השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 250



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : $ 1500 למקרה
  • מיסים מקומיים:
  • ניקוי חיצוני בהחזרה:
  • מפות דרך:
  • מדריך חניונים:
  • דמי נהג נוסף: במספר תחנות יחויבו 25$ לנהג נוסף
  • מידע תיירותי:
  • שרותי דרך 24 שעות: בהתאם למפורט בתנאי ההשכרה
  • אחסנת מזוודות :
  • מיכל גז ראשון:
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים:
  • ערכת ברוכים הבאים:
  • כרטיס הנחות ברשת חניוני קרוואנים KOA


תוספות אפשריות

  • ערכת מטבח
  • כלי לבישול אורז
  • קבלה מוקדמת של הקרוואן - (8:00-11:00) תקף רק בסן פרנסיסקו, לאס וגאס, לוס אנג'לס, דאלאס, אורלנדו וניו יורק
  • מערכת GPS ניווט לוויני
  • מכונת קפה
  • טוסטר
  • כרטיס Passport-America% הנחה 50% בכ-1,200 חניונים בארה"ב וקנדה - תקף לשנה
  • SLI - הרחבת ביטוח צד ג'
  • ביטוח לנסיעה למקסיקו MALI
  • גנרטור
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ZDO - הפחתת ההשתתפות העצמית ל-0
  • כלי מיטה - לאדם
  • כיסא פיקניק


תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 45 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 60 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ US לא יוחזרו.
  • 30 עד 59 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ US, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 29 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 $ US, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 800 $ US, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

תמצית תנאי ההשכרה המפורטים כאן הם תרגום תנאי ההשכרה של חברת ההשכרה. הפירוט המלא לתנאי ההשכרה מופיע בגרסה האנגלית. בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

תנאי ההשכרה והכיסויים עשויים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. 

מינימום 3 לילות להשכרה. לנסיעה בכיוון אחד נדרשים מינימום 7 לילות. לקרוואנים מסוימים במועדי חגים או אירועים מיוחדים יתכן וידרש מינימום גבוה יותר.

מיסים: מתווספים לכל המחירים ומשתנים בהתאם לתחנת איסוף הקרוואן.

רישום מוקדם מקוון
הלקוחות מתבקשים לבצע רישום מוקדם לפחות 14 יום לפני קבלת הקרוואן בכתובת:
elmonterv.sci.thlonline.com

לילה ראשון
מומלץ מאוד שלקוחות המגיעים בטיסה, ישהו בבית מלון בלילה הראשון שלהם בארה"ב.

חברת ההשכרה לא מספקת שירותי הסעות והלקוחות צריכים להגיע בכוחות עצמם לתחנת ההשכרה. 

נוהל קבלת והחזרת הקרוואן
• שעת קבלת הקרוואן הרגילה היא החל מהשעה 13:00 ולא יאוחר משעה לפני סגירת התחנה. בהתאם למוכנות הקרוואן למסירה.
• שעת קבלת הקרוואן המאוחרת ביותר היא שעה לפני סגירת התחנה.
• אין פיצוי במקרה שהלקוח אוסף את הקרוואן מאוחר יותר ממה שהוסכם.
• החזרת הקרוואן נעשית בין 8:00 ל-11:00.
• קנס לכל שעת איחור יחויב לכל החזרה לאחר השעה 11:00 ללא אישור מחברת ההשכרה.
• החזרה מוקדמת: אין החזר עבור החזרה מוקדמת מהמוזמן מכל סיבה שהיא.

דרישות מהשוכר
• הלקוחות מתבקשים לבצע רישום מוקדם לפחות 14 יום לפני קבלת הקרוואן בכתובת:
elmonterv.sci.thlonline.com
• הלקוחות מתבקשים ליצור קשר עם תחנת ההשכרה בין 9:00 ל-15:00 ביום שלפני תחילת ההשכרה לקבוע את שעת קבלת הקרוואן. יש להגיע לתחנת ההשכרה לא פחות משעה לפני שעת סגירת התחנה.
• השוכר החותם על חוזה ההשכרה צריך להיות בגיל 21 לפחות, ולהציג רישיון נהיגה בתוקף ודרכון.
• השוכר (המחזיק בכרטיס האשראי שמשלם) וכל שאר הנהגים חייבים להיות נוכחים במועד קבלת הקרוואן ולחתום על חוזה ההשכרה.
• אין חיוב עבור נהגים נוספים.
• כל הנהגים צריכים להיות לפחות בני 21 ולהחזיק רישיון נהיגה בתוקף ודרכון ולהיות רשומים בחוזה ההשכרה.
• רישיון נהיגה בינלאומי מומלץ אך אינו חובה.
• חובה להופיע עם כרטיס אשראי ויזה, מסטרכרד או אמריקן אקספרס (לא כרטיסי ATM ודומיו) עם מספיק אשראי לכיסוי לכיסוי דמי הפיקדון וכל התשלומים הנוספים אם ישנם. מזומן או המחאות נוסעים לא מתקבלים.

פיקדון
• יש להשאיר פיקדון על סך 1,500 $ בעת קבלת הקרוואן.
• על הפיקדון להיות משולם בכרטיס אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס עם מסגרת מתאימה בסכום הזה.
• כרטיסי ATM וכרטיסי חיוב לא מתקבלים.
• מזומן, המחאות נוסעים וכרטיסי מתנה לא מתקבלים.
• סכום הפיקדון לא מחוייב מכרטיס האשראי אלא רק תופס מסגרת. הפיקדון משוחרר בסיום ההשכרה, בתנאי שהקרוואן מוחזר נקי מפנים, ללא נזקים, ללא קנסות ובזמן שנקבע.

הדרכה
• הלקוחות יקבלו הדרכה מלאה על הקרוואן שלהם כולל אופן הטיפול והתפעול, תחזוקה שוטפת ואחריותו.
• ההדרכה כוללת כ-30 דקות צפייה בסרט הדרכה באנגלית, גרמנית, ספרדית ויפנית המציג את אופן השימוש בקרוואן וכללי בטיחות וכמו כן סיור הכרה ובדיקת הקרוואן ע"י נציג חברת ההשכרה סביב הקרוואן.
• בתוך הקרוואן יש מדריך תפעול באנגלית ובגרמנית.
• בנוסף, במידה וירצה, יקבל הלקוח מדריך חניונים מקומי ומפת הדרכה עם הדרכה לסופרמרקט ותחנת הדלק הקרובים.

אבידות חפצים
חברת ההשכרה אינה אחראית לחפצים המושארים בקרוואן לאחר סיום ההשכרה ושומרת לעצמה את הזכות לתרום אותם לצדקה או להשליכם לאשפה על פי ראות עיניה. חפצים שהושארו אינם יכולים להשלח בדואר לכתובת הלקוח.

בעלי חיים
מותר להסיע בעלי חיים. השוכר אחראי לכל נזק ויתכן גם לתשלום דמי ניקוי מיוחדים בעקבות הסעת בעלי חיים.

אחסנת מזוודות
• אחסנת מזוודות אפשרית עם כמות מוגבלת (מזוודה סטנדרטית לכל נוסע, לא ציוד ספורט) בתחנות הבאות: דאלאס, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, ניו יורק וסן פרנסיסקו.
• בתחנות הבאות אין התחייבות לאפשרות של אחסנת מזוודות: דנבר, מיאמי, שיקגו, סיאטל, סן דייגו וסולט לייק סיטי.
• להקלת תהליך הקבלה וההחזרה מומלץ לשאת את המזוודות בקרוואן. תיקים רכים או מתקפלים עדיפים לאחסון קל יותר.
• אחסנת המזוודות היא על אחריות השוכר ואינה אפשרית בהשכרות כיוון אחד.
• הובלת המזוודות ברכב ההסעות מוגבלת. לקוחות עם מטען עודף או גדול מימדים יתכן ויאלצו להשאירו במלון עד השלמת תהליך קבלת הקרוואן ולחזור ולאוספו לאחר מכן.

