השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 1476



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : € 2,500 למקרה
  • מע''מ (%):
  • ערכת רכב: ג'ק (מגבה), משולש אזהרה, וסטים (אפודים)
  • כלי מטבח וכלי אוכל:
  • שרותי דרך 24 שעות:
  • מיכל גז ראשון:
  • צידנית
  • ערכת כלי ניקוי


תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד
  • ערכת נסיעות חיונית - לקרוואן Sporty (פרטים בפרק 'ציוד')
  • ערכת נסיעות חיונית - לקרוואנים מדגמי Nomad/Atlas (פרטים בפרק 'ציוד')
  • כיסא בוסטר לילד
  • ערכת נסיעות חיונית (פרטים בפרק 'ציוד')
  • שולחן וכיסאות פיקניק
  • ערכת ברביקיו \ גריל
  • מאוורר / מפזר חום 220 וולט
  • כימיקלים לשרותים
  • כרטיס Camping Key Europe הנותן ביטוח צד ג' בעת חניה בחניונים והנחות לחניונים (בחלק מהחניונים ההנחות גם בעונת השיא)
  • כרטיס CC ACSI להנחות של כ-50% בחניוני קרוואנים בעונות הביניים והשפל (לא תקף בעונת השיא)
  • היטל ניקיון (בעלי חיים)
  • WiFi
  • שירותים כימיים
  • זוג גלשני סאפ (Sap)
  • זוג גלשנים
  • זוג חליפות צלילה
  • 2 אופניים מתקפלים
  • בלון גז 10-11 ק"ג
  • קבלה \ החזרה מחוץ לשעות העבודה לפני 09:00 ואחרי 18:00
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-199 € [נדרש גיל מינימום 25]
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-199 € [נדרש גיל מינימום 25] - לקרוואנים מדגם Active, California, Sporty
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-199 € [נדרש גיל מינימום 25] - לקרוואנים מדגם Nomad
  • כלי מיטה - לאדם


תנאי תשלום

מקדמה 600, שאר התשלום 35 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 31 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 200 € EUR לא יוחזרו.
  • 8 עד 30 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 7 ימים לפני תאריך ההשכרה:98% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 800 € EUR, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

1. מצב הקרוואן
1) השוכר מודע ומסכים שהוא קיבל את הקרוואן ואת כל הציוד שהזמין, עם כל המסמכים החוקיים שנדרשים, נקי וכל המערכות עובדות.
2) השוכר יחזיר את הקרוואן נקי, עם אותה כמות דלק כפי שהתקבלה ושכל המערכות תקינות, במקום ובתאריך והשעה שנקבעו. אי עמידה בתנאים אלו יגרור קנסות בהתאם למחירון חברת ההשכרה. כל אובדן או נזק לקרוואן או לציוד יהיה באחריות השוכר.

2. מסמכים
1) הביצוע והחתימה על הסכם השכירות מבוססים על ההנחה של קיומם של:
א) רישיון נהיגה תקף לנהיגה באירופה,
ב) תעודת זהות או דרכון בתוקף,
ג) כרטיס אשראי בתוקף (ויזה, אמריקן  אקספרס או מאסטרקארד).
כל המסמכים הוצגו עם קבלת הקרוואן וחתימה על הסכם השכירות. במידה והשוכר לא יציג את המסמכים הדרושים, הקרוואן לא יושכר, ההשכרה תבוטל ודמי ביטול יחולו בהתאם
.
2) באחריות השוכר להחזיק רישיון נהיגה מתאים לנהיגה באירופה.
3) על השוכר להיות לפחות בן 18.
4) במקרה של השכרה לטווח קצר, אם אחד הנהגים מתחת לגיל 25, רכישת תכנית ההגנה הבסיסית (ביטוח) היא חובה, שכן השוכר אינו כשיר לרכוש את תכנית ההגנה המורחבת. השוכר מצהיר ומתחייב בזאת כי המסמכים שהציג לחברת ההשכרה (וכל המידע הכלול בו) הם נכונים, מלאים ותקפים, בעיקר בכל הנוגע לכתובת וארץ מגוריו של השוכר.

3. השימוש בקרוואן
1) השוכר מתחייב לכך שמהלך תקופת ההשכרה:
א) אסור לנהוג בקרוואן מי שאינו רשום בהסכם השכירות כנהג.
ב) אסור לנהוג במקומות מסוכנים או לא בטוחים.
ג) אסור לנהוג תחת השפעת סמים או אלכוהול.
ד) אסור להשאיר את הקרוואן עם המפתחות בפנים כאשר הוא לא מאוייש.
ה) אין לעשות נזקים הקשורים לשקיעה במים, מגע עם מים מלוחים, לנסוע באיזורים מוצפים, לנסוע על חוף הים או כבישים לא סלולים.
ו) אסור להשתתף במירוץ, תחרות או כל פעילות לא חוקית.
ז) אסור לגרור שום רכב.
ח) אסור להסיע אנשים או חפצים תמורת תשלום או שכירות.
ט) אסור להסיע מספר נוסעים גבוה מהמותר ע"פ חוק.
י) אסור לקחת חומרים מסוכנים, נוזלים נדיפים, גזים, חומרי נפץ או חומרים מאכלים או דליקים אחרים, מלבד הגז שסופק ע"י חברת ההשכרה.
כ) אסור לקחת סחורה מעבר למה שנחשב סביר לצורך הטיול.
ל) אסור להתקין או להדביק פרסומות, חומר מסחרי או עזרים אחרים בקרוואן.
מ) אסורה נהיגה בשטח, בכבישים סגורים, או בכבישים שאינם מתאימים לקרוואן השכור לפי החוקים והתקנות המקומיים.

2) חברת ההשכרה לא תישא באחריות לכל אחת מהתוצאות, ולא לכל נזק, הפסד ו/או עלויות אחרות הנובעות מכך שהשוכר לא פעל בהתאם לנקודות האמורות א' עד ל'. 
3) השוכר מודע לכך שחברת ההשכרה היא הבעלים הבלעדיים של הקרוואן. השוכר לא יסכים, ינסה, יציע או יתיימר למכור, לתת, להשאיל או למשכן את הקרוואן לצד אחר.
4) אסור לשוכר לעשות שינויים או תוספות בקרוואן ללא אישור בכתב מראש מחברת ההשכרה.
5) על השוכר לנקוט במירב האמצעים על מנת לשמור על הקרוואן ותחזוקתו, כולל, בדיקה יומית של רמת השמן, המים והמצברים וייצור קשר מיידי עם חברת ההשכרה במקרה של נורה שנדלקה או תקלה אחרת.
6) כל מכשיר אלקטרוני (כולל הצידנית) אינו יכול להיות מחובר למצבר ליותר מ-4 שעות ברציפות ללא הטענה של מצבר הקרוואן כל יום בחניון קרוואנים או בחיבור 220V אחר.
7) השוכר אחראי למעקב ולקבלת מידע על תחזית מזג האוויר ותנאי הדרך בנסיעותיו ועל התרעות הציבור על כך.
8) הסכם ההשכרה יבוטל מיידית וההזמנה תבוטל ללא שום התערבות משפטית, אם נעשה שימוש בקרוואן בדרך שנחשבת להפרה של תנאי ההסכם או שבוצעה עבירה על החוק. בנוסף, לחברת ההשכרה יש את הזכות לקחת חזרה את הקרוואן, בצדק, בכל זמן וללא הודעה מוקדמת והשוכר יהיה אחראי לכל ההוצאות הנילוות.
9) השוכר אינו רשאי, בשום מקרה, להשכיר או להקצות את הקרוואן ללא הסכמה מראש ובכתב של חברת ההשכרה.
3.2. החלפת קרוואן יכולה להתקיים רק במצבים המתוארים להלן:
3.2.1. במהלך תקופת ההשכרה נגרם לקרוואן תאונה, נזק, תקלה במנוע או מצבים דומים בהם הקרוואן אינו ניתן לנהיגה:
א) הקרוואן יישלח למוסך
ב) הפיקדון עבור הקרוואן הראשון יחוייב
השוכר יקבל קרוואן חדש מאותה קטגוריה עם פיקדון חדש.
3.2.2. במהלך תקופת ההשכרה במקרה של נזק רשלני לקרוואן:
א) הפיקדון יחויב
ב) במקרה שהפיקדון אינו מספיק לכיסוי הנזק, השוכר יחוייב גם על היתרה
ג) אם חוייב הפיקדון, השוכר יהיה זכאי לקרוואן חדש ועליו לשלם פיקדון חדש
ד) במידה והפיקדון לא חוייב, השוכר לא יהיה זכאי לקרוואן חדש
3.2.3. במהלך תקופת ההשכרה אם הקרוואן ניזוק עקב נסיבות בלתי צפויות:
א) הפיקדון יחוייב
ב) השוכר זכאי לקרוואן חדש ועליו לשלם פיקדון חדש
3.3. בנסיבות שבהן נדרש פיקדון חדש השוכר שהיה לו בעבר פרמיית תכנית הגנה (ביטוח) רשאי לבחור רק תכנית הגנה בסיסית עבור ההזמנה החדשה. חברת ההשכרה אינה מאשרת את שדרוג תוכנית המיגון (ביטוח מורחב) בעת ​​החלפת קרוואן.

4. חיות מחמד
מותר לנסוע עם חיית מחמד אחת אם משקלה אינו עולה על 30 ק"ג. במקרה כזה, יגבה תשלום (נקיון לאחר הטיול). הניקיון לאחר הנסיעה מכסה את ניקיון הקרוואן לאחר ההשכרה, כאשר השוכר אחראי לכל נזק שנגרם על ידי חיית המחמד בחלקו הפנימי והחיצוני של הקרוואן. באחריותו המלאה של השוכר להבטיח שחיית המחמד תיסע בתנאים בטוחים ובהתאם לתקנות המקומיות. חברת ההשכרה לא תהיה אחראית לדו"חות תעבורה או הוצאות משפט עקב נוכחות חיית המחמד בתוך הקרוואן.

