השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 1621



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : € 1800 למקרה
  • מע''מ (%):
  • ערכת רכב: פרטים בפרק 'ציוד'
  • ביטוח צד ג' עד סך של: 100 מיליון €
  • ניקוי חיצוני בהחזרה:
  • דמי נהג נוסף:
  • חנייה חופשית לרכבך:
  • מיכל גז ראשון:
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים:
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק:
  • אישור נסיעה ( באישור מראש) למדינות אחרות:
  • שרות טכני של פיאט
  • מצלמה אחורית בחלק מהדגמים
  • סככת צל


תוספות אפשריות

  • ערכת מטבח
  • כסא בטיחות לילד
  • כיסא בוסטר לילד
  • שולחן וכיסאות פיקניק
  • כרטיס Camping Key Europe הנותן ביטוח צד ג' בעת חניה בחניונים והנחות לחניונים (בחלק מהחניונים ההנחות גם בעונת השיא)
  • כרטיס CC ACSI להנחות של כ-50% בחניוני קרוואנים בעונות הביניים והשפל (לא תקף בעונת השיא)
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-1000 €
  • כלי מיטה - לאדם
  • חבילת מגבות - לאדם


תנאי תשלום

מקדמה 200, שאר התשלום 51 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 50 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 350 € EUR לא יוחזרו.
  • 15 עד 49 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 450 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:85% ממחיר ההשכרה, מינימום 550 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 700 € EUR, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

התנאים המפורטים הם תרגום תמצית עיקרי התנאים הכלליים של חברת ההשכרה. בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה באנגלית.
 

1. הצד השני לחוזה הוא ספק הקרוואן המהווה נציג של חברת ההשכרה מולו יחתום השוכר בעת קבלת הקרוואן. כל תנאי הסותר את התנאים הרשמיים של חברת ההשכרה לא יוכרו. התנאי של חברת ההשכרה יחולו גם במידה והקרוואן הושכר לשוכר ללא הזמנה ובידיעה שתנאי הספק סותרים את התנאים של חברת ההשכרה.
חברת ההשכרה מתחייבת רק להשכרת הקרוואן. חברת ההשכרה אינה מחויבת לספק כל שירותי תיירות אחרים.
בעת ההזמנה יחול החוזה בין חברת ההשכרה לשוכר בהתאם לחוק הספרדי. השוכר יתכנן לעצמו את הטיול וישתמש בקרוואן באחריותו המלאה. חוזה ההשכרה מוגבל לתקופה המוסכמת בלבד. כל ההסכמות בין חברת ההשכרה והשוכר חייבות להיות מגובות בכתב.

2. תנאי ההשכרה
יכול לנהוג ברכב רק השוכר ונהגים נוספים שנרשמו מראש בעת ההשכרה. באחריות השוכר להעביר לחברת ההשכרה את פרטי הנהגים.
גיל מינימאלי לנהיגה בקרוואן הוא 25 שנים ורישיון נהיגה רמה ב' מעל שלוש שנים. כל אזרח מחוץ לאיחוד האירופי מחויב להציג רישיון נהיגה בין-לאומי. באם לא יוצג רישיון נהיגה מתאים ובתוקף בעת קבלת הקרוואן, ייחשב הדבר כאי איסוף הקרוואן ובמקרה זה יחולו תנאי הביטול (כמפורט בסעיף תנאי הביטול).
לרכבים בעלי משקל כולל של למעלה מ-3.5 טון יש צורך ברישיון נהיגה רמה ג' והגיל לפחות 25.

3.מחיר ההשכרה כולל
מחיר ההשכרה נקבע בהתאם לעונות ההשכרה. שינוי מחירים עקב מעבר בין עונות יחושב בהתאמה למשך הזמן בכל עונה.
דמי הכנה ראשונית יחויבו באופן חד פעמי עבור כל הזמנה. מחיר ההשכרה כולל:
מרחק נסיעה בלתי מוגבל, ביטוח מקיף, אחריות היצרן - פיאט (במקרה של תקלה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות של פיאט בטלפון 800-34-28-11-11), ניקיון חיצוני של הקרוואן, 2 מיכלי גז - אחד מלא והשני משומש, כלי ניקוי לשירותים, אמצעי שירות כמו כבל חיבור לחשמל, למים, סוכך צל, מזגן בתא הנהג, מתלה אופניים.
מינימום להשכרה - 7 ימים.
הלקוח לא יזוכה בגין החזרה מוקדמת מהמוגדר בחוזה. אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים. במקרה של קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת של הקרוואן לא יזכה השוכר להחזר כספי כלשהו.
הרכב יימסר עם מיכל דלק מלא ויוחזר עם מיכל דלק מלא. רכב שלא יוחזר עם מיכל דלק מלא יחויב בתשלום בסך 2.40 € לכל ליטר דיזל. כל הוצאות התפעול ( דלק שמן נוזלי קירור וכו') יחולו על חשבון השוכר.
השכרה בכיוון אחד מותרת רק באישור מיוחד ובתשלום נוסף מראש.
השתתפות בפסטיבלים ואירועים אחרים מותרת אך ורק לאחר קבלת אישור מפורש מחברת ההשכרה.

4. שינויים, איחורים וביטולים
הזמנות תקפות רק לאחר אישורן על-ידי חברת ההשכרה. אישור ההזמנה היא לקבוצת גודל ולא לרכב ספציפי.
עם ההזמנה ועד עשרה ימים, תחויב מכרטיס האשראי מקדמה בסך  30% מערך ההזמנה. רק אז תתוקף ההזמנה על ידי שני הצדדים. באם לא שולמה המקדמה בפרק הזמן הנקוב, רשאית חברת ההשכרה
כל ביטול הזמנה יחושב לפי ערך ומועד ההזמנה המקורי. במקרה של ביטול ההזמנה הלקוח יחוייב בדמי ביטול.
שינוי בהזמנה יכול להיעשות עד 3 ימים יום לפני התאריך המוזמן, באם יש לחברה אפשרות לספק רכב בתאריך חדש. מתחת ל- 3 ימים לפני תאריך ההשכרה לא מאושרים שינויים.
במקרה של הזזה או קיצור של השכרה ב-3 ימים או יותר לחברת ההשכרה יש את הזכות לבטל את ההזמנה המקורית ולחייב דמי ביטול בהתאם. 
 
5. תנאי תשלום ופיקדון לביטחון
עם ההזמנה תחויב מכרטיס האשראי מקדמה בסך  30% מערך ההזמנה.
יתרת התשלום תחויב 40 יום לפני מועד קבלת הרכב.
בהזמנה של פחות מארבעים יום מתאריך קבלת הרכב כל סכום ההשכרה יחויב מיידית.
פיקדון לביטחון בסך 1800 € (בנסיבות מסויימות הפיקדון יכול להיות 1000 €) דרוש להבטחה שהרכב יחזור בזמן עם כל הציוד וללא  נזקים. דמי הביטחון יחויבו בכרטיס אשראי בלבד עם קבלת הרכב ויוחזרו לחשבון כרטיס האשראי של הלקוח, בדרך כלל עד שבועיים לאחר החזרת הרכב, במידה ולא נדרשים תשלומים נוספים (כגון: דוחות חניה או מהירות וכדו') שיחויבו מדמי הביטחון בעת החזרת הרכב.

