ההסכם
1. חברת ההשכרה משכירה את הקרוואן בהתאם לתנאים הכלליים.
2. השוכר מתחייב לשמור על תנאי ההסכם ולשלם את כל מה שיצטרך.
3. ניתן לשנות הסכם זה אך ורק בכתב והוא בתוקף מרגע אישור ההזמנה. כל התנאים וההגבלות הכלולים בכל מסמך אחר וכל ההצהרות, התנאים וההתחייבויות (בין אם משתמעים בחוק ובין אם בדרך אחרת) שאינם כלולים בהסכם זה, אינם נכללים במפורש במידה המרבית המותרת בחוק.
4. לאף אחד מהעובדים, הסוכנים או כל מישהו אחר אסור להוסיף או לשנות את ההסכם, להציג את הביצועים או את המפרט של הקרוואן למעט אלה המפורטים במפורש בהסכם. כל שינוי לא מאושר כזה מבוטל.
הנהג ודרישות רישיון הנהיגה
השוכר מודע ומסכים לכך:
1. רק לשוכר מותר לנהוג בקרוואן;
2. לשוכר אין הרשעות או אישומים הקשורים לנהיגה ברכב:
א. בהשפעת אלכוהול, סמים או
ב. רמת אלכוהול בדם גבוהה מהמותר ע"פ חוק אפילו ברמה כזאת שלא הוגש או שולם קנס;
3. השוכר מעל גיל 18 ועם רישיון נהיגה בתוקף, ללא הגבלות כלשהן (לא של מתלמד);
4. לשוכר לא היה סירוב לקבל ביטוח או ביטוח שבוטל מסיבה כלשהי בשלוש השנים האחרונות;
5. לשוכר יש רישיון נהיגה בתוקף לפחות חצי שנה.
לאן מותר ואסור לנסוע
1. מותר לנסוע אך ורק בדרכים סלולות.
2. אסור לנסוע או לקחת את הקרוואן, אלא אם יש אישור כתוב מחברת ההשכרה:
א. בדרכים סגורות או אסורות;
ב. על חופי ים, לחצות נחלים, סכרים, נהרות, מקומות מוצפים / שטפונות;
ג. לכל מקום שחברת ההשכרה, ע"פ שיקול דעתה, יעצה לשוכר לא להיכנס אליו.
השימוש בקרוואן
1. לשוכר אסור:
א. לאפשר שימוש בקרוואן למטרות לא חוקיות או מסוכנות, מרוצים, תחרויות או מבחני ביצועים מכל סוג שהוא;
ב. לאפשר גרירה או דחיפה של משהו אלא אם יש אישור בכתב מחברת ההשכרה והדבר נעשה באופן מאובטח;
ג. להסיע נוסעים מעבר לכמות המותרת והאפשרית ע"פ חגורות הבטיחות בקרוואן, או לשאת משקל מעבר למה שהקרוואן מיועד;
ד. לאפשר לנוסעים לטייל בקרוואן תוך כדי נסיעה. יש לשבת חגורים היטב עם הפנים לכיוון הנסיעה;
ה. לנהוג בהשפעת סמים או אלכוהול או להיות עם רמת אלכוהול בדם מעל המותר בחוק בהתאם לאיזור;
ו. להסיע נוסעים תמורת תשלום או להשכיר את הקרוואן למישהו אחר;
ז. להפעיל את הכיריים הניידים בתוך הקרוואן בצורה מסוכנת;
ח. להסיע בעל חיים בתוך הקרוואן. נדרש אישור בכתב מראש;
ט. להפעיל את הקרוואן כאשר הוא פגום או לא בטיחותי;
י. להשתמש בקרוואן כדי להעביר סחורה מעבר למה שסביר בשביל לטייל עם קרוואן;
כ. לשאת חומרים דליקים, נפיצים או מסוכנים אחרים ללא אישור בכתב ומעבר למה שסופק ע"י חברת ההשכרה;
ל. להשתמש בקרוואן בניגוד לחוק;
מ. להסיע ילדים ללא חגורות בטיחות מאושרות (כפי שמוגדר בחוק האוסטרלי). הערה - מותר לחבר רק כיסא ילדים אחד בכל קרוואן. החוק האוסטרלי דורש שכל ילד מתחת לגיל 7 ישב במושב בטיחות מתאים;
נ. לעבור את המהירות המותרת;
ס. דמי ניקוי על סך $100 יחולו במקרה של כיסא מוכתם או מלוכלך;
ע. עם קבלת הקרוואן, השוכר מסכים לכל התנאים וההגבלות המצורפים להשכרה, בלי קשר אם הוא חתם על ההסכם.
