מחיר ההשכרה כולל:
• ביטוח
- פגעי גוף / מוות או פציעות של צד ג': 1 מיליון $
- נזק לרכוש אישי / רכוש צד ג': 1 מיליון $
- ברוב המקרים, אם השוכר, מכל סיבה שהיא, אשם בכך שהקרוואן מושבת, הוא יידרש לשלם עבור הוצאות הבאת קרוואן חלופי אליו וכן השתתפות עצמית בעבור הנזק עד 5000 $
• 240 ק"מ (150 מייל) ביום
• כל ק"מ נוסף ב-40 יין יפני (0.3 $) - בהתאם לקילומטראז'
חבילת "הכל כלול":
תשלום נוסף של 35 $ ללילה. החבילה כוללת:
חיוב לא תפעולי יחול בהתאם למשך הפרישה.
• ביטוח
- פגעי גוף / מוות או פציעות של צד ג': ללא הגבלה
- נזק לרכוש אישי / רכוש צד ג': ללא הגבלה
- ביטוח VIP עם השתתפות עצמית של 0 $ למקרה נזק
- ברוב המקרים, אם השוכר, מכל סיבה שהיא, אשם בכך שהקרוואן מושבת, הוא יידרש לשלם עבור הוצאות הבאת קרוואן חלופי אליו וכן השתתפות עצמית בעבור הנזק עד 0 $
• דברים נוספים הכלולים בחבילה
- ערכות נוחות (ערכה אישית וערכת קרוואן)
- ק"מ ללא הגבלה
שידרוג החבילה
מחיר שדרוג החבילה: תשלום נוסף של 45 $ ללילה. כולל:
השוכר אחראי לכל אובדן או נזק לקרוואן מכל סיבה שהיא ללא קשר לתקלה עד למקסימום של 0 $ לכל אירוע. שדרוג החבילה האופציונלי אינו חובה. שדרוג החבילה מפחית את אחריותו של השוכר לנזק לקרוואן השכור במקרה של תאונה ל-0 $ (אלא אם צוין אחרת בהערות 1-5 להלן ותחת נזקים לא מכוסים). השוכר יכול לרכוש חבילת שדרוג מראש או בתחנת ההשכרה (בתוספת מס).
שדרוג החבילה אינו ביטוח ומפחית רק את האחריות הכספית של השוכר אם הקרוואן השכור ניזוק או נגנב.
היתרונות של שדרוג החבילה הם:
• מבטלת את ההשתתפות העצמית במקרה של נזק לקרוואן המושכר, ובלבד שהשוכר אינו מפר את הסכם השכירות;
• מבטל את החיוב הלא תפעולי במקרה של נזק לקרוואן השכור, בתנאי שהשוכר אינו מפר את הסכם השכירות;
אין צורך להגיש תביעה עם הביטוח האישי של השוכר. נא לשים לב כי שדרוג החבילה לא יחול אם:
1. השוכר עושה שימוש בקרוואן בניגוד להסכם השכירות;
2. השוכר לא לקח את המפתחות או לא נעל את כל הדלתות וסגר חלונות והקרוואן נגנב;
3. השוכר לא דיווח לחברת ההשכרה ולמשטרה מיד לאחר הנזק/גניבה;
4. השוכר לא משלם חיובים לפי הסכם השכירות; אוֹ
5. כפי שמותר בחוק המדינה או המחוז החלים
ערכת שירותים ניידת
הקרוואנים ביפן אינם מצויידים בשירותים ומקלחת עם מיכלי מים אפורים/שחורים כמקובל בארצות אחרות. אולם כמחווה, לכל קרוואן מסופקת ערכת שירותים ניידת אחת, אולם יש להשתמש בה באופן מוגבל. כל ערכת מתאימה לכ-20 שימושים.
יש לשים לב כי ערכות אלו אינן ניתנות לרכישה בדרך.
שעות פעילות
תחנת ההשכרה פתוחה כל יום - כולל חגים, בין 8:00 ל-18:00. יתכנו שינויים בזמנים.
הסעות משדות התעופה Haneda/Narita
• אין הסעות מאת או אל שדות התעופה.
• תחנת הרכבת Hasama נמצאת כ-50-80 דקות נסיעה ברכבת משדות התעופה.
הוראות הגעה משדה התעופה Narita:
1. לוקחים את קו Keisei Sky Access (מערכת רכבות פרטית) בתחנת הרכבת שבשדה התעופה, אל תחנת Shin-Kamagaya (כ-30 דקות).
2. מחליפים רכבת ל-Tobu Urban Park בקו Keisei Sky Access (מערכת רכבות פרטית) אל תחנת Funabashi.
3. קו זה ייקח אתכם לתחנת הרכבת Shin-Funabashi (כ-10 דקות).
