השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 388



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : AU $ 5000 (למעט אם נרכשה הרחבת ביטוח)
  • מע''מ (%): 10
  • מפות דרך:
  • מדריך חניונים:
  • דמי נהג נוסף: עד 2 נהגים נוספים
  • כלי מטבח וכלי אוכל:
  • מידע תיירותי:
  • שרותי דרך 24 שעות:
  • מיכל גז ראשון:
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים:
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק:
  • ערכת ציוד שינה:


תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד
  • שולחן פיקניק
  • כיסא בוסטר לילד
  • כיסא פיקניק
  • מאוורר / מפזר חום 220 וולט
  • כימיקלים לשרותים
  • רכישת גז מראש לקרוואנים 2 או 3 נפשות
  • רכישת גז מראש לקרוואנים 4 או 6 נפשות
  • צידנית
  • ביטוח צמיגים ושמשות
  • מערכת GPS ניווט לוויני
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית ל-0
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • שמיכה ו-2 מגבות נוספות


תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 29 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 250 $ AU לא יוחזרו.
  • 7 עד 28 ימים לפני תאריך ההשכרה:30% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 $ AU, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 6 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 500 $ AU, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 700 $ AU, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

התנאים המפורטים הם תמצית התרגום של עיקרי התנאים הכלליים של חברת ההשכרה ואין לראות בהם כחוזה השלם.
כל המחירים הינם בדולר אוסטרלי. התנאים יכולים להשתנות ללא הודעה מראש.

חיובי ההשכרה
החישוב מתבצע על בסיס יומי. יום קבלת הקרוואן נחשב כיום הראשון לא משנה באיזה שעה הוא נלקח ויום החזרת הקאוון נחשב כיום האחרון לא משנה באיזה שעה הוא הוחזר. יש להחזיר את הקרוואן בשעות הפעילות ולתחנה שנקבעה בעת ההזמנה.
קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת לא מזכים את השוכר בפיצוי עבור הזמן שלא נוצל מההשכרה.

מחיר ההשכרה כולל
• מרחק נסיעה לא מוגבל
• מצעים וכלי מיטה איכותיים
• ציוד מטבח וציוד כללי
• 10% מס
• מדריכי חניונים ומפות
• דמי נהג נוסף (מקסימום 3 נהגים)
• שירותי דרך

תשלום לאישור ההזמנה
חברת ההשכרה דורשת פיקדון של $300 (בתוספת עמלת כרטיס אשראי) בזמן ההזמנה כדי להבטיח את ההזמנה. את היתרה יש לשלם בעת קבלת הקרוואן או בעת ביצוע ההזמנה ניתן לשלם מראש את סך השכירות ותיפטר עמלת כרטיס האשראי.

מיקום הסניפים
סניפי החברה נמצאים בקרנס, בריסבן, סידני, מלבורן, הוברט ופרת'.

שעות פעילות הסניפים והמשרד
חברת ההשכרה מבקשת ששוכרים המקבלים או מחזירים קרוואן יגיעו לתחנת ההשכרה שעה לפני שעת הסגירה.

משרד ההזמנות (המשרד הראשי)
שני - שישי 8:00 עד 18:00; שבת 8:00 עד 17:00; ראשון 9:00 עד 15:00.
תחנות ההשכרה
שני - שישי 8:00 עד 16:30; שבת 8:00 עד 13:00; ראשון סגור.
תחנת ההשכרה בהוברט פתוחה כל השבוע בין 8:00 ל-16:30. התחנה סגורה בימי ראשון בין 1 במאי ל-31 באוגוסט.

המשרד הראשי ותחנות ההשכרה סגורות ב-1 בינואר, 18 באפריל ו-25 בדצמבר.

החזרת קרוואן מחוץ לשעות הפעילות
שוכרים המעוניינים להחזיר את הקרוואן ביום ראשון כשתחנת ההשכרה סגורה יכולים לבקש החזרה מחוץ לשעות הפעילות בין השעות 15:30-8:00. המשרד אינו מאויש ואת המפתחות יש להחזיר לתיבת החזרת המפתחות.

החזרה מאוחרת
השוכר ממשיך להיות אחראי על הקרוואן עד להחזרתו לתחנת ההשכרה. אי קבלת אישור להארכת השכרה תגרום לעמלה על האיחור של $150 ליום בנוסף לתעריף השכירות היומי ובתוספת התעריף היומי החל על אפשרות הפחתת ההשתתפות העצמית עבור כל יום עד להחזרת הקרוואן. תעריף השכירות היומי שייגבה יהיה התעריף החל ביום ההארכה, שעשוי להיות שונה מהתעריף המקורי שהוזמן. חיובים אלו יחולו על כרטיס האשראי של השוכר על בסיס יומי עד להחזרת הקרוואן.

