השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 235



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 1500 US$ למקרה
  • מיסים מקומיים:
  • ניקוי חיצוני בהחזרה:
  • מדריך חניונים: מדריך WoodAll's ומדריך KOA
  • דמי נהג נוסף:
  • איסוף אל תחנת ההשכרה ביום ההתחלה - בכפוף לתנאים:
  • הסעה לשדה תעופה \ מלון בסיום ההשכרה:
  • מידע תיירותי:
  • שרותי דרך 24 שעות:
  • ביטוח VIP
  • טריזי איזון
  • שקעי USB בכל קרוואן
  • כרטיס הנחות ברשת חניוני קרוואנים KOA


תוספות אפשריות

  • מנשא ל-4 אופניים (זמין רק בלוס אנג'לס וסן פרנסיסקו)
  • כיסא פיקניק
  • מערכת GPS ניווט לוויני
  • כרטיס Passport-America% הנחה 50% בכ-1,200 חניונים בארה"ב וקנדה - תקף לשנה
  • WiFi ללא הגבלת גלישה: 10GB אינטרנט מהיר ולאחר מכן מהירות הגלישה יורדת
  • SLI - הרחבת ביטוח צד ג'
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים
  • ZDO - הפחתת ההשתתפות העצמית ל-0
  • ערכת נוחות (כלי מטבח, כלי אוכל וכלי מיטה)


תנאי תשלום

מקדמה 200, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 60 ימים מיום ההשכרה הראשון - 10% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ US לא יוחזרו.
  • 30 עד 59 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 200 $ US, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 29 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ US, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ US, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

התנאים המפורטים הם תמצית התרגום של עיקרי התנאים הכלליים של חברת ההשכרה.
בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

רשיון נהיגה וגיל הנהג
על כל נהג להציג רשיון נהיגה מקורי בתוקף (לא צילום). מומלץ להצטייד בנוסף ברשיון נהיגה בינלאומי או תרגום לאנגלית של רישיון הנהיגה. מינימום גיל הנהג הוא 25 ומקסימום 79 (בני 21-24 רק עם אישור מוקדם).

פיקדון - להשכרות היוצאות עד 31 במרץ 2025
פיקדון בסך 1500 US$ ילקח באמצעות אישור מחברת האשראיבהתאם לנהלי חברת האשראי, בהשכרות עד 29 לילות יילקח אישור בלבד. בהשכרות של 30 לילות ומעלה, הסכום יורד בפועל.
פיקדון נוסף יתכן ויתבקש במקרה של נסיעה לפסטיבלים אזוריים כמו “Burning Man” ואחרים, או להזמנות שיבוצעו ללא מיילים כלל. לא יימסרו קרוואנים ללא תשלום הפיקדון וההשכרה תבוטל.
במקרה של נסיעה למירוץ חוצה אמריקה (RAAM) או במקרה שחל היטל עונה באוגוסט, הפיקדון יהיה בסך 2000 US$ והוא ילקח בפועל ולא רק כאישור.

פיקדון - להשכרות היוצאות מה-1 באפריל 2025
פיקדון בסך 1500 US$ בעת קבלת הקרוואן. הפיקדון יילקח באמצעות כרטיס אשראי ויזה, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס עם מסגרת מספיקה המכסה את גובה הפיקדון.
חברת ההשכרה לא מקבלת כרטיסי חיוב, כרטיסי המחאות נוסעים, מזומן או כרטיסי מתנה לצורך הפיקדון. סכום הפיקדון לא יורד בפועל מכרטיס האשראי אלא נלקח אישור בלבד. בסיום ההשכרה ובתנאי שהקרוואן חוזר נקי וללא נזקים, הסכום משוחרר.
חובה להחזיר את הקרוואן נקי, מיכלי המים והשירותים ריקים ומיכל הגז מלא. דמי ניקיון על סך
250 US$ יחולו במידה וימצאו סימנים או ריח של עישון או בעל חיים.

פיקדון נוסף יתכן ויתבקש במקרה של נסיעה לפסטיבלים אזוריים כמו “Burning Man” ואחרים, או להזמנות שיבוצעו ללא מיילים כלל. לא יימסרו קרוואנים ללא תשלום הפיקדון וההשכרה תבוטל.
במקרה של נסיעה למירוץ חוצה אמריקה (RAAM) או במקרה שחל היטל עונה באוגוסט, הפיקדון יהיה בסך 2000 US$ והוא ילקח בפועל ולא רק כאישור.

