השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 1680



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : € 2800 למקרה
  • מע''מ (%):
  • ערכת רכב: טריזי איזון, כבל חשמל, צינור מים וכו'
  • ניקוי חיצוני בהחזרה:
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק:
  • כימיכלים לשירותים
  • 2 בלוני גז (1 מלא ו-1 משומש)
  • מכשיר GPS


תוספות אפשריות

  • ערכת מטבח
  • כסא בטיחות לילד
  • נתב WiFi נייד
  • כיסא בוסטר לילד
  • כיסא פיקניק
  • שולחן וכיסאות פיקניק
  • כרטיס Camping Key Europe הנותן ביטוח צד ג' בעת חניה בחניונים והנחות לחניונים (בחלק מהחניונים ההנחות גם בעונת השיא)
  • כרטיס CC ACSI להנחות של כ-50% בחניוני קרוואנים בעונות הביניים והשפל (לא תקף בעונת השיא)
  • מתאם/ממיר מתח
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • כלי מיטה - לאדם
  • חבילת מגבות - לאדם


תנאי תשלום

מקדמה 350, שאר התשלום 62 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 60 ימים מיום ההשכרה הראשון - 15% ממחיר ההשכרה, מינימום 200 € EUR לא יוחזרו.
  • 50 עד 59 ימים לפני תאריך ההשכרה:35% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 49 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 500 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:85% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 800 € EUR, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

התנאים המפורטים הם תרגום תמצית עיקרי התנאים הכלליים של חברת ההשכרה. בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה באנגלית.

1. נושא החוזה
1.1 התנאים וההגבלות שלהלן של חברת ההשכרה, שותפיה ובעלי הרישיונות שלה (להלן "חברת ההשכרה") חלים באופן בלעדי. לא יוכרו תנאים והגבלות של השוכר, הסותרים או חורגים מהתקנון האחיד של חברת ההשכרה. התנאים וההתניות התקניים של חברת ההשכרה יחולו גם אם חברת ההשכרה תשכיר את הרכב לשוכר ללא הסתייגות, מתוך ידיעה שתנאים והגבלות של השוכר סותרים או חורגים מתקנון זה.
1.2 חברת ההשכרה מתחייבת רק להשכרת הקרוואן. חברת ההשכרה אינה מחויבת לספק כל שירותי תיירות אחרים.
1.3 במקרה של הזמנה, ייווצר חוזה שכירות בין חברת ההשכרה לבין השוכר, ונוא יהיה כפוף אך ורק לדין האיסלנדי. השוכר יארגן את הטיול שלו בעצמו ויעשה שימוש בקרוואן על אחריותו בלבד. חוזה השכירות מוגבל לתקופה ספציפית כפי שהוסכם. כל הארכה של ההשכרה ללא הגבלת זמן על בסיס המשך שימוש בהתאם אינה נכללת בזאת.
1.4 כל ההסכמות בין חברת ההשכרה והשוכר חייבות להיות מגובות בכתב.

2. גיל הנהג, נהגים מורשים
2.1 השוכר וכל נהג אחר חייבים להיות בני 21 לפחות. עבור קרוואן מעל 3.5 טון הגיל המינימלי הוא 25 שנים. השוכר וכל נהג אחר חייבים להיות ברשותם של רישיון נהיגה מסוג III / Class B או רישיון נהיגה לאומי דומה במשך שנה אחת לפחות - עבור כלי רכב מעל 3.5 טון לא פחות מ-3 שנים - התואם למשקל של הקרוואן. מסירת הקרוואן מחייבת את הצגת רישיון הנהיגה על ידי השוכר ו/או הנהג/ים ואת תעודת הזהות/דרכון בתוקף בעת ההשכרה. אם יחול עיכוב בהשכרה עקב אי הצגת המסמכים האמורים, איחור כאמור יהיה על חשבון השוכר. אם לא ניתן להציג מסמכים כאמור לא במועד המוסכם להשכרה, ולא בתוך תקופת חסד סבירה לאחר מכן, אזי חברת ההשכרה תהיה רשאית לחזור בה מהחוזה. הוראות הביטול המפורטות בסעיף 4.2 יחולו. חברת ההשכרה או הרשויות הרשמיות של המדינה רשאיות לדרוש הצגת רישיון נהיגה בינלאומי (לאזרחים שאינם אזרחי האיחוד האירופי).
2.2 נא לשים לב כי חלק מהקרוואנים של חברת ההשכרה הם בעלי משקל כולל של יותר מ-3.5 טון (
Category Premium) וכי על מנת לנהוג בקרוואנים אלו נדרש רישיון נהיגה מתאים. בעלי רישיון נהיגה מסוג B חייבים להתייעץ עם חברת ההשכרה לגבי גודל המנוע והמשקל הכולל המותר מבחינה טכנית של הקרוואן המושכר. אם בעת ההשכרה לא ניתן להציג רישיון נהיגה בהתאמה, יראו את הקרוואן כלא נאסף. במקרה כזה, יחולו תנאי הביטול המתאימים (ראה 4.2).
2.3 השוכר והנהגים הרשומים בחוזה ההשכרה הם היחידים שמותר להם לנהוג בקרוואן.
2.4 על השוכר חלה חובה לרשום את השמות והכתובות של כל הנהגים להם הוא מפקיד את הקרוואן, לפרק זמן קצר ככל שיהיה, ולמסור מידע זה לחברת ההשכרה לפי דרישה. השוכר נושא באחריות זהה למעשיו של כל נהג לו הוא מספק את הקרוואן כמו למעשיו שלו.

3.דמי השכירות ותקופת השכירות
3.1 מחיר השכירות הוא זה החל לתקופת ההשכרה בתחנת ההשכרה המוזמנת של הקרוואן. מחיר השכירות מחושב בהתאם לתעריף המחיר התקף ביום הזמנת הקרוואן לתקופת הנסיעה השמורה. תקופת השכירות המינימלית שנקבעה על ידי חברת ההשכרה תחול. דמי שירות חד-פעמיים נגבים עבור כל השכרה. הסכום נקבע על ידי חברת ההשכרה ומופיע בחישוב המחיר בחוזה השכירות. תקופת ההשכרה המינימלית בהתאמה והשירותים הכלולים זמינים בעמוד פרטי התחנה באתר.
3.2 המנשא לאופניים אינו מתאים עבור אופניים חשמליים.
3.3 התעריפים היומיים החלים יחויבו עבור כל תקופה של 24 שעות שתסתיים או החלה במהלך תקופת השכירות. תקופת ההשכרה תחל עם קבלת הקרוואן בתחנת ההשכרה ותסתיים כאשר עובד תחנת ההשכרה יקבל אותו בחזרה.
3.4 אם הקרוואן יוחזר לאחר המועד שסוכם בכתב, תגבה חברת ההשכרה תשלום לפי המחירון התקף בפועל (עד למקסימום השווה למחיר היום המלא הרלוונטי עבור כל יום איחור). כל עלויות שייגרמו כתוצאה משכיר אחר או כל אדם אחר שמגיש תביעות נגד חברת ההשכרה בטענה שקרוואן סופק באיחור יהיו באחריות השוכר.
3.5 אם הקרוואן מוחזר לפני תום תקופת ההשכרה המוסכמת, יש לשלם את מלוא דמי השכירות המוסכם על פי חוזה, אלא אם כן ניתן להשכיר את הקרוואן למישהו אחר.
3.6 הקרוואן יסופק עם מיכל מלא ויש להחזיר אותו באותו מצב. אחרת, חברת ההשכרה תחייב את השוכר בעלויות עבור מילוי המיכל וכן עמלת תדלוק נוספת בסך 
50 €. דלק, AdBlue ועלויות שוטפות בתקופת ההשכרה מוטלות על השוכר.
3.7 השכרות בכיוון אחד אפשריות רק בהסכמה מיוחדת.
במקרה של דו"ח, קנס, אגרה וכו', מעבר לעלות הקנס עצמו תהיה תוספת של 
20 € דמי טיפול. 

