השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 1517



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : € 1800 למקרה
  • מפות דרך:
  • כלי מטבח וכלי אוכל:
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק:
  • ערכת כלי ניקוי


תוספות אפשריות

  • חבילת מגבות - לאדם
  • שולחן פיקניק
  • ערסל
  • ערכת אוכל מקומי (זיתים, עגבניה, אבוקדו, נקניק חזיר, בגט, יין, בקבוק מים קטן)
  • מייבש שיער (פן)
  • 2 מגבות ים
  • תא אחסון על הגג
  • כיסא פיקניק
  • מערכת GPS ניווט לוויני
  • ערכת ברביקיו \ גריל
  • כרטיס Camping Key Europe הנותן ביטוח צד ג' בעת חניה בחניונים והנחות לחניונים (בחלק מהחניונים ההנחות גם בעונת השיא)
  • כרטיס CC ACSI להנחות של כ-50% בחניוני קרוואנים בעונות הביניים והשפל (לא תקף בעונת השיא)
  • גגון לציוד
  • מקלחת ניידת
  • הרחבת ביטוח להפחתת השתתפות עצמית
  • הרחבת ביטוח להפחתת השתתפות עצמית-אפשרות 2
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית למינימום
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • כלי מיטה - לאדם


תנאי תשלום

מקדמה 200, שאר התשלום 20 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 36 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 200 € EUR לא יוחזרו.
  • 15 עד 35 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 500 € EUR, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

משך ההשכרה
1. התשלום על ימי ההשכרה מחושב על בסיס יומי.
2. קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת אינה מזכה את השוכר בפיצוי כלשהו עבור החלק שלא נוצל.
3. אין חיוב נוסף עבור השכרה מחוץ לשעות הפעילות.

זמינות הקרוואנים ושידרוגים 
במידה והקרוואן הספציפי שהוזמן אינו זמין, לחברת ההשכרה יש את הזכות לספר לשוכר קרוואן אחר מאותה קטגוריה או לשדרג לקטגוריה טובה יותר, בהתאם לזמינות בתחנת ההשכרה. בנוסף, אין אפשרות להתחייב לצבע או עיצוב מסויים.

מסמכים / רישיון נהיגה / גיל נהג
1. הנהג חייב להיות בן 18 ומעלה בעת קבלת הקרוואן ולהציג רישיון נהיגה בתוקף לנהיגה באירופה, או רישיון נהיגה בינלאומי וכמו כן דרכון בתוקף.
2. במידה ואחד הנהגים צעיר מגיל 23, חובה לרכוש ביטוח מורחב (לא חובה את הכי רחב).
3. צילום/העתק של רישיון הנהיגה, דרכון או כרטיס אשראי - אינם מתקבלים.

מצב הקרוואן
1. השוכר מודע לכך שהוא מקבל את הקרוואן והציוד נקיים וכל המערכות פועלות.
2. השוכר מחוייב להחזיר את הקרוואן נקי, עם אותה כמות דלק כפי שהיה בעת קבלת הקרוואן ושכל המערכות פועלות באופן נורמלי, בתאריך, שעה ומקום שנקבע בהסכם ההשכרה. אי עמידה בתנאים אלו יגרור חיובים נוספים כמפורט במחירון שבתחנת ההשכרה. כל אובדן או נזק לציוד הנוסף שהושכר או לשאר הציוד הרזרבי, יגרור תשלום מלא של השוכר ע"פ מחירון שנמצא בתחנת ההשכרה
.

מסמכים
1. בעת קבלת הקרוואן והחתימה על הסכם ההשכרה יש להציג רישיון נהיגה ודרכון תקפים. במידה והשוכר לא יביא את המסמכים הנדרשים, ההשכרה לא תצא לפועל והשוכר יחוייב בדמי ביטול מלאים.
2. באחריות השוכר להחזיק רישיון נהיגה תקף באירופה.
3. השוכר חייב להיות בן 18 ומעלה.

4. במידה והשוכר הוא בן פחות מ-23, חובה לרכוש ביטוח מורחב (לא חובה את הכי רחב).