פיקדון נוסף לאחר תאונה
לאחר תאונה, ולפני הבאת קרוואן חלופי, השוכר ישלם 2000 US$ שיחוייבו בפועל בכרטיס האשראי. הסכום יוחזר בסיום ההשכרה למעט עמלות וחיובים. הסכום ייגבה בלי קשר באשמת מי נגרמה התאונה.

כרטיסי אשראי
מכבדים כרטיסי ויזה, מסטרכרד/יורוכארד ואמריקן אקספרס.

שינויים בהזמנה
כל שינוי בהזמנה מחייב הודעה בכתב ויחוייב בתשלום דמי שינוי.
שימו לב ששינוי קל מוגדר כשינוי בכמות המיילים, השכרת ציוד נוסף, מספר הנוסעים, גודל הקרוואן והתאריכים - רק בתוך שבוע מרגע ההזמנה.
אולם שינוי הנוגע לסוג הקרוואן, תאריכי נסיעה, מיקום, שם השוכר וכו' מוגדרים כהזמנה חדשה כך שההזמנה המקורית תבוטל ויחוייבו דמי ביטול בהתאם.
לא משנה מתי מתבקש השינוי, שינוי קטגוריית הקרוואן, שם השוכר, תאריכים ומקומות יחייב חישוב מחדש של המחיר. המחירים וההנחות שקיימים בעת השינוי יחולו. בקשה לשינוי תאריכים או מקומות פחות מ-61 יום לפני התאריך המקורי יחושבו בהתאם לתנאי הביטול.
אין אפשרות לשינוי שם השוכר בהשכרות בהן חל היטל מסויים - כגון היטל עונה או פסטיבל, או במקרה של הארכת זמן ההשכרה. דבר זה יוביל לדמי ביטול בהתאם לסעיף דמי הביטול.

החזר/פיצוי על דברים לא מנוצלים
לא יינתן שום פיצוי עבור קבלה מאוחרת של קרוואן, החזרה מוקדמת, אי הופעה, או מיילים לא מנוצלים.

מיסים והטלים ממשלתיים
מיסים מקומיים כלולים בכל התשלומים שיבוצעו מראש. מיסים מקומיים יחולו לכל חיוב בעת קבלת \ החזרת הקרוואן. המיסים יכולים להשתנות מעת לעת. במקרה של שינוי במיסים שלא היה ידוע עליהם בעת ביצוע ההזמנה יחוייב השוכר בעת קבלת הקרוואן בהפרש הנדרש.

שעות פעילות
1 באוקטובר - 31 במרץ
ימים שני - שישי: 9:00 עד 16:00
שבת: 9:00 עד 13:00 / התחנות באורלנדו ולאס וגאס 9:00 עד 16:00 / התחנה בניו יורק עד 28 בפברואר בתיאום מראש בלבד / התחנות בדנבר וסיאטל בין 1 בנובמבר ל-6 בדצמבר בתיאום מראש בלבד
ראשון - כל התחנות סגורות למעט התחנות בלאס וגאס ואורלנדו שפתוחות בין 9:00 ל-16:00

1 באפריל - 30 בספטמבר
ימים שני - שישי: 8:00 עד 17:00
שבת: 8:00 עד 13:00 / התחנות באורלנדו ולאס וגאס 8:00 עד 17:00
ראשון - כל התחנות סגורות למעט התחנות בלאס וגאס ואורלנדו שפתוחות בין 8:00 ל-16:00

עונת החורף
התחנה בדנבר סגורה 
בין 6 בדצמבר ל-28 בפברואר.

התחנה בסיאטל סגורה בין 5 בינואר ל-2 בפברואר.