מידע ליצירת קשר
• דואר אלקטרוני: intl.booking@elmonterv.com
• נא להשתמש במספר הטלפון הישיר של כל תחנת השכרה
• טיפול 24/7 בדרכים:
1-800-367-4707 או 1-213-524-1596+ או onroadcareUSA@thlonline.com
• דרישות ליצירת קשר עם שירותי התמיכה בכביש: על מנת להיות זכאים להחזר על שימוש שאבד במהלך תקופת ההשכרה, השוכר צריך ליצור קשר עם שירותי התמיכה בכבישים של חברת ההשכרה ולהתחיל יומן שירות לקוחות. השוכר חייב לבצע את כל ההוראות, עצות לעזרה עצמית ו/או המלצות לתיקונים.

תחזוקה ואחריות
השוכר אחראי לתחזוקה שוטפת בתקופת ההשכרה (בדיקות מפלס שמן, נוזל קירור, לחץ אוויר בצמיגים וכד') וכמו כן לדווח מיידית על כל נזק שקרה במהלך ההשכרה. השוכר יהיה אחראי לנזקים כתוצאה מרשלנות בתפעול ו\או אי תחזוק נדרש. כלי תיקון והחלפת גלגל אינם מסופקים עם הקרוואן כיוון שלשוכר אסור לבצע בעצמו שום תיקון.

החזר הוצאות וזיכויים
• החזרים עבור תקלות מכניות: במקרה של תקלה מכנית הדורשת תיקון של יותר מ-75 $ חייב הלקוח להתקשר לשירותי הדרך  לקבלת אישור לביצוע התיקון.
מספר חינם  למקרי עזרה ושאלות: 1-800-367-4707 או 1-213-524-1596+. אפשר גם ליצור קשר עם צוות התמיכה במייל: onroadcareUSA@thlonline.com.
הלקוח יפוצה בעת סיום ההשכרה עם הצגת קבלות מקוריות והחלקים שתוקנו או הוחלפו. לא יתקבלו החזרים מעל 75 $ שנעשו ללא אישור.
הערה: החזר הוצאות אינו כלול במקרה של הכנות לחורף (מצב קיפאון).
• ציוד נוסף: במקרה הלא נעים שחסר פריט מהערכה האישית או ערכת המטבח, או לדוגמא הלקוח צריך עוד שמיכה, או שיש צורך להחליף אביזר של הקרוואן כמו צינור ריקון השפכים, צינור מילוי מים וכד', יכול הלקוח לרכוש אביזרים אלו ויזוכה עליהם בעת החזרת הקרוואן כנגד הצגת חשבונית. מוגבל לסכום של 75 $.
• תקלות: במקרה של תקלה מכנית הדורשת תיקון של יותר מ-12 שעות נא לעיין בסעיף 'ביטוח ביטול טיול' בפרק ה'ביטוח'.
• רכבים מלווים: רכב מלווה לא יהיה זכאי להחזר.
• סיוע סוכן נסיעות: בעת תקלה מכנית, יצירת קשר עם סוכן הנסיעות לא תשפיע על הזמינות או מהירות התגובה של רכב החילוץ או הגרירה. בשום אופן לא יוחזרו הוצאות תקשורת הנובעות מכך.
יש לפנות אך ורק לשירותי הדרך של חברת ההשכרה.
• תלונות הלקוח: דרישות הלקוח לפיצוי או החזר הוצאות צריכות להיות מוגשות בכתב בצירוף כל המסמכים הרלוונטים, ולא יאוחר מ-30 ימים מסיום ההשכרה.
חברת ההשכרה רשאית לקחת עד 30 יום לאחר קבלת התלונה כדי לחקור ולהגיב ותביעות צריכים לשלוח לדוא"ל: Customer.Care.USA@thlonline.com.
• דרישות ליצירת קשר עם שירותי הדרך: בכדי לזכות להחזר עבור זמן אבוד חובה להתקשר לשירותי הדרך תוך כדי קרות המקרה ולעקוב אחרי הוראותיהם והמלצותיהם.
- לקוחות אשר ידחו את הוראות שירותי הדרך ולא ישמעו להנחיות ולעצות שלהם, לא יהיו רשאים לתבוע שום פיצוי עבור אובדן.
- כל התקלות ייבדקו ויואמתו בעת החזרת הקרוואן ע"י צוות חברת ההשכרה ורק לאחר מכן יחושב הפיצוי.
- לא יינתן שום פיצוי אם יתברר שהתקלה נבעה משימוש או הפעלה לא נכונה.
- כדי להיות זכאי להחזר או פיצוי כלשהו חובה להחזיר את הקרוואן למקום שנקבע בהסכם ההשכרה אחרת אחרת ייגבה קנס והוצאות החזרה.
• פריטים לא חיוניים: רדיו, מזגן, מקרר, גנרטור, מיקרוגל, מכשירי חשמל, מדרגה חשמלית, GPS ומערכת בקרת השיוט אינם נחשבים כתקלה מכנית.
• חיובי טלפון סלולרי: השוכר אחראי לכל עלויות השימוש בטלפון סלולרי. מומלץ ליצור קשר עם שירותי התמיכה של חברת ההשכרה בשיחת חינת כאפשרות הראשונה ביצירת הקשר.

שירותי דרך
• שירותי דרך: 1-800-367-4707 או 1-213-524-1596+. פתוח 24 שעות כל השבוע.
• אפשר גם ליצור קשר עם צוות התמיכה במייל: onroadcareUSA@thlonline.com
• כדי להיות זכאי לפיצוי על שימוש אבוד, על השוכר ליצור קשר עם שירותי הדרך במהלך ההשכרה ועליו להישמע להנחיות ולהמלצות שלהם.
• שירותי הדרך הוא שירות שחברת ההשכרה מעניקה ללקוחותיה. אין בסמכות נציג שרותי הדרך להחליט על החזר כספי. החלטה שכזו נתונה רק בידי מנהל תחנת ההחזרה של הקרוואן.
• במקרים מסויימים יתכן כי יסופק קרוואן חלופי ללקוח תוך כדי תקופת ההשכרה. לחברת ההשכרה שמורה הזכות הבלעדית לקבוע אם, מתי ואיפה יוחלף קרוואן בקרוואן אחר.
• במקרה של מעורבות בתאונת דרכים, לא חשוב באשמת מי, לחברת ההשכרה  שמורה הזכות הבלעדית לקבוע אם, מתי ואיפה יוחלף קרוואן בקרוואן אחר.
• במידה והשוכר התעלם מתנאי ההשכרה ונהג תחת השפעת אלכוהול, סמים, נרדם בנהיגה או נהג ברשלנות הוא יהיה אחראי למלוא התשלום בגין החלפת, גרירת, ותיקון הקרוואן הניזוק. אחריותו הכספית של השוכר כוללת אך לא מוגבלת לקרוואן המושכר. 

הגבלות טיול ואזורים אסורים
• השוכר מוגבל בנסיעה לאזורים מסוימים עקב מצב הדרכים, מזג אוויר קיצוני, כוח עליון, התרעות ביטחוניות וזמינות תמיכת שירותי הדרך.
• ההגבלות עשויות להשתנות מעת לעת בהתאם להחלטתה הבלעדית של חברת ההשכרה.
• הלקוח אחראי לדעת ולציית להגבלות הנסיעה  ולהתעדכן באפשרות של שינוי בהגבלות.
• חברת ההשכרה תעשה כמיטב יכולתה לעדכן ולידע את השוכר בעת מסירת הקרוואן מידע רב ככל האפשר אך אינה אחראית לכל עיכוב  בידיעת השוכר.
• הפרת ההגבלות הללו יפרו את תנאי הביטוח והכיסויים בתנאי ההשכרה.
אנא שימו לב להגבלות הבאות:
1. שבילי עפר: דרכים  לא ציבוריות, דרכים לא סלולות, או דרכי כריית עצים אסורים לנסיעה.
2. עמק המוות: אסורה הנסיעה בעמק המוות מ-1 ביוני עד 30 בספטמבר בהם הטמפרטורות יכולות להגיע ל-60º C. השוכר יתבקש לחתום בתחנת היציאה על כך שהוא מאשר שהוא מודע להגבלה זו.
3. מקסיקו: נסיעה למקסיקו מותרת באחריות השוכר ורק לאחר רכישת ביטוח מקסיקו MALI הניתן לרכישה בתחנות הדרומיות.
הערה: אין החזר הוצאות לתיקונים, "זמן אבוד" או השתתפות עצמית בנזק לקרוואן.