4. העלות בסביבות 8 $ / 1,130 יין יפני.
הוראות הגעה משדה התעופה Haneda:
1. לוקחים את קו Keikyu Kukou (מערכת רכבות פרטית) בתחנת הרכבת שבשדה התעופה, אל תחנת Shin-Kamagaya (כ-60 דקות).
2. מחליפים רכבות לקו Tobu Urban Park אל תחנת Funabashi.
3. קו זה ייקח אתכם לתחנת הרכבת Shin-Funabashi בקו Tobu Urban Park (כ-10 דקות).
4. העלות בסביבות 10 $ / 1,350 יין יפני.
נוהל קבלת והחזרת הקרוואן:
זמן קבלת הקרוואן: אחרי השעה 13:00 ובהתאם למוכנות הקרוואן למסירה.
• לכל המאוחר, יימסר הקרוואן שעתיים לפני מועד הסגירה של תחנת ההשכרה.
- מומלץ בחום ללון לילה ראשון במלון.
יום קבלת הקרוואן: לא יינתן החזר או זיכוי עבור לקיחת הקרוואן מאוחר יותר ממועד קבלת הקרוואן כפי שהוזמן.
זמן החזרת הקרוואן: בין 09:00-11:00
• קנס של 50 $ לכל שעת איחור יחויב לכל החזרה לאחר השעה 11:00 ללא אישור מוקדם מאת תחנת ההשכרה.
• החזרה מוקדמת: אין החזר עבור החזרה מוקדמת מהמוזמן מכל סיבה שהיא באחריות השוכר. אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים.
דרישות מהשוכר
• על השוכר החותם על חוזה ההשכרה להיות בגיל 20 לפחות ולהחזיק תעודה מזהה בתוקף (רשיון נהיגה, דרכון וכד').
• השוכר ושאר הנהגים חייבים להיות נוכחים במועד קבלת הקרוואן ולחתום על חוזה ההשכרה. אין חיוב נוסף עבור נהגים נוספים.
• נהג מורשה נוסף חייב להיות בגיל 20 לפחות, להציג רשיון נהיגה ותעודה מזהה בתוקף. על נהג מורשה נוסף להיות רשום על חוזה ההשכרה.
• נדרש רשיון נהיגה בינלאומי או תרגום רשמי ליפנית ע"י רשות מוסמכת.
פיקדון
פיקדון בסך 1000 $ נדרש במועד קבלת הקרוואן. כרטיס אשראי ויזה או מסטרכרד עם מספיק אשראי לכיסוי דמי הפיקדון. לא יתקבלו כרטיסי חיוב, המחאות נוסעים או מזומן. דמי הפיקדון יחויבו מכרטיס האשראי בעת קבלת הקרוואן ויוחזרו בסיום ההשכרה במידה והקרוואן הוחזר נקי בפנים, ללא נזקים ובזמן. החזר הפיקדון עלול לקחת עד 8 שבועות עד שהשוכר יראה אותו בחשבון כרטיס האשראי שלו. שערי המרה הן באחריות השוכר ועל חשבונו. הפיקדון אינו יורד מכרטיס האשראי של הלקוח אלא רק תופס מסגרת. עם חזרת הקרוואן - נקי, בזמן וללא נזקים המסגרת משתחררת.
כתובת מגורים
תנאי ההשכרה והמחירים רלוונטיים באופן בלעדי לשוכרים המתגוררים מחוץ ליפן. לחברת ההשכרה יש את הזכות לסרב להזמנות הנעשות משוכרים אשר מתגוררים ביפן.
אבידות חפצים
חברת ההשכרה אינה אחראית לחפצים המושארים בקרוואן לאחר סיום ההשכרה ושומרת לעצמה את הזכות לתרום אותם לצדקה או להשליכם לאשפה על פי ראות עיניה. חפצים שהושארו אינם יכולים להשלח בדואר לכתובת הלקוח.
בעלי חיים
מותר להסיע בעלי חיים. השוכר אחראי לכל נזק ויתכן גם לתשלום דמי ניקוי מיוחדים בעקבות הסעת בעלי חיים.
מספרי טלפון ליצירת קשר
שרותי דרך (לנושאים הקשורים לקרוואן או שאלות על השימוש בו):
0120-905-747 (מספר חינם מטלפון קווי ביפן)
3-3437-3131(0)81+ (לשיחות מחוץ ליפן - בתשלום)
שעות פעילות: 9:00-18:00 (שני-שישי)
קו חם למקרי תאונה (לתאונות בלבד):
0120-921-911 (מספר חינם מטלפון קווי ביפן)
3-5977-6701(0)81+ (לשיחות מחוץ ליפן - בתשלום)
השימוש בקרוואן ותמיכה:
תחזוקה ואחריות:
השוכר אחראי לתחזוקה שוטפת בתקופת ההשכרה (בדיקות מפלס שמן, נוזל קירור, לחצי אוויר בצמיגים וכד') כמו כן לדווח מידית על כל נזק שקרה במהלך ההשכרה. השוכר יהיה אחראי לנזקים כתוצאה מרשלנות בתפעול ו\או אי תחזוקה נדרשת והוא עשוי להיות מחוייב עבור השבתת הקרוואן. כלי תיקון והחלפת גלגל אינם מסופקים עם הקרוואן כיוון שלשוכר אסור לבצע בעצמו שום תיקון.