5. מדיניות גז
1) דגמים עם כיריים ניידים: חברת ההשכרה מתכוונת לספק לשוכרים לפחות מיכל גז חד פעמי מלא (220 גרם). אם אספקת גז מקומית תהיה בעיה או שיוטלו מגבלות על רכישת גז על ידי הרשויות המקומיות, חברת ההשכרה לא יכולה לשאת באחריות לחוסר היכולת לספק לשוכר מיכל גז.
2) דגמים עם כיריים/כיריים מובנים: חברת ההשכרה מתכוונת לספק ללקוחות לפחות מיכל אטום אחד מלא של גז קמפינג. לשוכר יש אפשרות להשתמש במיכל האטום המלא במהלך הנסיעה, ובמקרה שכן, חברת ההשכרה תחייב את השוכר לפי התמחור שהוגדר. אם אספקת גז מקומית תהיה בעיה או שיוטלו מגבלות על רכישת גז על ידי הרשויות המקומיות, חברת ההשכרה לא יכולה לשאת באחריות לחוסר היכולת לספק לשוכר בלון גז.
3) ניתן לרכוש מיכלי גז נוספים על ידי השוכר באמצעות צד שלישי לאורך כל תקופת ההשכרה על חשבונו של השוכר.
4) חיבורים שונים ובלוני גז קיימים במדינות שונות ועשויים לדרוש מתאם למילוי מחדש. נא לשים לב כי אין להחליף את בלוני הגז והמתאמים המסופקים, אחרת, תחוייב עמלה.

6. מדיניות נוזל פליטת דיזל (AdBlue)
1) AdBlue הוא נוזל פליטת דיזל הנדרש בכלי רכב מודרניים עם מנועי דיזל. לכל הדגמים הדורשים AdBlue יש מיכל AdBlue, הממוקם ליד מיכל הדלק. בדומה לרמת הדלק, לוח המחוונים של הקרוואן מראה אם ​​רמת AdBlue נמוכה.
2) הקרוואן נמסר עם כמות נוזל AdBlue מעל למינימום (ללא נורות AdBlue דולקות) ויש להחזירו באותם תנאים, אחרת יחולו עמלת מילוי.
3) במהלך הנסיעה, השוכר אחראי להבטיח שלקרוואן יש תמיד גם דלק וגם נוזל AdBlue הנדרשים כדי לא לפגוע במנוע.
4) ניתן לרכוש נוזל AdBlue נוסף לאורך כל תקופת ההשכרה בכל תחנת דלק על חשבונו של השוכר. חברת ההשכרה לא תחזיר לשוכר עבור כל הוצאות נוזל AdBlue עם החזרת הקרוואן.

7. מדיניות קילומטראז'
7.1 כל ההשכרות כוללות מספר קבוע של קילומטרים ללילה בחינם, שעשוי להשתנות בהתאם לעונה ומספר הלילות.
7.1.2) לשוכרים יש אפשרות להוסיף חבילות ק"מ נוספות או ק"מ ללא הגבלה לפני הנסיעה שלהם במהלך תהליך ההזמנה.
7.1.3) כל ק"מ נוסף יחויב בעת החזרת הקרוואן. ערך העמלה לק"מ נוסף עבור כל השכרה נמסר במהלך תהליך ההזמנה, מכיוון שהוא עשוי להשתנות עם מיקום האיסוף ודגם הקרוואן.
7.2 תנאים והגבלות במקרה של השכרת פולקסווגן ID Buzz - מדיניות רמת הסוללה וטעינה
7.2.1. הקדמה: תנאים והגבלות אלה חלים על השכרת פולקסווגן ID Buzz באירופה. בהשכרה זו, השוכרמסכים לעמוד בתנאים אלה, במיוחד אלה הנוגעים לרמת המצבר בזמן ההחזרה.
7.2.2. דרישת רמת הסוללה בהחזרה
א. רמת סוללה מינימלית: יש להחזיר את הרכב עם רמת סוללה שאינה יותר מ-10 נקודות אחוז מתחת לרמה בה נמסר. זאת כדי להבטיח שהרכב יישאר פעיל עבור המשתמשים הבאים וכדי לשמור על תקינות המצבר של הרכב.
ב. הערכת רמת הסוללה: עם החזרה, הצוות של חברת ההשכרה יעריך את רמת הסוללה. אם יימצא שרמת הסוללה היא יותר מ-10 נקודות אחוז מתחת לרמת המסירה, יחולו חיובים נוספים.
7.2.3. עלויות טעינה בגין מחסור בסוללה
א. חישוב עלות: אם רמת הסוללה במועד ההחזרה אינה עומדת בתקן הנדרש, הלקוח יחויב עבור האנרגיה החסרה כדי להביא אותה עד ל-10 נקודות אחוז מתחת לרמת המסירה.
ב. תמחור: עלות האנרגיה החסרה תחושב על סמך המחיר הנוכחי לקילוואט.
 7.3.4. תוספת טעינה בסך €100 תיגבה אם הרכב יוחזר עם רמת סוללה של פחות מ-25%.

8. סיוע, שירותי דרך ובעיות טכניות
1) בכל מקרה של תקלה בקרוואן, כולל בעיות בציוד - יש להודיע לחברת ההשכרה שכן ייתכן ואפשר יהיה לתקן את הבעיה עוד במהלך ההשכרה. אי דיווח יפתור את חברת ההשכרה מאחריות.
2) יש ליצור קשר עם חברת ההשכרה לפני הפניה לשירותי הדרך, שכן חברת ההשכרה עשויה לסייע לשוכר בבעיות טכניות ולאחר מכן היא לא תשלח עובדים משלה לצורך תיקון/החלפה של קרוואנים.

3) שירותי הדרך מכסים את כל סוגי התקלות הטכניות או המכאניות הנובעות מפגם בייצור או או בחומר ומספק באופן ישיר את החלק שאינו תקין במהלך תקופת האחריות.
4) המקרים הבאים אינם מכוסים ע"י שירותי הדרך:
א) נגמר הדלק בקרוואן.
ב) המפתחות ננעלו בתוך הקרוואן, ניזוקו (למשל לחות במפתח) או אבדו.
ג) המצברים התרוקנו כתוצאה משימוש לא נכון בהם או בציוד שדורש חיבור למצבר כדי לפעול.
ד) הקרוואן נתקע בשטח או בכביש לא סלול.
ה) הקרוואן ניזוק כתוצאה מהזנחה מכוונת (כמו נהיגת שטח).
ו) עזרה בהחלפת גלגל (פנצ'ר).
כל הוצאות הגרירה והחילוץ יהיו על חשבון השוכר.

5) חברת ההשכרה מספקת שירותי סיוע בדרכים 24 שעות ביממה. מחוץ לשעות הפעילות ייתכנו עיכובים.
6) במקרה של תקלה בקרוואן, אסור לשוכר לתקן או לעשות שינויים ללא אישור מחברת ההשכרה ועליו לפעול לפי ההנחיות המדוייקות שיקבל. בכל תקלה שאינה מצריכה השבתת הקרוואן ושלא ניתן לתיקון במקום, על השוכר להביא את הקרוואן למקום ספציפי שיצוין על ידי חברת ההשכרה.
7) במקרה שהקרוואן הושבת כתוצאה מתקלה או תאונה ואין אפשרות לתקן את התקלה במקום, חברת ההשכרה תשלח גרר שיגרור את הקרוואן ואת השוכר לתחנת ההשכרה הקרובה או למוסך הקרוב.

9. כיסוי ביטוחי
1)
 הקרוואנים מבוטחים כנגד נזקים לרכבים ורכוש צד שלישי.
2) הביטוח תקף בכל 32 מדינות האיחוד האירופי הבאות: אנדורה, אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, רומניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שווייץ ואנגליה. מותר לנסוע רק במדינות אלו ונסיעה מחוץ למדינות שהוזכרו נחשבת כהפרה של ההסכם וחברת ההשכרה אינה תהיה אחראית לכל נזק, תקלה או תוצאה אחרת המתרחשת מחוץ למדינות שבהן הביטוח תקף, בהיות השוכר אחראי לכל עלויות תיקון ו/או העברת הקרוואן וכל עלויות מנהליות אחרות, חיובים, עמלות או קנסות לחברת ההשכרה שנגרמה כתוצאה מאותו שימוש לא מורשה. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לגבות מהשוכר קנס של 
1,000 עבור כל יום שהקרוואן נמצא בשימוש או נמצא במדינה שבה הביטוח אינו תקף.
3) הביטוח חל אך ורק בתקופת ההשכרה. הביטוח אינו חל על נסיעה שאינה בתקופת ההשכרה והאחריות המלאה היא של השוכר.
4) השוכר יהיה אחראי על כל נזק שייגרם בתקופת ההשכרה עד לגובה הפיקדון / ההשתתפות העצמית ובהתחשב בכל ההחרגות האמורות בסעיף "התחייבויות". כל אפשרויות הביטוח והפיקדון מכסים רק את התאונה הראשונה המתאימה להפעלת הכיסוי הביטוחי של כל השכרה. במקרה של יותר מתאונה אחת המתאימה להפעלת הכיסוי הביטוחי במהלך תקופת השכירות, השוכר אחראי לכל עלויות התיקון של כל נזק נוסף. כדי לכסות עלויות של נזקים אפשריים, חברת ההשכרה "חוסמת" את סכום הפיקדון בכרטיס האשראי של השוכר.
5) השוכר יכול לבחור אחת מאפשרויות הביטוח הבאות:
5.1) הביטוח הבסיסי: ביטוח בחינם (כלול במחיר ההשכרה).
פיקדון: 
2,000, השתתפות עצמית של 2,500, תמיכה והדרכה בצ'אט 24/7, כיסוי לכל הנזקים לרכבים ולרכוש של צד שלישי. לא כולל: קרוואן חלופי (עקב רשלנות השוכר) ביטוח חלונות וצמיגים.
5.2) ביטוח פרימיום: צריך להיות בני 25 ומעלה. מחיר ביטוח זה הוא 
€20 ללילה - למעט החרגות:
המחיר לקרוואנים מדגם Atlas הוא €30 ללילה.
המחיר לקרוואנים מדגם Nomad הוא 
€26 ללילה.
במקרה שנרכש ביטוח פרימיום - הפיקדון הוא 
€500 והשתתפות עצמית היא €199 לא כולל החרגות לפי סעיף "החרגות", כולל תמיכה והדרכה בצ'אט 24/7, קרוואן חלופי ועד 3 נהגים נוספים.
6) כל אפשרויות הביטוח כוללות סיוע בצד הדרך (הכולל סיוע קו 24/7 וגרירת הקרוואן לתחנת ההשכרה הקרובה או למוסך קרוב במקרה של תאונות או תקלה מכנית).
7) אם השוכר יפר אחד מתנאי הסעיפים בהסכם שכירות זה, כל אפשרות ביטוח תבוטל, והשוכר יהיה אחראי לכל העלות של כל הנזקים. חברת ההשכרה שומרת על הזכות לגבות עלויות נוספות שייגרמו לה שאינן מכוסות בהסכם הביטוח/סיוע בדרכים.