השימוש בקרוואן
1. השוכר מסכים שבמהלך תקופת ההשכרה, לא ייעשה שימוש בקרוואן במקרים הבאים:
א. לא ינהג אדם שלא זוהה או נרשם בהסכם ההשכרה.
ב. נהיגה לא זהירה או מסוכנת.
ג. נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול.
ד. נזק שנגרם כתוצאה משקיעה במים, מגע עם מים מלוחים, נהיגה דרך אזורים מוצפים, נהיגה בחופי הים או דרכי עפר.
ה. השתתפות במירוץ, תחרות או פעילות בלתי חוקית.
ו. גרירה של כלי רכב אחר.
ז. הסעת נוסעים או סחורה בתמורה לתשלום.
ח. הסעת נוסעים מעבר לכמות המותרת.
ט. התקנת עזרים, פרסומות או חומר מסחרי.
י. כל תוצאה שתיגרם מהסעיפים הנ"ל לא תהיה באחריות חברת ההשכרה.
2. השוכר מודע לכך שהקרוואן נשאר תמיד בבעלות חברת ההשכרה והיא לא תסכים, תנסה, תציע או תתיימר למכור, לתת, להשאיל או למשכן אותו לשום גורם אחר. 
3. אסור לשוכר לעשות שום שינוי או תוספת בקרוואן ללא אישור מוקדם בכתב מחברת ההשכרה.
4. על השוכר לנקוט בכל האמצעים הסבירים לשמירה נאותה על הקרוואן, כולל בדיקה יומיומית של מצב השמן, המים והמצברים, וכן ליצור קשר עם חברת ההשכרה במידה ונדלקה נורית אזהרה המעידה על תקלה אפשרית.
5. שום מכשיר אלקטרוני (כולל הצידנית/מקרר) לא יכול להיות מחובר למצבר למשך יותר מ-4 שעות ברציפות ללא טעינה של המצבר כל יום בעת החניה בחניון או בחיבור למקור חשמל אחר.
6. הסכם ההשכרה יבוטל באופן אוטומטי וההזמנה תבוטל ללא שום צורך בהתערבות משפטית במידה ונעשה שימוש בקרוואן באופן כזה שנחשב להפרת ההסכם
.
בנוסף, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לקחת חזרה את הקרוואן בכל זמן וללא הודעה מוקדמת והשוכר יהיה אחראי לכל החיובים הקשורים.

חיות מחמד
עקב שמירה על נוחות הלקוחות ובטיחותם, אסור להסיע בעלי חיים בקרוואנים.

שירותי הדרך ובעיות טכניות
1. בכל בעיה הקשורה בקרוואן, כולל תקלות בציוד - יש לפנות ולדווח לחברת ההשכרה.
2. בעיות שיכולות להיווצר במהלך ההשכרה:
א. מקרה שנגמר הדלק וכן הוצאות הקשורות בגרירה / העברת הקרוואן למקום אחר, יהיו על חשבון השוכר.
ב. נעילת המפתחות בתוך הקרוואן, נזק למפתחות (לדוגמה כתוצאה מלחות) או אובדן המפתחות.
ג. אי טעינה של המצבר או שהוא נגמר.
ד. הקרוואן נתקע בדרך חסומה או על דרך עפר.
ה. תקלה שנגרמה כתוצאה מהזנחה מכוונת.
ו. עזרה בהחלפת גלגל.
3. חברת ההשכרה מספקת שירותי דרך 24 שעות (בהתאם לביטוח).
4. בכל מקרה של תקלה, אסור לשוכר לנסות לסדר לבד.
5. במקרה של תקלה שלא מאפשרת תיקון בשטח, או תאונה, השוכר יופנה למוסך הקרוב ביותר או לתחנת ההשכרה.

הגנה על ציוד אישי
חברת ההשכרה אינה אחראית על פציעות במהלך ההשכרה וממליצה לשוכרים שלא להשאיר חפצים יקרים בקרוואן כשהוא ללא השגחה. חברת ההשכרה אינה אחראית על ציוד אישי שנגנב, או על נזקים בקרוואן כתוצאה מונדליזם/גניבה, תאונה או מזג אוויר.

תאונה / נזק לקרוואן
במקרה של תאונה או נזק לקרוואן, על השוכר לפעול באופן הבא:
1. לדווח 
באופן מיידי לחברת ההשכרה ולמשטרה על התאונה, גניבה, שוד וכו'.
2. לצלם תמונות ולתעד את שמות וכתובות כל המעורבים, כמו גם של עדי ראייה שיוכלו להעיד מה קרה.
3. למלא דו"ח תאונה ביחד עם הרכבים האחרים שמעורבים.
4. לא לעזוב את הקרוואן לפני שננקטו כל הצעדים הנוגעים לשמירה עליו.
5. לא לקחת שום אחריות או אשמה בנוגע לתאונה.
6. לקחת את דו"ח התאונה כשהוא חתום ע"י כל המעורבים, יחד עם הדו"ח של המשטרה ומפתחות הקרוואן (במידה ולא נגנבו) ולשלוח אותם מיידית לחברת ההשכרה.
במידה והשוכר לא יפעל ע"פ ההנחיות הנ"ל, הביטוח יבוטל והוא יהיה אחראי על כל ההוצאות.