הסעות
הסעות מתבצעות פעם ביום לשדות התעופה (ולא משדות התעופה) הבינלאומיים של דנבר, ניו ג'רזי, לאס וגאס, לוס אנג'לס, אורלנדו, סן פרנסיסקו וסיאטל (ולא מקנדי או לה גארדיה) ובכל תחנות ההשכרה אל/למלונות שדה התעופה.
נא לשים לב: עקב תלונות רבות מבתי המלון על סירוב לאפשר ללקוחות שלא מתאכסנים במלון עצמו לקבל קרוואן במלון, מעתה, רק לקוחות שמתאכסנים במלון יכולים לקבל הסעה מהמלון הזה. אין אפשרות לקבל הסעה ממקומות אחרים מעבר למה שמפורט.
יש לקחת בחשבון את כמות ומשקל המטען בהתאם להוראות שדות התעופה. במידה ויש ילדים, באחריות ההורים לדאוג לכיסאות מתאימים בהתאם לקבוע בחוק. חברת ההשכרה לא יכולה להביא כיסאות תינוק או בוסטרים מהתחנה להסעה ולכן על ההורים לדאוג שיהיו איתם כיסאות תינוק גם בהסעה.

העברה אל תחנת ההשכרה
לקוחות המגיעים בטיסה טרנס אטלנטית או מדרום אמריקה אינם יכולים לקבל את הקרוואן ביום הנחיתה ומומלץ ללון לילה ראשון ביבשת בטרם לוקחים את הקרוואן.

שירות הסעות: השירות יינתן אך ורק ללקוחות שהזמינו הסעה בעת ביצוע הרישום המוקדם (אונליין צ'ק אין) לפחות 14 יום לפני קבלת הקרוואן. יש ליצור קשר עם תחנת ההשכרה 4 ימים לפני קבלת הקרוואן לצורך תיאום מקום ושעת ההסעה. ההסעות יוצאות בימי שני עד שישי בדרך כלל אחרי 12:30 ובשבתות בתיאום מראש. נא לשים לב להגבלה בשעות בשבת. במידה והלקוח לא קיבל אישור על כך עד השעה 16:00 של היום הקודם לאיסוף, אנו ממליצים להתקשר מיידית לחברת ההשכרה ולא יאוחר מהשעה 8:00 או 9:00 בבוקר האיסוף. במידה והלקוח לא סיפק מידע כל מקום האיסוף, החברה לא מתחייבת לאיסוף.

העברות מתחנות ההשכרה
ההסעות מתחנת ההשכרה אל שדות התעופה או מלונות שדות התעופה יוצאות בשעה 11:00 מכל הסניפים.

קבלה והחזרת הקרוואן
כדי לחסוך ולקצר את זמן ההמתנה, חובה לבצע רישום מוקדם של השוכר לפחות 14 יום לפני קבלת הקרוואן, בכתובת: https://roadbearrv.sci.thlonline.com/
בעת קבלת הקרוואן השוכר שעל שמו ההזמנה חייב להיות נוכח ולהציג כרטיס אשראי על שמו. במידה והוא/היא רוצה לנהוג, צריך להציג גם רישיון נהיגה מקורי. במידה והוא/היא לא רוצה לנהוג, יש להציג תעודה/מסמך ממשלתי אחר המעיד על זהותו. גם הנהגים הנוספים חייבים להציג רישיון נהיגה מקורי כדי להיות מבוטחים ולקבל אישור לנהוג על הקרוואן. רישיון נהיגה מקורי מתקבל בשפות אנגלית, הולנדית, גרמנית, ספרדית, פורטוגזית, צרפתית או איטלקית. רישיון בשפה אחרת חייב תרגום מוכר לאנגלית או רישיון נהיגה בינלאומי בצמוד לרישיון המקורי שלו.

לחברת ההשכרה יש את הזכות למנוע מהשוכר לקבל את הקרוואן במידה והיא תמצא לנכון שהוא לא מסוגל לנהוג בו לדוגמה אם הוא שתוי, נראה בהשפעת סמים וכו'. אין בעיה שמישהו אחר ינהג בקרוואן ולשוכר הראשי אין רישיון נהיגה מקורי, לא היה נראה כי הוא כשיר לנהיגה או לא נרשם בחוזה בתור נהג - הוא לא יהיה מבוטח. בכל מקרה השוכר הראשי עדיין נשאר אחראי על הקרוואן. במידה והוא ירצה לנהוג, עליו להיכנס לאחד מסניפי החברה ע"מ לעדכן את החוזה.
כדי להימנע מהמתנה מיותרת בתחנה, הלקוחות מתבקשים ליצור קשר מראש כ-3-4 ימים קודם ולתאם שעה מדוייקת.
שעות קבלת הקרוואן הן בין 13:00 בצהריים ל-16:00 בימים שני - שישי. בשבת - בתיאום מראש בלבד.
שעות ההחזרה הן בין 8:00 ל-10:30 (9:00 ל-10:30 בין 1 באוקטובר ל-31 מרץ).
כדי להבטיח קבלה מוקדמת או החזרה מאוחרת, על הלקוח להוסיף עוד יום השכרה בהתחלה או בסוף בהתאמה - אם הזמינות מאפשרת זאת - ולשלם על הלילה או הלילות הנוספים.
אין החזר כספי בגין ימים לא מנוצלים. במקרה של קבלה מאוחרת או החזרה מוקדמת של הקרוואן לא נזכה השוכר להחזר כספי כלשהו.