חשבון סופי יעשה עד 30 יום מתאריך ההחזרה.
דמי הביטחון כפופים לשינויים והפרשי שערים בין השקל לאירו ואינם נושאים ריבית. לא יינתן החזר בגין הפרשים הנובעים משערי מט"ח.
במקרה תאונה יקוזזו דמי ההשתתפות העצמית מהפיקדון.
השוכר מתחייב לשלם לחברת ההשכרה, במידת הצורך ובמיידי:
עלות החזרת הקרוואן בתחנה שונה ממנה נלקח הקרוואן, ללא אישור מוקדם מחברת ההשכרה.
תשלום עבור קנסות, עלויות בית משפט, עלויות משפטיות שנגרמו כתוצאה מתביעה נגד השוכר או חברת ההשכרה בתקופת ההשכרה ונגרמו כתוצאה מהפרת תקנות התחבורה או הפרות אחרות, אלא אם נגרמו באשמת צד בחברת ההשכרה.
עלויות שכוסו על ידי חברת ההשכרה (כולל שכר עו"ד ויועצים) על בסיס החוזה הקיים.
הקרוואן מכוסה בביטוח מקיף עם השתתפות עצמית (למעט חפציו האישיים של השוכר) בסך 1800 € לכל מקרה ביטוח במקרה של תאונה או גניבה.
במידה והשוכר לא ישלם כאמור, תתווסף ריבית בהתאם להגבלות בחוק.

 6. קבלת הקרוואן, החזרת הקרוואן
בעת קבלת הקרוואן חייב הלקוח לעבור הדרכה מפורטת על ידי מומחה בתחנת ההשכרה. במעמד זה ימולא דו"ח המעיד על מצב הקרוואן. דו"ח זה ייחתם על ידי שני הצדדים. חברת ההשכרה רשאית לסרב למסור את הרכב ללא מעבר ההדרכה.
בעת החזרת הקרוואן, על הנציג בתחנה למלא דו"ח המאשר את החזרת הרכב ומצבו. על דו"ח זה יתחמו שני הצדדים.
השוכר ישא בעלות עבור כל פגיעה/נזק לקרוואן שאינם מוזכרים בדו"ח היציאה של הרכב .
קבלת הקרוואן בימים ב-ו בין השעות 14-17 והחזרתו בין השעות 9-11. בימי ראשון לא ניתן לשכור קרוואן. השכרות בשבת אפשריות רק לאחר אישור מיוחד ובתוספת תשלום.
בתקופת החורף, בין נובמבר למרץ, שעות קבלה והחזרת הקרוואן משתנות:
תחנת קאן: קבלת קרוואן בימים שני-שבת היא בין 14:30 ל-17:00 והחזרת הקרוואן בימים שני-שבת היא בין 9:15 ל-10:30.
תחנת ליון: קבלת קרוואן בימים שני-שישי היא בין 14:00 ל-16:00 והחזרת הקרוואן בימים שני-שישי היא בין 9:00 ל-10:00.
תחנת ננט: קבלת קרוואן בימים שלישי-שבת היא בין 14:00 ל-16:00 והחזרת הקרוואן בימים שלישי-שבת היא בין 9:00 ל-10:00.
תחנת פריז: קבלת קרוואן בימים שלישי-שישי היא בין 14:00 ל-16:30 ובשבת בין 9:00 ל-11:00. החזרת הקרוואן בימים שלישי-שישי היא בין 9:00 ל-10:00 ובשבת בין 9:00 ל-11:00.
תחנת פויטייר: קבלת קרוואן בימים שלישי-שבת היא בין 14:00 ל-16:00 והחזרת הקרוואן בימים שלישי-שבת היא בין 9:00 ל-11:00.
תחנת רואן: קבלת קרוואן בימים שלישי-שבת היא בין 14:00 ל-17:00 והחזרת הקרוואן בימים שלישי-שבת היא בין 9:00 ל-11:00.
במקרה איחור בהחזרה שלא אושר מראש, יחול קנס  בסך פי 3 מהסכום המוגדר בחוזה.
אם החזרת הרכב אינה אפשרית כתוצאה מכוח עליון יש לדווח מיידית לחברת ההשכרה ולקבל אישור, אחרת ייחשב האיחור כלא מאושר.
במידה והשוכר מעוניין להאריך את תקופת ההשכרה, עליו ליצור קשר עם חברת ההשכרה לפחות 3 ימים תום חוזה ההשכרה. אישור יימסר בהתאם לזמינות הקרוואן.
במידה והרכב יוחזר ללא השוכר, או אם הרכב הושאר בתחנה מחוץ לשעות הפעילות ויאותר נזק לקרוואן השוכר חייב לקבל את הערכת הנזק, אם היה, בהתבסס על הדו"ח שימולא על ידי הצוות בתחנת ההשכרה.
הרכב חייב לחזור עם שירותים נקיים. במידה ולא ירוקן מיכל השירותים תגבה חברת ההשכרה  קנס  עבור ניקוי שירותים. 
במידה ומיכל המים ימולא בדלק או שמיכל הדלק ימולא במים או דלק מסוג שאינו מתאים, ייגבה קנס.

תהליך רישום מוקדם - Online Check-In
על השוכר לבצע רישום מוקדם בכתובת: https://www.mcrent.eu/online-check-in לא יאוחר מ-14 יום לפני קבלת הקרוואן. במקרה של הזמנה ברגע האחרון,יש לבצע את הרישום המוקדם מיד עם קבלת אישור ההזמנה.