תחזוקה, ביטחון ובטיחות
1. חובה על השוכר:
א. לשמור על שמן המנוע והבלמים ועל מפלס נוזל הקירור אם נורות האזהרה של הקרוואן מצביעות על כך שהדבר נדרש;
ב. לוודא שהצמיגים נשמרים בלחץ המומלץ של היצרן כפי שמצוין במדריך הקרוואן;
ג. לשמור את הקרוואן נעול ואת המפתחות בשליטה האישית של השוכר בכל זמן ולספק מפתחות אלה אם הקרוואן נגנב;
ד. להחזיר את הקרוואן שטוף, נקי ומסודר אחרת השוכר ישלם דמי ניקיון מינימליים בסך $100 אם, לדעת חברת ההשכרה, השוכר לא עמד בדרישה זו;
ה. לעולם אין לעשן בקרוואן. כל נזק שייגרם מעישון (כולל ניקיון) יהיה באחריות השוכר והוא יישא באחריות לכל העלויות הנלוות;
ו. לדווח לחברת ההשכרה באופן מיידי על כל נזק / בעיה לקרוואן או לציוד או נזק לרכוש כלשהו שנגרם על ידי הקרוואן. אם השוכר לא יעשה זאת, הוא מאשר כי אי העשייה עשויה לסכן את זכויותיו על פי הסכם זה;
ז. באופן כללי לעשות את כל הפעולות הנדרשות כדי לשמור ולתחזק את הקרוואן במצבו הנוכחי (למעט בלאי סביר);
ח. לא לאשר או לבצע תיקון כלשהו בקרוואן ללא הסמכת חברת ההשכרה בכתב מראש, אלא במידה שהתיקונים נחוצים כדי למנוע נזק נוסף לקרוואן או לרכוש אחר, ובמקרה זה על השוכר לנסות תחילה ליצור קשר טלפוני כדי להודיע לחברה לגבי הצעדים שהוא מתכוון לנקוט ולקבל את אישורה. החברה תחזיר לשוכר את העלות של תיקונים מורשים כאלה רק אם הוא ישמור ויספק לחברה את הקבלות המקוריות עבור אותם תיקונים.
(i) השוכר ישלם או יחזיר לחברת ההשכרה באופן מיידי עבור:
א. כל נזק או אובדן לקרוואן או לחברת ההשכרה שאינו מכוסה בביטוח;
ב. שמשה קדמית, זכוכיות, פנסים, צמיגים או שבירה של הגג הנפתח בנוסף לכל שאר העמלות במסגרת הסכם זה, אלא אם כן השוכר רכש את "הביטוח המורחב";
ג. העלות של תיקון פנצ'רים בצמיגים, אלא אם כן השוכר רכש את "הביטוח המורחב";
ד. אגרה או קנסות;
ה. עלות תיקון כל נזק שנגרם במכוון, ברשלנות או בפזיזות, על ידי:
(i) השוכר;
(ii) כל נהג אחר של הקרוואן;
(iii) כל נוסע בקרוואן במהלך תקופת ההשכרה;
ו. עלות תיקון כל נזק לרכב או לרכוש של צד שלישי שנגרם עקב הפרת ההסכם;
ז. דמי תעריף יומי יחולו על קרוואנים בתיקון כשהם מחוץ לכביש בגין נזקים שנגרמו לשוכרים שלא רכשו את "הביטוח המורחב";
ח. העלות המלאה של החלפה או תיקון של כל התכולה של הקראוון (כולל אך לא רק: כיריים, מצעים, סכו"ם, נגן תקליטורים, שולחנות, כיסאות, אוהלים, גגונים, כבלי חשמל ומפתחות, ערכת הישרדות שטח וכל פריט נוסף אחר שנשכר מהחברהו) למעט בלאי סביר;
ט. כל נזק שייגרם לקרוואן כתוצאה משימוש בשרשראות צמיגים או בכל אביזר אחר.