החזרת הקרוואן
1. יש להחזיר את הקרוואן בשעה, תאריך והמקום שנקבעו בהסכם.
א. במידה ורוצים לשנות את מקום החזרת הקרוואן, התאריך או השעה, יש לקבל אישור תחילה מחברת ההשכרה. חיובים נוספים יחולו ויקבעו ע"י צוות חברת ההשכרה.
ב. החיוב יחול בכל מקרה, לא משנה מה הסיבה לשינוי.
ג. במידה וחברת ההשכרה לא נותנת אישור במייל, על השוכר למלא אחר המוסכם בחוזה.
2. אי קבלת אישור והחזרת הקרוואן בשעה שנקבעה בחוזה יגרור חיוב של פי 3 מהמחיר היומי, שישולם מיד עם סיום ההשכרה.
3. במידה והקרוואן יוחזר למקום אחר ממה שהוסכם, השוכר יישא בכל העלווית הנגרמות לחברת ההשכרה עקב כך.
4. במידה והקרוואן לא יוחזר לחבר צוות חברת ההשכרה, השוכר יהיה אחראי על כל נזק, אובדן או גניבה.
5. הציוד בקרוואן: כל הקרוואנים מגיעים עם ציוד מטבח, כלי ניקוי וכלי מיטה ובמקרה והם לא יוחזרו יחול חיוב בהתאם לעלות הציוד.
6. 
100  דמי ניקוי יחולו במידה והקרוואן לא יחזור נקי מבפנים (ריקון פחים וזבל, חול, בוץ, או ליכלוך אחר) ומבחוץ, מיכל המים האפורים מרוקן, מיכל השירותים מרוקן, כלי המטבח נקיים ומיכל הקירור כבוי וללא אוכל בתוכו.
7. במידה והקרוואן לא יחזור עם אותה כמות דלק שהיתה בתחילת ההשכרה, השוכר יחוייב ב-
40 € עבור כל רבע מיכל ריק.

אחריות / פיקדון וחיובים לאחר ההשכרה
1. את הפיקדון ניתן לשלם בהעברה בנקאית או במזומן. בעת קבלת הקרוואן השוכר נדרש לשלם את הפיקדון בהתאם לביטוח שרכש. הפיקדון יישמר אצל חברת ההשכרה בתור השתתפות עצמית במידה וייגרם נזק או תאונה במהלך ההשכרה.
2. במידה וסכום הפיקדון לא יאושר ע"י הבנק, החוזה לא יחתם וההשכרה לא תוכל לצאת לפועל. במקרה כזה, יחולו דמי ביטול מלאים. הפיקדון יוחזר לשוכר בסיום ההשכרה, לאחר בקרה של הקרוואן לוודא שהוא חזר כפי שהיה בתחילת ההשכרה ולא יאוחר מ-10 ימים מרגע סיום ההשכרה.
3. נזקים בקרוואן או בציוד יחוייבו בהתאם למחירון חברת ההשכרה. השוכר יהיה אחראי גם על עלות הימים בהם הקרוואן לא יושכר בגלל התיקון של הנזקים שגרם.
4. במקרה של תאונה בה השוכר לא רואה עצמו כאחראי, חברת ההשכרה תשמור את הפיקדון עד שחברת הביטוח תקבע מי היה האחראי.
5. במידה ועלות תיקון הנזק לא יכולה להיקבע מיד, חברת ההשכרה תשמור את הפיקדון. במידה ועלות התיקון תהיה נמוכה יותר מהפיקדון, ההפרש יוחזר לשוכר.
6. השוכר מאשר לחברת ההשכרה לגבות מהפיקדון סכומים נוספים שיעלו, כמו חניה בחיק הטבע, דו"חות חניה, קנסות, עברות תנועה, אגרות כבישים, נזקים לקרוואן (פנימיים או חיצוניים) ואיחורים בתשלום. לחברת ההשכרה יש את הזכות לגבות עד 30 יום לאחר סיום ההשכרה. קנסות יחוייבו בסכום המלא שלהם ובתוספת מס ו-
50 € דמי מנהלה.
7. על השוכר לספק לחברת ההשכרה כרטיס אשראי חלופי במידה וההעברה הבנקאית לא אושרה או שכרטיס האשראי הראשון לא אושר או נדחה.
8. לכל סכום שלא ישולם תתווסף גם ריבית בשיעור הגבוה ביותר בנוסף לסכום עצמו - מקביל ל20% מהסכום שלא שולם וכן פיצוי עבור נזק או אובדן רווחים. במקרה של מחלוקת משפטית, בהקשר לחוזה ההשכרה, הצדדים מסכימים כי הערכאה המשפטית תהיה ע"פ חברת ההשכרה.