השכרות מצטברות
ניתן לשלב השכרות צמודות כדי לקבל את הנחת השכרה ממושכת. שילוב השכרות יכול להיעשות במידה וההשכרות מתבצעות במהלך 3 חודשים צמודים. במידה והחזרה קרוואן נעשית באותו יום של קבלת קרוואן חדש - כל השכרה תחוייב על אותו יום בנפרד. השכרות מצטרפות נחשבות כהשכרות נפרדות לעניין דמי נסיעה בכיוון אחד ולעניין מינימום ימי השכרה.

הארכת תקופת ההשכרה
במידה והשוכר רוצה להאריך את ההשכרה בזמן ההשכרה, עליו לקבל תחילה אישור מחברת ההשכרה בטלפון 1300-664-485 או 61-3-6248-4789+. כל הארכה תחויב בתעריף הנוכחי התקף בזמן השינוי בתוספת תשלום תעריף יומי החל על אפשרות הפחתת ההשתתפות העצמית שנבחרה. הארכת ההשכרה כפופה לזמינות הצי. את העלות הנוספת של שכירות ממושכת יש לשלם בכרטיס אשראי עם אישור הארכת ההשכרה. אי קבלת אישור יגרום לכך שהשוכר יחויב בתעריף החזרה מאוחרת כמפורט לעיל.

שינויים בהזמנה
במידה והשוכר מעוניין לעשות שינוי בהזמנה, החישוב ייעשה לפי המחיר המקורי או המחיר החדש - תלוי בגבוה שבהם. הנתונים הבאים ייחשבו כשינויים בהזמנה:
 - שינוי מקום לקיחה או החזרת הקרוואן
 - שינוי קטגוריית הקרוואן
 - שינוי תאריך לקיחה את החזרת הקרוואן
במידה ויבוצע תיקון בתאריכי ההשכרה תוך 14 יום ממועד קבלת הקרוואן, לא יינתן החזר כספי אם משך ההשכרה יקוצר (כלומר, ההשכרה תחויב במספר הימים שהוזמנו במקור). עמלת רילוקיישן עשויה לחול אם מיקום האיסוף או ההחזרה יתוקן תוך 14 ימים מיום קבלת הקרוואן או אם מתרחשת הודעה במהלך ההשכרה. תיקוני הזמנה כפופים לזמינות הצי. אם תאריכי הנסיעה משתנים בתוך תקופת דמי הביטול כך שיהיו מחוץ לתקופת דמי הביטול ויהיה ביטול לאחר מכן, דמי הביטול עבור ההזמנה המקורית יחולו.

הזמנה קבוצתית
כל הזמנה של 3 קרוואנים או יותר לאותם תאריכי נסיעה נחשבת להזמנה קבוצתית (גם אם הקרוואנים הוזמנו בתאריכים שונים אך נוסעים יחד) ודורשות אישור של צוות ההזמנות במייל. הזמנות קבוצתיות הן בכפוף לתנאי תשלום וביטול שונים. לפרטים נוספים צרו קשר.

שינוי סוג קרוואן
במידה והשוכר בוחר לשנות את הקרוואן שהזמין לדגם נמוך יותר תוך 14 יום מתחילת ההשכרה או לאחר שההשכרה החלה, הוא לא יהיה זכאי להחזר.

דמי ביטול
אין החזר עבור קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת של הקרוואן. הזמנות קבוצתיות כפופות לתנאי ביטול שונים.

קילומטרים
מחיר ההשכרה כולל מרחק נסיעה לא מוגבל אלא אם צויין אחרת. חברת ההשכרה ממליצה לנסוע מקסימום 300 ק"מ ביום או לא יותר מ4-5 שעות נסיעה.

מיסים
מחיר ההשכרה כולל 10% מס.

תשלום
חברת ההשכרה מקבלת רק כרטיס אשראי, כרטיס חיוב או כרטיס Eftpos עבור תשלומי השכירות שישולמו בעת קבלת הקרוואן או ההחזרה. החברה אינה מקבלת מזומן בתחנות ההשכרה שלה. הפיקדון על הקרוואן ישולם רק בעת קבלת הקרוואן באמצעות כרטיס אשראי. המחאות אישיות, המחאות חברה והעברות בנקאיות לא יתקבלו כתשלום עבור השכירות בעת קבלת הקרוואן. אלה חייבים להתקבל על ידי חברת ההשכרה 14 ימים לפני תחילת ההשכרה.

כרטיסי אשראי
ניתן לשלם בויזה או מאסטרקארד. עבור תשלום בויזה תחול עמלה שלא תוחזר בסך 1.09%. עבור תשלום במאסטרקארד תחול עמלה שלא תוחזר בסך 1.16%.

שינויי מטבעות ושער חליפין
כל התשלומים יהיו בדולר אוסטרלי. עקב שינויים בשערי המטבעות ייתכנו הפרשים בין התשלום המקורי להחזר התשלום בסוף. לחברת ההשכרה אין על כך אחריות. החזר בכטיס אשראי יכול לקחת עד 14 יום - תלוי במוסד הפיננסי של השוכר.