4. הזמנה, שינויים וביטולים
4.1 הזמנות מחייבות רק לאחר אישורן על ידי חברת ההשכרה כמתואר בסעיף קטן 4.2, ולאחר מכן רק עבור קבוצות הקרוואן, לא עבור סוגי הקרוואן.
4.2 זה יחול גם אם סוג קרוואן מסויים מוזכר כדוגמה בתיאור קבוצת הקרוואן. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לשדרג את הלקוח לקרוואן שווה ערך או טוב יותר.
4.3 כדי לאשר את ההזמנה יש לשלם פיקדון של 30% מדמי השכירות, עם מינימום של 
300 €. לאחר קבלת התשלום, ישלח אישור הזמנה למשכיר. רק אז תהפוך ההזמנה למחייבת את שני הצדדים. אם השוכר יחרוג ממועד זה הכתוב בהצעה, חברת ההשכרה תחדל להיות מחויבת בהזמנה. דמי הביטול מחושבים לפי מספר הימים לפני מועד קבלת הקרוואן *
*על השוכר להוכיח שלא נגרם נזק כלל או במידה פחותה. הביטול חייב להיעשות בכתב.

4.4 ניתן לבצע שינויים בהזמנה שאושרה לשוכר ממועד ההזמנה ועד שישים יום לפחות לפני תחילת תקופת השכירות המוסכמת, כל עוד לחברת ההשכרה קיבולת חלופית, וההזמנה החלופית תואמת בסכום ראשון. הזמנה מחדש אפשרית רק באותה שנה קלנדרית ובאותה תחנה, לא ניתן להחליף תחנה במקרה של הזמנה מחדש. לא ניתן לבצע שינויים מאוחרים יותר בהזמנות. אם תקופת הנסיעה שהוזמנה מתקצרת/מצטמצמת, חלים על הלילות המבוטלים תנאי הביטול הנ"ל.
4.5 כל תיקון השכרה יחויב לפי המחירון התקף. לאחר כריתת החוזה, השוכר אינו זכאי לשינויים כלשהם ביחס לתחילת תקופת ההשכרה.

4.6 אם חברת ההשכרה אינה יכולה לספק את הקרוואן השכור של קבוצת הקרוואנים שהוזמנה במועד האיסוף המתוכנן, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות:
א) לספק קרוואן מקטגוריה שווה או גבוהה יותר. אם חברת ההשכרה מספקת קרוואן מקטגוריה שווה או גבוהה יותר, השוכר לא יהיה רשאי לבטל את חוזה השכירות.
ב) אם לא ניתן להעמיד קרוואן מקטגוריה שווה או גבוהה יותר, רשאית חברת ההשכרה להזמין מחדש את הלקוח לקרוואן מקטגוריה נמוכה יותר. חברת ההשכרה תחזיר למשכיר את ההפרש במחיר לדמי השכירות שכבר שולם על ידי השוכר מראש. אם חברת ההשכרה מספקת קרוואן מקטגוריית השכרה נמוכה יותר, ביטול חוזה השכירות על ידי השוכר אינו נכלל.
ג) במידה וחברת ההשכרה לא תוכל לספק קרוואן חלופי, חברת ההשכרה רשאית להציע השכרה מתחנת השכרה אחרת. במקרה זה יחולו המחירים היומיים העדכניים לקרוואן השכור בתחנת ההשכרה החדשה. עלויות נוספות אפשריות יחולו על השוכר.
ד) במידה וחברת ההשכרה אינה יכולה לספק קרוואן חלופי והשוכר לא יקבל הצעת השכרה מתחנת השכרה אחרת, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לבטל את ההזמנה ללא תשלום. חברת ההשכרה תחזיר למשכיר כל תשלומים שכבר שולמו.
הוראה זו תחול, בין היתר, במקרה של עיכובים במסירה או אי אספקה של הרכב המושכר, כמו גם הרס של הקרוואן עקב כוח עליון, תנאי מזג אוויר, פיצוץ, שריפה, גניבה, פריצה, תקנות משפטיות מתוקנות או תקנות מתוקנות אחרות.

 
5. תנאי תשלום ופיקדון לביטחון
5.1 דמי השכירות, המחושבים על סמך פרטי ההזמנה, חייבים להתקבל לפחות 40 יום לפני תחילת ההשכרה בחשבון של חברת ההשכרה.
5.2 יש לקבל את הפיקדון בסך 
2,800 € יחד עם דמי השכירות בחשבון של חברת ההשכרה לכל המאוחר עם איסוף הקרוואן (מאסטרקארד, ויזה). לא ניתן לשלם את הפיקדון בכרטיסי אשראי משולמים מראש או במזומן. על השוכר לשלם את הפיקדון.
5.3 במקרה של הזמנות בהתראה קצרה (פחות מ-40 יום לפני תחילת ההשכרה), סך כל דמי ההשכרה יחוייבו באופן מיידי.
5.4 חברת ההשכרה תחזיר את הפיקדון לאחר סילוק חשבון ההשכרה הסופי, כל עוד הקרוואן יוחזר כנדרש. כל חיובים שייגרמו בנוסף לדמי השכירות ששולמו מראש על ידי השוכר ינוכו מהפקדון בעת החזרת הקרוואן.
5.5 במידה והשוכר לא יעמוד בתשלום, תיגבה ריבית בהתאם לתקנות החוקיות שבתוקף.