7. הגבלות בנסיעה ואחריות השוכר
השוכר  מאשר כי קיבל את הרכב במצב טכני טוב ומאובזר במסמכים הדרושים, כלים מתאימים, צמיגים וציוד נלווה ומחויב לשמור על הציוד במצב טוב. יתרה מזו, מחויב השוכר להישמע להגבלות בהתאם להוראות התחבורה ומעבר לזה:
א. לא להרשות לאף נהג שאינו מורשה לנהוג בקרוואן
ב. לא להסיע מספר אנשים העולה על המספר המותר
ג. הרכב ישמש למטרת טיול בלבד וחל איסור להשתתף בתחרויות או להסיע אנשים לטובת פרסומות, הובלת חומרים דליקים וכל נושא שאינו מוסכם בחוזה ההשכרה.
ד. אין להשאיל את הקרוואן לשימוש צד שלישי, בתשלום או ללא תשלום, ולא לתמוך במתפרעים בשום צורה.
ה. לא להשתמש ברכב לטובת ענישה מכל סוג שהיא.
ו. לא לנהוג ברכב במצב בריאותי-פיזי ירוד עקב שימוש בסמים או אלכוהול, עייפות או מחלה.
ז. אין לנהוג בקרוואן באזורים שאינם מתאימים או להשתתף בתחרויות ספורט, בחינת רכב,מרוצים או אירועים אחרים העלולים לגרום נזק לקרוואן.
ח. אין להשתמש בקרוואן לגרירת רכב אחר או דחיפתו.
ט. אין לחבל במד הקילומטראז'' (ק"מ) ויש לדווח מיידית לחברת ההשכרה על כל נזק אפשרי למד הק"מ.
י. לא לעזוב ללא אישור מחברת ההשכרה את המדינות הבאות:
יא. גרמניה, אנדורה, אוסטריה, בלגיה, קרואטיה, צ'כיה, קפריסין, דנמרק, אסטוניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, פינלנד, צרפת, בריטניה, יוון, הולנד, הונגריה, אירלנד, איסלנד, איטליה, לטביה, ליטואניה, לוקסמבורג, מלטה, נורבגיה, פולין, פורטוגל, שבדיה ושוויץ.
יב. נסיעה למדינות אלה מותרות אך ורק לאחר קבלת אישור כתוב מחברת ההשכרה: רוסיה, בלארוס, אוקראינה, מולדובה, קוסובו, טורקיה, תוניס, אלג'יר ומרוקו. נסיעה לאזורי מלחמה או משבר אסורה. אסור לנסוע לסנט פטרסבורג ברוסיה ולבאקו באזרבייג'אן.
יג. לחנות את הקרוואן בצורה נאותה ולהגן עליו מפני נזקי קפיאה, הידרדרות סלעים, או אירועים אטמוספריים אחרים העלולים לגרום נזק לקרוואן.
יד. אסור לשוכר לעשות כל שינוי טכני, כגון: מפתח, מנעולים, ציוד וכלים או שינוי בתצורה/במראה החיצוני של הקרוואן, אלא אם קיבל אישור לכך בכתב מחברת ההשכרה. במקרה של הפרת סעיף זה, ישא השוכר בכל העלויות הכרוכות בהשבת הרכב למצבו הקודם.
טו. יש לנהוג בקרוואן בזהירות ולנעלו בכל הזדמנות. יש לנהוג בהתאם להגבלות ולהוראות הטכניות המוגדרות לקרוואן, בעיקר רמת השמן והמים ולחץ האוויר בצמיגים. על השוכר לוודא שהרכב במצב המתאים לנהיגה.
טז. חל איסור לעשן בכל סוגי הקרוואן. הסעת בעלי חיים מותרת בתחנות פריז ורואן ורק באישור מיוחד מחברת ההשכרה. עלויות ניקיון שיגרמו כתוצאה מהפרת תקנות אלו יחולו על השוכר. כל העלויות שיחולו כתוצאה מתקלה באוורור או כתוצאה מהפרת התקנות בעניין איסור העישון בקרוואן, כולל הפסד שיגרם כתוצאה מאי יכולת זמנית להשכרת הקרוואן בעקבות המקרים לעיל, יחולו במלואן על השוכר.
יז. במקרה והוכחה הפרת התנאים המוזכרים בסעיפים יד' טו' טז', רשאי המשכיר לסיים את תקופת ההשכרה ללא הודעה מוקדמת.
יח. כפי המוזכר לעיל, השתתפות בפסטיבלים ואירועים אחרים מותרת אך ורק לאחר קבלת אישור מפורש מחברת ההשכרה.

הפרות ועברות תנועה
החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר על כל דו"ח שניתן בגין מהירות, חנייה כבישי אגרה וכו'. 100 € יחוייבו לכיסוי עלויות הטיפול בעבירה בנוסף לעלות הדו"ח עצמו.

8. פעולות במקרה תאונה
א. במקרה של תאונה,שריפה, גניבה או היתקלות בחיית פרא (משחק), חייב השוכר לדווח מיידית למשטרה ולחברת ההשכרה לטלפון המופיע בחוזה ההשכרה, לכל המאוחר יום לאחר קרות המקרה/תאונה. אין אישור לקבל כל תלונות צד שלישי כתקפות.
ב. למעט טופס הצהרה על פרטי המקרה, אין לשאת באשמה או לחתום על טופס הודאה באשמה. על השוכר לקבל את כל פרטי הצד השני המעורב בתאונה כולל פרטי העדים ולשולחם, בצירוף פרטי התאונה לחברת ההשכרה בהתאם לזמן המוגדר. על השוכר לדווח מיידית לרשויות אם התאונה נגרמה באשמת הצד השני המעורב. יש להציג את דו"ח התאונה מלא וחתום לחברת ההשכרה לכל המאוחר בעת החזרת הרכב. הדו"ח צריך להיות מפורט וכולל את שמות כל המעורבים באירוע, כתובותיהם, פרטי הביטוח ומספר הרישיון, פרטי העדים אם ישנם, חתימה של שני הצדדים ומספר לוחית הרישוי של הרכבים המעורבים.
ג. במקרה של שוד או גניבת הקרוואן, יש לדווח מיידית ובמקביל לרשויות ולחברת ההשכרה. לא יאוחר מ- 24 שעות, יש לשלוח לחברת ההשכרה עותק ממסמך ההודעה לרשויות ואת מפתיות הקרוואן. אחרת, חוזה הביטוח וסכום הכיסוי מבוטלים.
ד. במקרה של נזק ללא צד נגדי, השוכר חייב, ללא התחשבות בעלות הנזק, להעביר לחברת ההשכרה דו"ח מפורט בצירוף תרשים מפורט. אם השוכר לא מעביר את הדו"ח, מכל סיבה שהיא, וגורם לכך שחברת הביטוח לא תפצה עבור הנזק, הוא יחויב לשאת בעלות התשלום המלאה לכל אחד מהם.
ה. חל איסור להשאיר את הקרוואן ללא אבטחה והגנה, ויש להודיע לשירותי הדרכים שנמסרו ע"י חברת הביטוח בעת הצורך.
ו. במידה והשוכר לא ינקוט באמצעי הזהירות, רשאית חברת ההשכרה לדרוש פיצויים מהשוכר בעבור נזק שנגרם כתוצאה מרשלנותו, כולל פיצוי בעבור הפסד של חברת ההשכרה בזמן שהרכב היה מושבת.

9. פגמים בקרוואן
א. כל דרישה לפיצוי השוכר עבור פגמים בקרוואן שאינם באחריות חברת ההשכרה לא תמומש.
ב. יש לדווח לחברת ההשכרה בכתב על כל פגם/נזק בקרוואן או בציודו שיתגלו לאחר תחילת ההשכרה בעת החזרת הקרוואן. תביעות לנזקים המבוססות על פגמים שנתגלו לאחר מכן ישללו , אלא אם כן התביעות מבוססות על פגם שאינו ברור מאליו.