משך ההשכרה
מינימום ימי ההשכרה הוא 5 בכל התחנות למעט החרגות:
10 ימים מינימום להשכרות בין 26 בדצמבר ל-6 בינואר - כל שנה
7 ימים מינימום להשכרות בין 20-14 באפריל 2025
הוברט:
7 ימים מינימום להשכרות בין 7 בינואר ל-28 בפברואר
סידני:
10 ימים מינימום להשכרות בתקופת מירוץ Bathurst בין 11-7 באוקטובר 2024
מלבורן:
10 ימים מינימום להשכרות בתקופת מירוץ Moto GP בין 18-14 באוקטובר 2024

במקרה של החזרת קרוואן בתחנה שונה, יש מינימום ימים שמשתנה בהתאם לתחנות.

רישיון נהיגה וגיל הנהג
יש להציג רישיון נהיגה מלא (לא במבחן) מקורי עבור כל נהג שנרשם. בכל מקרה שהרישיון לא בשפה האנגלית, יש להציג בנוסף אליו גם רישיון נהיגה בינלאומי. תרגום מוכר ומוסמך לאנגלית יוכר במקום הרישיון הבינלאומי.
על כל הנהגים להיות בני 21 עד 79.

הגבלות נסיעה
מותר לנסוע אך ורק על כבישים סלולים. מותר לרדת מדרכים סלולות לדרכים שמובילות לחניונים ובלבד שהן שמורות ומתוחזקות ולא יותר מ-12 ק"מ מהכביש. חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לפי שיקול דעתה הבלעדי להגביל את תנועת הקרוואן באזורים מסויימים עקב תנאי כביש או מזג אוויר קשים, והמרחק לתחנת ההחזרה ביחס ביחס לאורך תקופת ההשכרה.

נסיעה בכיוון אחד
השכרות חד-כיווניות זמינות אם רוצים לקבל קרוואן במקום אחד ולהחזיר במקום אחר. ההשכרה כפופה לתקופת שכירות מינימלית. תקופות השכירות המינימליות עשויות להשתנות, והשוכר יקבל הודעה על כל שינוי כזה לפני ההזמנה.

אורך הקרוואן
כאשר מזמינים חניון קרוואנים או מעבורת, חברת ההשכרה ממליצה להזמין מקום של 7.3 מטר לא משנה גודל הקרוואן שהוזמן, בשל האפשרות לשידרוג.

ערכת מטבח וערכה אישית
בכל קרוואן יש ציוד מחיה  (כמו כלי בישול, כלי מטבח, מגבות וכלי מיטה). יש להחזיר את כל הציוד במצב תקין.

רכישת גז מראש
בעת קבלת הקרוואן יש חיוב של $35 לקרוואנים 4 או 6 נפשות ו-$25 לשאר הקרוואנים (כלול בחבילת "הכל כלול"). אפשר להחזיר את מיכל הגז ריק בסיום ההשכרה. אין החזר כספי עבור גז שלא נעזה בו שימוש.

כיסא תינוק
כיסאות תינוק מתאימים לתינוקות בני 6 חודשים עד גיל 4. המחיר לכיסא הוא 35 $ להשכרה (כלול בחבילת "הכל כלול"). כיסאות תינוק אינם ניתנים לחיבור בקרוואנים 2 Berth Hi-top ו-2 Berth Sandpiper. שוכרים שרוצים לטייל עם תינוק מתחת לגיל 6 חודשים, צריכים להביא כיסא תינוק מאושר בתקן אוסטרלי בכוחות עצמם.

כיסא ילדים
כיסא ילדים מתאים לילדים בני 4 עד 7. המחיר לכיסא הוא 35 $ להשכרה (כלול בחבילת "הכל כלול").

תיקונים
למרות שהקרוואנים של החברה הם חדישים יכול להיות שמדי פעם יהיה צורך בתיקונים.  כל תיקון עד 100 $ כולל מס לא מחייב אישור מוקדם של חברת ההשכרה. מה שצריך כדי שכל הסכום יוחזר לשוכר בסיום ההשכרה זה קבלה עם סכום התיקון.עבור תיקון שעולה מעל ל-$100, חובה לעדכן את חברת ההשכרה ולקבל את אישורה מראש עבור התיקון.

שירות סיוע בדרכים
חברת ההשכרה מספקת שירות סיוע בדרכים. נא ליצור קשר בטלפון: 1300-016-532 או 61-3-6169-1702+ במידה וצריך סיוע.

קנסות ודמי ניהול
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות להגיש הצהרה סטטוטורית לרשות המנפיקה ו/או לחייב את השוכר בגין עבירות מהירות, כבישי אגרה, דו"חות חניה או עברת תנועה אחרת. בנוסף, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לגבות דמי ניהול של עד $55 עבור עלויות הניהול הנילוות לכרטיס האשראי של השוכר עם קבלת חיוב בגין עבירות מהירות, כבישי אגרה, דו"חות חניה או עברת תנועה אחרת שעשה הלקוח. דמי הניהול יחולו על כל עבירה.

