השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 1713



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : NZ$ 3500/5000 למקרה
  • מע''מ (%): 15
  • ערכת רכב: יתדות, חבל כביסה, מטף, דלי, צינור, יעה ומברשת
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים:
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה:
  • כלי מטבח וכלי אוכל:
  • שרותי דרך 24 שעות:
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק:
  • ערכת ציוד שינה:
  • אפליקציית thl (פרטים בפרק 'ציוד')


תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד
  • שולחן פיקניק
  • חבילת ניקיון: ריקון שירותים ומיכל מים אפורים וסידור הקרוואן (פרטים נוספים בתנאים הכלליים)
  • שמיכה נוספת
  • כיסא בוסטר לילד
  • כיסא פיקניק
  • מאוורר / מפזר חום 220 וולט
  • היטל ניקיון (בעלי חיים)
  • חבילת תדלוק (כוללת: מס לרכב דיזל, מילוי מיכל דלק ומילוי מיכל גז) - להשכרות של 25 ימים ומעלה
  • חבילת תדלוק (כוללת: מס לרכב דיזל, מילוי מיכל דלק ומילוי מיכל גז) - להשכרות של 15 ימים ומטה
  • חבילת תדלוק (כוללת: מס לרכב דיזל, מילוי מיכל דלק ומילוי מיכל גז) - להשכרות של בין 16 ל-24 ימים
  • רכישת גז מראש לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת
  • רכישת גז מראש לקרוואנים עם שירותים ומקלחת
  • רישום נהג נוסף
  • הרחבת ביטוח שירותי דרך
  • ביטוח צמיגים ושמשות + הרחבת שרותי הדרך
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית ל-0
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית ל-0 - לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת


תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 35 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 31 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ NZ לא יוחזרו.
  • 7 עד 30 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 6 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 450 $ NZ, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 $ NZ, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

מסמך זה מכיל תרגום תקציר של תנאי ההשכרה. המסמך המלא נמצא בתחנת ההשכרה ונמסר בעת קבלת הרכב. המחירים המופיעים במסמך הנם בדולר ניו זילנדי. הן התנאים והן המחירים יכולים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה התנאים הקובעים הם התנאים באנגלית.

כללי
• מחיר כל הקרוואנים כולל ערכת מטבח אחת וערכות שינה כמספר הנוסעים ברכב.
• הקרוואנים מוזמנים עפ"י קבוצת גודל ולא עפ"י דגם ספציפי.
• יום ההשכרה הראשון הוא יום קבלת הקרוואן והיום האחרון הוא יום ההחזרה (כל יום קלנדרי נחשב).
• איסוף מאוחר או החזרה מוקדמת אינה מזכה את השוכר בהחזר כספי. אין החזר כספי עבור ימים שלא נוצלו.
• שוכר שיחליט לקחת קרוואן מקטגוריה נמוכה מזו שהוזמנה לא יזוכה בהחזר כספי.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל הזמנה על פי שיקול דעתה.
• תנאי ההשכרה והתעריפים יכולים להשתנות בכל עת ללא הודעה מוקדמת

המחיר כולל:
- שירותי דרך 24 שעות
- מרחק נסיעה ללא הגבלת ק"מ
- ערכת מטבח: צלחות, קערות, סכינים, מזלגות, כפיות, פותחן בקבוקים, פותחן קופסאות, מסננת, סירים, מחבתות, כלי בישול, קרש חיתוך, קומקום, טוסטר ומגבת תה. מכשירי חשמל מסופקים בקרוואנים בעלי 240V.
ציוד כללי: יתדות, חבל כביסה, מטף, דלי, צינור, יעה ומברשת
- ערכות אישיות: מצעים, כלי מיטה ומגבות

רישיון נהיגה וגיל הנהג
בעת קבלת הקרוואן יש להציג רישיון נהיגה מלא ועדכני וכל הנהגים צריכים להיות נוכחים. במידה ורישיון הנהיגה אינו בשפה האנגלית יש להציג רישיון נהיגה בינ"ל בנוסף.
כל הנהגים צריכים להיות בני 21 ומעלה ולהחזיק רישיון נהיגה בתוקף עד סוף ההשכרה. לקרוואנים מדגם Hitop ו-Endeavour צריך להיות בני 18 ומעלה.
חשוב לציין את המדינה הנכונה בה הונפק הרישיון על מנת להבטיח תעריפים נכונים ומחושבים. במידה והשוכר יציג רישיון נהיגה שהונפק במדינה אחרת ממה שהוצג בהזמנה, הוא יהיה צפוי לחיובים נוספים.

השכרות מרובות
במידה ולשוכר יש מספר השכרות עוקבות באוסטרליה או ניו זילנד שבמצטבר יש 21 ימים ומעלה, ההשכרות יכולות להצטרף יחד כדי לקבל את הנחת השכרה ארוכה. פרטים נוספים יינתנו בהתאם לבקשה.

מס דיזל / דמי שימוש בכבישים
עלות השימוש בכבישים של ניו זילנד מוחזרת ממשתמשי הדרך באמצעות היטלים במחיר של חלק מהדלקים או באמצעות חיובי משתמשי דרך (RUC). עמלת החזר חיוב משתמש דרך תחושב ותיגבה עם החזרת הקרוואן בהתבסס על הקילומטרים שעברו במהלך ההשכרה. התשלום ל-100 ק"מ הוא כדלקמן:
• קרוואנים  עם שירותים ומקלחת 
ל-4/6 נפשות$8.04
• כל הקרוואנים האחרים: $7.64
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לתקן את עמלת שחזור חיוב משתמשי הדרך עם התערבות ממשלתית ללא הודעה מוקדמת.