 6. קבלה, החזרת הקרוואן
6.1 טרם תחילת הנסיעה, על השוכר מוטלת חובה לקחת חלק בהיכרות מפורטת של הקרוואן על ידי מומחי חברת ההשכרה בתחנת ההשכרה. באותה הזדמנות, נערך דו"ח מפורט (איסוף) המתאר את מצב הקרוואן שאמור להיות חתום על ידי שני הצדדים. חברת ההשכרה רשאית לסרב למסור את הקרוואן עד לביצוע היכרות זו. אם המסירה מתעכבת בשל אשמתו של השוכר, עליו לשאת בכל הוצאות שייגרמו כתוצאה מכך.
6.2 עם החזרת הקרוואן חלה חובה על השוכר לערוך בו בדיקה סופית יחד עם צוות תחנת ההשכרה, בצירוף דו"ח החזרה בכתב (החזרה) שייערך ויחתום על ידי חברת ההשכרה והשוכר. כל נזק שלא צוין בדו"ח המסירה שיתגלה עם החזרת הקרוואן יהיה על חשבון השוכר.
6.3 קבלת קרוואן מתבצעת בימים שני עד ראשון אחר הצהריים. החזרת קרוואן מתבצעת בימים שני עד ראשון בבוקר. ניתן למצוא את זמן הקבלה באישור ההזמנה. זמני קבלה והחזרה כפי שמופיעים בחוזה השכירות מחייבים. את הזמנים המדוקיים ניתן למצוא בדף התחנה.
בימי שבת וראשון לבצע קבלה והחזרה בתיאום מראש בלבד. הדבר כרוך בתשלום נוסף, שיסוכם. ימי האיסוף וההחזרה יחויבו יחד כיממה בודדת, כל עוד לא יחרוג או חריגה מ-24 שעות או רק בשל אשמת חברת ההשכרה.
6.4 הקרוואנים נמסרים נקיים והם יוחזרו על ידי השוכר באותו מצב שבו קיבלו. במידה ופנים הקרוואן לא יחזור נקי, או שבלון גז אחד לא יהיה מלא, השוכר יהיה אחראי לתשלומים הנוספים. אין לנקות את הקרוואן מבחוץ.

7. שימוש אסור, חובת הזהירות
7.1 על השוכר חל איסור לעשות שימוש בקרוואן כדלקמן: להשתתף באירועי ספורט מוטורי ובבדיקות רכב, להובלת חומרים דליקים, רעילים או מסוכנים בדרך אחרת, לבצע עבירות מכס או עבירות פליליות אחרות, גם אם אלו רק עונשין על פי חוק החלים במקום בו בוצעה העבירה, להשכרה לצד שלישי או להסעה מסחרית של נוסעים או לכל שימוש אחר מעבר לזה שהוסכם בחוזה, בפרט נסיעה בשטח שאינו מיועד לכך. נזקים לחלק התחתון של ההקרוואן, סרנים, חישוקים וצמיגים הם על חשבון השוכר.
7.2 יש להתייחס לקרוואן בזהירות ובאופן הולם ולשמור עליו נעול כהלכה בזמן חנייתו, גם אם לזמן קצר בלבד. יש לעמוד בתקנות ובכללים הטכניים החלים על השימוש בקרוואן. יש לבדוק את מפלס השמן והמים ואת לחץ הצמיגים בכל תדלוק. על השוכר למלא אחר הנחיות לגבי מגבלות נהיגה עקב מזג אוויר, או מסיבות טבעיות אחרות, אם הודיעה זאת חברת ההשכרה. נזק שנגרם מתנאי מזג אוויר קיצוניים או אסונות טבע קיצוניים אחרים, עקב התעלמות מהוראות תחנת ההשכרה, עלול לגרום לאחריות בלתי מוגבלת של השוכר. השוכר מחויב לבדוק באופן שוטף אם הקרוואן במצב תקין.
7.3 כל הקרוואנים הם קרוואנים ללא עישון. המשמעות היא שאסור לעשן בכל חלקי הקרוואן. אין להכניס חיות מחמד לקרוואנים המושכרים. הוצאות ניקיון שנגרמו עקב אי עמידה בתקנות אלה יהיו על השוכר. כל עלויות שעלולות להיגרם עקב אוורור או זיהום בעשן, לרבות אובדן רווחים הנובעים מאי זמינות של הקרוואן להשכרה עקב נסיבות אלה, יהיו גם על השוכר.
7.4 במקרה של אי עמידה בהוראות האמורות לעיל, רשאית חברת ההשכרה לסיים את חוזה השכירות באופן אוטומטי, בתוקף מיידי וללא כל הודעה מוקדמת.

8. פעולות במקרה תאונה
8.1 לאחר תאונה, גניבה או נזק בשריפה או התנגשות עם חיית בר, יש להודיע מיד למשטרה וכן לתחנת ההשכרה (מספר טלפון מופיע בחוזה השכירות), לכל המאוחר יום לאחר התאונה/תקרית. אין לקבל תביעות של צד שלישי כלשהן כתקפות.
8.2 גם במקרה של נזק קל ביותר, על השוכר לערוך לחברת ההשכרה דו"ח מפורט בכתב כולל שרטוט. אם, מכל סיבה שהיא, לא הצליח השוכר לערוך דו"ח כאמור ואם בשל כך חברת הביטוח מסרבת לשלם את הנזק, יהיה השוכר חייב בפיצוי מלא בגין הנזק.
8.3 דו"ח התאונה חייב לכלול במיוחד את השמות והכתובות של כל המעורבים וכל העדים, יחד עם מספרי הרישיונות של כל כלי הרכב המעורבים, ויש למסור אותו במילוי וחתום בסיום ההשכרה לחברת ההשכרה.

9. נסיעות לחו"ל
נסיעות לחו"ל אסורות.

10. תקלות וליקויים בקרוואן
10.1 כל תביעה לפיצוי מצד השוכר על בסיס ליקויים שחברת ההשכרה אינה אחראית להם אינן נכללות בזאת.
10.2 על כל ליקוי בקרוואן או באבזור/בציוד שלו, אשר יתגלו לאחר תחילת ההשכרה, יש לדווח לחברת ההשכרה בכתב על ידי השוכר עם החזרת הקרוואן. תביעות לפיצויים המבוססות על פגמים שנמסרו לאחר מכן לא ייכללו אלא אם כן התביעה מבוססת על פגם שאינו פטנט.

11. תיקונים, קרוואן חלופי
11.1 תיקונים הדרושים על מנת לשמור על הקרוואן במצב תקין במהלך תקופת ההשכרה, לא ניתן להזמין על ידי השוכר ללא התייעצות והסכמה מראש של חברת ההשכרה. חברת ההשכרה תישא בעלויות תיקון בעת הפקת החשבוניות המקוריות והחלקים שהוחלפו, כל עוד השוכר לא יהיה אחראי לנזק לפי סעיף 12 להלן. דבר זה אינו כולל נזקים לצמיגים.
11.2 אם פגם שעליו אחראית חברת ההשכרה מחייב תיקון כאמור, ואם השוכר לא תיקן את הפגם מיוזמתו, על השוכר להודיע לחברת ההשכרה על הפגם לאלתר ולקבוע מועד סביר לתיקונו. יש לקחת בחשבון כאן כל נסיבות ספציפיות למדינה מסוימת (למשל תשתית) המעכבות את התיקון כדי למנוע חיסרון לחברת ההשכרה.
11.3 אם הקרוואן ניזוק ללא כל תקלה מצד השוכר או אם נראה סביר שהשימוש בו יימנע או יבוטל לזמן ממושך בלתי סביר, תהיה חברת ההשכרה רשאית לספק לשוכר קרוואן חלופי שווה ערך בתוך תקופה סבירה. אם במקרה כזה חברת ההשכרה תציע קרוואן מדרגת מחיר נמוכה יותר והדבר יתקבל על ידי השוכר, חברת ההשכרה תחזיר למשכיר את ההפרש בין זה לבין המחיר שכבר שולם מראש על ידי השוכר. במידה ולא ניתן לספק קרוואן חלופי, רשאית חברת ההשכרה לבטל את החוזה.
11.4 אם הקרוואן ניזוק בשל תקלת השוכר או אם ניתן לצפות מראש כי השימוש בו יימנע או יתאפשר לתקופה ארוכה באופן בלתי סביר בשל אשמתו של השוכר, רשאית חברת ההשכרה לסרב להעמיד קרוואן חלופי.