שינוי הקרוואן
במידה והקרוואן שהוזמן אינו זמין מסיבה בלתי צפויה, חברת ההשכרה רשאית לספק קרוואן חלופי ללא הודעה מראש וללא תוספת תשלום. הקרוואן החלופי יהיה הקרוב ביותר לקרוואן שהוזמן. דבר זה אינו נחשב כהפרת חוזה ואינו מזכה את השוכר בפיצוי כלשהו.

הגבלת אחריות
במקרה ואין אף קרוואן אחר זמין, החברה תחזיר לשוכר את עלות ההשכרה בלבד או במקרה של תקלה מכאנית במהלך ההשכרה (כל עוד היא לא באשמת השוכר) החברה תחזיר את הסכום בהתאם לזמן שנשאר.

שינוי בתחנת ההחזרה
אם השוכר מעוניין לשנות את מיקום ההחזרה לאחר תחילת ההשכרה, עליו לקבל תחילה אישור מחברת ההשכרה בטלפון 1300-664-485 או 61-3-6248-4789+. בכפוף לאישור השינוי, ייתכן חיוב נוסף של עד $700 עליו יודיעו לשוכר בעת האישור ואותו יש לשלם מיד באמצעות כרטיס אשראי. התשלום עשוי לחול בכל מקרה שינוי מיקום החזרה ללא קשר לסיבה לשינוי המיקום.

קטגוריית הקרוואן
הקרוואנים מוזמנים ע"פ קטגוריה ולא ע"פ דגם או סוג מסויים.

סירוב לספק קרוואן
חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל השכרה ע"פ שיקול דעתה.

בעלי חיים
כלבי שירות/נחייה רשאים לנסוע בקרוואן. אסור להכניס חיות אחרות לקרוואן.

עישון
חל איסור מוחלט לעשן בקרוואן.

החזרת קרוואן
השוכר מודע לכך שהוא מקבל את הקרוואן נקי ועם מיכל דלק מלא. יש להחזיר את הקרוואן נקי ועם מיכל דלק מלא. במידה והקרוואן לא יחזור כך - יחולו קנסות בהתאם.

תנאי שימוש ומחירים
ניתנים לשינוי ללא הודעה מוקדמת.

Summary of Rental Conditions
This document contains a summary of our Rental Conditions and should not be regarded as the entire rental contract. Rates are quoted in Australian dollars. Terms and conditions are subject to change without notice.

Rental Charges
Rentals are charged on a per calendar day basis. The day of pick up is counted as day one of the rental regardless of pick up time. The day of return is counted as the final day of the rental regardless of drop off time. Vehicles must be returned within branch hours to the branch nominated upon booking.
Late pickup or early return of the vehicle does not entitle the customer to any refund of the unused portion of the rental.

Rates Include
• Unlimited Kilometres
• Quality Bedding and Linen
• Kitchen and General Equipment
• 10% GST
• Camp Ground Guides and Maps
• Extra Driver Fees (maximum 3 drivers)
• Cruisin Roadside Help

Payment to Confirm Booking
Cruisin requires a $300 deposit (plus credit card fee) at the time of booking to secure your booking. The remaining balance is payable at pickup, or at the time of booking the total rental can be prepaid and the credit card fee will be waived.

Branches Locations
Cruisin’ has branches in Cairns, Brisbane, Sydney, Melbourne, Hobart and Perth.

Branch and Office Operating Hours
Cruisin requests that clients collecting or returning their Vehicle attend the relevant Cruisin branch one hour before the branch closing time for the relevant day.

Reservation Office (head office)
Monday to Friday 8am to 6pm; Saturday 8am to 5pm; Sunday 9am to 3pm.
Branches
Monday to Friday 8am to 4.30pm; Saturday 8am to 1pm; Sunday closed.
Hobart open Monday to Sunday 8am to 4.30pm. Closed Sundays between 1 May to 31 August

Reservation Office & Branches are closed Good Friday (18 April ), Christmas Day (25 December) and New Year’s Day (01 January)

Out of Hours Return
Customers wishing to return their Vehicle on a Sunday when the branch is closed can request an Out of Hours Return between 8am – 3.30pm. The office is unmanned with keys to be returned to the key return box.

Late Return
You will continue to be responsible for the rental of the Vehicle until the Vehicle is returned to the Return Location. Failure to obtain an authorisation for a rental extension will result in a late fee of $150 per day in addition to the daily rental rate plus the daily rate charge applicable to your Liability Reduction Option for each day until the Vehicle is returned. The daily rental rate charged will be the rate applicable on the day of extension which may differ from the original rate booked. These charges will be applied to the Customer’s credit card on a daily basis until the Vehicle is returned.