י. מילוי הקרוואן בדלק אם הוא לא הוחזר עם לפחות אותה רמת דלק שאיתו יצא.
כ. עלות החלפת מפתחות קרוואן שאבדו, נגנבו או ניזוקו.
ל. כל עלויות הכרוכות בתקלות לא מכניות כגון אך לא רק נגמר הדלק, אובדן מפתחות, סוללות תקולות, צמיגים פגומים, החלפת צמיג רזרבי או תקלה כתוצאה מתאונה, תהיה העלות על השוכר ללא קשר לאפשרות הביטוח שרכש. העלויות יכולות לכלול עמלות קריאה, גרירה ועלויות עבודה.
2. מפלס שמן ומים:
השוכר/נהג אחראי לבדוק ולתחזק את כל מפלסי הנוזלים ועליו לתקן מיידית ולדווח לחברת ההשכרה על כל פגם שנודע לו קל ככל שיהיה. תיקון פירושו אבחון ותיקון מתאים ונכון. המשך נסיעה בקרוואן לאחר תקלה עלול להוביל לנזק תוצאתי חמור למנוע והשוכר יישא באחריות למלוא עלויות התיקון.
הסיכונים של המשך נסיעה אם הקרוואן מתחיל להתחמם יתר על המידה, או אם יש בעיה ידועה במערכת הקירור מכל סוג שהוא יכול להיות חמור. אם מד הטמפרטורה נע בכיוון שונה מהרגיל, יש לעצור מיד, לחקור ולהתקשר לחברת ההשכרה. אין לחכות שהקרוואן יתקרר ולנסוע שוב מכיוון שעלולים לגרום לנזק קטסטרופלי נוסף למנוע, שבגינו השוכר יישא באחריות. נהיגה עם מד טמפרטורה לא פועל מבטלת את כל הכיסוי הביטוחי ועלולה לגרום לשוכר לשאת באחריות אם מתרחשת התחממות יתר.
זמינות הקרוואנים
1. לא ניתן לבקש קרוואן לפי יצרן או דגם, רק לפי קטגורייה.
2. חברת ההשכרה תשתדל לספק את קטגוריית הקרוואן שנבחרה, אולם במידה והקרוואן שהוזמן אינו זמין עקב נסיבות בלתי צפויות, החברה שומרת לעצמה את הזכות להחליף קרוואן ללא הודעה מוקדמת. הקרוואן החלופי יהווה תחליף קרוב ככל האפשר לקרוואן שהוזמן. החברה תקבע באופן סביר איזה החזר, אם בכלל, עשוי להיות מוצדק אם תידרש החלפת קרוואן.
3. במידה והשוכר יחליט לקחת קרוואן פחות מההזמנה הוא לא יהיה זכאי לכל החזר.
4. כאשר החברה אינה יכולה לספק קרוואן להזמנה מאושרת, אחריות החברה מוגבלת להחזר של החלק שלא נוצל מדמי השכירות בלבד.
תשלום בכרטיס אשראי
1. אם יוצג כרטיס אשראי כתשלום, בעל כרטיס האשראי יהיה אחראי ביחד ולחוד כשוכר. תשלום מלא של כל תקופת השכירות יש לשלם 48 שעות לפני תחילת ההשכרה.
2. אם השוכר ביטל את ההזמנה, השוכר מסכים כי:
א) חברת ההשכרה מוסמכת להשלים כל תיעוד ולנקוט כל פעולה אחרת כדי לגבות ממנפיק כרטיס האשראי של השוכר את כל הסכומים המגיעים לה על פי הסכם זה, לרבות, אך לא רק, כל סכומים המגיעים בגין נזק לרכב או לרכוש של צד שלישי וכל החיובים הנוספים האחרים כפי שהם נגרמות לרבות כל עונשי החניה והפרת תנועה, קנסות באגרת כבישים ועלויות ניהול נלוות;
ב) השוכר לא יחלוק על אחריותו כלפי חברת ההשכרה בגין כל סכום המגיע לפי הסכם זה והשוכר יפצה את החברה מפני כל הפסד שייגרם (לרבות הוצאות משפטיות) עקב הודעה למנפיק כרטיס האשראי של השוכר על מחלוקת כזו; וכן
ג) החברה רשאית לעבד חיובי כרטיס אשראי הנוגעים להשכרה לאחר תקופת ההשכרה.
