ערב, גביע ביצים, כוס, סכין חיתוך.
חפצים וכלי עבודה לבית: גרזן, מטאטא ויעה, דלי, קולבי בגדים, אטבי כביסה, ערכת עזרה ראשונה, פנס, מצית גז, סל אשפה, טוסטר.
ציוד לכל נוסע: מצעים ומגבות, שמיכת פוך, שמיכת צמר, כרית וכיסוי כרית, מגבת יד אחת, 2 מגבות רחצה, כיסא קמפינג.

CONVENIENCE KITS (for purchase)
These vehicle and personal kits are available per person/rental and include:
Kitchen: Aluminum Baking Tray, Assorted kitchen utensils, Can opener, Cork screw, Cutlery Tray, Cutting board, Dish Cloth/Towel/Sponges, Dish Soap, Guest Dinner set, Microwaveable Glass Container, Mixing bowls, Pots, pans and kettle, Tea pot, Hot Beverage Kit, Salt and Pepper Set, Vegetable Peeler.
Items per person: Coffee Mug, Cutlery Set, Dinner Set, Egg Cup, Glass, Steak Knife.
Household Items & Tools: Axe, Broom and dust pan, Bucket, Clothes hangers, Clothes pins, First Aid Kit, Flashlight, Gas lighter, Wastebasket, Toaster.
Items per person: Bedding & Towels, Duvet, Fleece Blanket, Pillow and pillow case, 1 Hand Towel, 2 Bath Towels, Camping Chair.
info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...