12. אחריות השוכר, ביטוח
12.1 בהתאם לעקרונות ביטוח רכב מקיף, חברת ההשכרה תשפה את השוכר מאחריות בכפוף להשתתפות עצמית של 2800 € שיחולו על השוכר במקרה של נזק בכפוף לביטוח רכב מקיף מלא לכל מקרה של נזק. ההשתתפות העצמית אינה ניתנת לשלילה.
12.2 השיפוי מפני אחריות המתואר בסעיף קטן 12.1 לא יחול אם השוכר גורם לאובדן/נזק במזיד או ברשלנות חמורה.
12.3 במידה והשוכר גורם לאובדן/נזק באשמה, הוא יישא באחריות נוספת במקרים הבאים:
* אם אובדן/נזק נגרם כתוצאה מפגיעה ביכולת לנהוג עקב סמים או אלכוהול

* אם השוכר או נהג שהשוכר סיפק לו את הקרוואן עוזבים את מקום התאונה ללא הצדקה
* אם השוכר לא הזעיק את המשטרה לתאונה, בניגוד לחובה המוטלת על פי סעיף 8, אלא אם הפרת התחייבות זו אינה משפיעה לא על קביעת סיבת האבדן/הנזק או על גובהו.
* אם השוכר הפר כל התחייבות אחרת המוטלת על פי סעיף 8, אלא אם הפרת התחייבות זו אינה משפיעה לא על ביסוס הגורם לאובדן/הנזק או על סכומו.
* אם אובדן/נזק נובע משימוש האסור על פי סעיף קטן 7.1
* אם אובדן/נזק נובע מהפרת התחייבות המוטלת על פי סעיף קטן 7.2
* אם אובדן/נזק נגרם על ידי נהג לא מורשה שהשוכר סיפק לו את הקרוואן
* אם אובדן/נזק נובע מאי התחשבות במידות הקרוואן (אם הם נמצאים על תמרורי המדינה)
* אם נגרם נזק משימוש בדלק שגוי (תדלוק שגוי), אם מים, AdBlue או שמן לא מולאו מחדש והתעלמו מחווני האזהרה בקרוואן; הביטוח אינו מכסה את הנזקים. זה נחשב גם לנזקים פנימיים ותפעול לא נכון של למשל סוכך, AdBlue, מים ומכל דלק
* אם אובדן/נזק נובע מאי עמידה בתקנות העומס
12.4 כדי להימנע מהגדלת עלויות עקב הוצאות שנגרמו לקביעת גובה הנזק שנגרם, תמציא חברת ההשכרה במקרה של נזקי תאונה תחילה למשכיר לפי בקשה חשבוניות לדוגמה לסוג המקרה הנוגע.
12.5 רכוש אישי של השוכר, אשר ניזוק - או אבד - כתוצאה מתאונה או גניבה אינו מכוסה על ידי הביטוח.
12.6 השוכר אחראי לכל האגרות, החיובים, הקנסות והעונשים המוטלים על חברת ההשכרה בקשר עם השימוש בקרוואן, אלא אם כן אלו נגרמו באשמת חברת ההשכרה. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לנכות את העמלות, החיובים והקנסות מכרטיס האשראי של הלקוח. דמי טיפול נוספים כפופים לרשימות המחירים המוצגות בתחנות ההשכרה.
12.7 השוכר אחראי ביחד ולחוד, יחד עם הנהגים, לתנאי החוזה ונספחו.

13. אחריות חברת ההשכרה, התיישנות
3.1 הקרוואן המושכר מבוטח בביטוח אחריות צד ג' בגובה הכיסוי החוקי לפחות (בהתאם למדינה).
13.2 ההגבלות והחרגות האחריות לעיל אינן חלות על תביעות על פי תנאי חוק חבות המוצר הגרמני או על תביעות המבוססות על פגיעה בחיים, בגפיים או בבריאות או על הפרת חירות.
13.3 תביעות, אשר אינן נכללות לפי סעיף 13.1 אך הוגבלו רק בהיקפן, יתיישנו תוך שנה מתום שנת יצירת התביעה וגילוי הנסיבות המצדיקות את התביעה ואת זהות החייב בפני החייב. הנושה או הנושה, ללא רשלנות חמורה, נחשבים כמודעים לנסיבות או לזהות כאמור. למעט תביעות בגין נזקים המבוססות על אובדן חיים, פציעה פיזית, סכנות בריאותיות או אובדן חופש ותביעות המבוססות על חוק חבות המוצר, תביעות לפיצויים יתיישנו - ללא כל התייחסות לעניין האם הנושה היה מודע לנסיבות ולזהות או, ללא רשלנות חמורה, היה עליו להיות מודע לנסיבות ולזהות כאמור - תוך חמש שנים מתום השנה בה נוצרה התביעה.
13.5 חלים התנאים וההגבלות של חברת ההשכרה. אלה מסופקים במחסן ההשכרה במהלך האיסוף ומתפרסמים באתר האינטרנט שלנו. מחירונים נוספים מתפרסמים בכל תחנת השכרה.

14. אחסון והעברת מידע אישי
14.1 השוכר מסכים לכך שחברת ההשכרה תשמור נתונים אישיים.
14.2 חברת ההשכרה רשאית להעביר נתונים אלו באמצעות טבעת האזהרה המרכזית לצדדים שלישיים בעלי עניין מוצדק אם ההצהרות המופיעות בהשכרה אינן נכונות בנקודות מהותיות או שהקרוואן המושכר לא יוחזר תוך 24 שעות מתום תקופת ההשכרה (גם במקרה של הארכת ההשכרה) או אם יש להגיש תביעות שכירות בהליכי תזכורת שיפוטיים או שיקים שהוצגו על ידי השוכר אינם מכובדים. כמו כן, ניתן להעביר את הנתונים לכל הרשויות האחראיות להעמדה לדין בעבירות נגד הסדר הציבורי ועבירות פליליות במקרה של התנהגות השוכר בפועל בחוסר הגינות או מספיק אינדיקציות כאן לקיום. הדבר נעשה, למשל, במקרה של מידע שגוי להשכרה, הצגת מסמכים אישיים מזויפים או כאלה שדווחו כאבדו, אי החזרת הקרוואן, אי הודעה על פגם טכני, עבירות תנועה וכדומה.

15. מערכת מעקב GPS
ייתכו ויהיו בקרוואנים של חברת ההשכרה מערכות מעקב GPS.

16. מקום משפטי
לכל המחלוקות הנובעות מחוזה השכירות לקרוואן או בקשר עם חוזה השכירות לקרוואן, מוסכם בזאת כי אם אין למשכיר מקום משפטי כללי במדינה זו או שהשוכר שנגדו יש להגיש תביעה משפטית לאכיפת תביעה. מקום מגוריו או מגוריו הרגילים בחו"ל לאחר כריתת החוזה או אם מקום מגוריו או מקום מגוריו הרגיל אינו ידוע במועד הגשת התביעה, המקום החוקי יהיה זה של תחנת ההשכרה הנוגעת בדבר.