Multiple Rentals
Consecutive Cruisin’ rentals can be combined to qualify for a Long Term Discount. Rentals can be combined to qualify if travel is within a 3 month period. If a drop off of a vehicle and a pick-up of a new vehicle occur on the same day then a day each will be charged per respective vehicle. Multiple rentals are treated as separate rentals under the one way fee and minimum rental period conditions.

Rental Extensions
If you wish to extend the rental whilst on hire, you must first obtain authorisation from Cruisin by calling 1300 664 485 or +61 3 6248 4789. Any extension will be charged at the current rate that is valid at the time of the change plus the daily rate charge applicable to your chosen Liability Reduction Option. Rental extension is subject to fleet availability. The extra cost of an extended rental must be paid by credit card on confirmation of the rental extension. Failure to obtain authorisation will result in the renter being charged at the Late Return rate outlined above.

Booking Amendments
If you make changes to your booking the booking will be calculated by using either the original rate for the vehicle or the current rate that is available at the time of the booking change, depending on whichever rate is higher. Cruisin’ considers the following as booking amendments;
 - Change of branch location for vehicle pick up or drop off.
 - Change of vehicle category.
 - Change of rental date for vehicle pick up or drop off.
If an amendment is made to the rental dates within 14 days of collection, no refund will be made if the length of hire is shortened (that is; the rental will be charged at the number of days originally booked). A relocation fee may apply if the collection or return location is amended within 14 days of vehicle pickup or if notification occurs during the hire. Booking Amendments are subject to fleet availability. If your booking travel dates are amended within the cancellation fee period to be outside of the cancellation fee period and is subsequently cancelled, the cancellation fee for the original booking will apply.

Group Bookings
All booking requests of 3 or more vehicles for the same travel dates are considered a group booking (even if the vehicles are booked on different dates but travelling together) and require approval by the Cruisin Reservation Team by email. Group bookings are subject to different payment and cancellation terms. Contact us for more information.

Voluntary Downgrades
Should you decide to voluntarily downgrade the vehicle category from that booked within 14 days of pick up or during the rental, you will not be entitled to a refund.

Cancellation Fees
There is no refund for late pickup or early return of the vehicle, Group bookings are subject to different cancellation terms listed under Group Bookings outlined above.

Kilometres
Rates include unlimited kilometres unless stated. Cruisin recommend travelling a maximum of 300 kilometres per day or no more than 4-5 hours driving.

Taxes
Rates include 10% GST.

Payment of Charges
Cruisin only accepts credit card, debit card or Eftpos card for the rental charges paid on pickup or drop off. Cruisin is unable to accept cash at its rental branches. The security bond on the vehicle is only payable at pick up by a physical credit card. Personal cheques, company cheques and bank transfers will not be accepted as payment for rental charges at the time of pickup. These must be received by Cruisin 14 days prior to commencement of rental.

Credit Cards
Cruisin accepts Visa, Visa Debit, MasterCard and MasterCard Debit. A credit card surcharge fee will apply to all transactions. Visa - 1.09%. MasterCard - 1.16%.

Currency Variations and Exchange Rates
All transactions are conducted in Australian dollars. Due to exchange rate fluctuations there could be some variance in the amount refunded compared to the amount initially charged. Cruisin’ does not accept liability for variances up or down or interest on such amounts. Refunds by credit card can take up to 14 days depending on the Renter’s Financial Institution.

Rental Duration
Minimum rental period of 5 days applies with the following exceptions:
10 day minimum rental period applies for pick up 26 December until 06 January - each year
7 day minimum rental period applies for pick up 14 April 2025 - 20 April 2025
Hobart:

7 day minimum rental period applies for pickup 07 January until 28 February - each year
Sydney:
10 minimum rental period applies for the Bathurst 1000 pick up 07-11 October 2024
Melbourne:
10 day minimum rental period applies for Moto GP pick up 14-18 October 2024

One way rentals have different minimum periods depending on the branches.

Driver’s Licence and Minimum Age
A full (non-probationary) resident country driver’s license must be presented at the time of rental for each nominated driver. If the licence is not in English format, an international driver’s license is also required. An accredited English translation will be accepted in lieu of an international driving license.
Drivers must be aged between 21 and 79 years old.

Road Restrictions
All Cruisin’ campervans and motorhomes can only be driven on sealed/bitumen roads. The only exceptions to this are well maintained access roads of less than twelve (12) kilometres to recognised campgrounds. Cruisin reserves the right at its sole discretion to restrict vehicle movements in certain areas due to adverse road or weather conditions, and the distance to nominated destinations in relation to the length of the rental period.

One Way Rentals
One way rentals are available if you wish to pick up from one location and drop off at a different branch location. The rental is subject to a minimum rental period. Minimum rental periods are subject to change, and you will be notified of any such change before booking.

Vehicle Length
When booking campsites and ferry crossings, Cruisin’ recommends making a reservation for a 7.3 metre vehicle irrespective as to the size of the vehicle reserved, to avoid complications due to possible upgrades.

Kitchen and Personal Kits
Each vehicle is supplied with living equipment (such as cooking equipment, utensils, bath and tea towels and bedding). All equipment must be returned in working order.