הסכם ההשכרה ואחריות השוכר
1. הסכם זה הוא ההסכם המלא והיחיד בין הצדדים ואין התחייבויות או הסדרים אחרים.
2. בעת ההזמנה ותשלום הפיקדון, השוכר מתחייב ומקבל על עצמו את תנאי ההסכם.
3. השוכר מתחייב שנתן פרטים נכונים ומלאים.

צי הקרוואנים
אם, מכל סיבה שהיא שלא באחריות חברת ההשכרה, כמו איחור בהשכרה הקודמת, תאונה, גניבה, תקלה או כל מצב אחר שמונע את מסירת הקרוואן שהוזמן בשעה או בתאריך שנקבע, חברת ההשכרה יכולה:
1. לספק לשוכר קרוואן אחר מאותה קטגוריה ומודל. העיצוב או הצבע יכולים להשתנות.
2. לספק לשוכר החזר מלא של התשלום וללא שום פיצוי נוסף.

 

Rental Duration
1. Campervan rental charges are calculated on a day basis.
2. Late Pick-ups or Earlier Drop-offs do not entitle the Hirer to any refund of the unused portion of the rental.
3. If you have set up a camper after office hours, you will not be charged extra.

Vehicle Availability and Upgrades
If the exact model booked is not available, the Rental firm reserves the right to provide the Hirer a similar category or upgraded model, according to the pick-up location availability. Additionally, we cannot guarantee specific colors or designs for the vehicle rented.

Documents / Driver's License / Minimum Age
1. Driver must be 18 years old or older at the time of pick up, and must present a valid driver’s license (B class) to drive in Europe, or an international driver’s license, a valid ID/Passport.
2. If one of the drivers is younger than 23 years old, purchasing the Extended Insurance plan is mandatory.
3. Copies of driver´s license, ID or cards are not accepted.

Vehicle Conditions
1. The customer acknowledges having received the Vehicle and rented extras in a clean condition and with all the features working.
2. The customer will return the vehicle in a clean condition, with the same amount of fuel at the pick-up, and with all the vehicle’s features operating in a normal way, on the return date, time and location established in the Rental Agreement. Failure to meet these criteria will result in additional charges to the Hirer according to the rental firm price table. Any loss or damage in rented extras, equipment or spare parts, will be fully charged to the Hirer according to the Rental Firm price table.

Documents
1. A valid vehicle driver’s license, ID or Passport are required and must be presented upon the vehicle’s collection and signing of the rental agreement. If the Hirer does not bring the necessary documents, the vehicle cannot be rented and regular no show fee will apply.
2. To hold a valid license to drive in Europe is the responsibility of the Hirer.
3. The Hirer should be older than 18 years old.
4. If the Hirer is under 23 years of age, purchasing the Extended Insurance plan is mandatory.

Use of the Vehicle
1. The Hirer agrees that, during the Rental Period, the vehicle will not be:
a) Driven by an unidentified person or any other person that is not mentioned in the rental agreement.
b) Driven in an imprudent and dangerous way.
c) Driven by a person under the influence of alcohol or drugs.
d) Damaged by submersion in water, contact with salt water, driving through flooded areas, beach driving and dirt roads.
e) Used for any race, contest or any illegal activities.
f) Used to tow any vehicle.
g) Used to carry passengers or property for hire or reward.
h) Used to carry more passengers than what is permitted by law.
i) Install accessories and advertising or commercial mentions.
j) Any consequence that results from the points above, will not be Rental Firm responsibility.
2. The Hirer acknowledges that the Rental Firm retains the title to the Vehicle at all times and shall not agree, attempt, offer or purport to sell, sub-let, lend or mortgage the vehicle to any other party.
3. The Hirer should not make any alterations or additions to the vehicle, without prior written consent from the rental firm.
4. The Hirer should take all reasonable steps to properly maintain the vehicle, including, daily checks of the Oil, Water and Batteries, and will contact the Rental Firm if vehicle warning lights indicate any potential malfunction.
5. Any electrical devices (including the cooler) cannot be connected to the battery for more than 4 hours in a row, without charging the vehicle battery every day in camping places or in other 220V sources.
6. The present agreement will be automatically resolved and the booking will be cancelled without any need of judicial intervention, if the vehicle is used in any terms that constitute a violation of the present agreement. Additionally, the Rental Firm reserves the right to recover the vehicle, at any time, without previous notice, and the Hirer is held responsible for all the charges involved.