הגעה מאוחרת עקב נסיבות חיצוניות
לפעמים יכולים להיגרם שינויים בתוכניות הטיול עקב נסיבות שאינן תלויות בשוכר - כמו איחור בטיסה וכו', וזה יכול לגרום לבעיות בהשכרה. חברת ההשכרה עושה את מירב המאמצים כדי לא לפגוע בהשכרה אולם דבר זה לא מונע ממנה לגבות דמי ביטול או שינוי וכמו כן שינוי והשכרה שלא בשעות הפעילות הרגילות.

תהליך קבלת הקרוואן
צוות התחנה דובר גרמנית או אנגלית בכל תחנות קבלת הקרוואן, הולנדית, צרפתית וספרדית בחלק מהתחנות. לאחר סיום שלב החתימות על הניירת יערך בקרוואן סיור משותף של איש הצוות עם השוכר. בנוסף, כל קרוואן מצוייד במדריך תפעול באנגלית ובגרמנית.
במקרה חירום, תאונה או תקלה מכנית, על השוכר להתקשר למספר החירום, שיחת חינם 24\7.

קרוואן חלופי
במידה והקרוואן שהוזמן לא יהיה זמין מסיבה כלשהי, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן מדרגה גבוהה יותר ללא חיוב נוסף. במידה וימסר רכב קטן יותר, מכל סיבה, באחריות חברת ההשכרה להחזיר ללקוח את הפרשי המחיר בין הדרגות השונות.
החלפת קרוואן אינה מזכה את השוכר בשום פיצוי כספי כזה או אחר למעט האמור לעיל.

אורך הקרוואן
במידה והשוכר צריך את מידות הקרוואן כדי להזמין מעבורת או משהו דומה, עליו ליצור קשר ולהודיע זאת מפורשות לחברת ההשכרה כדי שמידת הצורך, לא יסופק קרוואן גדול יותר.

הגבלות ואיסורים
אין להסיע בעלי חיים. קנס של מינימום 250 US$ יחול במקרה של הסעת בעלי חיים.
אסור לעשן בקרוואן. קנס של מינימום 250 US$ יחול במקרה של עישון בקרוואן.
אסור לנסוע למקסיקו
אסור לנסוע לעמק המוות בין תאריכים 1 ביוני ל- 30 בספטמבר.
נסיעה לאלסקה יוקון והטריטוריות הצפון מערביות מותרת רק לאחר יידוע חברת ההשכרה בעת ביצוע ההזמנה על הכוונה לנסוע לאזורים אלו.
אסור לנסוע בכל כביש פרטי, חצץ, עפר או מקום של כריתת עצים ובדרכים אחרות שאינן ציבוריות כמו חופים וכו' ובמרכז העיר ניו יורק, מונטריאול וקוויבק סיטי (קנדה).
אסור לנהוג לתוך, מתחת או דרך מבנה, כביש או שלט מוגבל לגובה, לרבות אך לא רק מבני חניה, כניסות או דרכי כניסה מקורות אחרות, וכל כביש או מבנים עם גישה מוגבלת לגובה אסורים.
הפרה של כל אחת מההגבלות המפורטות לעיל, לרבות התנגשויות, תקלות מכניות וגניבות המתרחשות באזור מוגבל לנסיעה, מבטלת חוזה זה.
השוכר ישא באחריות לנזקים מכניים, תאונות, פריצות, או גניבות שיגרמו עקב נסיעה באיזורים אסורים.