LPG Gas
A pre-hire gas refill charge of $35 for 4 and 6 berth Motorhomes and $25 for all other vehicle's is payable on collection of the vehicle (included in the Maximum Cover Package). The LPG bottle can be return empty at the completion of the rental. There is no refund for unused LPG gas.

Toddler Seats
Toddler seats suitable for children 6 months to 4 years of age can be hired for $35 per rental (included in the Maximum Cover Package). Toddler seats cannot be fitted in the 2 Berth Hi-top Campervan or the 2 Berth Sandpiper Motorhome. Customers who wish to travel with children under 6 months of age need to provide their own Australian standard approved baby seat.

Child Seats
Child seat suitable for a child between 4 and 7 years of age can be hired for $35 per rental (included in the Maximum Cover Package).

Repairs
Although Cruisin’ runs late model vehicles, it may be the case that small repairs are required. Any repair up to $100 including GST needs no authorisation from Cruisin and all that is necessary for full reimbursement to You from Cruisin is a proper receipt for the amount of the repairs. For repairs costing over $100, Cruisin will need to be informed and confirm the repair in advance.

Cruisin Roadside Help
Cruisin provides Roadside Assistance support. Please contact Cruisin Roadside Help on: 1300 016 532 or +61 3 6169 1702 if you require assistance.

Infringements and Administration Costs
Cruisin reserves the right to submit a statutory declaration to the issuing authority and/or charge the Customer for any speeding, toll way, parking or other traffic offence. In addition, Cruisin reserves the right to charge an administration fee of up to $55 for associated administration costs to the Customer's credit card upon receipt of a charge for any speeding, toll way, parking or other traffic offence incurred by the Customer. The fee will be applicable per offence.

Change Of Vehicle
Should the vehicle booked be unavailable through unforeseen circumstances, Cruisin’ reserve the right to substitute an alternative vehicle without prior notification and at no extra cost. The alternative Vehicle shall be as close a substitute for the booked Vehicle as possible. This shall not constitute a breach of contract and does not entitle the renter to a refund.

Limit of Liability
In the event of no alternative vehicle being available to the renter, our liability is limited to a refund of the hire charge or in the case of mechanical failure (unless caused by the renter) the remainder of the hire period.

Change of Return Location
If the Customer wishes to change the return location after the rental has commenced, they must first obtain authorisation from Cruisin by calling 1300 664 485 or +61 3 6248 4789. Subject to the change being approved, an additional charge of up to $700 may apply, which will be notified to you at the time of approval and is required to be paid immediately via credit card. The fee may apply in all change of return location cases irrespective of the reason for the location change.

Vehicle Category
Vehicles cannot be requested by make or model, only by vehicle category.

Refusal to Supply
Cruisin’ reserves the right to refuse any rental at our complete discretion.

Animals
Service dogs are permitted to travel in the vehicle. No other animals are permitted in the vehicle.

Smoking
Smoking is not allowed in the vehicles.

Return of the Vehicle
The customer acknowledges having received the vehicle in a clean condition, with a full fuel tank. The customer will return the vehicle in a clean condition with a full fuel tank. Penalties will apply to vehicles where these requirements are not met.

Terms and Conditions and Rates
Are subject to change without notice.

ביטוח

ביטוח נסיעות
חברת ההשכרה ממליצה בחום לרכוש את ביטוח הנסיעות הרחב ביותר.

פציעה אישית
נזקי גוף הנגרמים בעת מעורבות בתאונת דרכים מכוסים ברוב המקרים באמצעות ביטוח צד ג'. עם זאת, מומלץ בחום לכל האנשים המטיילים באוסטרליה לרכוש ביטוח נסיעות אישי. חברת ההשכרה אינה מקבלת כל אחריות לפציעות אישיות שנגרמו במהלך ההשכרה.

נזק לרכוש
הקרוואן מבוטח כלפי נזקים לקרוואן או לרכוש צד ג'. אולם השוכר אחראי עד לגובה ההשתתפות העצמית לרכוש צד ג' או לקרוואן עצמו. הלקוח ישא בהוצאות גם של השבתת הקרוואן לצורך טיפולים ותיקונים. האחריות חלה על כל מקרה בנפרד ולא על כל ההשכרה עצמה. בנוסף להשתתפות העצמית, יחוייבו גם $75 דמי מנהלה עבור על מקרה.
אחריות השוכר אינה תלויה באשמת מי קרתה התאונה / נזק ( בין אם באשמתו או שבאשמת אחרים) ויש לשלם מיד בקרות התאונה / נזק ולא בסיום תקופת ההשכרה.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את הלקוח על כל נזק לקרוואן כולל רכוש צד ג' שלא דווח בעת החזרת הקרוואן.