10. תאונה / נזק לקרוואן
במקרה של תאונה יש לפעול לפני הנהלים הבאים:
1. יש להודיע באופן מיידי לחברת ההשכרה ולמשטרה במקרה תאונה, גניבה, שוד וכדומה.
2. יש לצלם ולתעד שמות וכתובות של כל המעורבים כולל עדי ראייה שיכולים לתאר את מה שקרה.
3. יש למלא דו"ח תאונה ביחד עם כלי רכב אחרים שמעורבים בתאונה.
4. אסור לעזוב את הקרוואן ללא נקיטת כל האמצעים הנדרשים הנוגעים בהגנתו ובטיחותו.
5. אין לקחת אחריות או אשמה בשם חברת ההשכרה במקרה תאונה שיכולים להעמיד את חברת ההשכרה אחראית.
6. יש לקחת ולשמור את דו"ח התאונה החתום על ידי כל הצדדים המעורבים ואת כל המסמכים של המשטרה, יחד עם מפתחות הקרוואן, אם נשמרו (במקרה של גניבת הקרוואן) ולשלוח מיידית לחברת ההשכרה. אחרת כל הביטוחים יבוטלו והשוכר יהיה אחראי לכל ההוצאות.

11. התחיבויות / החרגות
1) חברת ההשכרה אינה נושאת באחריות לכל נזקי גוף שנגרמו במהלך תקופת ההשכרה וממליצה שלא להשאיר חפצים יקרי ערך בקרוואן או מחוץ לקרוואן, בזמן שהשוכר נמצא מחוץ לקרוואן. חברת ההשכרה אינה אחראית לכל חפצים שאבדו או נגנבו במהלך תקופת ההשכרה, לא לכל נזק פנימי או חיצוני לקרוואן עקב ונדליזם/גניבה, נזקי תאונה או מזג אוויר. כל אחריות של חברת ההשכרה תהיה מוגבלת לסכום ששולם במסגרת הביטוח. כל החרגה או הגבלה של אחריות חברת ההשכרה על פי הסכם שכירות זה יחולו רק במידה שהחוק חל.
2) השוכר מודע לכך שהוא יהיה אחראי על כל ההוצאות שיהיו בעקבות נזקים שייגרמו לקרוואן, לא משנה איזה ביטוח נרכש. הנזקים הבאים יוצאים מכל כיסוי ביטוחי ולא יהיו מכוסים:

א) נזק שנגרם לקרוואן במקרה של הפרת תנאי ההסכם;
ב) כל נזק שנגרם כתוצאה מהתנהגות זדונית, השפעת אלכוהול, סמים או חומר אחר שמפחית מיכולת הנהיגה;
ג) כל אובדן, נזק או גניבת רכוש פרטי;
ד) במידה והשוכר נהג בפזיזות או רשלנות מכל סוג שהיא או עבר על חוקי התנועה המקומיים או ההוראות של חברת ההשכרה וכתוצאה מכך נגרם נזק לקרוואן או לרכוש צד שלישי;
ה) עלות החזרת או חילוץ הקרוואן ממקומות אסורים, אם הוא שקע, נלכד או ננטש אלא אם זה קרה שלא בשליטת השוכר;
ו) עלות החלפת מפתחות הקרוואן אם ניזוקו, אבדו, נגנבו, או ננעלו בתוך הקרוואן;
ז) נהג שלא רשום בהסכם ההשכרה או נהג שירישיונו נשלל או לא בתוקף;
ח) כל עלות הקשורה בשימוש בדלק לא מתאים;
ט) כל נזק מתחת לקו הדלת הצדדית או מעל לקו השמשה הקדמית אם לא נגרם כתוצאה מהתנגשות עם צד שלישי.
י) כל נזק שנגרם כתוצאה מהתנגשות על בעל חיים בעת נהיגה;

כ) נזקים שנגרמו בגלל הרוח שנושבת מעל הדלת.

12. החזרת הקרוואן
1) יש להחזיר את הקרוואן בתאריך, שעה ובמקום שהוגדרו בהסכם השכירות.
2) אפשר לשנות את מיקום או שעת החזרת הקרוואן, אך תחילה יש לקבל אישור בכתב מחברת ההשכרה. בנוסף, יש לזה עלויות נוספות שיפורטו על ידי חברת ההשכרה. העלות הנוספת תחוייב לא משנה מהי סיבת השינוי. במידה וחברת ההשכרה לא מאשרת את השינוי במייל, השוכר חייב להחזיר את הקרוואן בשעה ובמיקום שנקבעו בהסכם ההשכרה.
3) אי עמידה במיקום ובשעה שנקבעו להחזרת הקרוואן יגרור חיוב של פי 3 מהמחיר היומי שישולם מיד עם החזרת הקרוואן.
4) במידה והקרוואן יוחזר במקום אחר ממה שנקבע בחוזה, השוכר יישא בכל העלויות הכרוכות בהחזרת הקרוואן לתחנה ולנזקים שעלולים להיגרם לחברת ההשכרה.
5) במידה והקרוואן לא יוחזר לידי אחד מאנשי צוות חברת ההשכרה השוכר יהיה אחראי על כל אובדן או נזק שייגרם, כולל גניבה או פריצה.
6) ציוד הקרוואן: כל הקרוואנים מגיעים עם ערכת ניקוי ובמקרה שהקרוואן מוחזר ללא הציוד או תוספות שהושכרו באותם תנאים כמו שהתקבלו, השוכר ישלם את שווי הפריטים.
7) דמי ניקיון: 
7.1) דמי ניקיון על מתקני הגיינה: השוכר יחוייב ב-
50 במידה וימצאו ראיות לעישון בקרוואן. סעיף זה כולל גם אי ניקוי של מיכל המים המלוכלכים, השירותים הכימיים והמקרר. דמי ניקוי אלה נפרדים מכל נזק או הפסד שנגרם לקרוואן או לציוד - אליהם השוכר נשאר אחראי.
7.2) דמי ניקיון על מתקני מים: השוכר יחוייב ב-100 אם מיכל המים האפורים לא ירוקן ו-150 אם מיכל המים השחורים לא ירוקן. דמי ניקוי אלה נפרדים מכל נזק או הפסד שנגרם לקרוואן או לציוד - אליהם השוכר נשאר אחראי.
7.3) דמי ניקיון מורחב: השוכר יחוייב ב-125 במידה והקרוואן יחזור באופן משמעותי פחות נקי מכפי שהיה בעת הקבלה. דמי ניקוי אלה נפרדים מכל נזק או הפסד שנגרם לקרוואן או לציוד - אליהם השוכר נשאר אחראי.
8) במידה והקרוואן לא יוחזר עם אותה כמות דלק שהיתה בתחילת ההשכרה, השוכר יחוייב ב-70 לכל רבע מיכל חסר.

13. פיקדון ותשלומים נוספים לאחר ההשכרה
1) את הפיקדון ניתן לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי/חיוב (ויזה, אמריקן אקספרס או מאסטרקארד) ובעל הכרטיס צריך להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן. רק כרטיסי חיוב המאפשרים עיבוד פיקדון יתקבלו. בשום מקרה לא יתקבל פיקדון כהעברה מכל כרטיס שהוא. מומלץ לוודא מראש עם הבנק שהכרטיס מאפשר עיבוד פיקדון. את הפיקדון צריך לשלם בעת קבלת הקרוואן בהתאם לסוג הביטוח שנרכש. הסכום "יחסם" במסגרת האשראי של השוכר וישמש כהשתתפות עצמית במקרה של שוד, תאונה או נזק אחר לקרוואן שייגרם במהלך ההשכרה.
2) במידה והפיקדון לא יאושר ע"י הבנק או חברת האשראי של השוכר, ההסכם לא יכובד והקרוואן לא יסופק לשוכר. במקרה כזה, ההשכרה תבוטל ודמי הביטול יהיה בהתאם והסכום ששולם לא יוחזר.
3) סכום הפיקדון יוחזר לשוכר בסיום ההשכרה לאחר בדיקת הקרוואן ע"י חבר צוות חברת ההשכרה שיבדוק אם הקרוואן חזר באותה צורה כפי שהוא התקבל.

4) עלויות נזקים לקרוואן או לציוד הנוסף יחוייבו בהתאם למחירון של חברת ההשכרה.
5) במקרה של תאונה בה השוכר אינו רואה את עצמו אחראי, חברת ההשכרה תחזיק את הפיקדון עד שחברת הביטוח תקבל אחריות.
6) במידה ועלות הנזק אינה יכולה להיקבע מיידית, חברת ההשכרה תשמור את כל סכום הפיקדון.

7) השוכר מסכים שחברת ההשכרה תחייב את כרטיס האשראי שלו או תתבע כל סכום שיגיע לה במהלך ההשכרה כמו דו"חות חניה, קנסות, עברות תנועה, אגרות כבישים, נזקים לקרוואן (פנימיים או חיצוניים) וקנסות בגין איחורי תשלום. חברת ההשכרה יכולה לאמת את כל הנזקים שנגרמו לקרוואן למשך 30 יום מרגע החזרת הקרוואן וסיום ההשכרה. אם חברת ההשכרה קיבלה הודעה מגורם פרטי או ציבורי כלשהו עקב התנהגותו של השוכר, חברת ההשכרה תחייב את השוכר עבור כל מקרה בנפרד דמי ניהול של:
א. 
25 אם רק זהותו של השוכר/הנהג נדרשה על פי חוק (עמלה חריגה מופחתת של 15 יכולה לחול במקרה של גוף ציבורי שיש איתו כבר פרוטוקול קבוע / מנוי) או
ב. 
50 במקרה וחברת ההשכרה היתה צריכה לבצע תשלום כלשהו בשם השוכר או להגיש התנגדות/ערעור וזאת מבלי לפגוע בהחזר המלא לחברת ההשכרה על כל הסכומים ששולמו על ידה.
8) על השוכר לספק לחברת ההשכרה כרטיס אשראי חלופי שניתן יהיה להשתמש בו כדי לעמוד בהתחייבויותיו של השוכר במקרה של חוסר במסגרת, סירוב מכל סיבה שהיא או ביטול הכרטיס.
9) לכל חשבונית שלא תשולם מתווספת ריבית בשיעור הגבוה ביותר בחוק, ובתוספת שכר טרחה קבוע המהווה 20% מהסכום שלא שולם וכל פיצוי על נזקים או אובדן רווחים על פי חוק. בכל מקרה של מחלוקת משפטית בהקשר לחוזה, הצדדים מסכימים כי תחול סמכות השיפוט ע"פ מיקום תחנת ההשכרה ממנה נלקח הקרוואן. הנציבות האירופית מספקת פלטפורמה מקוונת ליישוב סכסוכים, אליה אפשר להגיע בכתובת http://ec.europa.eu/odr. חברת ההשכרה אינה מחויבת להשתתף בהליך יישוב סכסוכים בפני גוף בוררות צרכני. אם הצדדים לא יגיעו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, כל המחלוקות יוגשו לבית המשפט המוסמך בשטח השיפוט הרלוונטי.