פיקדון
1. פרטי כרטיס האשראי חייבים להימסר עם תחילת תקופת השכירות למטרות תשלום הפיקדון.
2. השוכר מאשר לחברת ההשכרה להחזיק פיקדון בסך $5000 בכרטיס האשראי שלו בתחילת תקופת ההשכרה. השוכר מאשר להשתמש בפיקדון לכיסוי עלויות השתתפות עצמית (ועלויות נלוות) כתוצאה מכל תאונה במהלך תקופת השכירות. סכום הפיקדון ינוכה מכרטיס האשראי או החיוב של השוכר אם הוא מעורב בתאונה בזמן השימוש בקרוואן. הפיקדון ישוחרר עם החזרת הקרוואן בתנאי שלא נגרם נזק. ההשתתפות העצמית חלה ללא קשר למי אשם ויש לשלם אותה במועד השלמת דו"ח התאונה, ולא בסיום ההשכרה. הפיקדון יוחזר אם החברה תצליח לגבות את עלויות הנזקים מהצד השלישי. השוכר מאשר כי עליו לשלם עבור כל דבר שאינו מכוסה על ידי הביטוח או הפיקדון.
אפשרויות הביטוח והפחתת ההשתתפות העצמית
1. תמורת תשלום נוסף שאינו ניתנות להחזר, אפשר לרכוש "אפשרות הפחתת השתתפות עצמית 1", או "אפשרות הפחתת השתתפות עצמית 2" / "ביטוח מורחב". הדבר יקטין את הפיקדון וההשתתפות העצמית על בסיס אירוע, אלא אם כן ההפסד או שהנזק אינו מכוסה במלואו על ידי הביטוח. אם מתרחשת תאונה לפני תום תקופת ההשכרה, על השוכר לשלם עמלות נוספות עבור שאר ימי ההשכרה שלו. צריך לבחור בין "אפשרות הפחתת השתתפות עצמית 1" לבין "אפשרות הפחתת השתתפות עצמית 2" / "ביטוח מורחב" לשאר הימים של תקופת השכירות. המחיר וסכום ההפחתה ההשתתפות העצמית נקבעים כדלקמן:
* ביטוח רגיל - כלול במחיר ההשכרה. פיקדון / השתתפות עצמית - $5000.
* הפחתת ההשתתפות העצמית אפשרות 1 - $20 ליום (מקסימום $1000 להשכרה). פיקדון / השתתפות עצמית - $1500.
* הפחתת ההשתתפות העצמית אפשרות 2 / ביטוח מורחב - $30 ליום (מקסימום $1500 להשכרה). פיקדון / השתתפות עצמית - 0.
2. השוכר מכיר בכך שהביטוח יידחה במסגרת כל סוגי הביטוחים אם:
(א) קיים נזק כלשהו הקשור למים כגון טבילת הקרוואן, חציית נחל או נהר, נהיגה בחוף או נסיעה באזורים מוצפים בגובה נמוך;
(ב) השוכר הפר את תנאי ההסכם;
(ג) נהיגה תחת השפעת אלכוהול או סמים;
(ד) נזק נגרם עקב נהיגה פזיזה ו/או מסוכנת;
(ה) השוכר נוסע על דרכי עפר, כבישים סגורים, כבישים לא סלולים (ללא בטון, ללא אספלט);
(ו) החפצים שניזוקו הם מכשירים או מתקנים בתוך הקרוואן אלא אם כן במקרה של תאונת דרכים;
(ז) אין להשתמש ביציאות USB מרובות בשקע המצית מכיוון שהדבר עלול לגרום נזק לחשמל (למשל נתיכים מפוצצים, תקלה ברדיו/מיזוג האוויר מכיוון שהם נמצאים באותו מעגל). נזק שנגרם כתוצאה משימוש ביציאת USB מרובה לא יכוסה בביטוח.
המקרים הבאים מכוסים אך ורק באפשרות הביטוח המורחב:
* נזק שנגרם כתוצאה מהתהפכות רכב יחיד
* תאונת רכב יחיד
* שמשה קדמית
* נזק לחלונות / זכוכיות
* צמיגים
* גג הקרוואן
* תחתית הקרוואן
3. בכל מקרה של תאונה/תקרית על השוכר למלא תוך 24 שעות, במלואו, את טופס התביעה לתאונה שסופק בעת האיסוף כחלק מניירות ההשכרה, אחרת הביטוח יבוטל. השוכר מאשר כי אי מתן פרטים מלאים ומדויקים הקשורים לתאונה יגרור עמלות ניהול נוספות בסך $330, ובמקרה רלוונטי, עמלות דיווח למשטרה בסך $100 ללא קשר להשתתפות העצמית.