שינויים בהזמנה
כל שינוי בהזמנה יחושב לפי המחיר העדכני בזמן השינוי.
השינויים הבאים יחשבו כשינויים בהזמנה:
  - שינוי שם בעל ההזמנה
  - שינוי תאריך קבלה או תאריך החזרה 
  - שינוי יעד הלקיחה או יעד ההחזרה
  - שינוי קטגוריה/סוג קרוואן
  - שינוי בתוכנית התעריפים כולל מחירים מיוחדים

שינוי יעד החזרה לאחר תחילת ההשכרה
במידה והשוכר רוצה לעשות שינוי במקום ההחזרה לאחר קבלת הקרוואן, עליו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שישמח לעזור. הצוות יעדכן את השוכר אם השינוי אפשרי, ובכפוף לאישור השינוי, יחול חיוב של מינימום $750.

הארכת תקופת השכרה
במידה והשוכר רוצה להאריך את תקופת ההשכרה לאחר שכבר התחיל את הטיול, עליו לפנו תחילה לצוות מרכז ההזמנות של חברת ההשכרה שיישמח לייעץ האם ההארכה אפשרית ומה יהיו העלויות הנילוות. הארכת תקופת ההשכרה לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרית רק לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות וכרוכה בעלות שתשולם באמצעות כרטיס אשראי בעסקה טלפונית או מיידית עם אישור ההארכה באחד מסניפי החברה. ימי ההשכרה הנוספים יחושבו עפ"י ערכם המלא ביום האישור (ולא עפ"י המחיר בהזמנה הראשונית). הארכת השכרה תלויה בזמינות הקרוואנים.

החלפת קרוואן
השכרת כל סוגי הקרוואנים היא עפ"י קטגוריה בלבד. לא ניתן לשכור קרוואן עפ"י תוצרת או מודל ספציפי. חברת ההשכרה משתדלת תמיד לספק את הקרוואן שהוזמן, אולם היא שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן חלופי ללא הודעה מוקדמת וללא חיוב נוסף. כי שינוי שייעשה בקרוואן שהוזמן והוסכם על ידי השוכר, לא ייחשב כהפרת ההסכם ואינו מזכה את השוכר בהחזר או פיצוי.

רישום מוקדם
לא פחות מ-21 יום לפני קבלת הקרוואן יש חובה להיכנס ולמלא את הפרטים הנדרשים בכתובת: https://sci.thlonline.com/
ע"י מילוי הפרטים והרישום המוקדם לפני קבלת הקרוואן, השוכר ייחווה תהליך איסוף קרוואן חלק ומהיר יותר. השוכר יתבקש לראות סרטון המסביר על נהיגה בטוחה ולהיכנס לסרטוני ההפעלה וההסברים המלמדים איך לתפעל את מערכות הקרוואן.

הגעה מ/אל נמל התעופה
תחנות ההשכרה נמצאות קרוב לשדות התעופה הראשיים מה שמקל על תהליך קבלה והחזרת הקרוואן. חברת ההשכרה מציעה הסעות חינם בין תחנת ההשכרה לנמל התעופה ביום ההגעה וביום העזיבה.

מיקום הסניפים
הסניפים ממוקמים באוקלנד, קריסטצ'רץ' וקווינסטאון.
להשכרות היוצאות או מסתיימות בתחנת ההשכרה בקווינסטאון יש תוספת בסך $260.

שעות פתיחה וחגים
תחנות ההשכרה סגורות בחג המולד (25 בדצמבר).
תחנות ההשכרה פתוחות בשאר החגים, אך יש חיוב של $120 בכל מקרה של קבלה או החזרת קרוואן. החגים הם:
אוקלנד: 18 באפריל 2025, 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 2 ביוני 2025, 20 ביוני 2025, 27 באוקטובר 2025, 26 בדצמבר 2025, 2-1 בינואר 2026, 26 בינואר 2026, 6 בפברואר 2026.
קריסטצ'רץ': 18 באפריל 2025, 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 2 ביוני 2025, 20 ביוני 2025, 27 באוקטובר 2025, 14 בנובמבר 2025, 26 בדצמבר 2025, 2-1 בינואר 2026, 6 בפברואר 2026.
קווינסטאון: 18 באפריל 2025, 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 2 ביוני 2025, 20 ביוני 2025, 27 באוקטובר 2025, 26 בדצמבר 2025, 2-1 בינואר 2026, 6 בפברואר 2026, 23 במרץ 2026.

הזמנת מעבורת
נסיעה במעבורת נדרשת לשוכרים הנעים בין האיים הצפוניים והדרומיים של ניו זילנד (ולהיפך). הזמנת מעבורת עשוייה להיות קשה לניהול בעונת השיא. מומלץ לבצע הזמנה עבור קרוואן 7.7 מ' במעבורת, ללא קשר לגודל הקרוואן שהוזמן.

משך ההשכרה
תקופת ההשכרה המינימלית בהשכרות המתחילות ומסתיימות באותה תחנה היא 5 ימים. תקופות ארוכות יותר קיימות עבור ההשכרות הבאות ויכולות להשתנות מעת לעת.
תקופות מינימום נוספות חלות כדלקמן: 
• 10 ימים מינימום בין 17 ל-22 באפריל 2025.
• 14 ימים מינימום בין 26 בדצמבר 2025 ל-7 בינואר 2026.
• 10 ימים מינימום בין 8 בינואר ל-15 במרץ 2026.

השכרות לכיוון אחד
החזרה ביעד אחר אפשרית בין כל תחנות ההשכרה עם מינימום 7 ימי השכרה ותוספת היטל כיוון אחד.
• קבלה באוקלנד והחזרה בקריסטצ'רץ' או קווינסטאון בין 1 באפריל ל-30 בספטמבר - $189.
• קבלה באוקלנד והחזרה בקריסטצ'רץ' או קווינסטאון בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ - $295.
• קבלה בקריסטצ'רץ' או קווינסטאון והחזרה באוקלנד בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ $189.
• קבלה בקריסטצ'רץ' והחזרה בקווינסטאון בין 1 באפריל ל-31 במרץ $189.
• קבלה בקווינסטאון והחזרה בקריסטצ'רץ' בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ $89.