4. ניו יורק  העיר \ מנהטן: אסורות לכניסה.
5. אלסקה \ צפון קנדה: מותרות לנסיעה אך באחריות השוכר. אין החזר הוצאות לתיקונים, ול"זמן אבוד".
6. חורף: נסיעה בחורף מותרת. מזג אוויר קפוא צפוי בחודשי הסתיו והאביב, במקומות גבוהים ויש לצפות להם ולנהוג בהתאם. השוכר יהיה אחראי לכל נזק שיגרם כתוצאה מקיפאון עקב מזג אוויר קר. כאמצעי זהירות, בחלק מהתחנות, המים במיכלים יכולים להיות מוחלפים בנוזל מונע קיפאון. במקרה שהשוכר רוצה להחליף את נוזל האנטי קיפאון במים רגילים, עליו להיעזר באיש מקצוע.
הערה: שינוי מצב הקרוואן לאנטי קיפאון או להיפך עולה בדרך כלל עד 150 $ - ובאחריות השוכר.

7. קיץ: נסיעה בקיץ ו\או בחום קיצוני עשויים לגרום למאמץ למערכות הקרוואן כגון המזגנים, העליון והקדמי, גנרטור ומקרר. חברת ההשכרה דואגת שהקרוואנים יעמדו בכל תנאי מזג אויר, אולם על השוכר להיות מודע כי אין התחייבות שמערכות הקרוואן יעמדו בתנאי מזג אוויר קיצוניים. המזגן העליון מסוגל לקרר את פנים הקרוואן רק לכ-20 מעלות מתחת לטמפרטורה החיצונית.
8. אונטריו \ קוויבק: עקב ריבוי מקרי גניבת קרוואנים באזור זה אסור להשאיר את הקרוואן ללא השגחה במונטריאול, אוטווה וקוויבק. מומלץ לחנות את הקרוואן בחניון הקמפינג ולהשתמש בתחבורה ציבורית בערים אלו. שוכרים המתעתדים לעבור בתחומי הערים הללו צריכים לדווח על כך לפני קבלת הקרוואן והיציאה לדרך. 
9. החזרת הקרוואן: שוכרים שיחזירו את הקראוון לכל מקום אחר מזה שהוסכם בחוזה, ללא אישור, או שנטשו את הקרוואן, יחוייבו בדמי החזרה ובקנס.

דו"חות תנועה, גשר שער הזהב, כבישי אגרה
• השוכר אחראי לכל קנס, דו"ח, אגרה או זימון לבית משפט הנובע מתקופת השימוש שלו בקרוואן המושכר.
• דו"חות תנועה: השוכר יכול לשלם את הקנסות בעצמו או למסור אותם במועד סיום ההשכרה לתחנת ההשכרה על מנת שהם יטפלו בתשלום עבורו. דמי טיפול בסך 100 $ יגבו בנוסף לעלות הדו"ח עצמו.
• במידה והשוכר לא שילם בעצמו ולא מסר את הדו"חות לטיפול תחנת ההשכרה הוא יהיה אחראי לתשלום הקנס כולל פיגורים  ובנוסף סך של עד 250 $ עבור הטיפול בקנס.
• כבישי אגרה / גשר שער הזהב: חברת ההשכרה תחייב את כרטיס האשראי של הלקוח את סכום האגרה בנוסף לדמי טיפול בסך 25 $. זהו תהליך אוטומטי. לקוחות שמעוניינים לבטל זאת עליהם להודיע על כך לחברת ההשכרה בעת קבלת הקרוואן. שירות זה אינו נוגע לעברות תנועה או חנייה.

צריכת דלק: דלק וגז (פרופן)
• עלות הדלק באחריות השוכר.
• במועד מסירת הקרוואן מיכלי הדלק והגז מלאים וצריך לחזור מלאים בסיום ההשכרה. במידה והוחזר הקרוואן עם כמות דלק פחותה מזו שהתקבלה, יוערך ההפרש בינהם והשוכר יחויב בגינו. במידה והקרוואן הגיע עם מיכלים לא מלאים - צריך להחזירם באותה רמה.
• לא יתקבלו תביעות או טענות ביחס לצריכת הדלק. צריכת דלק עשויה להשתנות בהתאם לאופי הנהיגה ואופי הדרך. לא יתקבלו תביעות או טענות ביחס לצריכת הדלק אס הלקוח קיבל קרוואן מדרגה גדולה יותר משהוזמן.

חיוב עבור מיילים
אין אפשרות לרכוש חבילות מיילים בעת קבלת הקרוואן ולא להוסיף חבילות מיילים במהלך הטיול. כל השכרה חייבת לכלול לפחות חבילת מיילג' אחת.

קרוואן חלופי
• חברת ההשכרה עושה את כל המאמצים לספק בדיוק את הקרוואן שהוזמן.
• למרות זאת, עומדת לחברת ההשכרה הזכות לספק קרוואן מקביל, ארוך יותר או מדרגה גבוהה יותר.
• אין החזר כספי מכל סיבה  שהיא (כגון עליה בצריכת הדלק, עלות מעבורות, חניונים וכד') במקרה של שינוי בגודל או אורך הקרוואן.
• במידה והוצע לשוכר קרוואן קטן יותר או זול יותר, והשוכר הסכים לזה, מוגבלת אחריות חברת ההשכרה לזיכוי כספי בסך ההפרש הכספי בין שני המודלים.
• לא יהיה החזר כספי כלשהוא במידה והשוכר ביקש בעצמו קרוואן קטן יותר.
• על  השוכר לקחת בחשבון בעת הזמנת חניוני קרוואנים כי יתכן מצב בו ישודרג לקרוואן ארוך יותר מהמוזמן.

הגנרטור
 בכל הקרוואנים יש גנרטור מובנה 110 וולט.
• השימוש בו אינו דרוש להפעלת הקרוואן הרגילה והשוכר יכול לבחור אם לשלם מראש מחיר קבוע עבור כל לילה ואז השימוש הוא ללא הגבלה או לשלם לפי לפי שעה ואז החיוב יהיה בהתאם בסוף ההשכרה.
• התשלום עבור השימוש בגנרטור מתבצע בתחנת ההשכרה.
• השימוש בגנרטור עבור מכשירי חשמל כמו טלפונים ניידים וכו' הוא על אחריות השוכר בלבד.
• דמי שימוש בגנרטור ששולמו מראש - לא יוחזרו בעת החזרת הקרוואן.

השכרות ארוכות
ייתכן והשוכרים יידרשו לשלם עבור תחזוקת קרוואן רגילה כמו: הוספת שמן מנוע, נוזל הילוכים או נוזל בלמים, החלפת שמן או החלפת גלגל.

שינויים בהזמנה
• אפשר לעשות שינויים בהזמנה בעלות של 75 $ לשינוי.
• השינויים הבאים ייגרמו לחישוב מחדש של ההזמנה והתעריף יחושב לפי המחיר העדכני במועד שינוי ההזמנה:
• שינוי גודל הקרוואן
• שינוי מקום קבלת הקרוואן
• שינוי תאריך קבלת הקרוואן
• ביטול והזמנה מחדש
• שינוי תאריך החזרת הקרוואן
• שינוי במקום החזרת הקרוואן בהשכרות כיוון אחד
• ברגע שההזמנה אושרה, השינויים הבאים לא ישפיעו על מחיר הההשכרה:
• שינוי בכמות הנוסעים (אלא אם נדרש קרוואן גדול יותר)
• שינוי בשם המזמין הראשי
הוספת פריטים עליהם משלמים מראש

תשלום מראש עבור מיילים
מחיר ההשכרה ללילה אינו כולל מיילים כלל. ניתן לרכוש חבילות מיילים מראש במחיר מופחת. אין החזר עבור מיילים לא משומשים.
מיילים נוספים מעבר למיילים שנרכשו מראש יחוייבו בסוף ההשכרה בעלות של 37 סנט למייל.