4. במקרה תאונה - כאשר נרכש הביטוח המורחב ונמצא שהשוכר אשם, יש עמלת ניהול של $100 (כולל אירוע עם חיות בר).
5. קרוואן: 4 x Berth Roof Pod - השוכר מכוסה בביטוח המורחב. עם זאת, הוא אינו מכוסה אם הנזק הוא תאונת רכב יחיד עקב רשלנות (זה כולל אך לא רק נזק עקב פגיעה בחפצים אחרים - גגות חניון, עצים, מבנים נמוכים וכו').
קרוואן חלופי
זוהי אינה התחייבות ותלויה בנסיבות ובזמינות בכל זמן. חברת ההשכרה שומרת את הזכות לא לספק קרוואן חלופי, בהתעלם מאפשרות הביטוח שנרכשה.
חיובים נוספים עלולים לחול אם:
(א) כשנדרש קרוואן חלופי כתוצאה מתאונה, השוכר אחראי להגיע בכוחות עצמו למקום האיסוף הקרוב של חברת ההשכרה על חשבונו. כלל זה חל ללא קשר למי אחראי לגרימת התאונה.
(ב) השוכר אחראי לכל עלויות הלינה, הובלה ומזון בתוספת כל עלויות בלתי צפויות אחרות הקשורות לכל תאונת רכב בודד או תאונת צד שלישי.
(ג) במקרה של תאונה בה נדרש קרוואן חלופי, כל ימי השכירות מועברים להסכם שכירות חדש. נדרשת אפשרות ביטוח חדשה לשאר הימים.
גניבה או פריצה לקרוואן
מומלץ לעשות ביטוח נסיעות פרטי כדי לכסות את כל העלויות הנלוות במקרה של גניבה או אובדן חפצים. הקרוואן מבוטח לנזקים שנגרמו כתוצאה מפריצה אך התכולה הניידת אינה מבוטחת והיא באחריות השוכר בזמן שהקרוואן בהשכרה. חברת ההשכרה לא מקבלת אחריות על החפצים האישיים של השוכר, על אובדן ימי נסיעה ועל עלויות נלוות נוספות. יש לההראות את המפתחות אם הקרוואן נגנב.
היטל תחנה רחוקה (ארלי ביץ' והוברט בלבד)
בתחנות ההשכרה שבארלי ביץ' והוברט יש היטל תחנה של $200 שמשולם ישירות לתחנת ההשכרה (כולל אם מקבלים את הקרוואן בתחנה אחרת אבל מחזירים בתחנות אלה).
תחנת ההשכרה בארלי ביץ' סגורה בין 22 בדצמבר ל-6 בינואר
שיפוי ושחרור מאחריות
1. למעט במקרים שחברת ההשכרה מחוייבים ע"פ דין, השוכר מודע ומסכים לפצות את חברת ההשכרה באופן מיידי:
א. אובדן או נזק לקרוואן;
ב. עלות גרירה, חילוץ והחזרת הקרוואן;
ג. נזק לרכוש של כל אדם:
- שנגרם ע"י השוכר או בהקשר אליו;
- שנגרם ע"י השוכר כתוצאה משימוש בקרוואן;
ד. הערכה או שמאות של הקרוואן;
ה. דמי מנהלה סבירים או הוצאות משפטיות שנגרמו כתוצאה מהפרה של החוזה ע"י השוכר.
2. השוכר מפעיל את הקרוואן באחריותו ולחברת ההשכרה אין שום אחריות או מחויבות על אובדן, נזק או מוות למעט מהנדרש בחוק. בהתאם לאמור בחוק, השוכר משחרר את חברת ההשכרה ועובדיה / נציגיה:
א. מכל תביעה ובקשה.