משך ההשכרה בהשכרות כיוון אחד
• 7 ימים מינימום להשכרות מאוקלנד לקריסטצ'רץ' בין 1 באפריל ל-30 בספטמבר 2025.
• 10 ימים מינימום להשכרות מאוקלנד לקריסטצ'רץ' בין באוקטובר 2025 ל-31 במרץ 2026.
• 10 ימים מינימום להשכרות מאוקלנד או קריסטצ'רץ' לקווינסטאון בין 1 באפריל ל-30 בספטמבר 2025.
• 14 ימים מינימום להשכרות מאוקלנד או קריסטצ'רץ' לקווינסטאון בין באוקטובר 2025 ל-31 במרץ 2026.

הגבלות בנסיעה
לא כל הקרוואנים מתאימים לכל תנאי השטח ולכן חשוב לבחור את הקרוואן הנכון לנסיעה המתוכננת. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות להגביל תנועת רכבים באזורים מסויימים לאור מצב הדרכים, מגבלות מזג אוויר ומרחק הנסיעה המתוכנן בהתאם לזמן ההשכרה. אם רלוונטי, מידע על הגבלות נוספות יופיע בעת קבלת הקרוואן. השוכר יכול ליצור קשר עם שירות הסיוע בדרכים בטלפון 0800-788-558 או 64-9-801-3857+ אם יש חשש או שאלה לגבי נגישות כבישים. 
לטובת בטיחות הנוסעים, המקומות הבאים מוגבלים לנסיעה:
• את כל הקרוואנים ניתן להסיע בדרכים סלולות בלבד. היוצא מן הכלל הוא נסיעה בדרכי גישה לאתרי סקי מרכזיים או חניונים מוכרים הנמצאים בקרבה של עד 12 קילומטר מהכביש.

• אף קרוואן אינו מורשה לנהיגה בדרכי גישה לאתרי סקי בין 1 ביוני ל-31 באוקטובר ובמקומות הבאים:

Skippers Road (Queenstown), The Crown Range Road/Cardrona Valley Road, Ninety Mile Beach (Northland), Wanaka - Mt. Aspiring Road beyond exit to Treble Cone, Ball Hut Road (Mt. Cook) and North of Colville and Waikawau Township (Coromandel Peninsula).

לשוכרים שיסעו למקומות אסורים ללא אישור, יבוטלו כל הביטוחים והם יהיו אחראים לכל גובה הנזק במידה וייגרם לקרוואן.

קילומטרים
מחיר ההשכרה כולל מרחק נסיעה לא מוגבל.
מומלץ לא לנסוע מעל 250 ק"מ ביום או בהשוואה 4-5 שעות נהיגה. כמו כן מומלץ לעצור להפסקה לפחות כל שעתיים.

החזרת הקרוואן
הקרוואן הוא הבית הרחק מהבית ובשביל הנוחות, מומלץ לשמור עליו מסודר לאורך כל הטיול. יש להחזיר את הקרוואן לתחנת ההשכרה כפי שנלקח, כשהוא נקי מפנים ומיכלי השירותים (במידה ויש) והמים מרוקנים. אין צורך לנקות את החלק החיצוני של הקרוואן אלא אם כן הוא מכוסה בלכלוך או בוץ באופן מוגזם, מה שמקשה על צוות תחנת ההשכרה לראות את מצב ההחזרה שלו. "חבילת ניקיון" זמינה לרכישה מראש או להוספה בעת קבלת הקרוואן כדי להציע החזרה מהירה וקלה.
חבילת ניקיון
חבילה זו כוללת: ריקון שירותים ומיכל מים אפורים (כאשר קיים), סידור הקרוואן בסיום השכרה. כל שעל השוכר לעשות הוא להחזיר את הקרוואן מסודר וחברת ההשכרה תדאג לכל השאר כולל ניקיון הקרוואן מבחוץ, מבפנים וחדר האמבטיה.
מחיר החבילה: 
$99.

תיקונים
ייתכן ובמהלך ההשכרה הקרוואן יידרוש תיקונים קטנים. במידה והתקלה לא נגרמה באשמת השוכר, תיקונים עד $100 ניתן לבצע ללא בקשת אישור מחברת ההשכרה ולקבל החזר עם הצגת הקבלות. על תיקונים שעלותם מעל $100 יש לעדכן את שירות הסיוע בדרכים לפני ביצוע התיקון. אין לבצע תיקונים ללא אישור. 
כל הקרוואנים רשומים באיגוד הרכב הניו זילנדי ושירותי חירום 24/7 לשירותי דרך לתקלות מכאניות זמין במידה וצריך. נא ליצור קשר בטלפון: 0800-788-558 או 64-9-801-3857+.

הפרות ועבירות תנועה
חברת ההשכרה תעביר לשוכר את כל הדו"חות בגין מהירות או חנייה, תשלום עבור כבישי אגרה, או עברות תנועה שונות. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את כרטיס האשראי של השוכר עבור חיובי כבישי אגרה. החברה תחייב את השוכר בתשלום עבור הדו"ח ובתוספת $75 דמי ניהול.

בעלי חיים
מותר להסיע כלבים או חתולים בקרוואנים. יש חיוב של $315 (למעט כלבי נחיה). מקסימום 2 חיות. כלבי נחייה מותרים בכל הקרוואנים. במידה והקרוואן יוחזר מלוכלך חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר בדמי ניקיון.

עישון סיגריות או סמים
עישון סיגריות או סמים בקרוואן אסור בהחלט.

התשלום בסניפים
מסיבות בטיחותיות אנחנו מקבלים רק כרטיס אשראי עבור תשלומים שנעשים בקבלה או החזרת הקרוואן. אין תשלום במזומן בתחנות ההשכרה. תשלום הפיקדון נעשה בעת קבלת הקרוואן באמצעות כרטיס אשראי.

כרטיסי אשראי
כרטיסי אשראי מקובלים הם: ויזה, מאסטרכארד ואמריקן אקספרס. עבור תשלום בכרטיסי ויזה ומסטרכרד תתווסף עמלה של 3.05% ועבור תשלום בכרטיס אמריקן אקספרס תתווסף עמלה של 5.2%.