14. הסכם השוכר
1) אלה הם התנאים היחידים בין הצדדים ואין עוד אחרים כתובים או בעל פה. כל החיובים מתבססים על חוזה זה.
2) בעת ההזמנה ותשלום הפיקדון השוכר מאשר את התנאים האלה.
3) השוכר מאשר שכל הפרטים שהוא נתן הם נכונים.
4) ניתן להקצות הסכם שכירות זה לצד שלישי רק בהסכמה בכתב של שני הצדדים.

15. קטגוריות וצי הקרוואנים
במקרה ומכל סיבה שהיא - שלא באחריות חברת ההשכרה - כמו איחור של השוכר הקודם, תאונה, גניבה, פריצה, ,תנאי מזג אוויר, מגיפה, שביתות או כל מצב אחר שלא יאפשר את השכרת הקרוואן בתאריך ובשעה שהוזמן, חברת ההשכרה רשאית:
1. לספק קרוואן דומה מאותה קטגוריה או מודל. המותג, שנת הייצור, העיצוב או הצבע יכולים להיות שונים.
2. ליידע את השוכר על אי זמינות הקרוואן ולהחזיר לו את הכסף ששולם וללא פיצוי נוסף ככל שמתיר החוק.

16. הגנת המידע
למטרות הוראות התקנות העדכניות בדבר הגנה על נתונים ושירותים אישיים של חברת המידע והמסחר האלקטרוני, הנתונים האישיים של השוכר, הן אלה שנמסרו לפורמליזציה של חוזה זה והן אלה שנאספו במהלך תקופת שירותי השכרה, ישולבו בקובץ נתונים אישי על מנת להיות מסוגל לנהל את שירותי ההשכרה של רכבים שכורים, וכן למטרות מסחריות כגון עדכון מיידי של כל אותם הצעות, מוצרים ומבצעים, במייל. לשוכר יש את הזכויות המוכרות בתקנת הגנת המידע הכללית לגשת, לתקן ולמחוק את הנתונים, להתנגד לעיבוד ולבקש את הגבלתו.
כל המידע הנוגע לשימוש והגנה על נתונים ממיקום גיאוגרפי או ממקורות טלמטיים יפעל בהתאם לתנאים המוגדרים במדיניות הפרטיות https://indiecampers.co.uk/privacy

17. מדיניות ביטולים
מדיניות הביטולים משולבת עם אפשרויות התשלום הגמישות המסופקות לשוכרים. בעת יצירת הזמנה, לשוכרים יש את הזכות לחלק את התשלומים שלהם. התשלום הראשוני מסתכם ב-50% מערך ההזמנה, כאשר יתרת היתרה ניתנת להסדרה באמצעות תשלום שני, לפירעון 30 יום לפני מועד האיסוף. לחלופין, השוכרים יכולים לבחור לשלם את מלוא סכום ההשכרה בעת ההזמנה. הזמנות שיבוצעו תוך 30 יום מתאריך קבלת הקרוואן, יש לשלם את ערך ההשכרה הכולל בעת ההזמנה. עבור השכרות שבוצעו בתשלום חלקי, השלמת התשלום השני חיונית כדי להבטיח את תקפות ההזמנה. אי מילוי התשלום השני יגרור ביטול אוטומטי של ההזמנה, ללא כל זכאות להחזר. במקרה שנוספו שירותים נוספים להזמנה או יתבצעו שינויים המעלים את ערך ההזמנה, יש לבצע את התשלום הנוסף המתאים באופן מיידי. לעומת זאת, אם יתווספו שירותים נוספים או יבוצעו שינויים שיביאו לירידה בערך ההזמנה, הסכום שניתן להחזר במקרה של ביטול תוך 30 יום ויום אחד לפני מועד האיסוף יותאם באופן יחסי. בכל פעם שיש זיכוי, העברת הסכומים לחשבון השוכרת תיעשה תוך 5-10 ימי עסקים.
מדרגות הביטול נקבעות בהתאם לזמן שנשאר ממועד הביטול ועד יום קבלת הקרוואן.

משך ההשכרה
1. מחיר השכרה מחושב על בסיס יומי. יום הקבלה ויום ההחזרה מחושבים כימי השכרה לא משנה מהן שעות הקבלה או ההחרה.
2. קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת אינן מזכות את השוכר בפיצוי כלשהו.
3. יש אפשרות לקבל או להחזיר קרוואן מחוץ לשעות הפעילות הרגילות בתוספת מחיר בהתאם למחירון.

שעות פעילות
חברת ההשכרה פעילה בכל ימות השבוע בין 9:00 ל-17:30.
השוכרים מתבקשים להגיע למשרד עד השעה 17:00 בעת הקבלה או ההחזרה, אלא אם הוזמנה השכרה מחוץ לשעות הפעילות - תמורת תשלום.

זמינות הקרוואנים ושדרוגים
במידה והקרוואן שהוזמן אינו זמין, לחברת ההשכרה יש את הזכות לספק קרוואן מאותה קטגוריה או לשדרג לקרוואן טוב יותר בהתאם לזמינות במיקום ההשכרה. בנוסף, אין אפשרות להתחייב על צבע או עיצוב מסויים.

חיוב אוטומטי לכבישי אגרה (רלוונטי לספרד ופורטוגל בלבד)
השימוש במכשיר הוא אופציונלי והחיובים שלו הם: 10 דמי ניהול ובנוסף הסכום של כבישי האגרה שנצברו במהלך תקופת ההשכרה. החיוב ירד מכרטיס האשראי של השוכר בסיום ההשכרה.

1. Vehicle conditions
1) The Hirer acknowledges having received the vehicle and rented extras, with all the legally required documents, in a clean condition with all the features working.
2) The Hirer will return the vehicle in a clean condition, with the same amount of fuel at the pick-up, and with all the vehicle’s features operating in normally, on the return date, time and location established in the Rental Agreement. Failure to meet these criteria will result in additional charges to the Hirer according to the Rental Firm price table. Any loss or damage in the vehicle, rented extras, equipment or spare parts, will be fully charged to the Hirer according to the Rental Firm price table.

2. Documents
1)
The execution and signature of this Rental Agreement is based on the assumption of the existence of:
a) A valid vehicle driver’s license to drive in Europe,
b) a valid ID or Passport,
c) a valid credit/debit card (Visa, AMEX or Mastercard).
All documents were presented upon the vehicle’s collection and signing of this Rental Agreement. If the Hirer does not present the necessary documents, the vehicle cannot be rented, and standard no show fee will apply.
2) It is the responsibility of the Hirer to hold a valid license to drive in Europe.
3) The Hirer must be older than 18 years old.
4) For short term bookings, if one of the drivers is under 25 years of age, the purchasing of the Basic Protection plan is mandatory, as the Hirer is not qualified to purchase the Premium Protection plan when renting a vehicle. The Client hereby represents and warrants that the documents shared with the Rental Firm (and all information contained therein) are true, complete and valid, notably on what regards the address and the country of residence of the Client.

3. Use of the Vehicle
1) The Hirer undertakes that, during the Rental Period, the vehicle will not be:
a) Driven by any person that is not mentioned in the rental agreement as a driver.
b) Driven in an imprudent and dangerous way.
c) Driven by a person under the influence of alcohol or drugs.
d) Left with the key inside the vehicle, while unoccupied.
e) Damaged by submersion in water, contact with salt water, driving through flooded areas, beach driving and unpaved roads.
f) Used for any race, contest or any illegal activities.
g) Used to tow any vehicle.
h) Used to carry passengers or property for hire or reward.
i) Used to carry a number of passengers superior to the maximum capacity permitted by law.
j) Used to carry hazard materials, volatile liquids, gases, explosives or other corrosive or inflammable material apart from the gas provided by the Rental Firm.
k) Used for the purpose of transporting and haulage goods other than what might be reasonably expected of a leisure rental.
l) install accessories and advertising or commercial mentions.

m) Driven off-road, on closed roads, or roads not suited for the rented vehicle according to local laws and regulation.
2) The Rental Firm shall not be responsible for any of the consequences, nor for any damage, loss and/or other costs resulting from the Hirer not acting in conformity with the aforementioned points (a) to
(l).

3) The Hirer acknowledges that the Rental Firm retains the title to the Vehicle at all times and shall not agree, attempt, offer or purport to sell, sub-let, lend or mortgage the vehicle to any other party.
4) The Hirer should not make any modifications or additions to the vehicle, without prior written consent from the Rental Firm.
5) The Hirer should take all reasonable steps to properly maintain the vehicle, including, daily checks of the Oil, Water and Batteries, and will contact the Rental Firm if vehicle warning lights indicate any potential malfunction.
6) Any electrical devices (including the cooler) cannot be connected to the battery for more than 4 hours in a row, without charging the vehicle battery every day in camping places or in other 220 V sources.
7) The Hirer is responsible for monitoring and obtaining information on weather forecasts and road conditions on his travels, and public warning thereof.
8) This Rental Agreement will be immediately terminated and the booking will be canceled without any need of judicial intervention, if the vehicle is used in any terms that constitute a violation of this Rental Agreement or the commission of a crime. Additionally, the Rental Firm reserves the right to, justifiably, recover the vehicle, at any time, without previous notice, and the Hirer is held responsible for all the charges involved.
9) The Hirer may not, in any case, sublet or assign the Vehicle without prior written consent of the Rental Firm.

3.2. A vehicle exchange can only take place in the situations described below:
3.2.1. During the rental period the vehicle has suffered an accident, damage, engine failure or similar situations in which the vehicle is not drivable:
a) The vehicle will be sent to a workshop
b)The deposit of the first vehicle will be charged
c) The customer will receive a new vehicle of the same category with a new deposit.
3.2.2. During the rental period in the event of negligent damage to the vehicle:
a) The deposit will be charged
b) In case the deposit is not sufficient to cover the damage the remainder will also be charged to the client
c) If the deposit has been charged the client will be entitled to a new vehicle and must pay a new deposit
d) In the event that the deposit has not been collected the client will not be entitled to a new vehicle
3.2.3. During the rental period if the vehicle is damaged due to unforeseen circumstances:
a) The deposit will be charged
b) The Renter is entitled to a new vehicle and must pay a new deposit
3.3. In circumstances where a new deposit is required the Renter who previously had a protection plan premium may only choose a protection plan basic for the new booking. Indie Campers does not authorize the upgrade of the protection plan when changing vehicles.