הסעות עצמאיות
השוכר צריך לדאוג בעצמו ועל חשבונו להסעה.
יש להתקשר לתחנת ההשכרה עד השעה 9:30 בבוקר ביום קבלת הקרוואן כדי לתאם שעת קבלה.
יש להגיע לתחנת ההשכרה לפחות שעה לפני שעת הסגירה הרשמית של התחנה. גם אם השוכר מגיע בכוחות עצמו לתחנת ההשכרה, עליו להתקשר ולתאם שעה.
בשום מקרה אין להגיע לתחנת ההשכרה ללא תיאום שעת קבלה מראש.

ניקיון
הקרוואן צריך לחזור נקי. היטל ניקיון יחול אם חברת ההשכרה תיקבע, בהחלטה שלה בלבד, שהקרוואן חזר לא נקי. יש לנקות כל דבר שהובא לקרוואן. פנים הקרוואן צריך להיות בדיוק כפי שהתקבל.

שטיפה
הקרוואן צריך לחזור עם מיכלי המים והשירותים מרוקנים ונקיים. היטל שטיפה יחול אם חברת ההשכרה תיקבע, בהחלטה שלה בלבד, שהמיכלים חזרו לא יבשים ונקיים (שסתומים פתוחים ומכסה סגור).

שעות פעילות
בין 1 באפריל ל-30 בספטמבר
• כל תחנות ההשכרה פתוחות משני עד שישי מ-8:00 עד 17:00 (למעט סולט לייק סיטי - 9:00 עד 16:00).
• התחנות בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו, לאס וגאס דאלאס, סיאטל וניו יורק פתוחות בימי שבת מ-8:00 עד 17:00.
• התחנות בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו ולאס וגאס פתוחות בימי ראשון מ-8:00 עד 16:00.
בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ
• כל תחנות ההשכרה פתוחות משני עד שישי מ-9:00 עד 16:00.
• התחנות בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו, לאס וגאס ודאלאס פתוחות בימי שבת מ-9:00 עד 16:00.
• התחנות בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אורלנדו ולאס וגאס פתוחות בימי ראשון מ-9:00 עד 16:00.

• התחנות בניופורט ביץ', סן ברנרדינו וואן נייס פתוחות סימי ראשון מ-1 באפריל עד 30 בספטמבר.

• הזמנים ניתנים לשינוי
•  המלצה: עקב ביקוש רב להשכרות במהלך תקופות החגים, מומלץ לא להתחיל או לסיים השכרה בימים שלפני או אחרי החג. זמנים אלו צפויים בעיכובי טיסות, פקקי תנועה ואיחורים בתחנות ההשכרה.

התחנות יהיו סגורות בחגים הבאים: ראש השנה (1 בינואר), יום ראשון של חג הפסחא (9 באפריל), יום הזיכרון (29 במאי), יום העצמאות (4 ביולי), חג העבודה (4 בספטמבר), חג ההודיה (23 בנובמבר), ערב חג המולד (24 בדצמבר), חג המולד (25 בדצמבר), ערב השנה החדשה (31 בדצמבר)

התחנה בסולט לייק סיטי סגורה ב-24 ביולי (יום החלוץ)
התחנה בסן פרינסיסקו סגורה בין ה-3 ל-5 בספטמבר (פסטיבל ברנינגמן)
התחנה בסיאטל סגורה מה-23 בינואר עד 5 בפברואר 2024

3 night minimum required for round-trip rentals. 7 night minimum required for one-way rentals. Certain Vehicles, Holidays and Special Events may require a longer rental period.

Sales Tax: Taxes are due on all charges and vary depending on the pick up Location. 

Online Customer Check-in
Customers are required to make use of El Monte RV’s new online self-check-in at least 14 days prior to the vehicle pickup date at the following website:
Please refer to: elmonterv.sci.thlonline.com

First Night Accommodation
We strongly recommend that clients spend their first night in the United States in a hotel.

Transfers Are Not Provided By El Monte RV or Mighty Campers.

Motorhome collection and Return Policies
Motorhome collection time: After 1:00 pm but no later than 1 hour before branch closing time; Subject to vehicle readiness.
• Latest motorhome collection time is one hour before station’s official closing time.
• Day of departure: No refund if client picks up later than the booked day of departure.
• 
Motorhome return time: Between 8:00 am and 11:00 am.
• A per hour penalty will be charged for returns after 11:00 am without prior authorization from rental station.
• Early returns: No refund for any reason if rental is terminated by clients before the scheduled return date.

Client Requirements
• All Renters are required to complete our online check-in at least 14 days prior to the first date of rental:
elmonterv.sci.thlonline.com
• Customers are required to call the rental office between 9:00 am - 3:00 pm the day before the scheduled pick-up and arrange a vehicle pick-up time. Customers must arrive at the pick-up station no less than one hour before rental station’s official closing time.

• Renter (named major credit card holder) must be at least 21 years of age and in possession of valid identification including driver’s license and passport.
• Renter and all additional drivers must be present at pick up of the rental vehicle and sign the rental agreement.
• There is no charge for additional drivers.
• Authorized drivers must be at least 21 years of age with a valid driver’s license and identification, and be listed on the rental agreement
• An International Driver’s License is recommended but not required.
• A major credit card such as Visa, MasterCard, Amex (no ATM/debit cards such as EuroCard or visa debit cards, etc) with available credit is required for all charges paid at the counter. Cash or Travelers Checks are not accepted.

Security Deposit
• A $1,500 security deposit is required at the time of departure
• We require that the deposit be guaranteed by a major non-debit credit card such as Visa, MasterCard or American Express with sufficient credit balance to cover this amount

• We do not accept ATM/debit cards such as Check Cards, Visa debit cards or pre-paid credit cards
• We do not accept Cash or Traveler’s Checks, Stored Value/Pre-paid cards or gift cards
• The security deposit is not charged on the customer’s credit card on pick-up, but rather the amount is ‘held’ in the form of an authorization; Upon return provided that the rental vehicle is returned clean inside, undamaged and on time with any fines paid this ‘hold’ is removed.

Customer Orientation
• Clients receive a full orientation of their motorhome, including client’s responsibilities for maintenance and use
• Orientation consists of a 30 min. video in English, German, Spanish or Japanese introducing the general concepts of motorhome use and safety tips, as well as personal walk-through of the motorhome with the client by a qualified instructor
• Operator manuals are provided for clients to take with them in English and German
• Client also receive a regional campground directory and location map from the rental station with directions to nearest supermarket and gas stations

Lost Items
El Monte RV is not responsible for items left in the motorhome after client’s return and reserves the right to donate or dispose of them as it sees fit. Left items cannot be mailed to client.

Pets
Pets are allowed. The Client is responsible for all damage and may be surcharged for special cleaning.

Luggage Storage
• Luggage storage is available on a limited basis (one standard suitcase per person, no sports equipment) at the following locations: DFW, LAS, LAX, MCO, NYC & SFO
• No guarantee of luggage storage is made for these locations: DEN, MIA, ORD, SEA, SND, and SLC.
• To facilitate the pick up and drop off procedures, we recommend that clients carry their luggage in their vehicle and soft-sided or collapsible bags are recommended for easier storage.
• Luggage storage is at the client’s own risk and is not available for one-way rentals.
• Luggage capacity of courtesy shuttles is limited and may require clients with excess luggage or oversized items to store and later retrieve them from their hotel.