שערי חליפין בין מטבעות
כל העסקאות נעשות בדולר ניו זילנדי. עקב תנודות בשערי החליפין ייתכן הבדל בעת החזר סכום הפיקדון, לעומת הסכום שחויב בכרטיס בהתחלה. החזרים בכרטיס האשראי יכולים לקחת עד 14 ימי עסקים תלוי במוסד הפיננסי של השוכר. החברה אינה אחראית לעמלות כרטיסי אשראי או חיובים אחרים שהוטלו על ידי הבנק וקשורות להמרת מטבע.

שירות רכישת גז מראש
הבישול בקרוואן נעשה ע"י שימוש במיכלי גז. אפשר לרכוש מראש בלוני גז מלאים ואז אפשר להחזיר אותם ריקים בסיום ההשכרה.
$34 לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת
$44 לקרוואנים עם שירותים ומקלחת

חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל השכרה לפי שיקול דעתה.

התנאים והתעריפים נתונים לשינוי ללא הודעה מוקדמת

Summery of Rental Conditions
This document contains a brief summary of our rental conditions. The full details of our rental contract do apply. Rates quoted are in New Zealand dollars.

Rates Include:
- 24hr On Road Assist
- Unlimited kilometres
- Kitchen Kit: plates, bowls, knives, forks, spoons, bottle opener, can opener, colander, saucepans, frying pans, cooking utensils, chopping board, kettle, toaster, and tea towel. Electrical appliances are supplied in vehicles that have 240V
General Equipment: pegs, clothesline, fire extinguisher, bucket, hose, dustpan, and brush
- Complimentary linen, bedding and towels

Driver Licence and Minimum Age
A current and full motor vehicle driver licence is required to be shown at pick-up and all drivers need to be present. If the driver licence is not in English then we require an accredited English translation or an International Driver Permit.
All drivers must be 21 years of age or over, with a full driver licence and the licence must be valid for the entire booking duration. For the Hitop and Endeavour drivers must be 18 years of age or over.
It is important to select the correct country in which the driver licence was issued to ensure correct rates are calculated. If the hirer presents a driver licence that is from a different country to which the booking was created the guest may incur additional charges.

Multiple Rentals
Should a guest have more than one consecutive rental in either Australia or New Zealand that in total are 21 days or more, they can be combined to qualify for longer-term hire discounts off the daily vehicle rates.
To request the application of the discount please contact our Reservations crew.

Road User Charge Recovery Fee
The cost of using New Zealand’s roads is recovered from road users via levies in the price of some fuels or through road user charges (RUC). The Road User Charge Recovery Fee will be calculated and collected on return of the RV based on the kilometres travelled during the hire. The fee per 100km is as follows:
• 4 Berth and 6 berth toilet & shower:
$8.04
• All other vehicles: $7.64
We reserve the right to amend the Road User Charge Recovery Fee upon Government intervention without notice.

Booking Alterations
Any changes made to a booking will be calculated by using the current rate of the day at the time of booking alteration.
The following are considered as booking alteration: 
- Change of name
- Change to pick-up or drop-off  dates
- Change pick-up or drop-off branch location
- Change of RV category
- Change of rate scheme including special rates

Change of the Drop Off Location after Pick-Up
If the guest wants to change the drop-off destination after pick-up, he should get in touch with the Reservations crew who will be happy to help. The team will advise the guests if the change is possible, and subject to the change being approved, an additional charge of minimum $750 may apply.

Extending a Road Trip
If the guest wishes to extend the rental whilst on the road, he should first contact our friendly Reservations crew who will be happy to advise if the extension is possible, and the associated costs. To secure an extension, the extra costs (calculated on the current rate of the day), will need to be paid by credit card inclusive of all taxes and surcharges, either over the phone or at a thl Branch at the time of extension. Any long-term discounts in place will continue to apply to the booking.
We will always do our best to accommodate any extensions, subject to vehicle availability.

Change Of RV
Our RVs can be requested by category, not by make or model. We always do our best to accommodate requests, however thl reserves the right to substitute the booked RV with an alternative available RV without prior notification and at no extra cost. Any changes made to the booked RV and agreed to by the guest shall not constitute a breach of contract and does not entitle the guest to a refund.

Online Check-In
It is mandatory for guests to complete thl’s online check-in no less than 21 days prior to pick up at: https://sci.thlonline.com/
By completing the required pick-up information ahead of the pick-up date, guests will experience a smoother and quicker RV collection process. Guests will also be required to watch our thl safe driving and ‘How To Videos’ through the thl Roadtrip App, prior to pick-up to learn how to use their RV.

Getting To and From the Airport
Branches are located near major airports, making pick-up and drop-off easy for our guests. thl provides free airport to branch and branch to airport transfers on the day of arrival and departure for our Auckland, Christchurch and Queenstown branches.

Branch Locations
Apollo branches are located in Auckland, Christchurch and Qweenstown.
For guests who pick-up or drop-off at our Qweenstown branch a single $260 location fee applies.

Branch Hours and Public Holidays
All locations: 8am to 4pm - 7 days a week
All branches are closed on Christmas Day (25 December).
Branches are open on other public holidays, but a $120 fee applies when the pick-up and/or drop-off is booked for a public holiday as outlined below:
Auckland: 18 April 2025, 21 April 2025, 25 April 2025, 2 June 2025, 20 June 2025, 27 October 2025, 26 December 2025, 1-2 January 2026, 26 January 2026, 6 February 2026.
Christchurch: 18 April 2025, 21 April 2025, 25 April 2025, 2 June 2025, 20 June 2025, 27 October 2025, 14 November 2025, 26 December 2025, 1-2 January 2026, 6 February 2026.
Qweenstown: 18 April 2025, 21 April 2025, 25 April 2025, 2 June 2025, 20 June 2025, 27 October 2025, 26 December 2025, 1-2 January 2026, 6 February 2026, 23 March 2026.

Ferry Reservations
Ferry travel is required for guests moving between NZ’s North and South Islands (and vice versa). Ferry reservations can be difficult to manage during high season. We recommend that a reservation is made for a 7.7m RV on the ferry, irrespective as to the size of the motorhome reserved. 