כיסוי ביטוחי בסיסי - השתתפות עצמית
מחיר ההשכרה כולל ביטוח בסיסי עם השתתפות עצמית בסך 5000 $. פיקדון בסך 5000 $ יושאר בתחנת ההשכרה במועד קבלת הקרוואן בכרטיס אשראי בלבד (אין אפשרות לשלם במזומן). הסכום יורד מכרטיס האשראי. יחולו דמי ניהול. יש אפשרות להוריד את גובה ההשתתפות העצמית ע"י רכישה של אחת מהאפשרויות הבאות:

אפשרות הפחתת ההשתתפות העצמית
הורדת ההשתתפות העצמית ל-0 $ והשוכר לא יצטרך לשלם את ה-$5,000. אפשרות זאת ניתנת לרכישה תמורת $45 ליום. מקסימום $2,250 לכל תקופת ההשכרה (כלומר 50 ימי השכרה).

חבילה מורחבת - חבילת "הכל כלול"
הורדת ההשתתפות העצמית ל-0 $ והשוכר לא יצטרך לשלם את ה-$5,000החבילה כוללת: ביטוח שמשות וצמיגים, מכשיר GPS, רכישת גז מראש, שולחן וכיסאות פיקניק (כיסא לכל נוסע) וכיסא תינוק או בוסטר - במידה וצריך. חבילה זו ניתן לרכוש עבור $55 ליום. מקסימום $2,750 לכל תקופת ההשכרה (כלומר 50 ימי השכרה).

ביטוח שמשות וצמיגים
זוהי הרחבת ביטוח נוספת. עבור תוספת חד פעמית של 90 $ לפני או בעת קבלת הקרוואן השוכר יהיה מכוסה נגד נזקים לשמשות ולצמיגים. זוהי תוספת לביטוח והיא יכולה להירכש עם הביטוח הרגיל או אחת מאפשרויות הפחתת ההשתתפות העצמית. הביטוח מכסה את כל החלונות בקרוואן. (כלול בחבילת "הכל כלול").

פיקדון
מטעמי ביטחון
 את הפיקדון אפשר לשלם רק באמצעות כרטיס אשראי פיזי ביום קבלת הקרוואן.
בעל כרטיס האשראי חייב להיות נוכח ולחתום על חיוב הפיקדון ביום קבלת הקרוואן.
• אין אפשרות לחלק את התשלום בכמה כרטיסים.
 הפיקדון חייב להתבצע בתשלום אחד.
בעל כרטיס האשראי אחראי ביחד ולחוד לכל נזק שיגרם לקרוואן המושכר. הפיקדון מוחזר במלואו כאשר הקרוואן מוחזר במועד ובמקום שנקבעו מראש, עם מיכל דלק מלא, מיכלי השירותים והמים האפורים מרוקנים ועמידה בכל ההתחייבויות שבחוזה ההשכרה. במידה ויש נזק לקרוואן בעת החזרתו, ישמשו דמי הפיקדון לכיסוי העלויות עד לגובה ההשתתפות העצמית. אולם במידה ותנאי ההסכם הופרו וגובה ההשתתפות העצמית לא מספיק לכיסוי עלויות הנזק, יחוייב ההפרש. החזרים בכרטיס אשראי כולל החזר הפיקדון יכולים להימשך עד 14 ימי עבודה והזמן יכול להשתנות בהתאם להנחיות הפיננסיות המעורבות. החזר הפיקדון אינו מהווה ויתור על אחריותו של השוכר על פי הסכם השכירות, ובמקרה הצורך, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לגבות תשלומים בגין נזק על אף החזרה של הפיקדון.

אחריות מלאה
בכל מקרה, השוכר אחראי על הדברים הבאים, אבל לא רק:
* נזק כתוצאה מהפרה של תנאי החוזה
* נזק כתוצאה מהתנהגות בלתי הולמת מכוונת או רשלנות
* נזק שנגרם לקרוואן כתוצאה משקיעה במים או מגע עם מי מלח
* נזק כתוצאה מהתהפכות רכב יחיד למעט אם נרכשה חבילת "הכל כלול"
* נזק לגג או תחתית הקרוואן - לא משנה איך הוא נגרם - למעט אם נרכשה חבילת "הכל כלול"
* נזק הנגרם כתוצאה מהפרת חוקים או תקנות תנועה
* נזק או אובדן ציוד אישי
* נזק כתוצאה משימוש בדלק לא מתאים
* נזק לסוכך
* נזק לדופן המתרחבת
* נזק לשמשות או לצמיגים - למעט אם נרכש הביטוח המתאים או חבילת "הכל כלול"

Travel Insurance
We strongly recommend that renters take out the highest level of Travel insurance.

Personal Injury
Personal Injury caused when involved in a motor vehicle accident is covered in most cases through Registration Third Party Insurance. However, we strongly recommend that all people travelling in Australia take out Personal Travel Insurance. Cruisin does not accept any liability for personal injuries sustained during rental.