 

1. Scope and Subject Matter of the Contract
1.1 The following Standard Terms and Conditions [AGB] of Rent easy, its partners and licensees (hereinafter referred to as „the Rental Company“) apply exclusively. Terms and conditions of the Hirer, which contradict or deviate from the Standard Terms and Conditions of the Rental Company will not be recognized. The Standard Terms and Conditions of the Rental Company will apply even if the Rental Company hires the Vehicle out to the Hirer without reservation, knowing that terms and conditions of the Hirer contradict or deviate from these Standard Terms and Conditions.
1.2 The sole subject of the contract with the Rental Company is the hiring out of the Vehicle. The Rental Company is under no obligation to provide travel services, and in particular no package of travel services.
1.3. In the event of a booking, a rental contract will arise between the Rental Company and the Hirer(s), which is solely subject to Islandic law. The Hirer will organize his journey him- self and make use of the Vehicle on his own responsibility. The rental contract is limited to a specific period as agreed. Any tacit extension of the rental indefinitely on the basis of continued use pursuant is hereby excluded.
1.4 All agreements between the Rental Company and the Hirer must be concluded in writing.

2. Minimum age, authorized drivers
2.1 The Hirer and any other driver must be at least 21 years old. For Vehicles above 3,5 tons the minimum age is 25 years. The Hirer and any other drivers must have been in possession of a Class III / Class B or comparable national driver`s license for at least one year - for Vehicles above 3,5 tons not less than 3 years - corresponding to the weight of the Vehicle. The delivery of the Vehicle requires the presentation by the Hirer and/ or driver(s) of the driver’s license and the valid identification card/passport at the time of taking possession. If a delay in taking possession occurs due to the non-presentation of said documents, such delay shall be at the expense of the Hirer. If such documents cannot be presented at neither the agreed time for taking possession, nor within a reasonable grace period thereafter, then the Rental Company shall be entitled to withdraw from the contract. The cancellation provisions set forth in section 4.2 shall apply. The Rental Company or the official authorities of the country may require the presentation of an international driver’s license (for non-EU citizens).
2.2 Please note that some of the Rental Company’s Vehicles have a total weight of more than 3.5 tons (Category Premium) and that to drive these Vehicles an appropriate driver’s license is required. Those in possession of a Class B driver´s license must consult the Rental Company about the engine size and the technically permissible total weight of the Vehicle rented. If, upon renting, a respective driver´s license cannot be presented, the Vehicle shall be regarded as not collected. In such case, there shall apply the respective terms of cancellation (see 4.2).
2.3 
The Hirer and the drivers named at the time of hiring may only drive the Vehicle.
2.4 The Hirer is under an obligation to record the names and addresses of all drivers to whom he entrusts the Vehicle, for however short a time, and supply this information to the Rental Company on request. The Hirer bears the same responsibility for the actions of any driver to whom he supplies the Vehicle as for his own. 

3. Hire charges and their calculation, rental period
3.1 The rental price payable is the one applicable for the rental period at the booked the rental station of the vehicle. The rental price is calculated in accordance with the price rate valid on the day of booking the vehicle for the reserved travel period. The minimum rental period set by the Rental Company shall apply. A one-off lump-sum service charge is levied for each rental. The amount is determined by the Rental Company and is shown in the price calculation on your rental contract. The respective minimum rental period and the included services are available on the station details page on the website.
3.2 The bicycle racks are not suitable for E-Bikes.
3.3 The daily rates applicable will be charged for each 24-hour period completed or commenced during the rental period. The rental period will begin when the Hirer takes possession of the Vehicle at the rental station and end when the rental station employee takes it back.
3.4 If the Vehicle is returned after the time agreed in writing, the Rental Company will charge a fee according to the actual valid pricelist (up to a maximum equal to the relevant full day price for each day late). Any costs incurred as a result of a subsequent hirer or any other person making claims against the Rental Company on the grounds that a Vehicle was supplied late must be borne by the Hirer.
3.5 If the Vehicle is returned before the expiry of the agreed rental period, the full contractually agreed hire charge must be paid unless the Vehicle can be hired out to someone else.
3.6 The Vehicle will be supplied with a full tank and must be returned in the same condition. Otherwise, the Rental Company will charge the diesel according to the valid price list as well as an additional refueling fee of € 50. Fuel, AdBlue and running costs during the rental period must be borne by the Hirer.
3.7 One-way rentals are only possible by special agreement.
In the case of any fines, penalties, tollsm etc., beyond the cost of the fine itself, there will be an additional € 20 prossesing fee.

4. Reservation, rebookings and cancellation
4.1 Reservations are only binding after they have been confirmed by the Rental Company as described in Subsection 4.2, and then only for Vehicle groups, not for Vehicle types.
4.2 This will apply even if a specific Vehicle type is mentioned as an example in the description of the Vehicle group. The Rental Company reserves the right to upgrade the client to an equivalent or superior Vehicle.
4.3 To confirm the booking a deposit of 30% of the rental charge, with a minimum of € 300 must be paid. After receiving the payment, a booking confirmation will be sent to the Hirer. Only then will the reservation become binding on both parties. If the Hirer exceeds this deadline written in the offer the Rental Company will cease to be bound by the reservation. The cancellation fee is calculated according to the number of days before the date of receiving the Vehicle *
*It is up to the Hirer to prove that no damage has occurred at all or to a lesser extent. The cancellation must be made in writing.

4.4 Changes may be made to a reservation confirmed to the Hirer from the date of reservation until at least sixty days before the agreed commencement of the rental period, as long as the Rental Company has alternative capacity, and the alternative booking corresponds in amount to the first. Rebooking is only possible in the same calendar year and at the same station, a change of station is not possible in case of rebooking. Later changes of bookings are not possible. If the booked travel period is shortened/reduced, the above-mentioned cancellation conditions apply to the cancelled nights.
4.5 Each rental amendment will be charged according to the valid price list. After the conclusion of the contract, the Hirer is not entitled to any changes with regard to the beginning of term of rental.

4.6 If the Rental Company cannot provide the rental vehicle of the booked vehicle group on the planned pick-up date, the Rental Company reserves itself the right to:
a) provide a vehicle of an equal or higher category. If the Rental Company provides a vehicle of an equal or higher category, the hirer shall not be entitled to cancel the rental contract.
b) If a vehicle of an equal or higher category cannot be made available either, the Rental Company is entitled to rebook the customer to a vehicle of a lower category. The Rental Company shall reimburse the Hirer for the difference in price to the rental charge already paid by the Hirer in advance. If the Rental Company provides a vehicle of a lower rental category, cancellation of the rental contract by the Hirer is excluded.
c) If the Rental Company is unable to provide a replacement vehicle, the Rental Company is entitled to offer a rental from another rental station. In this case, the current daily prices for the rental vehicle at the new rental station shall apply. Possible additional costs are to be borne by the hirer.
d) If the Rental Company cannot provide a replacement vehicle and the Hirer does not accept a rental offer from another rental station, the Rental Company reserves itself the right to cancel the booking free of charge. The Rental Company shall reimburse the Hirer for any payments already made.
This provision shall apply, amongst other things, in the event of delays in delivery or nondelivery of the rental vehicle, as well as destruction of the vehicle due to force majeure, weather conditions, explosion, fire, theft, burglary, amended legal regulations or other amended regulations.