10. תיקונים, קרוואן חליפי
א. תחזוקה נורמאלית הנה באחריות חברת ההשכרה. אם בגין תקופת הטיול או תנאי הכביש, יהיה מומלץ לתחזק, תעשה עבודת התחזוקה על ידי חברת תיקונים מאושרת.
ב. באם נדלקת נורת אזהרה בקרוואן, יש לעצור את הקרוואן בהקדם האפשרי ולעדכן מיידית את חברת ההשכרה או את חברת שירותי הדרך שהוסמכה על ידי חברת ההשכרה. יתכן ייעוץ בלעדי בחברת תיקונים מאושרת, אלא אם כן ניתן אישור מיידי מיוחד מחברת ההשכרה.
ג. הלקוח רשאי לבצע תיקונים הכרחיים ברכב עד עלות של 150 € לאחר קבלת אישור מחברת ההשכרה לסיבת התיקון. החזר הוצאות עבור תיקונים יתקבל כנגד הצגת קבלות מקוריות בלבד והצגת החלק שהוחלף, אלא אם כן הנזק נגרם באשמת השוכר ואז לא יתקבל החזר. כל האמור לא יחול לגבי נזק לצמיגים.
ד. במקרה פגם שהינו באחריות חברת ההשכרה ונדרש לתקנו, ואם השוכר אינו מתקן את הפגם מיוזמתו, השוכר חייב ליידע את חברת ההשכרה מיידית אודות הפגם ולהגדיר מועד סופי הגיוני לתיקונו. חברת ההשכרה לא תקבל חבות כל נסיבות ספציפיות במדינה כלשהיא (לדוגמא: תשתית) העלול לדחות את התיקון.
ה. במקרה נזק לרכיבים באזור המגורים, חייב השוכר לדווח מיידית לחברת ההשכרה ממנה יקבל הנחיות לביצוע התיקון.
ו. אם, ללא אשמה מצד השוכר, הקרוואן סובל מנזקים רציניים, או אם נראה כי הרכב אינו ניתן לשימוש לזמן ארוך ולא הגיוני, או שיש להורידו מהכביש וחברת ההשכרה יכולה לספק לשוכר קרוואן חלופי עם מספר מקומות זהה או גבוה יותר, בפרק זמן הגיוני, לא יבוטל חוזה השכירות.
ז. אם, באשמת השוכר, הקרוואן סובל מנזקים רציניים, או אם נראה כי הרכב אינו ניתן לשימוש לזמן ארוך, או שיש להורידו מהכביש, רשאית חברת ההשכרה לסרב לספק לשוכר קרוואן חלופי. במקרה כזה, אין באפשרות השוכר לבטל את חוזה השכירות. במקרה וחברת ההשכרה יכולה לספק רכב חלופי, יצטרפו העלויות הנוספות לחשבונו של השוכר.

11. חבות השוכר, ביטוח הרכב
א. בהתאם לתנאי הביטוח, במקרה נזק תפצה חברת ההשכרה את השוכר מחבות עבור הנזק, למעט השתתפות עצמית של השוכר בסך 1800 €.
ב. בשום מקרה לא ישוחרר השוכר מהתחייבות זו על-פי החוק האזרחי, המנהלי או הפלילי כהשלכה על תאונה או התנהגות רשלנית.
ג.  האמור בסעיף א' לא יחול אם השוכר יפר את התנאים המפורטים בפסקה 8.
ד. הזיכוי נגד החבות, לפי סעיף 12 א' לא יחול אם השוכר גרם לנזק בכוונה או מתוך רשלנות.
ה. במקרה רשלנות, השוכר יהי חייב במקרים הבאים:
    1. אם השוכר התעלם מהוראות התחבורה או התקנות החלות במדינה בה נהג.
    2. אם נגרם נזק כתוצאה מנהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול.
    3. אם השוכר או נהג מטעמו ביצעו תאונת "פגע וברח".
    4. אם השוכר לא התקשר למשטרה בעת תאונה (לפי סעיף 8).
    5. אם השוכר יפר התחייבות אחרת המפורטת בסעיף 8, אלא אם כן הפרה זו לא משפיעה על סיבת הנזק או  על עלות הנזק.
   6. אם הנזק/הפסד נגרם כתוצאה משימוש אסור (סעיף 7א')ל.
   7. אם הנזק/הפסד נגרם כתוצאה מהפרה של סעיף 7ב'.
   8. אם הנזק/הפסד נגרם כתוצאה מנהיגת הרכב על ידי נהג שאינו מורשה.
   9. אם הנזק/הפסד נגרם כתוצאה מטעות בחישוב ממדי הרכב ( גובה, רוחב, אורך ).
  10. אם הנזק/הפסד נגרם עקב אי ציות לתקנות בנושא המטען.
ו. השוכר אחראי לכל העלויות, קנסות, דו"חות ועונשים שהוטלו על חברת ההשכרה בעקבות השימוש ברכב,אלא אם כן נגרמו באשמת חברת ההשכרה.
ז. אחריות השוכרים חלה על כולם יחד וכל אחד לחוד.

12. חבות חברת ההשכרה, חוק ההתיישנות
א. השוכר חייב להשיב את הרכב ללא פגם ובמצב מושלם לתפעול. השוכר אינו אחראי למקרים של תקלות טכניות או השבתת הקרוואן ולא לעלויות, איחורים או תקלות שקרו באופן ישיר או עקיף כתוצאה מהתקלות.
ב. אם לא מתאפשרת מסירת הרכב על פי ההזמנה כתוצאה מכוח עליון, תאונות או סיבות שהשוכר אינו אחראי עליהן, שאינן מהוות עילה לתביעת נזיקין, למעט החזר כספי מחברת ההשכרה בעבור התשלום ששולם עבור ההזמנה.
ג. חברת ההשכרה אינה אחראית לרכב השוכר באם חנה על דעתו בחניה ללא תשלום בתקופת ההשכרה.
ד. חברת ההשכרה אחראית ללא הגבלה לכוונה ורשלנות גסה. במקרה של רשלנות פשוטה, אחראית חברת ההשכרה רק לנזק/הפסד נראים לעין כמוגדר בחוזה, והחובה היסודית היא להשגת  מטרת החוזה.
ה. התנאים הכלליים של חברת ההשכרה יחולו בתחנת ההשכרה עם קבלת הקרוואן ותחילת תקופת ההשכרה.

13. סמכות חוקית
חוזה ההשכרה הוא בין משכיר הקרוואן לחברת ההשכרה וכפוף לסמכות החוקית  המייצגת את חברת ההשכרה.

 

1. Scope and Subject Matter of the Contract
1.1 Before making your reservation, please read carefully these Standard Terms and Conditions that apply to every rental contract for motorhomes between a hirer and a McRent rental station.
The following Standard Terms and Conditions form an integral part of the rental con-tract concluded between the Hirer (hereinafter referred to as the "Hirer") and the local McRent rental station that hires the vehicle our to him/her. The collection of the vehi-cle by the Hirer is regarded as acceptance of these Terms and Conditions without reservation.
1.2 The sole subject of the contract with the Rental Firm is the hiring out of the mo-torhome for a fixed period of time. The Rental Firm is under no obligation to provide any travel services. The Hirer will organise his/her journey himself/herself and will make use of the vehicle on his/her own responsibility.
All agreements between the Rental Firm and the Hirer must be concluded in writing.