Pets
Due to taking care of our customers, and their safety, it is not allowed to bring pets with them while traveling.

On-Road Assistance and Technical Issues
1. Any problems associated with the vehicle, including equipment failure. Failure to do so will compromise the Rental Firm. Responsibility, please contact us.
2. Please note that:
a) The vehicle is running out of fuel by Road-Assistance, and tow / relocation expenses will be charged to the Hirer.
b) The keys are locked inside the vehicle, damaged (ie humidity in the key), or lost.
c) Discharged batteries, no batteries.
d) Vehicle blocked off-road or in a dirt road
e) A breakdown caused by wilful neglect.
f) Assistance to change a tire
3. Company Rental provides 24hrs on the Road Support may be provided.
4. In case of any malfunction, the Hirer is not allowed to make a license.
5. In the event of the vehicle, immobilization due to mechanical breakdown, or accident, and if it is not possible to repair on the site, the Hirer to the closest workshop or rental depot.

Protection
Rental Firm does not accept any liability for personal injuries sustained during the rental period, and recommends that no valuable items should be left in the vehicle, out in the open, while the Hirer is away from the vehicle. Rental Firm is not responsible for any belongings lost or stolen during the rental period, neither for any damages in the vehicle due to vandalism/theft, accidental or weather damages.

Accidend / Vehicle Damage
In the event of an accident or vehicle damage, the Hirer agrees to the following procedures:

1. Immediately notify the Rental Firm and police authorities of any accident, theft, robbery or other misfortune.
2. Take pictures and obtain names and addresses of all persons involved as well as witnesses, that can document what happened.
3. Fill the accident report, together with other vehicles that may be involved.
4. Shall not leave the vehicle without taking all measures regarding its protection and safety.
5. Shall not take any responsibility or pled guilty, in the event of an accident that might hold the Rental Firm liable.
6. Collect the accident report signed by all parties involved and the documents prepared by the police authorities, along with the vehicle keys, if retained (in case of vehicle theft) and send it immediately to the Rental firm. Otherwise, all insurances and coverage’s will expire, and the Hirer is liable for all expenses..

Return of the Vehicle
1. The vehicle must be returned at the date, time and location specified in the rental agreement.
a) In order to change the drop off location or date/time, the Hirer must first obtain authorization from the Rental Firm Reservations staff. Charges will apply, and the amount will be communicated by the reservations team.
b) The fee applies to all cases, irrespective of the reasons behind change.
c) If the Rental Firm does not confirm the changes via email, the Hirer must comply with the contract location and drop-off date and time.
2. Failure to obtain authorization and deliver the van at the hours agreed in the Rental Contract will result in an extra fee of three times the rental rate, to be paid immediately upon the drop-off.
3. If the vehicle is returned in a different place from the one contracted, the Hirer is responsible for all the emergent damages caused to the Rental Firm.
4. If the vehicle is not returned to a Rental Firm employee, the Hirer is liable for all losses or damages including vehicle theft or robbery.
5. Van equipment: All vehicles are provided with kitchen utensils, cleaning kit and bed kit, and in case of not returning the van equipment and/or rental extras in the same conditions as they were handed, a fee will be applied according to the value of the item(s).
6. A €100 cleaning fee will be charged if the vehicle is not returned in a clean condition in the interior (absence of garbage, sand, mud or any other waste) and exterior, with the wastewater tank empty, empty chemical toilet, kitchen utensils cleaned, and the cooler turned-off with no food inside.
7. If the van is not returned with the same fuel level as the pick-up, the customer will be charged €40 for every 1⁄4 tank missing.

Liability / Security Deposit and After Rental Payments 
1. The security deposit can be paid by by bank transfer or in cash. At the vehicle delivery, the Hirer is required to pay the security deposit according to the chosen Insurance option. This amount will be held in the Hirer’s to ensure the excess payment in the event of robbery or accident and any other vehicle damage during the rental period.