5. Terms of Payment, Security Deposit
5.1 The predicted hire charge, calculated based on the booking details, must be received at least 40 days before the commencement of the hire in an account of the Rental Company to be notified to the Hirer, free of any charges.
5.2 The security deposit of € 2,800 must either be received together with the hire charge in the Rental Company’s account at the latest when the Vehicle is collected (MasterCard, Visa). A payment of the deposit with Prepaid Credit Cards or cash is not possible.
5.3 In the case of short-notice bookings (less than 40 days before hire commencement), the total hire charge will be due immediately.
5.4 The Rental Company will reimburse the security deposit after the final rental account has been settled, as long as the Vehicle is returned as required. Any charges incurred in addition to the hire charge paid in advance by the Hirer will be deducted from the security deposit when the Vehicle is returned.
5.5 If the Hirer defaults on payment, interest will be charged in accordance with the statutory regulations in force.

6. Collection, Return
6.1 Before taking the wheel, the Hirer is under an obligation to take part in a detailed introduction to the Vehicle by the Rental Company’s experts at the collection center. On that occasion, there is drawn up a detailed report (Pick Up) of delivery describing the condition of the Vehicle that is to be signed by both parties. The Rental Company is entitled to refuse to hand over the Vehicle until this introduction has taken place. If the handover is delayed due to the fault of the Hirer, he must bear any costs incurred as a result.
6.2 On returning the Vehicle, the Hirer is under an obligation to carry out a final examination of it together with rental station staff, with a written return report (Drop Off) to be prepared and signed by the Rental Company and the Hirer. Any damage not specified in the report of delivery that is detected upon return of the Vehicle shall be at the Hirer’s expense.
6.3 Vehicles can be collected from Monday to Sunday in the afternoon. They may be returned from Monday to Sunday in the morning. You can find your booked pick-up time in your booking confirmation. Pick up and Drop Off times as shown in the rental contract are binding. The exact times can be found on the station details pages.
On Saturdays and Sundays collection and return are only possible by prior arrangement. This will incur an additional charge, to be agreed. The days of collection and return will be charged together as a single day, as long as a total of 24 hours is either not exceeded or only exceeded due to the fault of the Rental Company.
6.4 The Vehicles are delivered with a clean interior and are to be returned by the Hirer in the same condition as are received. Should the interior not be in the same clean condition as received or one gas bottle is not full, the Hirer will be liable for the extra fees. The Vehicles should not be cleaned from the exterior.

7. Prohibited use, duty of care
7.1 The Hirer is prohibited from using the Vehicle as follows: to participate in motor sport events and Vehicle tests, to transport easily inflammable, poisonous or otherwise dangerous substances, to commit Customs or other criminal offences, even if these are only punishable according to the law applicable in the place where the offence was committed, for rental to a third party or for the commercial transport of passengers or for any other use going beyond that agreed by contract, in particular driving on terrain not intended for the purpose. Damages to undercarriage of the rented vehicle, axles, rims and tires are at the hirer´s expense.
7.2 The Vehicle must be treated carefully and appropriately and properly locked on all occasions. The regulations and technical rules applicable to its use must be complied with. Its running condition, in particular oil and water levels and tire pressure, must be monitored on each refuelling. The Hirer needs to follow instructions on driving limitations due to weather, or other natural causes, if so informed by the Rental Company. Damage caused by extreme weather conditions or other extreme natural disasters, due to disregard of the rental station's instructions, may result in the renter's unlimited liability. The Hirer undertakes to check regularly to make sure that the Vehicle is in a roadworthy condition.
7.3 All Vehicles are non-smoking Vehicles. This means that you may not smoke in any part of the Vehicle. Pets are not allowed in the rental Vehicles. Cleaning expenses caused by noncompliance with regulations must be borne by the Hirer. Any costs that may be incurred by ventilation or for elimination of contamination with smoke, including lost profits resulting from temporary non-availability of the Vehicle for hire owing to these circumstances, shall also be borne by the Hirer.
7.4 If evidence of violation of the provisions in the aforementioned paragraphs 7.1, 7.2 and 7.3 can be provided, the Rental Company may terminate the lease without notice.

8. What to do in the event of an accident
8.1 After an accident, theft or damage by fire or collision with a wild animal, the police must be informed immediately and also the rental station (for Telephone Number see rental contract), at the latest immediately after the working day following the day of the accident/incident. It is not permitted to accept any third-party claims as valid.
8.2 Even in the case of very slight damage, the Hirer must prepare a detailed written report for the Rental Company, including a sketch. If, for whatever reason, the Hirer fails to draw up such report and if, because of that, the insurance company refuses to pay the damage, the Hirer shall be obliged to pay full compensation for the damage.
8.3 The accident report must in particular include the names and addresses of anyone involved and any witnesses, together with the license numbers of all Vehicles involved and has to be over handed filled out and signed by Drop Off latest towards Rental Company.

9. Journeys Abroad
Journeys abroad are not permitted.

10. Defects in the Vehicle
10.1 Any claims to compensation by the Hirer on the basis of defects for which the Rental Company is not responsible are hereby excluded.
10.2 Any defects in the Vehicle or its fittings/equipment, which are discovered after the commencement of the hire must be reported to the Rental Company in writing by the Hirer by returning of Vehicle. Claims for damages based on subsequently notified defects shall be excluded unless the claim is based on a defect which is not patent.

11. Repairs, substitute Vehicle
11.1 Repairs, which are necessary in order to maintain the Vehicle in a good working and roadworthy condition during the rental period cannot be ordered by the Hirer without the consent of the Rental Company. The Rental Company will bear repair costs on production of the original invoices and the parts replaced, as long as the Hirer is not liable for the damage pursuant to Section 12 below. This does not apply to tire damage.
11.2 If a defect for which the Rental Company is responsible makes such a repair necessary, and if the Hirer does not rectify the defect on his own initiative, the Hirer must notify the Rental Company of the defect immediately and set a reasonable deadline for its repair. Any circumstances specific to a particular country (e.g. infrastructure) which delay the repair must be taken into account here to avoid disadvantage to the Rental Company.
11.3 If the Vehicle is destroyed without any fault on the part of the Hirer or if it appears likely that its use will be prevented or withdrawn for an unreasonably long time, the Rental Company will be entitled to supply the Hirer with an equivalent substitute Vehicle within a reasonable period. If in such a case the Rental Company offers a Vehicle from a lower price class and this is accepted by the Hirer, the Rental Company will reimburse to the Hirer the difference between this and the price already paid in advance by the Hirer. If no replacement vehicle can be provided, the Rental Company may cancel the contract.
11.4 If the Vehicle is destroyed due to the Hirer’s fault or if it is foreseeable that its use will be prevented or made impossible for an unreasonably long period due to the Hirer’s fault, the Rental Company may refuse to make a replacement Vehicle available.