4. Pets
It is permitted to travel with one pet if its weight does not exceed 30kg. In such a case, a fee will be charged (After-trip Cleaning). The After-trip Cleaning covers the cleaning of the vehicle after the rental, while the Hirer is liable for any and all damages caused by the pet in the interior and exterior of the vehicle. It is of the entirely the responsibility of the Hirer to guarantee that the pet travels in safe conditions and according to the local regulations. The Rental Firm will not be liable for any traffic tickets or legal fees due to the pet's presence inside the vehicle.

5. Gas Policy
1) Models with Portable Cookers: The Rental Firm intends to provide customers with at least 1 full disposable canister of gas (220g). Should local gas supply be an issue or limitations on the purchasing of gas by local authorities be imposed, the Rental Firm can not be held responsible for the inability to provide the Hirer with a canister of gas.
2) Models with Built-in Cooker/Stove: The Rental Firm intends to provide customers with at least one full sealed cylinder of camping gas. The Hirer has the option of using the full sealed cylinder during the trip and in case they do, the Rental Firm will be charging the Hirer according to the defined pricing. Should local gas supply be an issue or limitations on the purchasing of gas by local authorities be imposed, the Rental Firm can not be held responsible for the inability to provide the Hirer with a cylinder of gas.
3) Additional gas canisters/cylinders can be purchased by the Hirer through a third party throughout the rental period at the Hirer’s own expense.
4) Different connections and gas cylinders are in place in different countries and might require an adapter to refill. Please note that the provided gas cylinders and adaptors must not be exchanged for foreign ones, otherwise, a Fee will be applied.

6. AdBlue Policy
1) AdBlue is a diesel exhaust fluid required in modern diesel engine vehicles. All models requiring AdBlue are identified with an AdBlue tank, located next to the fuel tank. Similarly to fuel level, the vehicle dashboard shows if the AdBlue level is low.
2) The vehicle is delivered above the minimum AdBlue for circulation (without AdBlue lights on) and must be returned in the same conditions, otherwise a Refuelling Fee will be applied.
3) During the trip, the Hirer is responsible to guarantee that the vehicle always has both Fuel and AdBlue required for circulation without damaging the engine.
4) Additional AdBlue can be purchased throughout the rental period at any fuel station at the Hirer's own expense. The Rental Firm will not reimburse the Hirer for any AdBlue fluid expenses upon return of the vehicle.

7. Mileage Policy
7.1 All bookings include a fixed number of kilometres/miles per night for free, which may vary according to seasonality and number of nights.
7.1.2) Customers have the option to add extra km/miles packages or unlimited kms/miles before their trip during the booking process.
7.1.3) Any additional km/miles will be charged at drop-off. The value of the fee per extra km/mile for each reservation is communicated during the booking process, as it might vary with the pick-up location and vehicle model.

7.2 Volkswagen ID Buzz Rental Terms and Conditions - Battery Level and Charging Policy
7.2.1. Introduction: These terms and conditions apply to the rental of the Volkswagen ID Buzz vehicle in Europe. By renting this vehicle, you agree to comply with these conditions, particularly those regarding the battery level at the time of the vehicle's return.
7.2.2. Battery Level Requirement at Return
a. Minimum Battery Level: The vehicle must be returned with a battery level that is no more than 10 percentage points below the level at which it was delivered. This is to ensure that the vehicle remains operational for subsequent users and to maintain the health of the vehicle's battery.
b. Battery Level Assessment: Upon return, our staff will assess the battery level. If the battery level is found to be more than 10 percentage points below the delivered level, additional charges will apply.
7.2.3. Charging Costs for Battery Deficit
a. Cost Calculation: If the battery level at the time of return does not meet the required standard, the customer will be charged for the missing energy to bring it up to 10 percentage points below the delivered level.
b. Pricing: The cost of the missing energy will be calculated based on the current price per kilowatt.
7.2.4. A Charging Supplement of €100 will be charged if the vehicle is returned with a battery level of less than 25%.

8. On-Road Assistance and Technical Issues
1) Any problems associated with the vehicle, including equipment failure, must be reported immediately to the Rental Firm as it might be possible to rectify the problem during the rental period. The absence of such report previously to external on-road assistance calling nullifies the responsibility of the Rental Firm.
2) The Hirer must contact the Rental Firm before contacting any external on-road assistance Company as the Rental Firm might assist the Hirer with technical issues, whereupon it will not dislocate its own employees for vehicle repairing/exchange services.
3) The Rental Firm's assistance covers any technical or mechanical malfunction of the vehicle arising from a manufacturing or material fault that directly renders the part concerned unfit for operation during the warranty period.
4) The following occurrences are not covered by the Rental Firm's assistance:
a) The vehicle running out of fuel.
b) The keys being locked inside the vehicle, damaged (e.g. humidity in the key), or lost.
c) Discharged batteries caused by incorrect usage and/or incorrect usage of any equipment that requires batteries to operate.
d) Vehicle blocked off-road or at an unpaved road.
e) A breakdown caused by willful neglect (e.g. off-road driving).
f) Assistance to change a flat tire.
Any tow/relocation expenses will be charged to the Hirer.
5) The Rental Firm provides 24hr Assistance, although outside standard business working office hours some delays may occur.
6) In case of any malfunction, the Hirer is not allowed to make repairs or alterations to the vehicle, unless authorized by the Rental Firm and following exact instructions. For any malfunction that does not require vehicle immobilization and that cannot be required on-site, the Hirer must mobilize the vehicle to a specific location to be indicated by the Rental Firm.
7) In the event of vehicle immobilization due to mechanical breakdown, or accident, and if it is not possible to repair on-site, the Rental Firm shall send a tow truck to drive the vehicle and the Hirer to the closest workshop or rental depot.

9. Insurance Coverage
1) 
The rental vehicle is insured against third party vehicles and property damage.
2) The insurance is valid in the following 32 European countries:  Andorra, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Republic of Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the UK. The vehicles can only be driven in these countries, and driving in other countries other than the ones mentioned above constitutes a violation of the agreement and the Rental Firm cannot be liable for any damage, malfunction or other consequence that happens outside the countries where Insurance is valid, being the Hirer liable for any reparation costs and/or relocation of the vehicle and any other administrative costs, charges, fees and fines the Rental firm incurred as a result of that unauthorized use. The Rental Firm reserves the right to charge the Hirer a penalty of €1,000 (one thousand euros) for each day the vehicle is used or located in a country where the Insurance is not valid.
3) The vehicle is only insured covered during the contract stipulated duration. The Rental Firm cannot be liable for any damage outside the rental duration, being the Hirer the only liable one.
4) The Hirer is responsible for any damage incurred while in possession of the vehicle, up to the amount of the security deposit, considering all exclusions stated on clause 11 - “Liabilities”. All the Protection Plan options and security deposit only cover the first accident suitable to activate the Insurance coverage of each rental. In case of more than one accident suitable to activate the Insurance coverage during the rental period, the Hirer is responsible for the full repair costs of each additional damage. To cover the costs of any possible damages, the Rental Firm will block the full amount of the security deposit on the credit/debit card associated to the Hirer.
5) The Hirer may choose one of the following protection plans:
5.1) The basic: The basic protection plan is free.
Deposit: Requires a security deposit of €2,000, Maximum Liability of €2,500, On-trip chat support and guidance 24/7, Coverage for all damages to third-party vehicles and property Van Swap: not included a substitution van (due to customer negligence) Window Insurance: It does not have window insurance Tire insurance: It does not have tire insurance.
5.2) The premium: Needs to have 25+ years old. The price for this insurance is 
€20 per night - with the exception of:
For Atlas models the price is €30 per night.
For 
Nomad models the price is €26 per night.
Requires a deposit of €500 and a Maximum liability of €199 excluding liabilities under clause 11, On-trip chat support and guidance 24/7 Substitute van Up to 3 additional drivers.
6) All Protection plans include Roadside Assistance (which includes 24/7 Line Assistance and the towing of an Indie Campers vehicle to a nearby Indie Campers Depot or auto garage in case of accidents or mechanical breakdown).
7) If the Hirer breaches any of the conditions of the clauses in this Rental Agreement, any Insurance option will be voided, and the Hirer will be responsible for the total cost of all damages. The Rental Firm maintains the right to charge any additional costs incurred by it that are not covered by the insurance agreement/Roadside Assistance.

10. Accident / Vehicle Damage
In the event of an accident or vehicle damage, the Hirer agrees the following procedures:
1) Immediately notify the Rental Firm and police authorities of any accident, theft, robbery or other misfortune.
2) Take pictures and obtain names and addresses of all persons involved as well as witnesses, that can document what happened.
3) Fill the accident report, together with other vehicles that may be involved.
4) Shall not leave the vehicle without taking all measures regarding its protection and safety.
5) Shall not take any responsibility or pled guilty on behalf of the Rental Firm or in the event of an accident that might hold the Rental Firm liable.
6) Collect the accident report signed by all parties involved and the documents prepared by the police authorities along with the vehicle keys, if retained (in case of vehicle theft) and send it immediately to the Rental Firm. Otherwise, all Insurances and coverages will be voided, and the Hirer is liable for all expenses.

11. Liabilities
1) The Rental Firm does not accept any liability for personal injuries sustained during the rental period and recommends that no valuable items should be left in the vehicle, out in the open, while the Hirer is away from the vehicle. The Rental Firm is not responsible for any belongings lost or stolen during the rental period, neither for any interior or exterior damages to the vehicle due to vandalism/theft, accidental or weather damages. Any liability of Rental Firm shall be limited to the amount paid out under the Insurance. Any exclusions or limitations of liability of the Rental Firm under this Rental Agreement shall only apply to the extent permitted by applicable law.
2) The Hirer acknowledges that is responsible for all costs of the following damages, irrespective of the Protection Plan that may have been taken. Damage identified below is specifically excluded from any Protection Plan Option:

a) Any damage due to vehicle, when in breach of a clause in this Rental Agreement;
b) Any damage caused by willful conduct, influence of alcohol, drugs or any substance that reduces driving ability;
c) Any loss/damages/stolen personal belongings;
d) If the customer has a careless or negligent behavior of any kind or fails to abide by local road rules or Rental Firm instructions, resulting in damages to the vehicle, or third-party property;
e) The cost to retrieve or recover the vehicle from any restricted area, submerged, bogged, trapped, or abandoned unless caused by circumstances beyond the control of the Hirer;
f) The cost to replace keys which have become damaged, lost, stolen, or locked inside the vehicle;
g) Drivers not identified in the Rental Contract, or Drivers with a canceled, expired, suspended or seized driver’s license;
h) For any cost associated with the incorrect use of fuel;
i) All damages below side door lines or above the windscreen line, if there is no collision with third parties;
j) All damages caused by hitting an animal while driving.
K) Damages caused by the wind blowing up a door.