2. If the security deposit amount is not authorized by the bank , the contract cannot be executed and the vehicle cannot be delivered. In this case, the regular cancelation policy will apply and the full booking amount will be charged to the Hirer. The security deposit will be returned to the Hirer at the end of the rental period, after an inspection by a Rental Firm member staff, who shall state the vehicle is in similar conditions compared to when it was collected, Maximum up to 10 days from the date of rental ending.
3. Vehicle damage and equipment/extras damage costs will be charged according to the Rental Firm price table. The Hirer will also be liable for the days not rented during the vehicle reasonable repair time, according to the damages at issue.
4. In case of an accident where the Hirer does not consider himself responsible, the Rental Firm will hold the full amount of the security deposit until the insurance company states the responsibility.
5. If the damage repair costs cannot be determined immediately, the Rental Firm will hold the full amount of the security deposit. A portion of the excess can be refunded in case the final damage repair costs are lower than the amount paid.
6. The Hirer agrees that the Rental Firm is authorized to charge from the deposit for any further amounts that may arise such as wild camping, parking tickets, fines, traffic offence penalties, tolls, damages to the van (interior or exterior) and overdue amounts. Rental Firm is entitled to verify any of the damages to the van for 30 days after the last day of the rental agreement. Fines will be charged as of the total cost of the fine, plus VAT tax and an administrative fee of €50.
7. Hirer must provide the Rental Firm with an alternative credit card that can be used to meet Hirer’s obligations under the Rental Firm Terms and Conditions, in case of insufficient funds, declined transactions for any reason, and cancelled or suspended credit card.
8. All unpaid invoices will be added interest, which is the highest legal rate plus a flat fee, corresponding to 20% of the unpaid amount and any compensation for occurred damages / lost profits due by law. In the event of a legal dispute somehow related with this contract, the parties agree that the jurisdiction of the car rental.

Agreement and Customer Warranties
1. This agreement constitutes the entire arrangement of the parties and there are no other oral undertakings, warranties or arrangements between the parties relating to the subject matter of liable as Hirer. Any charges are calculated in accordance with the Agreement and respective Terms and Conditions.
2. When Booking and paying the initial deposit, the Hirer automatically agreed with Rental Firm Terms and Conditions.
3. The Hirer assures that all information supplied in relation with this agreement is truthful.

Vehicles and Brands
If, for any reason that is not the rental firm’s responsibility, such as a delay by the previous renter, accident, theft, breakdown, or any other situation that compromise the delivery of the vehicle previously reserved, it is not possible to proceed to the delivery on the stipulated date or time, the rental firm can:
1. Provide the Hirer a similar category or model. The brand, design or colour may vary.
2. Provide the Hirer a full refund of the amount paid, and no other additional compensation.

 