Client Contact Information
• E-mail: intl.booking@elmonterv.com
• Please use the direct telephone number for each branch location
• 24/7 On Road Care: 1-800-367-4707 or +1-213-524-1596 or onroadcareUSA@thlonline.com
• On-The-Road Support Contact requirement: in order to be eligible for any lost-use refund during their rental period clients must contact El Monte RV’s On-The-Road Support and start a Customer Service Log and must have followed all instructions, self-help tips, and/or recommendations for repairs.

Maintenance and Use Responsibility
The client is responsible for routine maintenance while traveling (checking coolant, oil, tire pressure, etc.), as well as immediately reporting mechanical failures. Clients may be held responsible for mechanical damage due to negligence of operation and /or performing normal maintenance. Tools for vehicle repair and tire change are not provided since clients are not authorized to make repairs.ז

Reimbursements & Refunds
• Refunds for Mechanical issues: In the event of a mechanical problem requiring repairs over $75 clients must call El Monte RV’s On-The-Road Support for authorization.
A toll free number is provided for assistance with problems, questions, etc.: at 1-800-367-4707or +1-213-524-1596, and contact can be made also at: onroadcareUSA@thlonline.com 
- Clients will be reimbursed on return and upon presentation of receipts and any replaced parts; No repair receipts over $75 will be reimbursed without prior authorization.
- Note: $75 reimbursement does not apply to de-winterizing or winterizing cost.
• Additional Items: In the unlikely event that items are missing from kitchen or personal kits, or for example if a client needs an additional blanket, or needs to replace an item for the motorhome such as a water hose, sewer hose, etc., the client may purchase these items without prior approval and will be refunded at return upon presentation of valid receipts, provided they not total more than $75.
• Breakdowns: In the event of a mechanical breakdown requiring the vehicle to be in repair for more than 12 hours, please see the section titled 'VIP Interruption Protection'.

• Accompanying vehicles: Accompanying vehicles are not eligible for compensation.
• Travel Agent Assistance: Contacting one's travel agency or tour operator will have no affect on the availability and/or speed of vehicle towing, repairs and/or replacement and no compensation of any kind will be given for communication costs incurred.

- Clients should be instructed by their travel agency/tour operator to coordinate the repair efforts only with El Monte RV’s On-The-Road Support and to discuss compensation with the staff at the return rental counter.
• Client Complaints: Client refund or reimbursement requests must be received in writing with all supporting documentation no later than 30 days after rental return to be eligible for compensation consideration.
El Monte RV reserves the right to take up to 30 days after receipt of the complaint to investigate and respond and claims should be emailed to: Customer.Care.USA@thlonline.com.
• On-The-Road Support Contact requirement: In order to be eligible for any lost-use refund during their rental period clients must contact El Monte RV’s On-The-Road Support and start a Customer Service Log with them and must have followed all instructions, self-help tips, and/or recommendations for repairs.
Customers declining On-The-Road Support instructions, recommendations or appointments for repairs will not be eligible for lost-use compensation.
All vehicle lost-use issues must be verified by a pre-authorized repair facility and/or by location staff upon return and only after issues are validated will compensation be given.
No consideration for lost-use will be given if it is determined any issues were operator error.
- Return without prior authorization: in order to be eligible for a lost-use refund, clients must return rental vehicle to the booked return station or a recovery fee and penalty will be charged.
• Non-essential items: Radio, air-conditioning, refrigerator, generator, microwave, appliances, automatic step, GPS and cruise control, are not considered mechanical breakdowns.
• Cell-phone charges: clients are responsible for all cell-phone charges incurred and clients are encouraged to use On-the- Road-Support’s 24-hour toll free number as the primary contact telephone number.

On-The-Road Support
• On-The-Road Support (OTRS): 1-800-367-4707 or +1-213-524-1596 is availabe 24 hours and 7 days.
• Support staff may also be reached via email: onroadcareUSA@thlonline.com
• In order to be eligible for a lost-use refund during the rental period client must have contacted El Monte RV’s On-The-Road Support and start a Customer Service Log with tham and must have followed all instructions, self-help tips, and/or recommendations for repair.
• On-The-Road Support is a courtesy service provided by El Monte RV for our customers and this team is not authorized to determine refunds which is the sole responsibility of the return ststion manager.
• In certain circumstances client may be provided with a replacement vehicle; El Monte RV - at its sole discretion - reserves the right to determine if, where and when a vehicle exchange will take place.
• In the event of an accident involving an El Monte RV rental vehicle, no matter who was at fault, El Monte RV reserves the right to determine if, where and when a vehicle exchange will take place.
• Should clients violate applicable laws, the terms and conditions by driving intoxicated, under the use of drugs, or should they fall asleep at the wheel or drive negligently the customer will be responsible for all costs involved in replacing, towing and repairing of damaged motorhome whereby the client’s financial responsibility includes but is not limited to the rental vehicle.

Travel Restrictions
• Clients are restricted from traveling to certain regions due to road conditions, extreme weather, acts of God ('force majeure'), security alerts and /or availability of support.
• Restrictions are subject to change without notice and are determined solely by El Monte RV.
• Clients are responsible for knowing and following the travel restrictions and for informing themselves of possible changing conditions. 
• El Monte RV, to the best of its ability, will provide clients as much information at time of pick up as possible, but is not liable for any delays or detours client may encounter.
• Violation of these travel restrictions voids insurance and coverage option under the terms and conditions of the rental contract.

Please note the following restrictions:
• Off-road: Travel on non-public, unpaved and/or ‘logging’ roads is not permitted at any time.
• Death Valley: Traveling in or traversing Death Valley is not permitted in June 1 to September 30 where ground temperatures can reach 140º F or 60º C and clients may be required to sign and acknowledge Death Valley restrictions on pick-up.
• Mexico: Travel is permitted at client’s own risk and only with purchase of El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance (MALI), available at all southwest locations.
Note: there is no reimbursement for repairs, lost use or deductibles for damage when in Mexico.

• New York City / Manhattan: Travel is not permitted.
• Alaska / Northern Canada: Travel is permitted at client’s own risk but there is no reimbursement for repairs or lost use.
• Winter: Travel during winter months is permitted. However, freezing conditions may occur in spring and fall at higher elevations and should be anticipated and precautionary measures taken. Clients are responsible for any damage due to systems freezing due to cold weather. As a precautionary measure at certain locations water may be replaced by anti-freeze to prevent water systems from freezing. Clients are then not allowed to use any water systems, including the toilet or shower, until they have traveled to areas with consistently above zero temperatures. In the event the clients want to replace the anti-freeze with water, they may re- winterize or de-winterize the vehicles with the help of an expert.
Note: Winterizing or de-winterizing costs - typically up to $150 - are the responsibility of renter.

• Summer: Travel in summer months and /or in extreme temperatures can strain motorhome systems such as roof and dash air conditioners, generator and refrigerator. We maintain our motorhome fleet to accommodate all weather conditions; however, clients should be made aware that performance of motorhome systems under extreme conditions cannot be guaranteed. Roof A/C units will only cool the interior of the motorhome up to a maximum of 20 degrees cooler than the outside temperature.
• Ontario / Quebec: Due to the regular incidence of theft motorhomes are not allowed to be left unattended within the cities of Montreal, Ottawa and Quebec City. We recommend leaving the motorhome parked at a campground and using taxis or public transportation. Clients planning on traveling in these areas must inform rental station prior to departure.
• Vehicle Return: Clients who return the rental vehicle to any location other than the one booked and confirmed without prior authorization or who abandon the rental vehicle will be charged a recovery fee and penalty.

Traffic Citations, Golden Gate Bridge, Toll Roads
• The client is responsible for all traffic violations, fines, toll charges and/or citations incurred during the rental period.
• Traffic Citations: Client may either pay the traffic citations themselves or opt to hand the citation over to the rental office upon return for processing and payment. In addition to the citation amount clients will be charged a $100 administrative processing fee per infraction.
• In the event of customer non-payment or failure to turn over any citations to El Monte RV, clients are responsible for the fine amount plus late penalties. Additionally, clients may be charged up to $250 per infraction for increased administrative processing.
Toll Roads/Golden Gate Bridge tolls: El Monte RV will charge the customer the amount of the toll PLUS an additional handling fee of up to $25 using the credit card we have on file. This process is automatic. Clients must indicate upon pick up if they wish to opt out of this process. This service does NOT include traffic citations  or parking infractions.