החזר הוצאות וזיכויים
חברת ההשכרה מחזיקה את אחד מציי הקרוואנים החדישים ביותר בשוק. למרות זאת, מעת לעת יתכנו תקלות מכניות.
• במקרה של תקלה מכנית הדורשת תיקון יש להתקשר לשירותי הדרך. מספר טלפון לשאלות, בעיות וכו': 0120-905-747 (מס' חינם), או 3-5977-6701(0)81+ (לשיחות מחוץ ליפן - בתשלום)
• בעת תקלה מכנית, יצירת קשר עם סוכן הנסיעות לא תשפיע על הזמינות או מהירות התגובה של רכב החילוץ. בשום אופן לא יוחזרו הוצאות תקשורת הנובעות מכך.
• השוכר נדרש לבצע את כל ההנחיות של שירותי הדרך. שוכר אשר לא ישמע להנחיות או יתעלם מהן, לא יזכה לשום פיצוי ולא תהיה שום התחשבות במקרה של הפעלה לא נכונה.
• השוכר יחוייב עבור הוצאות שיגרמו לחברת ההשכרה בגין השבתת הקרוואן לצורך טיפול עד לגובה ההשתתפות העצמית.
תמיכה ושרותי דרך
0120-905-747 (מס' חינם), או 3-5977-6701(0)81+ (לשיחות מחוץ ליפן - בתשלום)
• השוכר מחוייב להתקשר לשירותי הדרך ברגע שיש תקלה בקרוואן ולפעול בהתאם להנחיות שהוא מקבל.
• במקרים מסוימים יתכן כי יסופק קרוואן חלופי ללקוח תוך כדי תקופת ההשכרה. לחברת ההשכרה שמורה הזכות הבלעדית לקבוע אם, מתי ואיפה יוחלף קרוואן בקרוואן אחר.
• במקרה של מעורבות בתאונת דרכים, לא חשוב באשמת מי, לחברת ההשכרה שמורה הזכות הבלעדית לקבוע אם, מתי ואיפה יוחלף קרוואן בקרוואן אחר.
• ברוב המקרים, אם השוכר נמצא אשם בגרימת נזק לקרוואן מכל סיבה שהיא, יידרש השוכר לשאת בהוצאות העברת קרוואן חלופי כמו גם בהשתתפות העצמית של 5000 $ בהשכרה רגילה או 1000 $ במקרה של רכישת חבילת "הכל כלול".
• במידה והשוכר התעלם מתנאי ההשכרה ונהג תחת השפעת אלכוהול, סמים, נרדם בנהיגה או נהג ברשלנות, סכום ההשתתפות העצמית יילקח והשוכר יהיה אחראי למלוא התשלום בגין החלפת, גרירת, ותיקון הקרוואן הניזוק. אחריותו הכספית של השוכר כוללת אך לא מוגבלת לקרוואן המושכר. השוכר יכול גם להיות מחוייב עבור הזמן שיאבד לחברת ההשכרה בה הקרוואן עובר תיקון ואינו בר השכרה.
הגבלות טיול ואזורים אסורים
השוכר מוגבל בנסיעה לאזורים מסוימים עקב מצב הדרכים, מזג אוויר קיצוני, כוח עליון, התרעות ביטחוניות וזמינות תמיכת שירותי הדרך. ההגבלות עשויות להשתנות מעת לעת בהתאם להחלטתה הבלעדית של חברת ההשכרה.
הלקוח אחראי לדעת ולציית להגבלות הנסיעה ולהתעדכן באפשרות של שינוי בהגבלות. חברת ההשכרה תעשה כמיטב יכולתה לעדכן ולידע את השוכר בעת מסירת הקרוואן מידע רב ככל האפשר אך אינה אחראית לכל עיכוב בידיעת השוכר.
החברה אינה אחראית על כל נזק לקרוואן, עיכוב בחופשה, איבוד זמן, והגבלות דרך שנגרם כתוצאה מתנאי דרך, מזג אויר קיצוני, כוח עליון, התראות בטחוניות, או זמינות של שירותי הדרך.
הפרת ההגבלות הללו יפרו את תנאי הביטוח והכיסויים בתנאי ההשכרה.