ביטוח

כיסוי הביטוח
1. הקרוואן מבוטח כנגד רכבי צד ג' ורכוש.
2. הביטוח תקף ב-32 מדינות אירופה הבאות: אנדורה, אוסטריה, בלגיה, בולגריה, קרואטיה, קפריסין, צ'כיה, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, צרפת, גרמניה, יוון, הונגריה, איסלנד, אירלנד, איטליה, לטביה, ליטא, לוקסמבורג, מלטה, הולנד, נורבגיה, פולין, פורטוגל, רומניה, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שוויץ ואנגליה. מותר לנהוג בקרוואן רק במדינות אלה. נסיעה מחוץ למדינות אלה תיחשב כהפרת החוזה וחברת ההשכרה לא תהיה אחראית לשום נזק או תקלה שיקרו מחוץ למדינות אלה ולכן השוכר יהיה אחראי באופן מלא ובלעדי לכל ההוצאות הכרוכות בכך. לחברת ההשכרה יש את הזכות לגבות 
1,000 € עבור כל יום השכרה בה הקרוואן נמצא מחוץ למדינות המבוטחות.
3. הקרוואן מבוטח אך ורק בתקופת ההשכרה המצויינת בהסכם. חברת ההשכרה לא תהיה אחראית על שום נזק שיגרם מחוץ לתקופה זאת והשוכר ישא באחריות המלאה ובאופן בלעדי.
4. השוכר יהיה אחראי על כל נזק שיגרם במהלך תקופת ההשכרה עד לגובה הפיקדון שנלקח. כל סוגי הביטוח וכן הפיקדון תקפים אך ורק למקרה הראשון, התאונה או לנזק חדש ולא לכל תאונה. במקרה של יותר ממקרה אחד או תאונה אחת, השוכר יהיה אחראי לכל גובה הנזק ולכל נזק. כדי לכסות עבור כל נזק אפשרי, חברת ההשכרה לוקחת את מלוא גובה הפיקדון ממסגרת האשראי של השוכר. במקרה של תשלום בהעברה בנקאית או מזומן, השוכר מחוייב להעביר את התשלום שהוערך לנזק עד ל-14 יום לאחר ההשכרה.
5. במידה והשוכר הפר אחד מסעיפי ההסכם, כל ביטוח שנרכש יבוטל והשוכר יהיה אחראי לכל נזק שייגרם.
6. במידה ונרכש ביטוח עבור נזקי חלונות, הכיסוי תופס רק עבור חלון אחד. מראות הצד והפתחים שעל הגג לא כלולים. הביטוח הסטנדרטי או המלא כוללים כיסוי עבור חלון אחד.
7. במידה ונרכש ביטוח עבור צמיגים, הכיסוי תופס רק עבור גלגל אחד. 
הביטוח הסטנדרטי או המלא כוללים כיסוי עבור צמיג אחד.
8. במידה ונבחרה האפשרות של הוספת נהג נוסף, רק נהג נוסף אחד מבוטח. הביטוח הסטנדרטי (נהג 1)  או המלא (ללא הגבלה) כוללים כיסוי עבור נהג נוסף.
9. ההשתתפות העצמית יכולה לרדת ע"י רכישה של אחת מאופציות הרחבת הביטוח.
10. במידה ונלקחה האפשרות הבסיסית "Basic", הפיקדון וההשתתפות העצמית יהיו 
1,800 € והיא כוללת ק"מ ללא הגבלה.
11. במידה ונלקחה האפשרות המורחבת "Extended", הפיקדון וההשתתפות העצמית יהיו 900 € והיא כוללת ק"מ ללא הגבלה, נסיעה מחוץ לספרד, שירותי דרך 24 שעות, נזק עבור חלון אחד ושני נהגים.
12. 
במידה ונלקחה אפשרות הפרימיום "Premium", הפיקדון וההשתתפות העצמית יהיו 600 € והיא כוללת ק"מ ללא הגבלה, נסיעה מחוץ לספרד, שירותי דרך 24 שעות, נזק עבור חלון אחד, שני נהגים ונזק גלגל אחד.
13. במידה ונלקחה האפשרות הגבוהה ביותר "Superior", הפיקדון וההשתתפות העצמית יהיו 200 € והיא כוללת ק"מ ללא הגבלה, נסיעה מחוץ לספרד, שירותי דרך 24 שעות, נזק עבור חלון אחד, נהגים נוספים ללא הגבלה - בתנאי שנרשמו בחוזה, נזק עבור גלגל אחד ו-2 לילות במלון (במידה והקרוואן הושבת).
14. במידה ולא נלקחה שום הרחבת ביטוח אלא הסטנדרטי, הביטוח יכלול נהג נוסף אחד וכיסוי אחד על גלגל וחלון.
15. במידה ואחת מהרחבות הביטוח נלקחת, הביטוח עבור גלגל וחלון נכלל גם
.

החרגות
השוכר מודע לכך שהוא יהיה האחראי הבלעדי במקרה של נזק לקרוואן במקרים הבאים ואף ביטוח שנרכש לא יפעל:
1. במידה והשוכר הפר את תנאי ההסכם.
2. כל נזק שייגרם כתוצאה התנהגות זדונית, נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול, או כל חומר אחר המגביל את הנהיגה.
3. נזק/אובדן/גניבה של ציוד אישי.
4. אם השוכר הראה התנהגות חסרת אחריות, הזנחה, אי ציות לחוקי התנועה ונגרם נזק לקרוואן או לצד ג'.
5. עלות החזרת או חילוץ קרוואן שנתקע במקומות אסורים או קרוואן שננטש.
6. עלות החלפת מפתחות עקב אובדן, נזק, גניבה או נעילת המפתח בתוך הקרוואן.
7. נהג שלא נרשם בחוזה או נהג עם רישיון נהיגה שנפסל או לא בתוקף.
8. עלות נזק שייגרם כתוצאה משימוש בדלק לא מתאים.
9. כל נזק שייגרם כתוצאה מפגיעה בבעל חיים במהלך הנסיעה.