2. Rental Conditions
2.1 The rented vehicle may be driven by the Hirer and the drivers named not later than upon collection of the vehicle. The Hirer is obliged to disclose to the Rental Firm the names and addresses of all drivers to whom he/she intends to leave the vehicle, even if only temporarily.
2.2 The minimum age of the Hirer and of every driver is 25 years. Moreover, the Hirer and any other drivers must have been in possession of a valid Class B driving licence for at least three years. The Hirer must be in possession of a valid identity card or passport. In the event the Hirer cannot present a respective driving licence and a valid identity card on the day of collection of the vehicle, the reservation will be automatically can-celled subject to the conditions set forth under Item 5 below.
2.3 Please note that some of the Rental Firm‘s vehicles have a total weight of more than 3.5 tonnes and that an appropriate Class C driving licence is required for driving such vehicles. In such a case, the Hirer must inform himself/herself in advance about the technically admissible gross weight of the vehicle offered to the Hirer.
If the vehicle has a total weight of more than 3.5 tonnes, the Hirer and the drivers must be at least 25 years old.
 

3. Rental Charges and Rental Period
3.1 The rental charge results from the Rental Firm‘s price list in force on the day of the Hirer's reservation request for the respective rental period. These prices can be found on the McRent website

3.2 The gross rental charge includes the following:
 unlimited mileage;
 accident insurance subject to the conditions set forth under Item 13 of these Terms and Conditions;
  FIAT mobility guarantee for the chassis of the motorhome without superstruc-ture (body shell). In case of a problem with the chassis attributable to a defect in material or workmanship, the Hirer undertakes to immediately contact the FIAT CAMPER SERVICES under 00 800 34 28 11 11 who will give him/her the necessary information (free call from the fixed network; possible charges  for calls from a mobile phone according to the rates of the network operator). A manual "FIAT CAMPER ASSISTANCE" is handed over to the Hirer before collection of the vehicle;
 external cleaning of the vehicle;
 2 gas cylinders, one of which is full, the other one in use;
 cleaning products for the chemical toilets;
 manufacturer's support service.
The vehicles are at least equipped with the following elements included in the rental charge:
 a cable drum
 an awning
 an air-conditioning system for the driver's cab
 a bicycle rack
 wheel chocks
 a CEE cable
3.3 Against an additional charge to the rental charge, the following accessories and services will be provided:
 bedding set (1 pillow, 1 pillowcase, 1 quilt, 1 quilt cover, 1 sheet): prices ac-cording to the current price list;
 camping set (1 table, 4 chairs): prices according to the current price list;
 dishes / cutlery (6 soup plates, 6 large plates, 6 dessert plates, 6 coffee cups with saucers, 6 tumblers, 6 knifes, forks and spoons, 1 set of 4 pots, 1 thermos flask, 1 coffee filter, 1 bread knife, 1 meat knife, 1 meat fork, 1 ladle, 1 cork-screw / bottle opener, 1 tin opener, 1 potato peeler, 1 cutting board, 1 cleaning rag): prices according to the current price list;
 towel set (1 towel, 1 bath towel, 1 dish towel): prices according to the current price list;
 child seat: prices according to the current price list;
 snow chains (utilization): prices according to the current price list;
 snow chains (rental): prices according to the current price list;
 belt-positioning seat: prices according to the current price list;
 toilet evacuation: prices according to the current price list.

3.4 The vehicle is hired out for a minimum period of one week (7 days / 6 nights)
3.5 The rental period begins when the keys of the motorhome are handed over to the Hirer and ends upon return of the vehicle keys and documents to a staff member of the McRent rental station.
The day of collection and the day of return together are charged as one day of hire, provided the time the vehicle is returned is not later than the time the vehicle was handed over to the Hirer, except in cases where the Rental Firm is solely responsible for the delay.
3.6 The rental period stated in the rental contract is binding without the possibility of a tacit continuation. Extensions are not permitted, unless with our prior approval.
The Hirer undertakes to return the vehicle on the day stated in the rental contract, otherwise he/she may be subject to prosecution under civil or criminal law.
In the event the vehicle is returned after the rental period agreed upon in writing, the Rental Firm will charge, as a penalty, the prices according to the current price list per broken hour until the return of the vehicle keys and papers.
3.7 If the vehicle is returned before the expiry of the agreed rental period, the full con-tractually agreed rental charge is to be paid. No refund will be made if the length of hire is shortened or for unused days. There is no refund for late pick up or early return of vehicle.
3.8 One-way rentals including the return of the vehicle at a McRent rental station other than the original rental station are subject to prior separate written agreement.
3.9 Participation in festivals and other events is only permitted with the express consent of the Rental Company. 

4. Reservations
4.1 Reservations are only binding for vehicle groups, not for vehicle types.
4.2 For becoming effective, the reservation must be confirmed by the Rental Firm in writing. Within a period of 10 days from the issue of the written confirmation of the reservation by the Rental Firm, the Hirer must pay a deposit to an amount of € 200.00. Only upon collection of the deposit paid by the Hirer, the reservation will be-come binding and final.
In case the 10-day period is exceeded, the Hirer will cease to be bound by the reser-vation.
4.3 If a rental is moved or shortened by 3 or more days, Mcrent reserve the right to cancel the original booking and cancellation fees may apply.

5. Cancellation
If the Hirer cancels a binding and final reservation, he/she must pay the amounts as a stipulated penalty.
 

6. Change of Reservation
The reservation confirmed to the Hirer can be changed until three days before the beginning of the rental at the latest, provided the Rental Firm disposes of free capac-ity and the desired alternative reservation corresponds to the features of the reserva-tion originally agreed. Any later changes of the reservation are not possible. Per change of a condition of the rental contract, a handling charge is to be paid by the Hirer (see current price list). There is no legal right to a change of the conditions.


7. Terms of Payment, Security Deposit
7.1 The rental charge calculated on the basis of the booking details must be trans-ferred into an account specified by the Rental Firm, free of any charges, not later than 40 days before the commencement of the hire.
7.2 The Hirer must make a security deposit to an amount of € 1,800.00 (under certain circumstances the amount can be reduced to € 1,000 - see conditions on the website or at the rental station) to be paid exclusively by credit card not later than upon hand-ing-over the vehicle. No other mode of payment will be accepted. That security de-posit is collected. The security deposit will be reimbursed not later than 1 month from the return of the vehicle keys and documents, minus possible amounts to be paid by the Hirer in addition to the rental charge, if any.
7.3 In the case of short-notice bookings (less than 40 days before the beginning of the rental), both the security deposit and the rental charge will be due immediately.