השכרות בחורף
באיזורים בהם הטמפרטורות יורדות מתחת ל-0 מערכות המים מרוקנות ואינן ניתנות לשימוש. במידה ומחזירים את הקרוואן בתחנה בה אין בעיית טמפרטורה, המערכת תוחזר למצב רגיל בעלות של 100 US$. כל נזק שייגרם בעקבות שימוש במערכות המים במצב קיפאון יהיה באחריות השוכר.
בתחנות דנבר וניו יורק - מאמצע אוקטובר עד אמצע אפריל
בתחנת סיאטל - מתחילת אוקטובר עד סוף אפריל
 (בנוסף, שרשראות שלג יסופקו במקרה של קבלה או החזרת קרוואן בחודשי החורף. תשלום יהיה במידה ונעשה בהן שימוש)

דלק, גז ושמן
עלויות דלק, שמן וגז אינם נכללים במחיר ההשכרה וחברת ההשכרה אינה אחראית לשיעור ההוצאה בגינם. כל הקרוואנים נמסרים עם מיכלי דלק וגז פרופן מלאים והשוכר צריך להחזירם מלאים. במידה ולא יחזרו מלאים, יחולו חיובים בהתאם.

תחזוקה
השוכר אחראי לבדוק מפלס שמן ונוזל קירור בכל תדלוק ולדווח מיידית לחברת ההשכרה על כל תקלה מכנית. עלות מילוי נוזל קירור ותיקונים מאושרים יוחזרו בסיום ההשכרה בכפוף להצגת קבלות. באחריות השוכר להפעיל את הקרוואן בצורה בטוחה, בזהירות ולמנוע כל נזק אפשרי.

תקלה מכנית
על כל תקלה שעלות תיקונה מעל 100 US$  לקבל אישור מוקדם מחברת ההשכרה במספר טלפון החירום. תקלות שעלותן מעל 100 US$ שלא קיבלו אישור מראש לא יוחזרו. יש להציג קבלות על מנת לקבל את ההחזר. השוכר יהיה אחראי לנזק מכני הנגרם כתוצאה מרשלנות בטיפול בתפעול ובתחזוקה.

תקלה טכנית בקרוואן או בציוד
בעוד העדיפות העליונה והראשונה שלנו היא לספק קרוואן ושירות ברמה הגבוהה ביותר, תקלות יכולות לקרות. כדי לוודא שהשוכרים יהנו בצורה המקסימלית, אנו מספקים הדרכה על תפעול הקרוואן והציוד, קיימת חוברת הדרכה וניתן מספר הטלפון של שירותי הדרך הזמינים 24/7 בשיחת חינם מכל טלפון קווי ברחבי ארה"ב.
נא לשים לב כי אנו לא מחזירים שיחות או מקבלים בקשות להתקשר חזרה ללקוח היות והוא יכול להיות באמצע מסלול, ביקור במוזיאון וכו' ולא ליד הקרוואן בעת השיחה. הלקוח צריך להתקשר כשהוא נמצא ליד הקרוואן.
כאשר אנו מקבלים שיחה, אנו מבחינים בין מקרי חרום לאי נוחות:
* אנו מגדירים אי נוחות משהו שגורם ללקוח להשקיע זמן נוסף כדי לתקן את הבעיה או שהטיפול בה לא זמין כרגע. לדוגמא - לרכוש קרח כי המקרר לא עובד או הדופן המתרחבת לא נפתחת והמרחב לא גדל.
* אנו מגדירים כמקרה חרום כשאי אפשר לנהוג בקרוואן בבטיחות, לדוגמא אם המנוע לא עובד. במקרה כזה, יחול ביטוח VIP.

ביטוח VIP
במידה והקרוואן המושכר יתקל בבעיה טכנית או כשל מכני המוגדרים כמקרה חרום כאמור בסעיף הקודם (לא תאונה או נזק שנגרם על ידי השוכר) למשך תקופה העולה על 12 שעות עבודה מרגע הדיווח לחברת ההשכרה כנדרש, השוכר יהיה זכאי להחזר עבור ימי השכירות הלא מנוצלים או החזר הוצאות מלון עד לסך של 25 US$ לאדם ללילה ודמי שכירת רכב חלופי עד לסכום של 50 US$ לקרוואן ועד תקרה כוללת של עד 1500 US$ להשכרה כולה.
החזר זה יהיה בתנאי שלחברת ההשכרה ניתנה היזדמנות לטפל בתקלה והלקוח שיתף פעולה.