Fuel Consumption: Gasoline and LPG (Liquid Propane Gas)
• Fuel costs are client’s responsibility.
• Gasoline and LPG (Liquid Propane Gas) tanks are full at pick up and must be returned full or the difference will be estimated and the clients charged; or if not full the gasoline and LPG (Liquid Propane Gastank must be returned at the same level  as at takeover or the difference will be estimated and the clients charged.
• No claims are accepted with regards to fuel consumption. Fuel consumption will vary according to where and how a vehicle is driven. No claims are accepted as to fuel consumption if client is upgraded to a larger unit.

Mileage Charges
It is not possible to purchase mileage packages at pick-up and not to add mileage packages during the rental. Each rental must include at least one mileage package.

Vehicle Substitutions
• We make every effort to provide the clients with the model reserved.
• El Monte RV reserves the right to substitute models which are similar, higher rated or longer; e.g. a Class C cab-over motorhome may be substituted for a Class A model; a FS may be substituted for an AF.
• No refunds for any reason (such as increased fuel consumption, ferry charges, campground fees, etc.) will be given due to increased length or size of motorhome substituted.
• Should a smaller or lower rated vehicle be offered and accepted, liability will be limited to a refund of the price difference between the model booked and paid for and the model received at pick up.
• No refund will be given should a smaller or lower rated vehicle be requested by the client at pick up.
• When pre-booking campgrounds clients should consider a larger unit may be substituted.

Generator
• All motorhome units types are outfitted with 110 Volt generator.
• The use of the generator is not required for normal vehicle operation and customers have the option of being charged a per-rental-night fee for unlimited use, or a per hour fee calculated upon return.
• Generator charges are payable at the counter.
• Use of power outlets for charging phones, etc., are at clients own risk.
• Prepaid generator charges upon vehicle return are non-refundable.

Long Term Rentals
Customers may be required to accept charges for normal maintenance; examples include but are not limited to: adding motor oil, transmission fluid or brake fluid; oil changes, tire rotation or tire replacement.

Changes to Reservations
• Changes may be charged $75 per change.
• The following changes will result in a re-calculation of Value Rate, whereby the rate will be calculated using the most current Value Rate for the pickup week and the current rate as of the time the booking is changed) will be used:
• Change of vehicle size
• Change of departure location
• Change in departure date
• Cancellation and rebooking
• Change in drop-off date
• Change in one-way drop-off location
• Once confirmed, the following changes will not affect the Value Rate:
• Change in traveling party size (unless larger vehicle type is required)
• Change of main renter name
• Adding pre-paid items

Pre-Paid Miles Packages
There are no miles included in the nightly rental rate. Mileage packages provide discounted miles that can be purchased before departure. There is no refund for unused mileage pre-purchased as part of a mileage package.
Additional miles traveled over pre-purchased allotment will be charged at 37 cents per mile.

Self-Transfer
Clients providing their own transportation, at their own expense.
Clients must call Rental Office by 9:30 am on the morning of scheduled pick-up to arrange vehicle takeover time. Customers must arrive at the pick-up station no less than one hour before rental station’s official
closing time. Even if clients arrange their own transfers, they still must call for time of vehicle readiness.
Under no circumstances should clients arrive unannounced.

Cleaning
Motorhome must be returned in clean condition. Cleaning fee may apply if Lessor determines, in its sole and absolute discretion that the Rental Vehicle has not been returned in a clean condition. Clients should clean out anything that they have brought into the vehicle. Interior condition should be as it was at pick-up.

Flush-out
Motorhome must be returned both waste collection tanks empty. There will be a flush out fee if the waste and/or holding tanks have not been drained (valves open, cap off) by Renter prior to the Rental Vehicle being returned to Lessor, at Lessor's sole discretion.

TIMES OF OPERATION - Rental offices
Between 01 April - 30 September
• All rental offices are open Monday through Friday from 8 AM to 5 PM (except SLC - 9 AM to 4 PM)
• LAX, SFO, MCO, LAS, DFW, SEA, NYC are open on Saturdays, from 8 AM to 5 PM
• LAX, SFO, MCO, LAS are open on Sundaysfrom 8 AM to 4 PM
Between 01 October - 31 March
• All rental offices are open Monday through Friday from 9 AM to 4 PM
• LAX, SFO, MCO, LAS, DFW are open on Saturdays, from 9 AM to 4 PM
• LAX, SFO, MCO, LAS are open on Sundaysfrom 9 AM to 4 PM

• The Newport Beach (NPD), San Bernardino (SBD) and Van Nuys (VNY) are open on Sundays from 1 April to 30 September. 

 Rental office closing dates are subject to change.
 Recommendation: Due to heightened volumes of travel during holiday seasons we recommend that customers avoid beginning or ending their motorhome rental on the day immediately before or after a holiday date. Otherwise, customers may experience airline delays, increased road traffic and possible delays at rental office.

• Closed for the following holidays: New Years Day (01 January), Easter Sunday (09 April), Memorial Day (29 May), Independence Day (04 July), Labor Day (04 September), Thanksgiving (23 November), Christmas Eve (24 December), Christmas Day (25 December), New Years Eve (31 December)

• SLC is closed on Pioneer Day (24 July)
• SFO is closed on Burning Man (03-05 September)
• SEA is closed between 23 January and 5 February 2024

ביטוח

תמצית תנאי הביטוח המפורטים כאן הם תרגום תנאי הביטוח של חברת ההשכרה. הפירוט המלא לתנאי הביטוח מופיע בגרסה האנגלית.בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

כל הכיסויים הביטוחיים הם בהתאם לתנאים הכללים המופיעים בחוזה ההשכרה ונחתמים  בתחנת ההשכרה במועד קבלת הקרוואן

במקרה של תאונה השוכר או כל נהג מורשה אחר ידווח לחברת ההשכרה על כל ביטוח נוסף שהוא מחזיק.

תנאי הביטוח והכיסויים עשויים להשתנות מעת לעת.

 

ביטוח ציבורי - כלול במחיר ההשכרה
הקרוואנים מבוטחים בביטוח חובה המכסה נזקים לצד ג' במקרה והשוכר אשם בתאונה. הפוליסה מכסה את חברת ההשכרה עד לגובה של 1,000,000 US$ ולשוכר גבול האחריות מוגבל למינימום הנדרש בכל מדינה בארה"ה או מחוז בקנדה שבו קרתה התאונה.

 

ביטוח מורחב Supplemental Liability Insurance) SLI)
ביטוח מורחב זה מגדיל את הביטוח צד ג' מהמינימום הנדרש בחוק בכל מדינה עד ל- $500,000 US כנגד תביעות לנזק לרכוש צד ג' או נזק גופני שנגרמו כתוצאה מנהיגה בקרוואן המושכר.
עלות: 15.75 US$ ללילה.

כיסוי VIP (כלול במחיר ההשכרה)
כיסוי רחב יותר המכסה ומקטין את אחריות השוכר ל- 1500 US$ השתתפות עצמית לכל מקרה נזק.
הביטוח כולל, אך לא מוגבל ל:

• כיסוי במקרה של תאונה עם רכב שאינו מבוטח
• נזקים לקרוואן (באשמת השוכר או צד שלישי)
• נזקים לשמשה הקדמית ולחלונות אחרים או לצמיגים
• גניבה או שריפה
• ונדליזם
פיקדון: 1500 US$ נלקח ע"י כרטיס האשראי.
נא לשים לב שאין שום כיסוי ביטוח (מכל סוג שהוא) במקרה של נסיעה באיזורים אסורים, כולל אבל לא מוגבל ל: עמק המוות בין יוני לספטמבר, ניו יורק, מונטריאול, קוויבק, צפון קנדה, כביש מהיר אלסקה ואלסקה.