Booking Duration
A minimum of five day rental period applies when pick up and drop off is from the same branch location. Higher minimum rental periods apply for all brands as follows and subject to change. 
Additional minimum periods apply as follows:
• 
10 day minimum hire period for Easter 17 to 22 April 2025.
• 14 day minimum hire period for 26 December 2025 to 7 January 2026.
• 10 day minimum hire period for 8 January to 15 March 2026.

One Way Rentals
If a guest drops off at a different branch location from which they picked up, a minimum booking period of seven days along with a one-way fee applies.
• For pick up Auckland returning in Christchurch or Queenstown between 01 April and 30 September - $189.
• For pick up Auckland returning in Christchurch or Queenstown between 01 October and 31 March - $295.
• For pick up Christchurch or Queenstown returning in Auckland between 01 October and 31 March - $189.
• For pick up Christchurch returning in Queenstown between 01 April and 31 March - $189.
• For pick up Queenstown returning in Christchurch between 01 October and 31 March - $89.

Additional minimum periods apply as follows:
• 7 Day minimum applies for travel from AKL to CHC from 01 April to 30 September 2025.
• 10 Day minimum applies for travel from AKL to CHC from 01 October 2025 to 31 March 2026.
• 10 Day minimum applies for travel from AKL/CHC to ZQN from 01 April to 30 September 2025.
• 14 Day minimum applies for travel from AKL/CHC to ZQN from 01 October 2025 to 31 March 2026.

Travel Restrictions
Not all RVs are suitable for all driving situations, so it’s important the right RV is chosen for the travel planned. thl, at its discretion, may restrict RV travel in certain areas due to adverse road or weather conditions, and the distance to nominated destinations in relation to the length of the rental period. If applicable, any further restrictions will be mentioned at pick-up. Guests are encouraged to contact On-Road Assist on 0800 788 558 or +64 9 801 3857 if they have any concerns regarding road accessibility.
For the safety of guests, the following travel restrictions are in place:

• All RV's can only be driven on sealed/bitumen roads. The only exception to this is the loose road surface on any major ski field access roads or any recognised campground access road less than 12 Kilometres in length.
• No RV shall be driven on all ski field access roads from 01 June to 31 October,  Skippers Road (Queenstown), The Crown Range Road/Cardrona Valley Road, Ninety Mile Beach (Northland), Wanaka - Mt. Aspiring Road beyond exit to Treble Cone, Ball Hut Road (Mt. Cook) and North of Colville and Waikawau Township (Coromandel Peninsula).
Guests who travel to restricted areas without permission will void all liability cover in the event of damage or accident.

Kilometres
Rates include unlimited kilometres.
For the safety of guests please don’t underestimate the time it will take to get from one point to another. While our RVs include unlimited kilometres we recommend travelling a maximum of 250 kilometres per day or the equivalent of 4-5 hours driving. We encourage our guests to take a break from driving at least every 2 hours.

Returning the RV
The RV is a home away from home and for comfort, we recommend it’s kept tidy throughout the road trip. The RV needs to be returned to the branch as was taken, with the interior cleaned and toilet cassette (where applicable) and holding tanks emptied. The RV exterior does not require cleaning unless it’s covered with excessive dirt or mud, making it difficult for our team to see its return condition. The Cleaning Pack is available to be pre-purchased or added on pick-up to offer quick and easy return.

Cleaning Pack
This pack includes: toilet and grey water emptying (where available), end of hire tidying. Simply return the vehicle neat and tidy and we’ll take care of the rest including vehicle, cabin and bathroom cleaning.
Cost: 
AU$99.

Repairs
We understand that while on holiday the RV may require small repairs. To avoid further disruptions to the road trip, if the damage was not caused by the guest, repairs up to $100 can be completed without authorisation and will be reimbursed upon presentation of receipts. If repairs over $100 are needed, the On-Road Assist team should be informed prior to any repair being completed. Unauthorised repairs are not permitted.
All RVs are covered by the New Zealand Automobile Association and 24hr mechanical emergency roadside assistance is available if needed. Please contact On-Road Assist on 0800 788 558 or +64 9 801 3857.

Infringements, Tolls and Fines
thl will pass on any charges the guest receives for traffic infringements, toll or parking fines during their road trip. For Toll Way Fees received, thl reserves the right to charge to the guest’s credit or debit card upon receiving the toll way fee. If thl cannot nominate the guest for traffic infringements or traffic fines the guest incurs, thl reserves the right to charge the guest’s credit card for the full amount of the traffic infringement or traffic fine. thl will make reasonable attempts to issue the traffic infringement or traffic fine to the guest. An administration fee of AU$75 to cover associated administrative costs per toll way fee, traffic infringement or parking fine received may be charged.

Animals
Pet dogs and cats are allowed to travel in our RVs. There is a 
$315 pet fee (excluding service animals). Maximum 2 pets. Service dogs are permitted in all vehicles. If a vehicle is returned soiled by a pet thl reserves the right to charge an extra cleaning fee.

Smoking and Drugs
Our RVs are a smoke free and drug free zone; hence smoking or drugs are not permitted in any of our RVs.

Payment at branches
For security reasons, we accept credit card and debit card for charges paid on vehicle pick up or drop off. Cash payments will not be accepted at rental branches. The Liability Deposit is payable at pick-up by Credit Card.

Credit Cards
We accept Visa, MasterCard and American Express. Visa and MasterCard will incur an additional 3.05% surcharge on any transaction. American Express will incur an additional 5.2% surcharge on any transaction. 

Exchange Rate / Currency Variations
All transactions are conducted in New Zealand dollars. Due to exchange rate fluctuations there could be some variance in the amount refunded compared to the amount initially charged. Refunds by credit card can take up to 14 working days depending on the guest’s Financial Institution. thl will not be responsible for credit or debit card fees or bank-imposed fees relating to currency conversion or foreign transactions.

Pre-purchased Gas Bottle
A gas bottle is necessary for cooking in the RV. A full gas bottle(s) may be pre-purchased and can be returned empty to thl at the completion of the road trip. Fee applies for each booking component of a multiple rental.
$34 – non-toilet & shower vehicles
$44 – toilet & shower vehicles

thl reserves the right to refuse any rental at our discretion.