ב. מכל נזק שנגרם לשוכר בין אם כתוצאה ממוות או פציעה, מכל אדם, תאונה, נזק או אובדן של רכוש, עיכוב, הפסד כספי (כולל עלויות לינה או אוכל) הנובעים במישרין או בעקיפין מהשימוש בקרוואן או תאונה שמעורב בה הקרוואן או השימוש בו או תפעולו, אחזקתו, או אחסונו, שעלולים להיגרם או שנגרמו בדרך כזאת או אחרת בקרוואן או בסמוך לו. שחרור זה לא יהיה במידה ותהיה רשלנות או מחדל של חברת ההשכרה.
ג. כל נזק או אובדן של חפצים שהושארו בקרוואן לאחר שהוחזר או שנגנבו ממנו.
3. השוכר מאשר כי לא יקבל החזר עבור דמי השכירות במקרה שיתרחשו תקלות לא מכניות כגון תקלה בנגן CD, מקרר, משאבת מים או כיריים וכו'.
4. כל אדם הטוען להחזרת רכוש אישי שנשאר בקרוואן לאחר החזרתו לתחנת ההשכרה, נדרש לספק הוכחה מספקת לבעלות על הרכוש.
5. לשוכר יש זכויות המוענקות על פי חוק הגנת הצרכן ושום הוראה בהסכם זה אינה נוגדת חוק זה במסגרת חוק נוהלי המסחר באוסטרליה או כל חקיקה פדרלית, מדינה או טריטוריה אחרת באוסטרליה באותו אפקט.
החזרת הקרוואן
1. יש להחזיר את הקרוואן:
א. בשעה, במקום ובתאריך המופיעים בחוזה השכירות;
ב. עם מיכל דלק מלא או לפחות באותה רמה כפי שהתקבל.
ג. באותו מצב כפי שהתקבל למעט בלאי טבעי.
2. צריך להחזיר את הקרוואן שטוף, נקי ומסודר. חיוב נוסף של מינימום $100 יחול אם הקרוואן יחזור במצב לא מספק.
3. שינוי של מקום החזרה יהיה בכפוף לזמינות ואישור חברת ההשכרה. חיוב נוסף של בין $150 ל-$500 במקרה של אישור שינוי מקום החזרה.
4. אם הקרוואן יוחזר למקום אחר מאשר מה שמופיע בחוזה השכירות, חיוב של עד $2 לקילומטר יחול בהחלטה בלעדית של חברת ההשכרה.
5. אין זיכוי עבור החזרה מוקדמת של הקרוואן. מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות למקרים של החזרה מוקדמת.
6. במידה והשוכר יחזיר את הקרוואן לאחר הזמן שמופיע בחוזה השכירות, הוא יחוייב בעלות של יום השכרה נוסף.
7. במידה והשוכר לא יחזיר את הקרוואן בזמן שנקבע בחוזה השכירות, הוא ישלם קנס של יום השכרה נוסף, בתוספת קנס של $100 לכל יום שהקרוואן מאחר. במידה והקרוואן לא יוחזר תוך 12 שעות מהשעה שמופיעה בחוזה השכירות, הקרוואן ידווח למשטרה כגנוב.
8. חברת ההשכרה רשאית לדרוש את החזרתו המיידית של הקרוואן או לקחת את הקרוואן חזרה ללא הודעה מוקדמת, אם יש חשד סביר:
א. שהשוכר הפר את סעיפי החוזה;
ב. שכמעט בטוח שייגרם נזק לקרוואן או לציוד או פגיעה בנוסעים;
ג. שהקרוואן שימש או ישמש למטרה לא חוקית.
9. הארכת השכרה אפשרית בכפוף לזמינות. יש לתת הודעה מתאימה לחברת ההשכרה. אין ערובה להארכה כלשהי גם במקרה של הודעה מוקדמת.
הכרה ואחריות
1. עם השכרת הקרוואן מחברת ההשכרה השוכר מחוייב לחוזה. החוזה נכנס לתוקף מרגע אישור ההזמנה. השוכר אחראי לכך שכל המידע שנתן הוא אמיתי ונכון ושכרטיס האשראי שמסר הוא שלו ולא של נהג אחר.
2. השוכר מאשר שחברת ההשכרה לא נותנת אחריות על הקרוואן מלבד אלה המפורטים בחוק שאין אפשרות להגביל, לאסור או לשנות. כשחברת ההשכרה רשאית להגביל אחריות בהתאם לחוק, האחריות תהיה מוגבלת להחלפת, תיקון או אספקה מחדש של הקרוואן. כל שאר האחריות, התנאים וההתחייבויות האחרות, אשר ניתן לרמוז אחרת, נשללות במפורש בשלמותן. החברה אינה אחראית כלפי השוכר בגין נזקים עקיפים, מיוחדים, מקריים או תוצאתיים הנוגעים להסכם זה.