12. Hirer’s liability, insurance
12.1 In accordance with the principles of a comprehensive motor insurance, the Rental Company will indemnify the Hirer from liability subject to an excess of € 2,800 to be borne by the Hirer in case of damage subject to full comprehensive motor insurance per case of damage. The respective excess cannot be excluded.

12.2 The indemnity against liability described in Subsection 12.1 will not apply if the Hirer causes a loss/damage deliberately or by gross negligence.
12.3 If the Hirer causes loss/damage culpably, he will additionally be liable in the following cases:
* if loss/damage was caused by impaired ability to drive due to drugs or alcohol

* if the Hirer or a driver to whom the Hirer has supplied the Vehicle leaves the site of an accident without justification
* if the Hirer fails to call the police to an accident, contrary to the obligation imposed by Section 8, unless this breach of obligation does not affect either the establishment of the cause of the loss/damage or of its amount
* if the Hirer breaches any other obligations imposed by Section 8, unless this breach of obligation does not affect either the establishment of the cause of the loss/damage or of its amount
* if loss/damage is due to usage prohibited by Subsection 7.1
* if loss/damage is due to a breach of an obligation imposed by Subsection 7.2
* if loss/damage is caused by an unauthorized driver to whom the Hirer has supplied the Vehicle
* if loss/damage is due to a failure to take account of the Vehicle’s dimensions (if shown on country signs).
* if damage is caused by the use of the wrong fuel (Incorrect refueling), if water, AdBlue or oil is not refilled and warning indicators in the vehicle have been disregarded; the insurance does not cover the damages. This also counts for interior damages and incorrect operation of for instance awning, water, AdBlue and fuel tank.
* if loss/damage is due to a failure to comply with load regulations
12.4 To avoid increasing costs due to expenses incurred to establish the amount of the damage suffered, the Rental Company will in the event of accident damage initially supply the Hirer on request with sample invoices for the type of case concerned.
12.5 Personal property of the Hirer, which is damaged - or lost - as a result of an accident or theft is not covered by the insurance.
12.6 The Hirer is liable for all fees, charges, fines and penalties imposed upon the Rental Company in connection with the use of the Vehicle, unless these are incurred due to the fault of the Rental Company. The Rental Company reserves the right to deduct the fees, charges, fines and penalties from the clients’ credit card. Additional handling charges are subject to the displayed pricing lists at the rental stations.
12.7 More than one Hirer will be generally and severally liable.

13. Rental Company's liability, expiry by limitation
13.1 The Rental Company bears unlimited liability for deliberate action and gross negligence. In the case of simple negligence, the Rental Company is only liable for foreseeable loss/ damage typical of the type of contract concerned where there is a breach of an obligation the meeting of which is of particular importance for the achievement of the purpose of the contract (cardinal obligation). This standard of liability also applies in cases of obstacles to performance at the time of the conclusion of the contract.
13.2 The above limitations and exclusions of liability do not apply to claims under the terms of the German Product Liability Act or to claims based on injury to life, limb or health or infringements of liberty.
13.3 Claims, which are not excluded according to paragraph 13.1 but were only limited in scope shall become statute-barred within a year of the end of the year of the claim being created and the circumstances justifying the claim and the debtor’s identity being disclosed to the creditor or the creditor, without gross negligence, being considered to be aware of such circumstances or identity. With the exception of claims for damages which are based on loss of life, physical injury, health hazards or the loss of freedom and claims based on the product liability act, claims for damages shall become statute-barred - with no consideration being given as to whether the creditor was aware of the circumstances and identity or, without gross negligence, should have been aware of such circumstances and identity - within five years of the end of the year in which the claim was created.
13.4 The Rental Company Terms and conditions apply. These are provided at the rental depot during pick-up and are published on our website. Additional price lists are published in each Rental Station.

14. Storage and forwarding of personal data
14.1 The Hirer agrees to the Rental Company storing personal data.
14.2 The Rental Company may forward these data via the central warning ring to third parties with a justified interest if the statements made in the rental are incorrect in essential points or the rented Vehicle is not returned within 24 hours of the expiry of the rental period (also extended, if need be) or if rental claims have to be made in judicial reminder proceedings or checks presented by the Hirer are not honoured. In addition, the data can be forwarded to all the authorities responsible for prosecution of offences against public order and criminal offences in the event of the Hirer actually behaving dishonestly or sufficient indications here for existing. This is done, for example, in the event of wrong information for the rental, presentation of forged personal documents or such reported as having been lost, failure to return the Vehicle, failure to notify a technical defect, road traffic offences or similar.

15. GPS-Tracking System
The Rental Company´s Vehicles can be equipped with GPS Tracking Systems.

16. Legal venue
For all disputes arising out of or in connection with the hire contract for the Vehicle, the legal venue of the respective local rental station is agreed.

ביטוח

12. אחריות השוכר, ביטוח
12.1 בהתאם לעקרונות ביטוח רכב מקיף, חברת ההשכרה תשפה את השוכר מאחריות בכפוף להשתתפות עצמית של 2800 € שיחולו על השוכר במקרה של נזק בכפוף לביטוח רכב מקיף מלא לכל מקרה של נזק. ההשתתפות העצמית אינה ניתנת לשלילה.
12.2 השיפוי מפני אחריות המתואר בסעיף קטן 12.1 לא יחול אם השוכר גורם לאובדן/נזק במזיד או ברשלנות חמורה.
12.3 במידה והשוכר גורם לאובדן/נזק באשמה, הוא יישא באחריות נוספת במקרים הבאים:
* אם אובדן/נזק נגרם כתוצאה מפגיעה ביכולת לנהוג עקב סמים או אלכוהול

* אם השוכר או נהג שהשוכר סיפק לו את הקרוואן עוזבים את מקום התאונה ללא הצדקה
* אם השוכר לא הזעיק את המשטרה לתאונה, בניגוד לחובה המוטלת על פי סעיף 8, אלא אם הפרת התחייבות זו אינה משפיעה לא על קביעת סיבת האבדן/הנזק או על גובהו.
* אם השוכר הפר כל התחייבות אחרת המוטלת על פי סעיף 8, אלא אם הפרת התחייבות זו אינה משפיעה לא על ביסוס הגורם לאובדן/הנזק או על סכומו.
* אם אובדן/נזק נובע משימוש האסור על פי סעיף קטן 7.1
* אם אובדן/נזק נובע מהפרת התחייבות המוטלת על פי סעיף קטן 7.2
* אם אובדן/נזק נגרם על ידי נהג לא מורשה שהשוכר סיפק לו את הקרוואן
* אם אובדן/נזק נובע מאי התחשבות במידות הקרוואן (אם הם נמצאים על תמרורי המדינה)
* אם נגרם נזק משימוש בדלק שגוי (תדלוק שגוי), אם מים, AdBlue או שמן לא מולאו מחדש והתעלמו מחווני האזהרה בקרוואן; הביטוח אינו מכסה את הנזקים. זה נחשב גם לנזקים פנימיים ותפעול לא נכון של למשל סוכך, AdBlue, מים ומכל דלק
* אם אובדן/נזק נובע מאי עמידה בתקנות העומס
12.4 כדי להימנע מהגדלת עלויות עקב הוצאות שנגרמו לקביעת גובה הנזק שנגרם, תמציא חברת ההשכרה במקרה של נזקי תאונה תחילה למשכיר לפי בקשה חשבוניות לדוגמה לסוג המקרה הנוגע.
12.5 רכוש אישי של השוכר, אשר ניזוק - או אבד - כתוצאה מתאונה או גניבה אינו מכוסה על ידי הביטוח.
12.6 השוכר אחראי לכל האגרות, החיובים, הקנסות והעונשים המוטלים על חברת ההשכרה בקשר עם השימוש בקרוואן, אלא אם כן אלו נגרמו באשמת חברת ההשכרה. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לנכות את העמלות, החיובים והקנסות מכרטיס האשראי של הלקוח. דמי טיפול נוספים כפופים לרשימות המחירים המוצגות בתחנות ההשכרה.
12.7 השוכר אחראי ביחד ולחוד, יחד עם הנהגים, לתנאי החוזה ונספחו.