Rates/Terms/Conditions are subject to change without notice.

ביטוח

ביטוח נסיעות
מומלץ מאוד לרכוש את ביטוח הנסיעות המקיף ביותר.

פציעות אישיות
החוק בניו זילנד לפיצוי תאונות ללא אשמה מכסה כל מי שנפגע בתאונה בניו זילנד. בהתאם לכך, חברת ההשכרה לא מקבלת אחריות לפציעות אישיות שנגרמו במהלך ההשכרה. למעט במקרים בהם אובדן או נזק כאמור נגרמים עקב רשלנות של חברת ההשכרה (או של עובדיה) או במקרה של הפרה של התנאים וההגבלות של הסכם השכירות. חברת ההשכרה אינה נושאת באחריות לכל אובדן או נזק לכל חפצים אישיים או רכוש של השוכר (או כל אדם או ישות הקשורים לשוכר).

נזק לרכוש
הקרוואן מבוטח לנזק עצמי או נזק לרכוש של צד ג'. למרות זאת, השוכר מחויב בהשתתפות עצמית שנקבעה מראש, לנזק לרכוש צד ג' או לקרוואן עצמו.
השוכר גם אחראי לכיסוי עלויות הנובעות מכך שהקרוואן אינו מושכר בתקופה המדוברת כתוצאה מתיקונים.
אין החזר עבור חלק בלתי מנוצל מתקופת השכירות.
השתתפות העצמית חלה לכל מקרה בנפרד ואינה מחושבת לכל ההשכרה.
חברת ההשכרה רשאית לחייב את השוכר בכל עלות הנזק לקרוואן או לצד שלישי באם לא דווח עליו והוא התגלה בעת החזרת הקרוואן.

אפשרויות הביטוח וההשתתפות העצמית
השוכר יכול לבחור בין אפשרויות הביטוח הבאות:
• 'The Low Road' - הרמה הבסיסית ביותר של הביטוח.
• 'The High Road' - הביטוח הגבוה ביותר שנותן את מירב השקט הנפשי.
הסכום לתשלום עבור כל אפשרות הביטוח וההשתתפות העצמית מבוסס על מספר ימי ההשכרה. החיוב המרבי הוא 50 יום לכל השכרה גם אם יש מספר הזמנות בניו זילנד.

ביטוח רגיל - 'The Low Road'
מחיר השכירות כולל ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית בסך $5,000 לקרוואנים עם שירותים ומקלחת ו-$3,500 לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת. פיקדון בסך זה יושאר בתחנת ההשכרה עם קבלת הקרוואן. הפיקדון יתקבל בכרטיס אשראי בלבד.

הרחבת הביטוח 'The High Road' (כלול בחבילת הכל כלול)
המחיר היומי לאופציה זו הוא $50 לקרוואנים עם שירותים ומקלחת (מקסימום 2,500 $ו-40 $ לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת (מקסימום 2,000 $)
אישור בכרטיס האשראי יילקח בעת קבלת הקרוואן. באופציה זו ההשתתפות העצמית היא 0 $ למקרה (למעט החרגות). גם הפיקדון הוא 0 $ במקרה זה.

פיקדון
גובה הפיקדון נקבע בהתאם לביטוח שנבחר ובעל כרטיס האשראי חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן ולחתום על הפיקדון והוא אחראי לכל נזק שייגרם לקרוואן.
במידה והשוכר בוחר בביטוח הרגיל ('The Low Road') - הפיקדון יילקח מיד מכרטיס האשראי שלו. הוא יהיה אחראי לשלם על הנזק שנגרם לקרוואן במידה והוא אשם. הסכום נקבע בהתאם לקרוואן וחל עבור כל מקרה בנפרד. התשלום חל גם במקרה ולשוכר יש ביטוח נסיעות פרטי.
במידה והשוכר בוחר בהרחבת הביטוח ('The High Road') - יילקח רק אישור מכרטיס האשראי. ההשתתפות העצמית היא אפס (למעט החרגות). עם זאת, השוכר יהיה אחראי לכל עלויות הנזק והביטוח יבוטל אם:
• השוכר יפר אחד מהתנאים וההגבלות של הסכם השכירות והפרה זו היא הגורם לנזק.
• הנזק מכוסה ע"י אחת ההחרגות.

הרחבת שירותי הדרך
$6 ליום מקסימום 25 ימים. השירות כולל: פתיחת הקרוואן עם ננעל, התנעת הקרוואן, החלפת פנצ'ר עם הצמיג שנמצא בקרוואן, הבאת דלק עד 20 ליטר דמי קריאה עד $150.
תקלות לא מכאניות אינן מכוסות והשוכר יתבקש לעיתים לפנות למוסך לצורך תיקון.

ביטוח שמשות וצמיגים + הרחבת שירותי הדרך
$16 ליום מקסימום 25 ימים. השירות כולל: שמשה קדמי אחת, 2 צמיגים, פתיחת הקרוואן אם ננעל, התנעת הקרוואן, החלפת פנצ'ר עם הצמיג שנמצא בקרוואן, הבאת דלק עד 20 ליטר ודמי קריאה עד $150.
תקלות לא מכאניות אינן מכוסות והשוכר יתבקש לעיתים לפנות למוסך לצורך תיקון.