הודעות על חובות, קנסות או אגרות
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר על כל הפרה והודעות אגרה שלא שולמו במהלך החזקת הקרוואן והשוכר מסכים שנוכל לחייב סכומים כאלה מכרטיס האשראי שלו. כמו כן, השוכר מסכים לשלם עלויות ניהול בסך $50 לכל הפרת תנועה ו-$20 לכל עבירת אגרה, אשר יחויבו בכרטיס האשראי שסופק ללא הודעה נוספת אליך. כל פניה הנוגעת להפרה, הודעות אגרה שלא שולמו ועלויות ניהול יש להפנות לכתובת fines@spaceshipsrentals.com.au
ביטולים ומקדמה
חברת ההשכרה ממליצה בחום לשוכרים להשקיע בביטוח נסיעות.
1. במידה והשוכר לא יגיע לקחת את הקרוואן ביום שנקבע, יחולו כל החיובים עבור היום הזה. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לשחרר את הקרוואן לאחר 12 שעות מהשעה שבה היתה אמורה להתחיל ההשכרה והשוכר לא הודיע על שינוי בתאריך ההתחלה.
מדיניות ביטולים
2. דמי הביטול יכולים לשמש כדמי זיכוי עבור הזמנה עתידית (תקף לשנתיים).
ביטול בראש שקט
מרגע ההזמנה אפשר להתחרט ולבטל את ההזמנה בעבור עמלה נמוכה תוך 7 ימים.
מחויבות חברת ההשכרה
1. חברת ההשכרה תעשה את מירב המאמצים לספק קרוואן חלופי במקרה של תקלה או תאונה - בהתאם לזמינות.
2. בכפוף לכך שתנאי ההסכם לא הופרו על ידי השוכר, במידה ואין אפשרות לספק קרוואי חלופי, החברה תחזיר לשוכר את התשלום עבור הימים שלא נוצלו. במידה ותנאי ההסכם הופרו, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לא להחזיר שום דבר לשוכר.
3. חברת ההשכרה תספק שירות סיוע בדרכים 24/7 בכפוף להסכם השכירות.
מס
המחיר כולל מס אלא אם צויין אחרת. בעת התשלום עבור ההשכרה, השוכר משלם את המס.
ביטול חוזה
1. חברת ההשכרה רשאית לבטל את החוזה בכל זמן אם השוכר יפר אותו, או שיתברר שהמידע שהשוכר סיפק אינו נכון.
2. במידה והחוזה יבוטל מכל סיבה שהיא למעט הפרה של חברת ההשכרה, השוכר יחוייב לשלם מיידית את כל עלויות ההשכרה המתוארות בחוזה.
שטח שיפוט
הסכם זה כפוף לחוקים הנהוגים באזור דרום אוסטרליה והשוכר מחוייב לסמכות השיפוט של בתי המשפט של דרום אוסטרליה.
ויתור
במידה וחברת ההשכרה בוחרת לוותר על זכות כלשהי שמגיעה לה, אין הדבר מהווה ויתור על זכויות אחרות.
יישוב סיכסוכים
1. במקרה ויש סיכסוך או אי הסכמה בין השוכר לחברת ההשכרה, או שהשוכר מעוניין להגיש תביעה:
א. על השוכר לעדכן מיידית בכתב, את המשרד הראשי של חברת ההשכרה תוך 5 ימי עסקים מרגע החזרת הקרוואן.
ב. לספק בכתב את כל הפרטים המדוייקים בדבר התביעה ולצרף כל ראיה רלוונטית.
ג. החברה תעשה מאמצים סבירים לספק מענה תוך 10 ימי עסקים מרגע קבלת התלונה.
ו. אם, ברגע קבלת התגובה, השוכר עדיין לא מרוצה ויש לו שאלות נוספות, עליו להודיע לחברה בכתב תוך 5 ימי עסקים ממועד קבלת התגובה והחברה תארגן פגישה בין השוכר לבינה במטרה לנסות לפתור את המחלוקת.