אנא שימו לב להגבלות הבאות:
1. שבילי עפר: דרכים לא ציבוריות, דרכים לא סלולות, או דרכי גישה אסורות לנסיעה.
2. כבישים צרים: ביפן יש הרבה כבישים צרים, ללא שילוט והרבה דרכים בהן העצים נמוכים מאוד. באחריות השוכר להכיר את מידות הקרוואן ולנסוע על פיהן בהתאם לתנאי הדרך.
3. חורף: נסיעה בחורף מותרת. אולם תנאי קיפאון יכולים להתרחש בסתיו או באביב במקומות גבוהים ולכן יש לנקוט באמצעי זהירות לשם כך. השוכר יהיה אחראי לכל נזק שיגרם כתוצאה מקיפאון עקב מזג אוויר קר. למשל, במקומות ממסויימים על המים במיכל המים להיות מוחלפים בנוזל מונע קיפאון. במקרים אלו אסור להשתמש במערכת המים כולל השירותים או המקלחת עד לנסיעה למקומות בהם המפרטורה מעל ה-0.
4. קיץ: נסיעה בקיץ ו\או בחום קיצוני עשויים לגרום למאמץ למערכות הקרוואן כגון המזגנים, העליון והקדמי, גנרטור ומקרר. על השוכר להיות מודע כי מערכות הקרוואן לא מתוכננות לעמוד בעומסים קיצוניים ועשויות להיכשל.
דו"חות תנועה/קנסות, אגרת גשר הזהב וכבישי אגרה
השוכר אחראי לכל דו"ח על עבירת תנועה, קנס, כבישי אגרה או זימון לבית משפט הנובע מתקופת השימוש שלו בקרוואן המושכר. השוכר יכול לשלם את הקנסות בעצמו או למסור אותם במועד סיום ההשכרה לתחנת ההשכרה על מנת שהם יטפלו בתשלום עבורו. דמי טיפול בסך 25 $ יגבו בנוסף לעלות הדו"ח עצמו.
במידה והשוכר לא שילם בעצמו ולא מסר את הדוחות לטיפול תחנת ההשכרה יהיה אחראי השוכר לתשלום הקנס כולל פיגורים ובנוסף סך של עד 250 $ לכל פניה עבור טיפול עודף בקנס.
צריכת דלק
עלות הדלק באחריות השוכר. במועד מסירת הקרוואן מיכל הדלק בדרך כלל מלא וצריך להיות מוחזר מלא בסיום ההשכרה. במידה והוחזר הקרוואן עם כמות דלק פחותה מזו שהתקבלה, יוערך ההפרש ביניהם והשוכר יחויב בגינו.
לא יתקבלו תביעות או טענות ביחס לצריכת הדלק.
לא יתקבלו תביעות או טענות ביחס לצריכת הדלק גם אם הלקוח קיבל קרוואן מדרגה גדולה יותר משהוזמן.
צריכת דלק עשויה להשתנות בהתאם לאופי הנהיגה ואופי הדרך.
כבישי אגרה
יש הרבה מאוד כבישי אגרה ביפן. לצורך הקלה בתשלום יש כרטיס מיוחד לכבישי האגרה, אותו ניתן לרכוש בתחנת ההשכרה. לחלופין, השוכר יכול לשלם את האגרה במזומן או בכרטיס האשראי במעברים עצמם.
שינויים בהזמנה
כל שינוי בהזמנה יעלה 60 $.
השינויים הבאים יגרמו לחישוב מחדש של ההזמנה. עלות ההשכרה החדשה תחושב בהתאם למחיר העדכני ולמחיר בעת ההמזנה המקורית - הגבוה מביניהם:
• שינוי שם בעל ההזמנה
• שינוי גודל הקרוואן
• שינוי יעד קבלת הקרוואן
• שינוי תאריך קבלת הקרוואן
• ביטול והזמנה מחדש
• שינוי תאריך החזרת הקרוואן
לאחר שההזמנה אושרה, השינוים הבאים לא ישפיעו על המחיר היומי:
• שינוי גודל הקרוואן
• הוספת פריטים/ציוד
השכרות ארוכות טווח
מקסימום השכרה יכולה להיות 40 לילות.
להשכרות ארוכות יותר, יש לפנות לחברת ההשכרה לקבלת מחיר בהתאם.
ייתכן ויהיה חישוב שונה להשכרות ארוכות.
אין אפשרות להזמין 2 השכרות עוקבות אם הראשונה היא פחות מ-40 לילות.
ייתכן והשוכר יידרש לקבל עליו תשלום עבור תחזוקה שוטפת כמו הוספת שמן למנוע, נוזל למערכת ההילוכים והבלמים, החלפת שמן או החלפת צמיגים.