חבילת "הכל כלול"
תשלום נוסף בסך 63 $ ליום לקרוואנים עם שירותים ומקלחת ו-48 $ ליום לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת.
- מינימום התשלום נקבע בהתאם למינימום ימי השכרה שיש באותה תקופה.
- מקסימום התשלום עבור תקופת השכרה הוא 3,150 $ לקרוואנים עם שירותים ומקלחת ו-2,400 $ לקרוואנים בלי שירותים ומקלחת - כלומר 50 ימי השכרה.
עלות זו תתווסף למחיר הסטנדרטי היומי. מחיר חבילת "הכל כלול" כולל: הפחתת ההשתתפות העצמית ל-0*, נזק לתחתית/גג הקרוואן*נזק במקרה של התהפכות רכב יחיד*, נזק לצמיגים או לשמשות*, כיסאות פיקניק, שולחן פיקניק, היטל נהג נוסף, כסאות ילדים/בוסטרים על פי הצורך (בהזמנה מראש), מאוורר/מפזר חום, 3 כימיקלים לשירותים (לקרוואנים עם שירותים), שרשראות שלג (ע"פ בקשה), החלפת כלי מיטה (מאפשר לשוכר להחליף כלי מיטה לאחר 7 ימי השכרה בכל אחד מתחנות ההשכרה, יש להודיע לתחנה מבעוד מועד כדי לוודא שהפריטים זמינים ומוכנים למועד הגעת השוכר).
* נזק פירושו כל אובדן או נזק לקרוואן, שאינו מצויין בדו"ח מצב הקרוואן, לרבות זה שנגרם כתוצאה מגניבת הקרוואן או מאירועי מזג אוויר קשים, הדורשים תיקון או החלפה לרבות אובדן השימוש בקרוואן, הוצאות משפטיות, דמי שומה, עלויות גרירה וחילוץ (מכבישים ומאזורים שבהם ניתן אישור נסיעה על ידי חברת ההשכרה), אחסון, דמי שירות וכל דמי שמאות של הקרוואן.

אחריות כוללת / החרגות
 ישנן החרגות לאפשרות הפחתת הביטוח והשוכר יהיה אחראי לכל העלויות.
ההחרגות הן:
• נזק שנגרם כשהשוכר לא עמד בתנאי הסכם השכירות.
• נזק שנגרם כתוצאה מרשלנות או התנהגות זדונית או מכוונת.
• נזק שנגרם לרכב כתוצאה משקיעת הרכב כולו או חלקו במים בוץ או במים מלוחים.
• נזק שנגרם כתוצאה מהפרה או אי ציות לתקנות ולחוקי תנועת רכב.
• נזק ועלויות נילוות הקשורות לחילוץ רכב שנתקע או שקע.
• נזק או אובדן רכוש אישי.
• נזק או אובדן שנגרם על ידי חיית מחמד.
• נזק הנוצר עקב שימוש בדלק לא נכון או מזוהם.
• נזק שנגרם לצמיגים ולשמשות למעט במקרים בהם נרכשה חבילת "הכל כלול" או ביטוח צמיגים ושמשות + הרחבת שירותי הדרך.
• נזק כתוצאה מהתהפכות רכב יחיד למעט אם נרכשה חבילת "הכל כלול".
• נזק לתחתית או גג הקרוואן למעט אם נרכשה חבילת "הכל כלול".

כל הקרוואנים מצויידים במכשיר מעקב. חברת ההשכרה שומרת את הזכות לשלוח אזהרות לשוכר שנוהג בניגוד לתנאי הסכם ההשכרה או נוהג מעבר למהירות המותרת.

Travel Insurance
For peace of mind, we strongly recommend that all guests take out the highest level of private travel insurance.

Personal Injury
New Zealand’s statutory, no-fault Accident Compensation scheme covers everyone in New Zealand injured in an accident.Accordingly, thl does not accept any liability for personal injuries sustained during the rental. Except where such loss or damage is caused by thl’s (or that of its employees) own negligence or breach of the Rental Agreement Terms and Conditions. thl does not accept liability for any loss or damage to any personal belongings or property of the Customer (or any person or entity related to the customer).

Property Damage
The RV is insured for damage to it or damage to the property of a third party. However the guest is responsible up to the amount of the applicable Liability for damage to third party property, or to the RV.
The guest is also responsible for the cost of the daily rate for the period the vehicle is being repaired.
There is no refund for unused portion of the rental period. The Liability applies to each claim, not RV.
thl reserves the right to charge the guest for any RV damage including Third Party property damage not reported but identified on return of the RV.

Liability Options and Value Pack
Guests can choose between the following liability options:
• ‘The Low Road’ - our most basic level of liability cover.
• ‘The High Road’ - our highest liability cover giving the most peace of mind.
The amount payable for each Liability Option is based on the number of days of hire for the minimum rental period applicable for each RV or total days of the RV booking. The maximum charge for Liability Options is 50
even if there are multiple rentals within New Zealand.

Standard Liability - 'The Low Road'
Cheapa’s rental charge includes a Standard Liability of NZ$ 5,000 for vehicles with toilet & shower and NZ$ 3,500 for vehicles without toilet & shower.
Liability Deposit of NZ$ 5,000/3,500 will be collected at the time of entering into the Rental Contract by credit card. 

'The High Road' (Included in the Value Pack)
A NZ$0 (zero) Liability applies (Except for exclusions). This Option can be purchased by paying to thl NZ$50 per day for vehicles with toilet & shower (max charge NZ$ 2,500) and NZ$40 per day for vehicles without toilet & shower (max charge NZ$ 2,000)The Liability Deposit is NZ$0.

A credit card authority will be recorded at the time of pick-up regardless of the liability option selected by the guest.

Damage Liability
If the guest chooses to take 'The Low Road', they will be responsible to pay for damage to the RV, where they are at fault. The liability amount, which varies by RV type, applies per claim. This is applicable regardless of if the guest has purchased private travel insurance.
If the guest chooses to take 'The High Road' their liability for damage will be zero (subject to exclusions). However, the guest will be responsible for the total costs of any damage, and 'The High Road' and the 'Value Pack' (if taken) will be void If:
• the guest breaches any of the Rental Agreement Terms and Conditions terms and that breach is the cause of or contributes to the relevant damage.
• the damage is covered by any of the exclusions.

Extended Roadside Assistance
NZ$6 per day capped at 25-days. This includes opening RV on lock out, jump start, flat tyre change using spare located in the RV, fuel delivery up to 20 litres and call out fee up to NZ$150.
Non-mechanical issues are not covered and guests may be required to take the RV to a repairer.