12. Return of the Vehicle
12.1) The vehicle must be returned at the date, time and location specified in the Rental Agreement.
12.2) The Hirer can change the drop off location or check-out date/time if the Rental Firm Reservations staff have previously authorized said the change in writing. Charges will apply, and the amount will be communicated by the reservations team. The Charges apply to all cases, irrespective of the reasons behind the change. If the Rental Firm does not confirm the change via email, the Hirer must comply with the contract location and drop-off date and time as outlined in the Rental Agreement.
12. 3) Failure to obtain prior authorization from Rental Firm Reservations staff and the vehicle delivery in breach of the schedule previously agreed in the Rental Agreement will be subject to an extra fee equal to three times the rental nightly rate be paid immediately upon the drop-off.
12.4) If the vehicle is returned in a different place from the one contracted, the Hirer is responsible for all the ensuing extra costs caused to the Rental Firm.
12.5) If the vehicle is not returned to a Rental Firm employee, the Hirer is liable for all losses or damages including vehicle theft or robbery.
12.6) Vehicle equipment: All vehicles are provided with a cleaning kit, and in case of not returning the vehicle equipment and/or rental extras in the same conditions as they were handed, a fee will be charged to the Hirer according to the value of the item(s).
12. 7) Cleaning Fee
12.7.1) Cleaning Fee Hygiene Facilities: You may be charged a fee of €50 if there is evidence of smoking or vaping in our Vehicle. The Cleaning Fee Hygiene Facilities also includes the uncleaning of the Dirty Water tank, the chemical toilet and the fridge. This fee its separate from any damages or losses to the Vehicle for which you remain responsible for, whether such damage occurred to the Vehicle or any property or equipment within or attached thereto.
12.7.2) Water Cleaning Fee: You will be charged a fee of
€100 if the grey water tank its not empty and €150 for the black water tank. This fee its separate from any damages or losses to the Vehicle for which you remain responsible for, whether such damage occurred to the Vehicle or any property or equipment within or attached thereto.
12.7.3) Deep Cleaning Fee: You may be charged a fee of
€125 if the Vehicle is returned substantially less clean then delivered and beyond the conditions described above on
12.7.4) the renter will be charged this deep cleaning fee. This fee its separate from any damages or losses to the Vehicle for which you remain responsible for, whether such damage occurred to the Vehicle or any property or equipment within or attached thereto.
12.8) If the vehicle is not returned with the same fuel level as at pick-up, the Hirer will be charged
€70 for every 1⁄4 tank missing.

13. Liability / Security Deposit and After Rental Payments
1) The security deposit can only be paid by credit/debit card (Visa, AMEX or Mastercard), and the credit/debit card owner must be present at the pick-up. Only debit cards which allow a hold deposit to be processed will be accepted. Under no circumstances will we accept a deposit to be charged as a transaction on any card type. We recommend you check with your issuing bank whether your debit card will allow a hold deposit to be processed. At the vehicle delivery, the Hirer is required to pay the security deposit according to the chosen Protection Plan option. This amount will be held in the Hirer’s credit/debit card to ensure the excess payment in the event of robbery or accident and any other vehicle damage during the rental period.
2) If the security deposit amount is not authorized by the bank or by the credit/debit card owner, this Rental Agreement cannot be executed, and the vehicle cannot be delivered. In this case, the regular cancelation policy will apply and the full booking amount will be charged to the Hirer.
3) The security deposit will be returned to the Hirer at the end of the rental period, by a Rental Firm member staff, who shall state the vehicle is in the same conditions compared to when it was collected.
4) Vehicle damage and equipment/extras damage costs will be charged according to the Rental Firm price table.
5) In case of an accident where the Hirer does not consider himself/herself responsible, the Rental Firm will hold the full amount of the security deposit until the insurance company states the responsibility.
6) If the damage repair costs cannot be determined immediately, the Rental Firm will hold the full amount of the security deposit.
7) The Hirer agrees that the Rental Firm is authorized to charge the credit/debit card on file for any further amounts that may arise such as parking tickets, fines, traffic offence penalties, tolls, damages to the vehicle (interior or exterior) and overdue amounts, of which the Hirer bears the sole responsibility. Rental Firm is entitled to verify any of the damages to the vehicle for 30 days after the last day of the rental agreement. If the Rental Firm is notified or contacted by any administrative private or public entity due to the Hirer´s behavior, the Rental Firm will charge the Hirer, for each individual event, an administrative fee of
i) €25 if only the identification of the Hirer/Driver was legally required (an exceptional reduced fee of €15 may apply to tolls' entities with which there is an established protocol) or
ii) an administrative fee of €50 if the Rental Firm had to legally make any payment on behalf of the Hirer or present any opposition/appeal, without prejudice of the complete reimbursement to the Rental Firm by the Hirer of any amounts paid by the Rental Firm arising or aggravated by the Hirer´s behavior.
8) The Hirer must provide Rental Firm with an alternative credit/debit card that can be used to meet Hirer’s obligations under Rental Firm’ Terms and Conditions in case of insufficient funds, declined transactions for any reason, and cancelled or suspended credit/debit card.
9) All unpaid invoices will be added interest, which is the highest legal rate plus a flat fee, corresponding to 20% of the unpaid amount and any compensation for occurred damages / lost profits due by law. In the event of a legal dispute somehow related with this contract, the parties agree that the jurisdiction of the pick-up location will be applied. In case of a complaint in relation to this Rental Agreement, the Hirer shall first contact the Rental Firm. The European Commission provides an online dispute resolution platform, which you can reach at http://ec.europa.eu/odr. The Rental Firm is not obliged to participate in a dispute settlement procedure before a consumer arbitration body. If parties do not reach an amicable out-of-court settlement, all disputes shall be submitted to the competent court in the applicable jurisdiction.

14. Customer Agreement
1) This agreement constitutes the entire arrangement of the parties and there are no other oral undertakings, warranties or arrangements between the parties. Any charges are calculated in accordance with the Agreement and respective Terms and Conditions.
2) When Booking and paying the initial deposit, the Hirer voluntarily agreed with Rental Firm Terms and Conditions.
3) The Hirer assures that all information supplied in relation with this agreement is truthful.
4) This Rental Agreement may only be assigned to any third party with the written agreement of both parties.

15. Vehicles and brands
If, for any reason that is not the rental firm’s responsibility, such as a delay by the previous renter, accident, theft, breakdown, weather conditions, pandemics, strikes, or any other situation that can compromise the delivery of the vehicle previously reserved, it is not possible to proceed to the delivery on the stipulated date or time, the Rental Firm can:
1) Provide the Hirer a similar category or model. The vehicle brand, year of edition, design or color may vary.
2) Inform the Hirer of unavailability of the vehicle and provide him/her with the full refund of the amount paid, and no other additional compensation to the extent permitted by the applicable law.

16. Data Protection
For the purposes of the provisions of current regulations regarding the protection of personal data and services of the information society and electronic commerce, you are informed that your personal data, both those provided for the formalization of this contract and those collected during the term of the rental services, will be incorporated into a personal data file in order to be able to manage the rental services of hired vehicles, as well as for commercial purposes such as keeping you promptly informed of all those offers, products and promotions that may be of interest to you, by email. The Hirer has the rights recognized in the General Data Protection Regulation to access, rectify and delete the data, oppose the processing and request its limitation.
All information regarding the use and protection of data from geolocation or telematic sources will follow the terms defined in the Privacy Policy https://indiecampers.co.uk/privacy

17. Cancellation Policy
The cancellation policy is integrated with the flexible payment options Indie Campers provided to the travellers making a reservation for a road trip. Indie Campers Group cancellation policies are designed to seamlessly integrate with our flexible payment options, ensuring a hassle-free experience for travellers who reserve a road trip with Indie Campers. When creating a reservation associated with the Indie Fleet Flexible Cancellation, travellers have the right to parcel their payments. The initial payment amounts to 50% of the booking value, while the remaining balance can be settled through a second payment, due 30 days prior to the pick-up date. Alternatively, travellers may choose to pay the full amount of the booking at the time of reservation. Please note that for all reservations made under the Indie Fleet Flexible Cancellation, within 30 days of the selected pick-up date, the total reservation value must be paid upon reservation. For reservations made with partial payment, the completion of the second payment is essential to ensure the reservation's validity. Failure to fulfil the second payment will result in automatic cancellation of the reservation, without any entitlement to a refund In the event that additional services are added to the reservation or modifications are made that increase the booking value, the corresponding additional payment must be made immediately upon request. This ensures the effective inclusion of the requested services within the scope of the reservation. Conversely, if additional services are added or modifications are made resulting in a decreased booking value, the refundable amount in the case of cancellation within 30 days and 1 day before the pick-up date will be proportionately adjusted. Whenever the entitled is entitled to a refund, Indie Campers shall process a transfer of the amounts to the travellers account within 5-10 business days.
The cancellation rates are determined according to the time remaining from the date of cancellation to the day of pick-up.

Rental Duration
1. Campervan rental charges are calculated on a calendar day basis. The pick-up and drop-off days are considered rental days, regardless of the pick-up and drop-off time.
2. Late Pick-ups or Earlier Drop-offs do not entitle the customer to any refund of the unused portion of the rental.
3. Pre-arranged after-hours pick-ups or drop-offs requested by the Hirer are subject to an additional fee according to the rental firm price table.

Office Hours
Indie Campers operates 7 Days per week, from 09:00 to 17:30.
Indie Campers requests the hirer to be at the office by latest 17:00 for pick-up and drop-off, unless a Late/Early Fee applies.

Vehicle Availability and Upgrades
If the exact model booked is not available, Rental Firm reserves the right to provide you a similar category or upgraded model, according to the pick-up location availability. Additionally, we cannot guarantee specific colors or designs for the vehicle rented.

Automatic Tolls (Via Verde - Portugal and Spain only)
The usage of the device “Via Verde” is optional and will be charged as follows: 10 for Administrative fee, plus the amount of registered tolls during the rental period plus VAT tax. This value will be charged on the credit card after the end of the rental period.