פנצ'רים וכן תקלות ותיקונים של אביזרי הנוחות של הקרוואן כמו, אך לא רק ה- GPS, רדיו, בלוטות', USB, טלוויזיה, גנרטור, מזגן, סוללות, מקרר, מחמם, מחמם מים, דופן מתרחבת, סוכך חיצוני, בקרת שיוט וכד' אינם נחשבים כתקלה מכנית ואינם מכוסים או נכללים בביטוח VIP. החזר הוצאות יהיה תמיד כנגד הצגת קבלות.

במקרה של תאונה
הביטוח עשוי לפוג באם ההוראות הבאות לא ימולאו. על השוכר:
* למלא דו"ח משטרתי כפי שיורה לו קצין המשטרה החוקר את התאונה.
* ליידע את חברת ההשכרה בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-24 שעות מהתאונה.
* למסור בעת החזרת הקרוואן דו"ח מלא, מפורט וחתום (טופס דיווח תאונה מסופק לשוכר ונמצא בצמוד למסמכי הקרוואן), הכולל את שמות כל המעורבים, כתובות, טלפונים, מספר רשיון נהיגה וכו'.

כל המסמכים הקשורים לתאונה חייבים לכלול את דו"ח המשטרה או מספר הזיהוי שלו.

קנסות והפרות
השוכר נושא באחריות לכל הקנסות, החיובים וההוצאות המשפטיות הקשורות באגרות כבישים, עבירות תנועה וחניה, או כל הפרה אחרת שתתרחש ותחויב בהתאם. עמלת ניהול של לא פחות מ-$25 תתווסף לכל חיוב כזה.
עבור דו"חות תעבורה, השוכר אחראי על מלוא הסכום של הדו"ח, כולל כל עמלות איחור, ויחויב בדמי טיפול אדמיניסטרטיביים בסך $100 לכל דו"ח.
עבור כבישי אגרה/אגרות גשרים, כרטיס האשראי של השוכר יחויב בסכום האגרה, עמלות איחור ודמי טיפול נוספים בסך $25 לכל אגרה.

מערכת כבישי האגרה בפלורידה
מפברואר 2011 הוחלט בפלורידה על הכנסת מערכת אוטומטית לתשלום אגרת הכבישים ולא יהיו עוד תאי התשלום. אין אפשרות לשלם מזומן.
לקוחות השוכרים קרוואן בתחנת אורלנדו, יכולים לשכור משדר בתחנת ההשכרה. אין אפשרות להזמין מראש את המשדר, אבל הוא זמין בקלות להשכרה כאשר מקבלים את הקרוואן. 
לקבלת מידע נוסף פנו אלינו או ראו פרטים באנגלית.

דמי ניקוי
באחריות השוכר להחזיר את הקרוואן נקי מבפנים ומיכלים מרוקנים. הקרוואן לא צריך להיות נקי חיצונית (למעט בנסיעה לאירועים מיוחדים כמו פסטיבל ברנינג מן, מירוץ חוצה אמריקה - RAAM, פסטיבל EDC וכו'). במידה והקרוואן לא הוחזר נקי יחולו דמי ניקוי.

החזרה מאוחרת / הארכת משך ההשכרה ללא אישור
במידה והשוכר לא החזיר את הקרוואן במועד המסוכם אלא לאחר השעה 11:00 בצהריים, הוא יחוייב עבור יום נוסף. על כל יום איחור השוכר יחוייב בקנס של 300 US$ בנוסף למחיר ההשכרה היומי. בכל מקרה במידה והשוכר קיבל הסכמה מראש להארכת תקופת ההשכרה יחושב המחיר היומי הרגיל.

חיובי מיילים
אין אפשרות לרכוש חבילות מיילים בעת קבלת הקרוואן ולא להוסיף חבילות מיילים במהלך הטיול. כל השכרה חייבת לכלול לפחות חבילת מיילים אחת.

DRIVER'S LICENSE AND AGE
A valid original national driver's license is required and must be presented for each driver (no photocopies). In addition we recommend that foreign customers have an international driver's license or an English translation of the license issued by their home country. All drivers must be at least 25 and not older than 79 years (21 to 24 years only with prior authorization).