Windscreen and Tyre Protection Plus Extended Roadside Assistance (WAP)
NZ$16 per day capped at 25-days. This includes 1 windscreen, 2 tyres and the extended roadside assistance.
Non-mechanical issues are not covered and guests may be required to take the RV to a repairer.

Value Pack
Add NZ$63 per night for vehicles with toilet & shower and NZ$48 per night for vehicles without toilet & shower.
- The minimum amount payable per rental segment for a Value Pack will be based on the minimum rental period applicable for the booking.
- The maximum amount payable per rental segment for the Value Pack is NZ$3,150 for vehicles with toilet & shower and NZ$2,400 for vehicles without toilet & shower - i.e. 50 nights rental.
The Value Pack includes: 'Liability Deposit Reduced to Nil*, Overhead/Underbody damage, Single Vehicle Rollover damage, Windscreen and Tyres damage, Camp Chairs, Picnic, Extra Driver Fees, Child/Booster Seat/s (with prior request), Fan/Heater (if required), 3 Toilet Chemicals (for vehicles with toilet), Snow Chains (on request), Linen Exchange (allows guests to exchange their linen and bedding during their rental after seven days of travel at any thl branch. The branch will need to be notified ahead of time to ensure items are available and ready for when guests arrive).
* Damage means any loss or damage to the Vehicle, which is not noted on the Vehicle Condition Report, including that caused by theft of the Vehicle or by adverse weather events, that requires repair or replacement including the loss of use of the Vehicle, legal expenses, assessment fees, towing and recovery costs, storage, service charges and any appraisal fees of the Vehicle.

Full Responsibility
There are exclusions to Reduction Option cover where the Guest will be responsible for all costs.
Exclusions include:
• Damage caused where the terms of Rental Contract have not been met by the guest.
• Damage caused by negligence and/or wilful conduct.
• Damage caused to the RV in any way by part or total water submersion or salt water.
• Damage caused to the RV when using the RV in contravention of any legislation or regulation controlling vehicular traffic.
• Damage and associated costs with recovery of a bogged vehicle.
• Damage or loss caused to any personal belongings.
• Damage or loss caused by a guest's pet.
• Damage caused due to use of incorrect or contaminated fuel.
• Damage caused to tyres and windscreen except where 'Value Pack' or 'WAP' has been purchased and applies.

• Damage caused due to a single vehicle rollover except where the 'Value Pack' has been purchased and applies.
• Damage to the undercarriage or overhead of the RV except where the 'Value Pack' has been purchased and applies.

All RVs are equipped with a location monitoring device. thl reserves the right to send warnings to guests that are driving in contradiction to the terms and conditions, or exceeding the speed limits.

ציוד

ציוד כללי
בכל קרוואן יש ציוד כללי לנוחיות השוכרים: מתלה ואטבים לכביסה, מטף כיבוי אש, דלי, צינור מים, יעה ומברשת.

ערכת מטבח
בכל קרוואן קיימת ערכת מטבח הכוללת: צלחות, קעריות, סכינים, מזלגות, כפות, פותחן בקבוקים, פותחן שימורים, מסננת, סירים, מחבתות, כלי בישול, קרש חיתוך, קומקום חשמלי, טוסטר ומגבות תה. יש אפשרות לקבלת מוצרי חשמל נוספים בקרוואנים עם חיבור לחשמל 240 V.

ערכה אישית
כוללת: סדינים, שמיכות, כריות + ציפות ומגבות.

אפליקציית thl
אפליקציה מותאמת אישית הזמינה עבור השוכרים קרוואנים בניו זילנד. האפליקצייה היא חינם והיא מספקת לשוכר את כל המידע הדרוש ע"מ להפוך את הטיול לחוויה מדהימה.
האפליקציה משמשת לדברים הבאים:

• שיפור חווית החופשה של השוכר ע"י מתן סרטוני הדרכה לתפעול הקרוואן, כדי להכיר את הקרוואן לפני קבלתו בתחנת ההשכרה.
• לימוד השוכר על הקרוואן ועל נהיגה בטוחה.
• נתינת מידע ופרטי קשר של חברת ההשכרה במקרה של רצון להאריך את ההשכרה, יצירת קשר עם שירותי הדרך, שליחת דוא"ל בכל נושא ושאלות ותשובות כלליות.
• נתינת מידע אודות חניוני קרוואנים עם אפשרות הזמנה של החניון.
• נתינת אפשרות לחפש ולהזמין אטרקציות ופעילויות שונות במחירים טובים.
• מציאת מידע אודות מיקום תחנות ההשכרה, תחנות דלק, תחנות לריקון המים והשירותים, מרכזי קניות, כספומטים ועוד.

ניתן להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות שבמכשיר הטלפון.

General Equipment
Each vehicle is supplied with complimentary general equipment: pegs, clothesline, fire extinguisher, bucket,  hose, dustpan & brush.

Kitchen Kit
Each vehicle is supplied with complimentary kitchen kit: plates, bowls, knives, forks, spoons, bottle opener, can opener, colander, saucepans, frying pans, cooking utensils, chopping board, kettle, toaster and tea towel. Electrical appliances are supplied in vehicles that have 240V.

Personal linen Kit
Includes: sheets, blankets, pillows, pillow cases and towels.

Roadtrip App
The thl Roadtrip App is custom built for guests travelling in New Zealand. The free app provides our guests with all the necessary information needed to make their thl journey an amazing experience.
The App is designed to:
Enhance guest’s holiday experience by providing ‘how-to videos’ prior to pick up, so that they become familiar with their vehicle before arriving at the branch and prepare any questions they may have.
Educate our guests on how to use the vehicle and on safe driving practics.
Provide thl contact details to extend their holiday, contact roadside assistance, email any other enquiries and find answers to FAQ’s.
Provide information on campgrounds while on the road and allow for campgrounds to be booked.
Search and book great deals on attractions and activities.
Find helpful information on branch locations, nearby petrol stations, dumping stations, supermarkets, ATMs.

Guests can download the app on Google Play or the App Store.

Luggage
We strongly recommend that you use soft bags instead of suitcases for your luggage. Soft bags take up less room and fit easier into the storage cupboards and lockers in the vehicle.

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...