ביטוח

כיסוי ביטוחי
1)
הקרוואנים מבוטחים כנגד נזקים לרכבים ורכוש צד שלישי.
2) הביטוח תקף בכל 32 מדינות האיחוד האירופי הבאות: אנדורה, אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, רומניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שווייץ ואנגליה. מותר לנסוע רק במדינות אלו ונסיעה מחוץ למדינות שהוזכרו נחשבת כהפרה של ההסכם וחברת ההשכרה אינה תהיה אחראית לכל נזק, תקלה או תוצאה אחרת המתרחשת מחוץ למדינות שבהן הביטוח תקף, בהיות השוכר אחראי לכל עלויות תיקון ו/או העברת הקרוואן וכל עלויות מנהליות אחרות, חיובים, עמלות או קנסות לחברת ההשכרה שנגרמה כתוצאה מאותו שימוש לא מורשה. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לגבות מהשוכר קנס של
1,000 עבור כל יום שהקרוואן נמצא בשימוש או נמצא במדינה שבה הביטוח אינו תקף.
3) הביטוח חל אך ורק בתקופת ההשכרה. הביטוח אינו חל על נסיעה שאינה בתקופת ההשכרה והאחריות המלאה היא של השוכר.
4) השוכר יהיה אחראי על כל נזק שייגרם בתקופת ההשכרה עד לגובה הפיקדון / ההשתתפות העצמית ובהתחשב בכל ההחרגות האמורות בסעיף "התחייבויות". כל אפשרויות הביטוח והפיקדון מכסים רק את התאונה הראשונה המתאימה להפעלת הכיסוי הביטוחי של כל השכרה. במקרה של יותר מתאונה אחת המתאימה להפעלת הכיסוי הביטוחי במהלך תקופת השכירות, השוכר אחראי לכל עלויות התיקון של כל נזק נוסף. כדי לכסות עלויות של נזקים אפשריים, חברת ההשכרה "חוסמת" את סכום הפיקדון בכרטיס האשראי של השוכר.
5) השוכר יכול לבחור אחת מאפשרויות הביטוח הבאות:
5.1) הביטוח הבסיסי: ביטוח בחינם (כלול במחיר ההשכרה).
פיקדון: 
2,000, השתתפות עצמית של 2,500, תמיכה והדרכה בצ'אט 24/7, כיסוי לכל הנזקים לרכבים ולרכוש של צד שלישי. לא כולל: קרוואן חלופי (עקב רשלנות השוכר) ביטוח חלונות וצמיגים.
5.2) ביטוח פרימיום: צריך להיות בני 25 ומעלה. מחיר ביטוח זה הוא 
€20 ללילה - למעט החרגות:
המחיר לקרוואנים מדגם Atlas הוא €30 ללילה.
המחיר לקרוואנים מדגם Nomad הוא
€26 ללילה.
במקרה שנרכש ביטוח פרימיום - הפיקדון הוא 
€500 והשתתפות עצמית היא €199 לא כולל החרגות לפי סעיף "החרגות", כולל תמיכה והדרכה בצ'אט 24/7, קרוואן חלופי ועד 3 נהגים נוספים.
6) כל אפשרויות הביטוח כוללות סיוע בצד הדרך (הכולל סיוע קו 24/7 וגרירת הקרוואן לתחנת ההשכרה הקרובה או למוסך קרוב במקרה של תאונות או תקלה מכנית).
7) אם השוכר יפר אחד מתנאי הסעיפים בהסכם שכירות זה, כל אפשרות ביטוח תבוטל, והשוכר יהיה אחראי לכל העלות של כל הנזקים. חברת ההשכרה שומרת על הזכות לגבות עלויות נוספות שייגרמו לה שאינן מכוסות בהסכם הביטוח/סיוע בדרכים.

תאונה / נזק לקרוואן
במקרה של תאונה יש לפעול לפני הנהלים הבאים:
1. יש להודיע באופן מיידי לחברת ההשכרה ולמשטרה במקרה תאונה, גניבה, שוד וכדומה.
2. יש לצלם ולתעד שמות וכתובות של כל המעורבים כולל עדי ראייה שיכולים לתאר את מה שקרה.
3. יש למלא דו"ח תאונה ביחד עם כלי רכב אחרים שמעורבים בתאונה.
4. אסור לעזוב את הקרוואן ללא נקיטת כל האמצעים הנדרשים הנוגעים בהגנתו ובטיחותו.
5. אין לקחת אחריות או אשמה בשם חברת ההשכרה במקרה תאונה שיכולים להעמיד את חברת ההשכרה אחראית.
6. יש לקחת ולשמור את דו"ח התאונה החתום על ידי כל הצדדים המעורבים ואת כל המסמכים של המשטרה, יחד עם מפתחות הקרוואן, אם נשמרו (במקרה של גניבת הקרוואן) ולשלוח מיידית לחברת ההשכרה. אחרת כל הביטוחים יבוטלו והשוכר יהיה אחראי לכל ההוצאות.

התחיבויות / החרגות
1) חברת ההשכרה אינה נושאת באחריות לכל נזקי גוף שנגרמו במהלך תקופת ההשכרה וממליצה שלא להשאיר חפצים יקרי ערך בקרוואן או מחוץ לקרוואן, בזמן שהשוכר נמצא מחוץ לקרוואן. חברת ההשכרה אינה אחראית לכל חפצים שאבדו או נגנבו במהלך תקופת ההשכרה, לא לכל נזק פנימי או חיצוני לקרוואן עקב ונדליזם/גניבה, נזקי תאונה או מזג אוויר. כל אחריות של חברת ההשכרה תהיה מוגבלת לסכום ששולם במסגרת הביטוח. כל החרגה או הגבלה של אחריות חברת ההשכרה על פי הסכם שכירות זה יחולו רק במידה שהחוק חל.
2) השוכר מודע לכך שהוא יהיה אחראי על כל ההוצאות שיהיו בעקבות נזקים שייגרמו לקרוואן, לא משנה איזה ביטוח נרכש. הנזקים הבאים יוצאים מכל כיסוי ביטוחי ולא יהיו מכוסים:

א) נזק שנגרם לקרוואן במקרה של הפרת תנאי ההסכם;
ב) כל נזק שנגרם כתוצאה מהתנהגות זדונית, השפעת אלכוהול, סמים או חומר אחר שמפחית מיכולת הנהיגה;
ג) כל אובדן, נזק או גניבת רכוש פרטי;
ד) במידה והשוכר נהג בפזיזות או רשלנות מכל סוג שהיא או עבר על חוקי התנועה המקומיים או ההוראות של חברת ההשכרה וכתוצאה מכך נגרם נזק לקרוואן או לרכוש צד שלישי;
ה) עלות החזרת או חילוץ הקרוואן ממקומות אסורים, אם הוא שקע, נלכד או ננטש אלא אם זה קרה שלא בשליטת השוכר;
ו) עלות החלפת מפתחות הקרוואן אם ניזוקו, אבדו, נגנבו, או ננעלו בתוך הקרוואן;
ז) נהג שלא רשום בהסכם ההשכרה או נהג שירישיונו נשלל או לא בתוקף;
ח) כל עלות הקשורה בשימוש בדלק לא מתאים;
ט) כל נזק מתחת לקו הדלת הצדדית או מעל לקו השמשה הקדמית אם לא נגרם כתוצאה מהתנגשות עם צד שלישי.
י) כל נזק שנגרם כתוצאה מהתנגשות על בעל חיים בעת נהיגה;

כ) נזקים שנגרמו בגלל הרוח שנושבת מעל הדלת.

פיקדון ותשלומים נוספים לאחר ההשכרה
1) את הפיקדון ניתן לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי/חיוב (ויזה, אמריקן אקספרס או מאסטרקארד) ובעל הכרטיס צריך להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן. רק כרטיסי חיוב המאפשרים עיבוד פיקדון יתקבלו. בשום מקרה לא יתקבל פיקדון כהעברה מכל כרטיס שהוא. מומלץ לוודא מראש עם הבנק שהכרטיס מאפשר עיבוד פיקדון. את הפיקדון צריך לשלם בעת קבלת הקרוואן בהתאם לסוג הביטוח שנרכש. הסכום "יחסם" במסגרת האשראי של השוכר וישמש כהשתתפות עצמית במקרה של שוד, תאונה או נזק אחר לקרוואן שייגרם במהלך ההשכרה.
2) במידה והפיקדון לא יאושר ע"י הבנק או חברת האשראי של השוכר, ההסכם לא יכובד והקרוואן לא יסופק לשוכר. במקרה כזה, ההשכרה תבוטל ודמי הביטול יהיה בהתאם והסכום ששולם לא יוחזר.
3) סכום הפיקדון יוחזר לשוכר בסיום ההשכרה לאחר בדיקת הקרוואן ע"י חבר צוות חברת ההשכרה שיבדוק אם הקרוואן חזר באותה צורה כפי שהוא התקבל.

4) עלויות נזקים לקרוואן או לציוד הנוסף יחוייבו בהתאם למחירון של חברת ההשכרה.
5) במקרה של תאונה בה השוכר אינו רואה את עצמו אחראי, חברת ההשכרה תחזיק את הפיקדון עד שחברת הביטוח תקבל אחריות.
6) במידה ועלות הנזק אינה יכולה להיקבע מיידית, חברת ההשכרה תשמור את כל סכום הפיקדון.

7) השוכר מסכים שחברת ההשכרה תחייב את כרטיס האשראי שלו או תתבע כל סכום שיגיע לה במהלך ההשכרה כמו דו"חות חניה, קנסות, עברות תנועה, אגרות כבישים, נזקים לקרוואן (פנימיים או חיצוניים) וקנסות בגין איחורי תשלום. חברת ההשכרה יכולה לאמת את כל הנזקים שנגרמו לקרוואן למשך 30 יום מרגע החזרת הקרוואן וסיום ההשכרה. אם חברת ההשכרה קיבלה הודעה מגורם פרטי או ציבורי כלשהו עקב התנהגותו של השוכר, חברת ההשכרה תחייב את השוכר עבור כל מקרה בנפרד דמי ניהול של:
א. 
25 אם רק זהותו של השוכר/הנהג נדרשה על פי חוק (עמלה חריגה מופחתת של 15 יכולה לחול במקרה של גוף ציבורי שיש איתו כבר פרוטוקול קבוע / מנוי) או
ב. 
50 במקרה וחברת ההשכרה היתה צריכה לבצע תשלום כלשהו בשם השוכר או להגיש התנגדות/ערעור וזאת מבלי לפגוע בהחזר המלא לחברת ההשכרה על כל הסכומים ששולמו על ידה.
8) על השוכר לספק לחברת ההשכרה כרטיס אשראי חלופי שניתן יהיה להשתמש בו כדי לעמוד בהתחייבויותיו של השוכר במקרה של חוסר במסגרת, סירוב מכל סיבה שהיא או ביטול הכרטיס.
9) לכל חשבונית שלא תשולם מתווספת ריבית בשיעור הגבוה ביותר בחוק, ובתוספת שכר טרחה קבוע המהווה 20% מהסכום שלא שולם וכל פיצוי על נזקים או אובדן רווחים על פי חוק. בכל מקרה של מחלוקת משפטית בהקשר לחוזה, הצדדים מסכימים כי תחול סמכות השיפוט ע"פ מיקום תחנת ההשכרה ממנה נלקח הקרוואן. הנציבות האירופית מספקת פלטפורמה מקוונת ליישוב סכסוכים, אליה אפשר להגיע בכתובת http://ec.europa.eu/odr. חברת ההשכרה אינה מחויבת להשתתף בהליך יישוב סכסוכים בפני גוף בוררות צרכני. אם הצדדים לא יגיעו לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, כל המחלוקות יוגשו לבית המשפט המוסמך בשטח השיפוט הרלוונטי.