שדרוג לביטוח VIP
עם הביטוח הרגיל, יש השתתפות עצמית של עד 1500 US$ לכל מקרה נזק - לא משנה באשמת מי נגרם הנזק.
יש אפשרות להוריד את ההשתתפות העצמית במקרה נזק מ-1500 
US$ ל-US$ (למעט במקרים האמורים בסעיפים 5-1 בהמשך או בנזקים ללא כיסוי ביטוח). אפשרות זאת אינה חובה, אפשר לרכוש אותה מראש או בתחנת ההשכרה (בתוספת מס).
אפשרות זאת אינה פוליסת ביטוח אלא רק מבטלת את ההשתתפות העצמית במקרה של נזק או גניבת הקרוואן.
יתרונות האפשרות הזאת הן:
• היא מבטלת את ההשתתפות העצמית במקרה של נזק לקרוואן, כל עוד השוכר לא הפר את תנאי חוזה השכרה.
• אין צורך להגיש תביעה לביטוח האישי שלך.
נא לשים לב שאפשרות זאת לא תחול במקרים הבאים:
1. השוכר עושה שימוש בקרוואן בניגוד לתנאי חוזה ההשכרה.
2. השוכר לא הוציא את המפתחות, לא נעל את הדלת או החלונות והקרוואן נגנב.
3. השוכר לא עדכן את חברת ההשכרה ואת המשטרה המקומית מיד לאחר הגניבה או הנזק.
4. השוכר מסרב לשלם חיובים שיש לו בהתאם לחוזה ההשכרה.
5. השוכר מסרב לשלם חיובים שיש לו ע"י המדינה או המחוז הרלוונטיים.

המחיר הוא 17.95 $ ללילה (בתוספת מס)

 

VIP - ביטוח ביטול טיול
כל הקרוואנים עוברים בקרה ובדיקה מכנית וטכנית לפני כל השכרה. למרות זאת יתכן ויהיו תקלות במהלך ההשכרה. במקרה כזה, חברת ההשכרה תעשה את מירב המאמצים על מנת לפתור את התקלה במהירות האפשרית. במקרה של הפרעה במהלך הטיול כתוצאה מתקלה מיכאנית (לא נזקי התנגשות או נזקים שנגרמו באשמת השוכר או אחרים) המצריכה טיפול של יותר מ-12 שעות עבודה מרגע הדיווח על התקלה לחברת ההשכרה, השוכר יפוצה במחיר ההשכרה היומי או הוצאות מלון עד ל-25 $US לאדם ללילה, והשכרת רכב עד ל-50 $US ליום לכל קרוואן, עד למקסימום 1500 $US לכל ההשכרה.
תקלות ברדיו, טלויזיה, USB, בלוטות', GPS, USB, גנרטור, מצברים, מיזוג אוויר, מקרר, חימום, בוילר, בקרת שיוט, סוכך צל, דופן מתרחבת וכו' אינן נחשבות לתקלות מיכאניות ולא מזכות בפיצוי הנ"ל. החזר הוצאות יבוצע אך ורק עם הצגת חשבונית מתאימה.

 

נזקים ללא כיסוי ביטוח
שום ביטוח לא מכסה והשוכר יהיה אחראי לכל אובדן או נזק לקרוואן המושכר במקרים הבאים:
• נזק לפנים הקרוואן.
• פציעות או נזקי ציוד אישי.
• הסעה של מספר נוסעים רב יותר ממספר חגורות הבטיחות.
• נזקים מכוונים שנגרמו ע"י השוכר או אחד מהנוסעים.
• נזק שנגרם לקרוואן כתוצאה משימוש לרעה בקרוואן או פעילות בלתי חוקית.
• נזקים שבהם הלקוח מחוייב ע"י הרשויות המקומיות על היותו רשלני.
• נזק הנגרם כתוצאה מקיפאון או חימום יתר של הקרוואן או המערכות שלו.
• נסיעה ללא חוזה חתום או הפרת חוזה השכירות.
• נזקים שנגרמו כתוצאה מנסיעה תחת השפעת אלכוהול, סמים או חומרים אחרים.
• נזק שנגרם כתוצאה משימוש במערכת האיזון של הקרוואן (אם היא חוברה ע"י השוכר).
• נזק שנגרם כתוצאה מנסיעה עם סוכך צל פתוח.
• נזק כתוצאה מהפעלה לא נכונה או תחזוקה לא תקינה של הקרוואן כמו מילוי דלק מזוהם או לא מתאים, התעלמות מרמת השמן והמים, לחץ אויר לא תקין וכו', העמסת יתר או מגרירה במשקל מעל המותר (המשקל המותר עם ציוד מתאים הוא כ-680 ק"ג - אסור לגרור נגררים, סירות או רכבים).
• נזקים שנגרמו לקרוואן, או לרכב או לרכוש של צד ג' כתוצאה מרשלנות של הנהג באי ציות לתמרורים ולחוקים המקומיים או ההיגיון הבריא.
• הפעלה של הקרוואן ע"י מישהו שאינו רשום בחוזה השכירות או שאינו בעל רישיון נהיגה, או ע"י מישהו שאינו בגיל המורשה.
• נזקים שנגרמו כתוצאה מנסיעה בדרכים לא סלולות. במקומות אסורים כמו (אבל לא רק) מקסיקו, מרכז העיר ניו יורק, מונטריאול וקוויבק (בקנדה), או מעקב אחרי כיווני GPS שגויים.
• נזק לתחתית הקרוואן, גג הקרוואן, לדופן המתרחבת או לסוכך הצל.

שימו לב: במקרה של תביעת ביטוח, חברת ההשכרה לא תייצג את השוכר כנגד צד ג' במידה והוא רכש ביטוח שלא מוצע ע"י חברת ההשכרה.

 

ביטוח למקסיקו: MALI
ביטוח זה הוא חובה במקרים של נסיעה למקסיקו. הביטוח מספק כיסוי מצוין ומבטל את הטרדה והזמן בניסיון להשיג ביטוח במעבר הגבול.
• נדרש אישור בכתב מחברת ההשכרה לפני מעבר הגבול.
• יש לרכוש את הביטוח בדלפק ההשכרה.
• השוכר רשאי לרכוש כיסוי רק לימים הספציפיים שבהם הוא יהיה במקסיקו.
• אין החזר על תיקונים או אובדן שימוש שנגרמו בזמן שהקרוואן נמצא במקסיקו.
תחום שיפוט: ביטוח זה תקף רק בעת נסיעה במקסיקו ועל פי חוקי מקסיקו.

ביטוח לנסיעה למקסיקו עולה 22 US$ ללילה.

כיסוי:
ביטוח זה מספק כיסוי לנזק פיזי לקרוואן או גניבה של הקרוואן, חבות צד שלישי ותשלומים רפואיים. הכיסוי כולל גם סיוע משפטי לסיוע במניעת כניסה של הנהג לכלא.

• All coverage and waivers are subject to the expressed terms and conditions of the rental contract signed by the client on pick up.
• In the event of an accident, renter and / or driver must disclose to El Monte RV any insurance coverage they may have.
• All insurance and/or coverage is void if renter operates the rental vehicle in violation of any federal or applicable state, province, local laws, rules, regulations or ordinances.
• This outline is not a complete description of the various coverage plans. The El Monte RV rental agreement contains the complete legal provisions of the plans.
• Insurance and coverage plans are subject to change without notice.

Public Liability (included in the daily rate)
The Public Liability Insurance covers a 3rd party collision in the event that the renter is at fault. The insurance 
has no deductible. The policy protects the rental company up to US$ 1,000,000 and the renter to Statutory Limits (State mandated minimum liability coverage which can be changed by a state anytime without notice). Liability Insurance has no deductible.

Supplemental Liability Insurance (SLI)
The optional SLI coverage provides the customer with an increased limit of liability protection. SLI protects the renter and any authorized driver listed on the rental contract for up to US$ 500,000 toward 3rd party damage claims.
Cost: $15.75 per night; No maximum amount.