8. Conditions of Collection and Return of the Vehicle
8.1 Before taking the wheel, the Hirer is obliged to take part in a detailed introduction to the vehicle by the local McRent rental station. On that occasion, there is performed a delivery check (check out) and drawn up a record of delivery describing the condi-tion of the vehicle and its equipment that is to be signed by both parties. The Rental Firm is entitled to refuse to hand over the vehicle until that introduction has taken place. If the handover is delayed due to the fault of the Hirer, he/she must bear any costs incurred as a result.
On that occasion, the Hirer must check the operating condition of the vehicle equip-ment.
8.2 On returning the vehicle, the Hirer is obliged to carry out a final examination of the vehicle together with rental station staff, with a written return report (check in) to be jointly prepared and signed by the Rental Firm and the Hirer. Any damage not specified in the report of delivery that is detected upon return of the vehicle shall be at the Hirer's expense.
8.3 Vehicles can be collected from Monday to Friday between 2 pm and 5 pm (except on public holidays) at a time to be agreed upon with the rental station. In any case, the vehicle must be returned on the agreed day between 9 am and 11 am (Monday to Friday, except on public holidays) at a time to be agreed upon with the rental sta-tion. A return on Saturdays is possible, subject to prior arrangement with the Rental Firm and against payment of an additional charge (see current price list).
During the winter season, between November and March, pick up and drop off times are different:
Cean: Pick up on Monday-Saturday is between 14:30 and 17:00. Drop off on Monday-Saturday is between 9:15 and 10:30.
Lyon: Pick up on Monday-Friday is between 14:00 and 16:00 and drop off on Monday-Friday is between 9:00 and 10:00.
Nantes: Pick up on Tuesday-Saturday is between 14:00 and 16:00 and drop off on Tuesday-Saturday is between 9:00 and 10:00.
Paris: Pick up on Tuesday-Friday is between 14:00 and 16:30 and on Saturday between 9:00 and 11:00. Drop off on Tuesday-Friday is between 9:00 and 10:00 and on Saturday between 9:00 and 11:00.
Poitiers: Pick up on 
Tuesday-Saturday is between 14:00 and 16:00 and drop off on Tuesday-Saturday is between 9:30 and 11:00.
Rouen: Pick up on Tuesday-Saturday is between 14:00 and 17:00 and drop off on Tuesday-Saturday is between 9:00 and 11:00.
8.4 All motorhomes are delivered to the Hirer in a clean and perfect operating condi-tion and are to be returned in the same condition. If upon and on Saturday between 14:00 and 15:00return, it should turn out that a cleaning is unavoidable, the respective costs are to be borne by the Hirer. The Hirer moreover obliges himself/herself to pay to the Rental Firm the costs for the re-placement of any missing or damaged accessories. The same rule applies to tyres, unless their deterioration is attributable to normal wear.
8.5 The motorhome is delivered to the Hirer with a full tank and must be returned in the same condition. Otherwise the Rental Firm will charge a lump-sum price for every litre of fuel missing (see current price list).
Fuel costs incurred during the rental period are borne by the Hirer.
8.6 In case of a loss of the documents, the Hirer must bear the costs for the issue of new documents in addition to the rental charge.
8.7 In general, all costs, in particular service, cleaning and repair costs, incurred as a result of an error or negligence on part of the Hirer or as a consequence of a failure to comply with these Standard Terms and Conditions are to be borne by the Hirer in addition to the rental charge.

Mandatory Online Check-In
All customers have to do the thr Online Check-In at: https://www.mcrent.eu/online-check-in no later than 14 days before Pick-Up. In case of a last minute rental the customers have to do the Online Check-In immediately after having received the booking confirmation.

9. Utilization of the Vehicle
9.1 The Hirer is responsible for the vehicle rented by him/her during the time from receiving the keys until their return.
9.2 The hirer and the authorised drivers are strictly prohibited from:
- using the vehicle for a participation in motor sport events or in tests;
- using the vehicle for the transport of inflammable, explosive, corrosive, fire-promoting, poisonous or other dangerous substances;
- using the vehicle for the commercial transport of passengers;
- hiring the vehicle out to a third party;
- smoking in the vehicle. In case of a failure to comply with this prohibition, the Hirer must pay to the Rental Firm, in addition to the rental charge, the costs for cleaning, ventilation and decontamination as well as a loss of profit caused by a temporary non-availability of the vehicle for rental caused by such circumstances;
- Dogs are allowed at the stations in Paris and Rouen on request. transporting any pets without the prior express approval of the Rental Firm. In case of a failure to comply with this prohibition, the Hirer must pay to the Rental Firm, in addition to the rental charge, the costs for cleaning, ventilation and decontamination as well as a loss of profit caused by a temporary non-availability of the vehicle for rental caused by such circumstances;
- using the vehicle for any illegal purposes;
- transporting a major number of passengers than specified in the vehicle registration document;
- loading the vehicle beyond its admissible total vehicle weight;
- hooking a trailer or a vehicle up to the motorhome;
- using the vehicle for driving on rough terrain or on paths that cannot be used with-out a danger of damage to the motorhome and/or its tyres.
9.3 The vehicle must be treated carefully and appropriately and kept properly locked while it is parked, even if for a short time only. The Hirer must keep the vehicle documents in a safe place on his/her own person.
9.4 The Hirer must check oil and water levels and tyre pressure. He/she is obliged to check regularly whether the vehicle is in a roadworthy condition.
9.5 The Hirer undertakes to treat the vehicle with all due care and to observe the rec-ommendations for utilization given by the manufacturer and the Rental Firm.
9.6 In case of a failure to observe the provisions of the above item, the Rental Firm is entitled to terminate the rental contract automatically, with immediate effect and with-out any further formalities due to the Hirer's fault. Moreover, the amounts of cover under the insurance are excluded.
9.7 We draw the Hirer's attention to the dimensions of the vehicle that will require increased attention for certain manoeuvres and may make it impossible to pass cer-tain traffic infrastructures (bridges, tunnels, etc.) with a limited height.

Infringements and Administration Fees
We reserve the right to charge the renter for any speeding, toll way or parking fines not reported on return of the vehicle. In addition to these costs, we reserves the right to charge for associated administration costs for processing the fines. An administration fee of € 100 will be applicable.


10. What to do in the event of an accident
After an accident, theft or fire damage (even in case of a minor damage) that the ve-hicle is affected by or involved in, the Hirer must carefully comply with the following regulations - otherwise, he/she will forfeit any insurance and will be obliged to fully settle the damage:
- The Hirer must report the matter to the police and inform by telephone the rental station mentioned in the rental contract or the McRent Hotline under 03 88 82 68 25 not later than in the course of the working day following the day of the respective in-cident.
- The Hirer must not recognize any claims of the adverse party.
- Even in case of a minor damage, the Hirer must submit a written report to the Rental Firm, stating the circumstances, the date, the place and the time of the case of damage as well as the names and addresses of the witnesses and persons in-volved.
After an accident, the Hirer must submit a written report, stating the circumstances, the date, the place and the time of the case of damage as well as the names and ad-dresses of the witnesses and persons involved, their policy numbers and the names of their insurance companies as well as the registration numbers of the vehicles in-volved
These documents are to be handed over to the Rental Firm upon return of the vehicle at the latest.
After a theft of the vehicle, the Hirer must be able to return the keys, otherwise he/she will forfeit the insurance cover and must refund the total value of the vehicle to the Rental Firm.
A document entitled " Déclaration de sinistre – aide à la rédaction du constat amia-ble" (European accident report) is handed over to the Hirer upon delivery of the vehi-cle. The Hirer must strictly observe the provisions of that document.
 