Insurance Coverage
1)
The rental vehicle is insured against third party vehicles and property damage.
2) The insurance is valid in the following 32 European countries:  Andorra, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Republic of Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the UK. The vehicles can only be driven in these countries, and driving in other countries other than the ones mentioned above constitutes a violation of the agreement and the Rental Firm cannot be liable for any damage, malfunction or other consequence that happens outside the countries where Insurance is valid, being the Hirer liable for any reparation costs and/or relocation of the vehicle and any other administrative costs, charges, fees and fines the Rental firm incurred as a result of that unauthorized use. The Rental Firm reserves the right to charge the Hirer a penalty of €1,000 (one thousand euros) for each day the vehicle is used or located in a country where the Insurance is not valid.
3) The vehicle is only insured covered during the contract stipulated duration. The Rental Firm cannot be liable for any damage outside the rental duration, being the Hirer the only liable one.
4) The Hirer is responsible for any damage incurred while in possession of the vehicle, up to the amount of the security deposit, considering all exclusions stated on clause 11 - “Liabilities”. All the Protection Plan options and security deposit only cover the first accident suitable to activate the Insurance coverage of each rental. In case of more than one accident suitable to activate the Insurance coverage during the rental period, the Hirer is responsible for the full repair costs of each additional damage. To cover the costs of any possible damages, the Rental Firm will block the full amount of the security deposit on the credit/debit card associated to the Hirer.
5) The Hirer may choose one of the following protection plans:
5.1) The basic: The basic protection plan is free.
Deposit: Requires a security deposit of €2,000, Maximum Liability of €2,500, On-trip chat support and guidance 24/7, Coverage for all damages to third-party vehicles and property Van Swap: not included a substitution van (due to customer negligence) Window Insurance: It does not have window insurance Tire insurance: It does not have tire insurance.
5.2) The premium: Needs to have 25+ years old. The price for this insurance is
€20 per night - with the exception of:
For Atlas models the price is €30 per night.
For
Nomad models the price is €26 per night.
Requires a deposit of €500 and a Maximum liability of €199 excluding liabilities under clause 11, On-trip chat support and guidance 24/7 Substitute van Up to 3 additional drivers.
6) All Protection plans include Roadside Assistance (which includes 24/7 Line Assistance and the towing of an Indie Campers vehicle to a nearby Indie Campers Depot or auto garage in case of accidents or mechanical breakdown).
7) If the Hirer breaches any of the conditions of the clauses in this Rental Agreement, any Insurance option will be voided, and the Hirer will be responsible for the total cost of all damages. The Rental Firm maintains the right to charge any additional costs incurred by it that are not covered by the insurance agreement/Roadside Assistance.

Accident / Vehicle Damage
In the event of an accident or vehicle damage, the Hirer agrees the following procedures:
1) Immediately notify the Rental Firm and police authorities of any accident, theft, robbery or other misfortune.
2) Take pictures and obtain names and addresses of all persons involved as well as witnesses, that can document what happened.
3) Fill the accident report, together with other vehicles that may be involved.
4) Shall not leave the vehicle without taking all measures regarding its protection and safety.
5) Shall not take any responsibility or pled guilty on behalf of the Rental Firm or in the event of an accident that might hold the Rental Firm liable.
6) Collect the accident report signed by all parties involved and the documents prepared by the police authorities along with the vehicle keys, if retained (in case of vehicle theft) and send it immediately to the Rental Firm. Otherwise, all Insurances and coverages will be voided, and the Hirer is liable for all expenses.

Liabilities
1) The Rental Firm does not accept any liability for personal injuries sustained during the rental period and recommends that no valuable items should be left in the vehicle, out in the open, while the Hirer is away from the vehicle. The Rental Firm is not responsible for any belongings lost or stolen during the rental period, neither for any interior or exterior damages to the vehicle due to vandalism/theft, accidental or weather damages. Any liability of Rental Firm shall be limited to the amount paid out under the Insurance. Any exclusions or limitations of liability of the Rental Firm under this Rental Agreement shall only apply to the extent permitted by applicable law.
2) The Hirer acknowledges that is responsible for all costs of the following damages, irrespective of the Protection Plan that may have been taken. Damage identified below is specifically excluded from any Protection Plan Option:

a) Any damage due to vehicle, when in breach of a clause in this Rental Agreement;
b) Any damage caused by willful conduct, influence of alcohol, drugs or any substance that reduces driving ability;
c) Any loss/damages/stolen personal belongings;
d) If the customer has a careless or negligent behavior of any kind or fails to abide by local road rules or Rental Firm instructions, resulting in damages to the vehicle, or third-party property;
e) The cost to retrieve or recover the vehicle from any restricted area, submerged, bogged, trapped, or abandoned unless caused by circumstances beyond the control of the Hirer;
f) The cost to replace keys which have become damaged, lost, stolen, or locked inside the vehicle;
g) Drivers not identified in the Rental Contract, or Drivers with a canceled, expired, suspended or seized driver’s license;
h) For any cost associated with the incorrect use of fuel;
i) All damages below side door lines or above the windscreen line, if there is no collision with third parties;
j) All damages caused by hitting an animal while driving.
K) Damages caused by the wind blowing up a door.

Liability / Security Deposit and After Rental Payments
1) The security deposit can only be paid by credit/debit card (Visa, AMEX or Mastercard), and the credit/debit card owner must be present at the pick-up. Only debit cards which allow a hold deposit to be processed will be accepted. Under no circumstances will we accept a deposit to be charged as a transaction on any card type. We recommend you check with your issuing bank whether your debit card will allow a hold deposit to be processed. At the vehicle delivery, the Hirer is required to pay the security deposit according to the chosen Protection Plan option. This amount will be held in the Hirer’s credit/debit card to ensure the excess payment in the event of robbery or accident and any other vehicle damage during the rental period.
2) If the security deposit amount is not authorized by the bank or by the credit/debit card owner, this Rental Agreement cannot be executed, and the vehicle cannot be delivered. In this case, the regular cancelation policy will apply and the full booking amount will be charged to the Hirer.
3) The security deposit will be returned to the Hirer at the end of the rental period, by a Rental Firm member staff, who shall state the vehicle is in the same conditions compared to when it was collected.
4) Vehicle damage and equipment/extras damage costs will be charged according to the Rental Firm price table.
5) In case of an accident where the Hirer does not consider himself/herself responsible, the Rental Firm will hold the full amount of the security deposit until the insurance company states the responsibility.
6) If the damage repair costs cannot be determined immediately, the Rental Firm will hold the full amount of the security deposit.
7) The Hirer agrees that the Rental Firm is authorized to charge the credit/debit card on file for any further amounts that may arise such as parking tickets, fines, traffic offence penalties, tolls, damages to the vehicle (interior or exterior) and overdue amounts, of which the Hirer bears the sole responsibility. Rental Firm is entitled to verify any of the damages to the vehicle for 30 days after the last day of the rental agreement. If the Rental Firm is notified or contacted by any administrative private or public entity due to the Hirer´s behavior, the Rental Firm will charge the Hirer, for each individual event, an administrative fee of
i) €25 if only the identification of the Hirer/Driver was legally required (an exceptional reduced fee of €15 may apply to tolls' entities with which there is an established protocol) or
ii) an administrative fee of €50 if the Rental Firm had to legally make any payment on behalf of the Hirer or present any opposition/appeal, without prejudice of the complete reimbursement to the Rental Firm by the Hirer of any amounts paid by the Rental Firm arising or aggravated by the Hirer´s behavior.
8) The Hirer must provide Rental Firm with an alternative credit/debit card that can be used to meet Hirer’s obligations under Rental Firm’ Terms and Conditions in case of insufficient funds, declined transactions for any reason, and cancelled or suspended credit/debit card.
9) All unpaid invoices will be added interest, which is the highest legal rate plus a flat fee, corresponding to 20% of the unpaid amount and any compensation for occurred damages / lost profits due by law. In the event of a legal dispute somehow related with this contract, the parties agree that the jurisdiction of the pick-up location will be applied. In case of a complaint in relation to this Rental Agreement, the Hirer shall first contact the Rental Firm. The European Commission provides an online dispute resolution platform, which you can reach at http://ec.europa.eu/odr. The Rental Firm is not obliged to participate in a dispute settlement procedure before a consumer arbitration body. If parties do not reach an amicable out-of-court settlement, all disputes shall be submitted to the competent court in the applicable jurisdiction.

ציוד

כל הקרוואנים כוללים ציוד כללי: כלי מטבח, כיריים גז ניידים, צידנית נטענת, כבל 220V, רדיו עם חיבור AUX ו-USB.

ערכת רכב:
ג'ק (מגבה), משולש אזהרה, וסטים (אפודים).

ערכת ניקוי:
ספוג, חומרי ניקוי, מטאטא ויעה, 2 מטליות.

כלי מיטה (להשכרה):
1 שמיכה וציפית, 2 כריות וציפות, סדינים למיטה זוגית.

ערכת נסיעות חיונית (להשכרה):
שולחן וכיסאות קמפינג (שולחן אחד וכסאות כמספר הנוסעים), ערכת מצעים (למיטה אחת), 3 טבליות כימיות לשירותים, ניקוין בסיום ההשכרה (ידידותי לחיות מחמד).
2 בלוני גז 220 גרם (לקרוואנים Active, Sporty, ID Buzz)
שירותים כימיים (לקרוואנים 
Sporty, ID Buzz, VW California, VW California Premium, Marco Polo, Sierra)

Every vehicle is equipped with: Kitchen utensils, Portable gas cooker, Electric cooler, Camping 220V cable,  Radio with AUX and USB.

Vehicle Kit:
Car jack, triangle & vests.

Cleaning kit:
1 sponge, 1 degreasing agent, 1 detergent, 1 dustpan & brush, 2 cloths.

Bedding kit (for rent):
1 duvet with cover, 2 pillows with cover and sheets for a double bed

Essential Travel kit (for rent):
Exterior table & chairs (1 table & chairs according to the number of travellers), bedding kit (for 1 bed), chemical tabs (3un), after-trip cleaning (pet-friendly).
Gas cartridge (2 disposable gas cartridges 220 g) (for the Active, Sporty, ID Buzz)
Chemical toilet (for the Sporty, ID Buzz, VW California, VW California Premium, Marco Polo, Sierra)



תמונות פנים

RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...