12. Hirer’s liability, insurance
12.1 In accordance with the principles of a comprehensive motor insurance, the Rental Company will indemnify the Hirer from liability subject to an excess of € 2,800 to be borne by the Hirer in case of damage subject to full comprehensive motor insurance per case of damage. The respective excess cannot be excluded.
12.2 The indemnity against liability described in Subsection 12.1 will not apply if the Hirer causes a loss/damage deliberately or by gross negligence.
12.3 If the Hirer causes loss/damage culpably, he will additionally be liable in the following cases:
* if loss/damage was caused by impaired ability to drive due to drugs or alcohol

* if the Hirer or a driver to whom the Hirer has supplied the Vehicle leaves the site of an accident without justification
* if the Hirer fails to call the police to an accident, contrary to the obligation imposed by Section 8, unless this breach of obligation does not affect either the establishment of the cause of the loss/damage or of its amount
* if the Hirer breaches any other obligations imposed by Section 8, unless this breach of obligation does not affect either the establishment of the cause of the loss/damage or of its amount
* if loss/damage is due to usage prohibited by Subsection 7.1
* if loss/damage is due to a breach of an obligation imposed by Subsection 7.2
* if loss/damage is caused by an unauthorized driver to whom the Hirer has supplied the Vehicle
* if loss/damage is due to a failure to take account of the Vehicle’s dimensions (if shown on country signs).
* if damage is caused by the use of the wrong fuel (Incorrect refueling), if water, AdBlue or oil is not refilled and warning indicators in the vehicle have been disregarded; the insurance does not cover the damages. This also counts for interior damages and incorrect operation of for instance awning, water, AdBlue and fuel tank.
* if loss/damage is due to a failure to comply with load regulations
12.4 To avoid increasing costs due to expenses incurred to establish the amount of the damage suffered, the Rental Company will in the event of accident damage initially supply the Hirer on request with sample invoices for the type of case concerned.
12.5 Personal property of the Hirer, which is damaged - or lost - as a result of an accident or theft is not covered by the insurance.
12.6 The Hirer is liable for all fees, charges, fines and penalties imposed upon the Rental Company in connection with the use of the Vehicle, unless these are incurred due to the fault of the Rental Company. The Rental Company reserves the right to deduct the fees, charges, fines and penalties from the clients’ credit card. Additional handling charges are subject to the displayed pricing lists at the rental stations.
12.7 More than one Hirer will be generally and severally liable.

ציוד

ערכת מטבח (להשכרה):
סכו"ם (לכל נוסע): 1 מזלג, 1 סכין, 1 כף גדולה, 1 כפית
צלחת שטוחה (1 לאדם)
צלחת מרק (1 לאדם)
1 קערת דגנים
1 כוס
1 ספל
2 סירים (גדול וקטן)
1 מחבת
1 קומקום תה
1 מסננת לפסטה
1 קערת סלט
1 כף עץ
1 מצקת
1 מרית
1 קרש חיתוך
1 סכין לחם
1 סכין חיתוך
1 חולץ פקקים
1 פותחן בקבוקים
1 קולפן (ירקות)
1 מגבת מטבח
1 מטלית ניקוי
1 ספוג ניקוי כלים
1 מגש שטיפה

ציוד אפשרי (אפשר להציע - לא חובה)
ציוד אפשרי הוא ציוד נוסף מעבר לציוד הסטנדרטי. כדי לספק ללקוח חוויה טובה יותר, תחנת ההשכרה עשויה להציע ציוד נוסף.  הציוד יהיה למשל:
כפות הגשה לסלט
קנקן/מכונת קפה
1 מסנן קפה
קומקום
מטרפה
נוזל לניקוי כלים
פותחן קופסאות
כוסות יין
סכו"ם נוסף לכל נוסע

ערכת כלי מיטה (להשכרה) - לכל נוסע:
1 כרית
1 ציפה לכרית
1 שמיכה
1 ציפה לשמיכה
1 סדין
הקרוואנים מגיעים עם סדינים נקיים בתחילת ההשכרה

ערכת מגבות (להשכרה) - לכל נוסע:
1 מגבת גדולה
1 מגבת בינונית
1 מגבת קטנה
1 מגבת רחצה
1 מגבת פנים

ערכת פיקניק (להשכרה):
1 שולחן
4 כיסאות (או בהתאם למספר הנוסעים)

Kitchen Kit (for rent):
Cutlery (per person): 1 
x fork, 1 x knife, 1 x large spoon, 1 x small spoon
1 x flat plate (per person)

1 soup plate (per person)
1
cereal bowl (per person)
1 x glass (per person)
1 cup (per person)
2 x pots (large & small)
1 x pan
1 x teapot
1 x pasta strainer
1 x salad bowl
1 x wooden spoon
1 x ladle

x spatula
1 x cutting board
1 x bread knife
1 x cutting knife
1 x corkscrew
1 x bottle opener
1 x (vegetable) peeler
1 x tea towel
x cleaning cloth
1x dish sponge
1 x rinse tray

Optional equipment (can be offered - not mandatory)
Optional equipment is additional equipment that goes beyond the standard. To provide a better customer experience, a station may offer other optional accessories.
Additional equipment would be, for example:
salad servers
coffee pot/coffee maker
1x
coffee filter
kettle
whisk
dishwashing liquid
tin opener
wine glasses
additional cutlery per person

Bed Set (for rent) - per person:
1 x pillow
1 x pillow cover
1 x duvet
1 x duvet cover
1 x sheet
The motorhome will come with clean sheets at Pick Up

Towel Set (for rent) - per person:
1 x towel big
1 x towel mid-size
1 x towel small
1 x
bath towel
1 x 
washcloth

Camping Set (for rent):
1 x camping table
4 x camping chairs (or appropriate to the number of customers)

Premium Mobile & Accessories package (for rent):
- Mobile 4G Wifi Router unlimited internet traffic
- 12 volt 220 volt inverter
- 2 x 12 volt USB socket adapter
- AUX aduio cable
- Gas Alarm and Fire alarm
- Fire extinguisher

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...