11. Journeys Abroad
For security and insurance reasons, the motorhome may only be used for journeys within the European Union.
Journeys to these countries are subject to the prior approval of the Rental Company: Russia, Belarus, Ukraine, Moldova, Kosovo, Turkey, Tunisia, Algeria and Morocco.
Journeys to areas affected by war or crisis are prohibited.
It is prohibited to travel with the McRent vehicles to:
St. Petersburg, Russland
Baku, Aserbaidschan

12. Repair
12.1 In case the Hirer detects any technical problems in the superstructure (body shell) of the vehicle, he/she must go to the nearest authorised Dethleffs dealer. A list of these authorized dealerships is handed over upon receipt of the vehicle.
12.2 Any repairs that are necessary in order to maintain the vehicle in a good working and roadworthy condition during the rental period may be ordered by the Hirer with-out consultation up to an amount of € 150.00, including labour costs and all repairs together.
Repairs going beyond this are subject to the prior consent of the Rental Firm.
12.3 The Rental Firm will bear the repair costs against submission of the original in-voices, unless such repair becomes necessary due to a fault or negligence of the Hirer
 

13. Insurance
13.1 Our vehicles are covered by a third party motor insurance valid in the countries of the European Union, in Switzerland and Norway.
13.2 This insurance covers motor vehicle third-party liability without limitation for bod-ily injury, to an amount of € 100,000,000 for damage to property and economic loss, € 1,530,00 thereof for economic loss only, and to an amount of € 1,500,000 for dam-age caused by inexcusable gross negligence. This insurance does not apply to bodily injury of the driver.
Damage to the vehicle (fire damage, climatic events, theft, damage, damage caused by accident and technological disasters) are covered by the insurance minus a gross excess of € 1,800 to be borne by the Hirer. The gross amount of the excess is reduced from € 1,800 to € 1,000 when the Hirer chooses the option „reduction of the excess“ at the price according to the current price list before receiving the vehicle. We draw your attention in particular to the dimensions of the vehicle that will require increased attention for certain manoeuvres and may make it impossible to pass certain traffic infrastructures (bridges, tunnels, etc.) the maximum height of which is shown in advance according to applicable law. ATTENTION: In case of damage to the vehicle caused by a failure to observe height limits, the admissible total vehicle weight, by a poor assessment of the dimensions and, in general, in case of damage to the superstructure (body shell) of the vehicle hired-out to you, you are liable for all repair costs within the maximum liability limit for that kind of damage.
13.3 Our insurance does not cover:
 damage to high part of the motorhome (roof, alcove, as well as all parts of the vehicle in a height of more than 2.50 m);
 tyres;
 car radio;
 personal effects;
 damage to the interior of the vehicle;
 frost damage.
13.4 The vehicle is only insured for the contractually agreed rental period. After the expiry of that period, the Hirer must take care of any damage and incident that the vehicle is affected by or involved in personally, unless an extension was expressly accepted by the Rental Firm in advance.
13.5 Moreover, the insurance cover is excluded and the Hirer is liable for fully settling any damage in the following cases:
 in case of damage caused by intent or fraud on part of the Hirer or the driver;
 when damage is caused while the Hirer is under the influence of alcohol or drugs;
 if the Hirer or the driver have given false information and were not of the re-quired age or were not in the possession of the legally prescribed required and valid licences and permits;
 if the Hirer or a driver to whom the Hirer has let the vehicle has committed hit-and-run driving;
 when the Hirer violated duties under Item 10, unless the breach of duty has not had any influence on the determination of the cause of the damage and the amount of the damage;
 when the damage was caused as a consequence of a use of the vehicle in breach of Item 9;
 when any damage is cause by a drive who was not named upon renting the ve-hicle;
 when damage is caused by a failure to observe the vehicle dimensions;
 when damage is caused by a failure to observe the regulations as to additional load and total vehicle weight.
13.6 According to the principle of limitation of penalty claims to the author, the Hirer is solely liable for any infringements under penal law that are committed during the time he/she has the vehicle in his/her possession. He/she must pay the respective fines.
13.7 The Hirer is jointly and severally liable, together with the drivers, for the condi-tions of the contract and its appendices.
 

14. 24-Hour Assistance
In case of mechanical, electrical and/or electronic breakdown/defects or of accidents as a consequence of which the vehicle cannot be operated, you must contact by tele-phone the rental station mentioned in the rental contract or the McRent Hotline under 03 88 82 68 25 within 24 hours. You will receive the assistance service of the manu-facturer that is included in the price of your rental contract and the conditions of which are set forth on the vehicle information sheet.
In case of technical defects, our liability is limited to the assumption of the costs of the transport back home of the Hirer and of the passengers not exceeding limits of the number specified in the vehicle registration document.
It covers the assistance for the vehicle and the persons transported in case of a me-chanical defect or an accident.
The assistance is applicable in all countries specified on the international insurance card. It is available 24 hours a day, 7 days a week.
The Hirer has the option to choose an additional assistance service as described in the leaflet " Conditions d’assurances et d’assistance" (additional accident and break-down cover) that is handed over to the Hirer together with his/her contract. Costs: according to the current price list.
 

15. Data Protection Act
According to the Data Protection Act of 6 January 1978, every hirer has the right to access to and correction of the data referring to him/her. If you want to exercise this right and receive an information about the information referring to you, please contact the firm McRent France in 1b rue de la Porte Brisach à 67600 SELESTAT.
 

16. Effective Date
These Standard Terms and Conditions enter into effect on 13 March 2007. In case of amendments to the Standard Terms and Conditions of Business of McRent, there apply the Standard Terms and Conditions of Business in force on the date the Hirer submits his/her request for reservation on the McRent website.

ביטוח

תמצית תנאי הביטוח המפורטים כאן הם תרגום תנאי הביטוח של חברת ההשכרה. הפירוט המלא לתנאי הביטוח מופיע בגרסה האנגלית.בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.
1. ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית בסך 1800 € למקרה.
2. השיפוי כנגד ההתחייבות המפורטת לא יחול אם השוכר גרם לנזק מכוון או מתוך הזנחה.
3. אם ייגרם נזק באשמת השוכר, הוא יחויב בנוסף, במקרים הבאים:
• אם הנזק נגרם כתוצאה מחולשה/חוסר יכולת לנהוג עקב שימוש בסמים או אלכוהול

• נזק לסוכך, לגג, או לתחתית הקרוואן
• אם השוכר או נהג מטעמו עוזב את זירת התאונה ללא הצדקה
• אם השוכר לא הזמין משטרה במקרה תאונה, בניגוד לתנאי ההשכרה, אלא אם הפרה זו של התנאים אינה משפיעה על הסיבה לנזק או על עלות הנזק.
• אם השוכר מפר תנאים אחרים המופיעים בתנאי ההשכרה, אלא אם הפרתם אינה משפיעה על הסיבה לנזק או על עלות הנזק.
• אם הנזק נגרם כתוצאה משימוש לקוי או אסור.
• אם הנזק נגרם כתוצאה מהפרת התנאים כמפורט בסעיף 7.2 בתנאים הכללים.
• אם הנזק נגרם כתוצאה מנהיגה של נהג שאינו מאושר/רשום.
• אם הנזק נגרם כתוצאה מכך שמימדי הקרוואן לא נלקחו בחשבון (לדוגמא – הגבלת גובה).
• אם הנזק נגרם כתוצאה מאי ציות לתקנות העמסה.
4. כדי לחסוך לשוכר עלויות נוספות במקרה של נזק, חברת ההשכרה תספק לשוכר עפ"י בקשתו, הערכת עלות הנזק בהתבסס על מקרים זהים.
5. השוכר אחראי לכל העמלות, חיובים, הטבות ועונשים מטעם חברת ההשכרה בהקשר השימוש בקרוואן., אלא אם נגרמו באשמת חברת ההשכרה.
6. באם יש יותר משוכר אחד, האחריות תהיה באופן כללי ועל כל אחד בנפרד.