VIP Coverage (included in the daily rate)
VIP coverage includes secondary comprehensive and collision coverage for the rented vehicle with a deductible of US $1,500 per incident.
Coverage includes but is not limited to:
• "Uninsured Motorist" in case the renter is involved in an accident with a non-insured driver,
• Accidental damages to the vehicle (renter’s or 3rd party’s fault),
• Windshield, glass or tire damage,
• Vehicle theft and fire, and
• Vandalism
Security Deposit: US $1,500 (authorized on a major credit card)
No insurance coverage is provided (liability or comprehensive & collision) while traveling into non-authorized areas including but not limited to Death Valley (June - September), the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada). Northern Canada, Alaska Highway, Alaska.

VIP Plus Upgrade
With a standard rental with El Monte RV, you are responsible for any and all loss or damage to the vehicle from any cause regardless of fault to a maximum of US$1,500 
per incident.
The optional VIP Plus Upgrade is not mandatory. VIP Plus Upgrade reduces the customer’s liability for damage to the rental vehicle in the case of an accident to $0 (unless otherwise specified under notes 1-5 below and under Non-Covered Damages). Clients can either purchase VIP Plus Upgrade in advance or at the branch (sales tax applies).
VIP Plus Upgrade is not an insurance and only reduces the financial responsibility of the renter if the rented vehicle is damaged or stolen.

The Advantages of the VIP Plus Upgrade are:
• Eliminates the deductible in case of a loss to the rented vehicle, provided that the renter is not in violation of the Rental Agreement;
• No need to file a claim with your personal car insurance.
Please note that the VIP Plus Upgrade will not apply if:
1. The renter uses the vehicle in violation of the rental agreement;
2. The renter fails to remove the keys or lock all doors and close windows and the vehicle is stolen;
3. The renter fails to notify us and the police immediately after loss; and
4. The renter fails to pay charges under the Rental Agreement; or
5. As allowed by the applicable state or provincial law

Cost: $17.95 per night (plus tax).

VIP - Vacation Interruption Protection
All units are thoroughly inspected mechanically and technically prior to each and every rental. Nonetheless, malfunctions may happen at times. In such cases, we promise not to spare any efforts to resolve any on the road issues very rapidly. Should the renter’s motorhome vacation be interrupted by an Emergency, not accident or damages caused by renter, for more than 12 hours after reporting this to El Monte RV, the renter will be reimbursed for the greater of the gross daily rental rate or expenses for hotel rooms up to US$ 25 per person per night and car rental up to US$50 per day per motorhome with a combined maximum of US$1,500 per rental agreement.

Defective comfort equipment such as radio, TV, Bluetooth, USB, GPS, generator, batteries, air conditioner, refrigerator, heater, water heater, cruise control, awning, slide-out, etc. are not considered mechanical breakdowns and are excluded from VIP reimbursement. A refund of expenses is only possible with proper receipts.

Non-Covered Damages
No liability, comprehensive or collision insurance coverage is provided and the customer has full legal and financial responsibility in case of:

• Damages to the interior of the vehicle;
• Personal injury, personal items and property;
• Carrying more passengers than having seat belts available;
• Deliberate or willful damages caused by the renter or his guests;
• Damages caused to the vehicle by abuse or misuse for illegal activities;
• Damages where the customer is charged by the local authorities for being careless;
• Damages caused by freezing e.g. unit not winterized, or overheating of vehicle or systems;
• Driving the vehicle without a rental agreement, in breach or violation of the rental agreement;
• Damages and accidents caused under the influence of alcohol, drugs or other controlled substances;
• Damages as a result of using a levelling system (if reconnected by a customer);
• Damages as a result of driving with an extended awning;

• Damages and injuries caused by neglecting proper operating procedures, e.g. incorrect fuel type or quality, ignoring oil or coolant levels, air pressure, etc., by overloading the vehicle and/or exceeding the legal towing capacity (towing limit is with proper equipment 1,500 lbs. - enclosed trailers, boats or vehicles are not allowed);
• Damages where the customer is showing negligence or willfulness in failing to abide by the local laws and rules or disregarding common sense resulting in damage to the vehicle or third-party vehicle or property;
• Operation of the vehicle by anyone not meeting the age requirements as shown on the rate sheets and rental terms & conditions, or not listed on the rental agreement or not having a valid, original driver license; and
• Damages and losses due to "off-road" usage, or caused during travel in or thru restricted areas, following incorrect GPS directions, traveling into non-authorized areas including but not limited to the country of Mexico, the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada)
• Damage to the awning, slideout, overhead or underbody of the RV.

Please Note: In case of a claim, El Monte RV will not act as an adjuster for any third-party insurances pruchased by the renter from which are not offered by El Monte RV (such as $0 deductible insurance, etc...)

E. Mexico Auto Liability Insurance (MALI)
El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance is required protection which the renter must obtain from El Monte RV when renting an El Monte RV vehicle and will be traveling in Mexico. Being added to El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance policy provides excellent coverage and eliminates the hassles of trying to obtain insurance at the border.
• A written permit from El Monte RV is required for border crossing.
• El Monte RV’s Mexico Auto Liability Insurance must be purchased at the rental counter.
• Client may purchase coverage only for the specific days that they will be in Mexico.
• There is no reimbursement for repairs or lost use incurred while vehicle is in Mexico.
Jurisdiction: Mexico Auto Liability Insurance is only valid when traveling in Mexico and according to the laws of Mexico.
Cost: $22 per night. No maximum amount.

Coverage:
This insurance provides coverage for physical damage to or total theft of the El Monte RV rental vehicle, third party liability and medical payments. Coverage also includes legal assistance to aid in the prevention of the driver from going to jail.

ציוד

דמי הכנה - חובה
ניקיון וחיטוי היגייני יסודי של הקרוואן, כימיקלים לשירותים ונייר טואלט, מיכל מים מתוקים מלא, צינור מים מתוקים וצינור שפכים, מדריך תפעול, הדרכה אישית על השימוש בקרוואן ובמערכות, מדריכים ומפות לחניונים וניקוי חיצוני בהחזרה. 

ערכת נוחות- לאדם (בתוספת תשלום)
שמיכות, ציפית לכרית, סדינים, כרית, מגבת ידיים, מגבת רחצה, צלחת ארוחת ערב, צלוחית, מגבת  מטבח, סכו"ם וספל קפה

ערכת מטבח - לכל האנשים (בתוספת תשלום)
קנקן מים, מכסים למחבתות, מחבת, קולפן, מסננת, חולץ פקקים, תנור הולנדי (פויקה), פותחן בקבוקים, קומקום, קערות סלט, סיר קטן, סכו"ם, מחבת קטנה, מגב, דלי, מטאטא, יעה, מגבות מטבח, מתלי בגדים.

הערות חשובות:
הערכות יכולות להיות שונות בהתאם  לתחנות ההשכרה השונות. פריטים יכולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת.

Preparation Fee
Thorough hygienic cleaning and disinfection of vehicle and regular branch sanitization, supply of toilet chemicals and tissue, full fresh water tank, fresh water hose and waste water hose, instruction manual, personal instruction on use of motor home and appliances, campground guides and maps, and external cleaning upon return.

Convenience Kit (additional fee):
Blankets, Pillow Case, Sheets, Pillow, Hand Towel, Bath Towel, Dinner Plate, Saucer, Wash Cloth, Silverware, Coffee Cup.

Kitchen Kit (additional fee):
Water Pitcher, Pan Covers, Frying Pan, Potato Peeler, Strainer, Corkscrew, Dutch Oven, Bottle Opener, Kettle, Salad Bowls, 1 qt. Sauce Pan Platter, 4 pc. Cutlery, 2 qt. Sauce Pan, Mop, Bucket, Broom, Dust Pan, Dish Towels, Clothes Hangers.

Important Note:
• Kit items and quantities may vary by location. Items may be substituted without notice.



תמונות פנים

RV Rental Equipment

ערים



תחנות השכרה

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...