Insurance Coverage
1. The rental vehicle is insured against third party vehicles and property damage.
2. The insurance is valid in the following 32 European countries: Andorra, Austria, Belgium, Bulgaria, Croatia, Republic of Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and the UK. The vehicles can only be driven in these countries, driving in other countries other than the ones mentioned above constitutes a violation of the agreement and the Rental Firm cannot be liable for any damage, malfunction or other issue that happens outside the countries where insurance is valid, being the Hirer liable for any reparation costs and/or relocation of the vehicle and any other administrative costs, charges, fees and fines the Rental firm incurred as a result of that unauthorized use. The Rental Firm has the right to charge the Hirer a penalty of 
1,000 (one thousand euros) for each day the vehicle is used in a country where the insurance is not valid.
3. The vehicle is only insured covered during the contract stipulated duration. The Rental Firm cannot be liable for any damage outside the rental duration, being the Hirer the only liable one.
4. The Hirer is responsible for any damage incurred while in possession of the vehicle, up to the amount of the security deposit. All the Insurance options and security deposit only cover the first accident, incident or new damage, not each accident on the road. In case of more than one damage, incident or accident during the rental period, the Hirer is responsible for the full repair costs of each additional damage. To cover the costs of any possible damages, the Rental Firm will block the full amount of the security deposit on the credit card associated to the hirer. Or in the case of payment by bank transfer / cash, the Hirer is obliged to pay for damage estimated by the appraiser or contractor up to 14 days after the rental.
5. If the Hirer breaches any of the conditions of the clauses in the rental agreement, any insurance option will be voided, and the Hirer will be responsible for the total cost of all damages.
6. If the Window Coverage is selected, the repair cost of one glass window is covered. Side mirrors and roof windows (skylights) are not included. Our Standard and Full protection plans already cover the repair of one window.
7. If the Tire Coverage is selected, the accidental damage of one tyre is covered. Our Standard and Full insurances already cover the accidental damage of one tyre.
8. If the additional Driver option is selected, one additional driver will be added to the booking. Our Standard (x1) and Full (unlimited) protection plans already allow additional drivers.
9. The liability amount may be reduced, by upgrading the Insurance plan.
10. If "Basic" Insurance plan is subscribed for 
1800. This plan includes Unlimited Kilometres.
11. If the “Extended” Insurance plan is purchased, the Hirer is responsible for a maximum amount of 
900. This plan includes Unlimited Kilometres, drive outside Spain, 24hr Road Assistance, one windows Insurance, two drivers.
12. If the “Premium” Insurance plan is purchased, the Hirer is a maximum amount of €600. This plan includes Unlimited Kilometres, drive outside Spain, 24hr Road Assistance, one windows insurance, two drivers, one tire insurance.
13. If the “Superior” plan is purchased, the Hirer is a maximum amount of 
200. This plan includes Unlimited Kilometres, drive outside Spain, 24hr Road Assistance, one windows insurance, unlimited drivers previously reported during registration, one tire insurance, 2 night hotel (in case of an accident and immobilization of the camper).
14. If the “Standard” plan is purchased, and this plan includes 1 additional driver, a tire and window coverage.
15. If the plan is purchased, the coverage, tire and window coverage (applies to for one tire and one window).

Exclusions
The Hirer acknowledges that is responsible for all costs of the following damages, irrespective of the Insurance that may have been taken. Damage identified below is specifically excluded from any Insurance Option:
a) Any damage due to vehicle, when in breach of a clause in the contract.
b) Any damage caused by wilful conduct, influence of alcohol, drugs or any substance that reduces driving ability.
c) Any loss/damages/stolen personal belongings.
d) If the customer has a careless or negligent behaviour of any kind or fails to abide by local road rules, resulting in damages to the vehicle, or third-party property.
e) The cost to retrieve or recover the vehicle from any restricted area, submerged, trapped, or abandoned.
f) The cost to replace keys which have become damaged, lost, stolen, or locked inside the vehicle.

g) Drivers not identified in the Rental Contract, or Drivers with a cancelled/expired driver’s license.
h) For any cost associated with the incorrect use of fuel.
i) All damages caused by hitting an animal while driving.

ציוד

ציוד כללי
בכל קרוואן יש ציוד כללי לנוחיות השוכרים: ערכת כלי ניקוי, מטאטא ויעה, פנס, בלוטות', ערכת עזרה ראשונה וכו'.

ערכת מטבח
בכל קרוואן קיימת ערכת מטבח הכוללת: 2 קעריות, 2 כוסות יין, קרש חיתוך, מחבת, 2 ספלי קפה, סיר, 2 צלחות, סכום, סכין חיתוך, פותחן. מקרר, כיריים (כולל מיכל הגז) וכיור.

ערכה אישית (לרכישה בתשלום)
כוללת: סדינים, שק שינה, כריות עם ציפות, שמיכה עם ציפה ומגבות.

General Equipment
Each vehicle is supplied with complimentary general equipment: such as cleaning kit, dustpan & broom, flashlight, bluetooth, first aid kit.

Kitchen Kit
Each vehicle is supplied with complimentary kitchen kit: 2 bowls, 2 wine glasses, cutting board, pan, 2 coffee mugs, pot, 2 plates, cutlery, knife, wine opener. Fridge, gas stove (cartridge included) and sink.

Personal linen Kit (for purchase)
Includes: Sheets, sleeping bag, pillows with cases, cover with case and towels.

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...