הורדת ההשתתפות העצמית (CDW)
תמורת תשלום של 
8 € ליום אפשר להוריד את גובה ההשתתפות העצמית מ-1800 € ל-1000 €. ההורדה תקפה רק למקרה הראשון ובמקרה של תאונה בלבד. במקרים הבאים ההשתתפות העצמית תהיה 1800 €.

Our vehicles are covered by a third party motor insurance valid in the countries of the European Union, in Switzerland and Norway.
13.2 This insurance covers motor vehicle third-party liability without limitation for bod-ily injury, to an amount of € 100,000,000 for damage to property and economic loss, € 1,530,00 thereof for economic loss only, and to an amount of € 1,500,000 for dam-age caused by inexcusable gross negligence. This insurance does not apply to bodily injury of the driver.
Damage to the vehicle (fire damage, climatic events, theft, damage, damage caused by accident and technological disasters) are covered by the insurance minus a gross excess of € 1,800 to be borne by the Hirer. The gross amount of the excess is reduced from € 1,800 to € 1,000 when the Hirer chooses the option „reduction of the excess“ at the price according to the current price list before receiving the vehicle - € 8 per day. We draw your attention in particular to the dimensions of the vehicle that will require increased attention for certain manoeuvres and may make it impossible to pass certain traffic infrastructures (bridges, tunnels, etc.) the maximum height of which is shown in advance according to applicable law. ATTENTION: In case of damage to the vehicle caused by a failure to observe height limits, the admissible total vehicle weight, by a poor assessment of the dimensions and, in general, in case of damage to the superstructure (body shell) of the vehicle hired-out to you, you are liable for all repair costs within the maximum liability limit for that kind of damage.
 
13.3 Our insurance does not cover:
 damage to high part of the motorhome (roof, alcove, as well as all parts of the vehicle in a height of more than 2.50 m);
 tyres;
 car radio;
 personal effects;
 damage to the interior of the vehicle;
 frost damage.
13.4 The vehicle is only insured for the contractually agreed rental period. After the expiry of that period, the Hirer must take care of any damage and incident that the vehicle is affected by or involved in personally, unless an extension was expressly accepted by the Rental Firm in advance.
13.5 Moreover, the insurance cover is excluded and the Hirer is liable for fully settling any damage in the following cases:
 in case of damage caused by intent or fraud on part of the Hirer or the driver;
 when damage is caused while the Hirer is under the influence of alcohol or drugs;
 Damage to the awning, overhead (roof) or under-body of the Vehicle;
 if the Hirer or the driver have given false information and were not of the re-quired age or were not in the possession of the legally prescribed required and valid licences and permits;
 if the Hirer or a driver to whom the Hirer has let the vehicle has committed hit-and-run driving;
 when the Hirer violated duties under Item 10, unless the breach of duty has not had any influence on the determination of the cause of the damage and the amount of the damage;
 when the damage was caused as a consequence of a use of the vehicle in breach of Item 9;
 when any damage is cause by a drive who was not named upon renting the ve-hicle;
 when damage is caused by a failure to observe the vehicle dimensions;
 when damage is caused by a failure to observe the regulations as to additional load and total vehicle weight.
13.6 According to the principle of limitation of penalty claims to the author, the Hirer is solely liable for any infringements under penal law that are committed during the time he/she has the vehicle in his/her possession. He/she must pay the respective fines.
13.7 The Hirer is jointly and severally liable, together with the drivers, for the condi-tions of the contract and its appendices.
 
Liability Reduction (CDW)
For € 8 per day you can reduce the liability from € 1,800 to € 1,000. Limited for the first collision only. Applies only in case of accident. Deductible for any following collision is € 1,800.

ציוד

הציוד הכלול במחיר ההשכרה
מטבח עם מקרר, מערכת חימום, ציוד בישול, מיכל מים מתוקים, מיכל מי שפכין, חגורות בטיחות באזור המגורים, הגה כח, תוף כבל מאריך, ערכת תקעים, מצבר נפרד לתאורת חדר מגורים, מטען מצברים, מטפה כיבוי אש, לפחות רדיוטייפ סטריאו אחד, מקלחת, כיור ושירותים כימיים (מחסנית) 

חבילה בסיסית / ערכת רכב
סוכך צל, בלוני גז, טריזי איזון, כבל חשמל, כבל מאריך, כימיקלים לשירותים, צינור מים/משפך, ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית, ביטוח צד ג', תוכנית ניידות של פיאט, שירות חירום 24/7

ערכת מטבח (להשכרה בתשלום נוסף):
בהתאם לגודל הקרוואן ( 6-4 אנשים) תסופק עם הקרוואן ערכת מטבח וכלי אוכל הכוללת:
6 צלחות גדולות
6 צלחות קטנות
6 ספלי קפה
6 כוסות שתיה
6 סכ"ום
2 קערות סלט
קנקן קפה
פילטר לקפה
סכין חיתוך גדול
סכין חיתוך קטן
קרש חיתוך
חולץ פקקים
פותחן קופסאות שימורים
מצקת
כף עץ
סכין פילה
3 סירים (סט 3 גדלים)
מחבת

כלי מיטה (להשכרה בתשלום נוסף):
שמיכה
כרית+ציפית
סדין

ערכת מגבות (להשכרה בתשלום נוסף):
מגבת רחצה
מגבת פנים
מגבת כלים

All vehicles have comprehensive complete fittings: kitchen with refrigerator and cooker, bath room with sink, shower and chemical toilet (cassette), heating, fresh water and waste water tank, safety belts in living quarters, power-steering, cable drum and connection cable, European standard plug set for 230 V, separate 12 V battery for living quarters, battery charger, fire extinguisher, at least one stereo radio with CD and a bicycle rack.

Basic Package:
Awning/ sun sail, gas bottle(s), balancing wedges, CI cable, cable reel, toilet chemicals, water hose/ watering can, comprehensive coverage with deductible, third-party liability insurance, mobility program, 24/7 emergency service

Kitchen Kit (For an additional fee):
Depending on the size of the vehicle and the number of passengers either for 4 or 6 persons:
 6 large plates
 6 dessert plates
 6 soup plates or bowls
 6 cups/saucers
 6 glasses
 6 sets of cutlery/ knives/forks/spoons/teaspoons
 2 bowls, different sizes
 1 thermos flask or coffee pot
 1 coffee filter
 1 large kitchen knife
 1 small kithcne knife
 1 cutting board
 1 corkscrew
 1 tin opener
 1 wooden spoon
 1 spatula
 1 potato peeler
 1 set of pots (3 pots)
 1 pan

Bedding Set (For an additional fee):
Blanket
Pillow
Pillowcase
Sheet

Towel Set (For an additional fee):
Bath Towel
Towel
Dish Towel

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...