Property Damage
The Vehicle is insured for damage to it or damage to the property of a third party. However the renter is responsible up to the amount of the applicable Liability for the cost of such damage to third party property, or to the rented Vehicle. The renter is also responsible for the cost of demurrage for the period the Vehicle is unavailable due to repairs. The Liability applies in respect of each claim, not per rental. In addition to the Liability an administration fee of $75 will be charged per claim. The Liability is applicable regardless of who is at fault and must be paid at the time the accident is reported to Cruisin’, not at the completion of the rental Period. Cruisin’ reserves the right to charge the renter for any vehicle damage including Third Party property damage not reported on return of the vehicle.

Standard Liability
Cruisin’ Motorhomes rental charge includes a Standard Liability Reduction of $5000. A security bond of $5000 will be collected at the time of entering into the Rental Contract. Payment of this security deposit is only accepted by credit card. The $5000 will be debited to the credit card account. Credit Card surcharge fee applies. The Standard Liability can be reduced by purchasing one of the following Reduction Options:

Liability Reduction Option
A Zero Liability applies, and you will not have to pay a security bond of $5,000. This Option can be purchased by paying to Cruisin’ $45 per day. The maximum amount payable for this option is $2,250 (i.e 50 days rental).

Maximum Cover Package - All Inclusive Package
Zero Liability applies, and you will not have to pay a security bond of $5,000. Includes optional extras such as windscreen and tyre cover, GPS, pre-purchase LPG, outdoor table & chairs (chairs per person), and toddler or child seat (if required). This Option can be purchased by paying to Cruisin’ $55 per day. The maximum amount payable for this option is $2,750 (i.e 50 days rental).

Windscreen and Tyre Cover
This is an additional package. A $90 once off fee applies prior to or on pick up of the vehicle and covers the renter for any accidental damage to the windscreen and tyres. This is an additional cover and can be purchased with standard liability or any reduction option. Windscreen refers to all glass on the vehicle. (Included in the Maximum Cover Package).

Security Bond
For security purposes
• The bond must be paid by a physical Credit Card on the day of pickup.
• The card holder must be present and able to sign for the bond on the day of pickup.
• Cannot be split between multiple cards.
• Must be processed in the one transaction.

The credit card holder is jointly and severally liable for any damage to the rental vehicle. The security bond and credit card surcharge fee is fully refundable when the vehicle is returned to the correct location on time, with a full fuel tank, toilet and gray water tanks emptied and all other terms of the Rental Agreement have been complied with. If there is damage to the vehicle on its return, the security bond will be used to cover the cost of such damage up to the amount of the relevant liability. However, if the terms of the Rental Agreement are breached and the security bond is insufficient to cover the damage, then any extra cost will be charged. Refunds by credit card including bond refunds can take up to 14 working days and the time can vary depending on the financial Instructions involved. Refund of the security bond is not a waiver of the Customer’s liability under the Rental agreement, Cruisin retains the right to recover monies for Damage notwithstanding the return or refund of the security bond.

Full Responsibility
At all times the renter is responsible for, but not limited to:
 - Damage caused where the terms of Rental
Agreement have been breached
 - Damage caused by wilful misconduct or negligence
 - Damage caused to the Vehicle in any way by part or total water submersion or salt water
 - Damage caused due to a single vehicle roll over except where Maximum Cover Package has been purchased
 - Damage to the overhead or damage to the underbody of the Vehicle however cause - except where the Maximum Cover Package has been purchased
 - Damage caused to the Vehicle when using the Vehicle in contravention of any legislation or regulation controlling vehicular traffic
 - Damage or loss caused to any personal belongings
 - Damage caused due to use of incorrect or contaminated fuel
 - Damage to the awning
 - Damage to the slide-out room
 - Damages to the Windscreen or Tyres except where the Maximum Cover Package or Windscreen and Tyres cover has been purchased

ציוד

כל הקרוואנים מצויידים ב:

מצעים וכלי מיטה
סדינים, כריות, שמיכה, מגבות, מגבת כלים, סמרטוט כלים

כלי מטבח
סירים, מחבתות, סכו"ם וכלי אוכל, כוסות וספלים, קרש חיתוך, טוסטר, קומקום, כלים, מיכלי מזון, פותחן קופסאות, חולץ פקקים, מיקרוגל

ציוד כללי
דלי, מטאטא, אטבי כביסה, יעה ומברשת, צינור מים מתוקים ומים אפורים, כבל חשמל, כימיקלים לשירותים (חבילת התחלה), קולבי בגדים, גלאי עשן, מטף

מפות ומדריכי חניונים
 

All vehicles come fully equipped with:

Bedding & Linen
sheets, pillows, doona, towels, dishcloth, tea towel

Kitchen Equipment
pots, pans, cutlery & crockery, glasses & mugs, cutting board, toaster, kettle, utensils, food containers, can opener, corkscrew, microwave

General Equipment
bucket, broom, clothes pegs, dustpan & brush, freshwater & greywater hose, power lead, toilet chemicals (starter pack), clothes hangers, smoke alarm, fire extinguisher

Maps and Camping Guide

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...