CUSTOMER DEPOSIT AT PICK-UP - for rentals with pick up until 31 March 2025
Authorized/blocked on credit card: US$ 1,500
Based on credit card company rules we authorize the deposit amount for reservations up to 29 nights. For reservations 30 nights and longer the deposit amount is charged on the credit card.

CUSTOMER DEPOSIT AT PICK-UP - for rentals with pick up from 1 April 2025
US$ 1,500 security deposit is required at the time of departure.
We require that the deposit be guaranteed by a major non-debit credit card such as Visa, MasterCard or American Express with sufficient credit balance to cover this amount.
We do not accept ATM/debit cards such as Check Cards, Visa debit cards or pre-paid credit cards. We do not accept Cash or Traveler’s Checks, Stored Value/Pre-paid cards or gift cards. The security deposit is not charged on the guest’s credit card on pick-up, but rather the amount is ‘held’ in the form of an authorization; Upon return, provided that the rental vehicle is returned clean inside, undamaged and on time with any fines paid this ‘hold’ is removed.
We kindly ask our clients to return the vehicle with the interior clean, holding tanks emptied and propane and fuel filled. Please note that a minimum cleaning/deodorizing fee of US$ 250 applies if there is any smoking or pets in the vehicle. The customer is responsible for this fee if there is any violation of the policy.

For special events such as regional festivals, Coachella, Burning Man, Stagecoach, Further Future, NASCAR, EDC, RAAM, and other events where a surcharge applies or if no mileage has been pre-paid, additional deposits may be required or charged. If there are insufficient funds, the vehicle will not be released to customer, and the reservation will be canceled, with the prepaid funds forfeited. Please check with us for further details on these policies.

ADDITIONAL CUSTOMER DEPOSIT AFTER AN ACCIDENT
Regardless of the customer being at fault or not, before handing out a replacement unit we request from the customer an additional US$ 2,000 charged on the credit card. Such amount will be reimbursed at drop-off (minus any fees/charges).

CREDIT CARDS
VISA, Master/Euro, American Express cards are accepted.

RESERVATION CHANGE
Any reservation amendment needs to be made in writing and will be confirmed in writing. 
Any change results in a handling charge.
Please note that an amendment is defined as a slight change of extras booked such as mileage/add-on items, the number of passengers as well as vehicle size and dates within a one week time frame after the booking is made.
However, changes requested regarding the vehicle type, travel dates, location, customer name etc. are considered as making a new booking, meaning the original booking will be cancelled in order for the new booking to be entered in our systems and a cancellation fee will be charged.
Regardless of when a change of vehicle category, name, date(s) or location(s) is requested, this will result in the recalculation of the amount due. The rates and discounts applicable at the time of the revision will apply. For a request to change date(s) or location(s) less than 61 calendar days prior to the existing pick up date the cancellation terms apply.
No name change is accepted when a surcharge, e.g. Holiday Surcharge, or an extended minimal nightly rent rule applies. Such name change will be handled according to the cancellation terms and results in a new booking.

REFUND FOR UNUSED PORTION
No refund on confirmed contract will be given for delayed pick-ups / early returns, unused mileage or for “no shows”.

TAXES & GOVERNMENTAL FEES
Local sales taxes are included for all pre-paid items. Local taxes apply to all pick up- & drop off charges and may change at any time. Newly assessed governmental fees (other than sales tax or DMV fees) not known at this time will be collected from the customer at pick-up.

HOURS OF OPERATION
01 October - 31 March
Monday through Friday: 09:00 to 16:00
Saturday: 09:00 to 13:00 / MCO&LAS 09:00 to 16:00 / NYL: until 28 February by appointment only  / DEN&SEA between 01 November to 06 December by appointment only
Sundays: All branches closed except LAS, MCO 09:00 to 16:00

01 April - 30 September
Monday through Friday: 08:00 to 17:00
Saturday: 08:00 to 13:00  / MCO&LAS 08:00 to 17:00
Sundays: All branches closed except LAS, MCO 08:00 to 16:00

Winter Closure
DEN Closed (available on request): 06 December to 28 February
SEA Closed (available on request): 05 January to 02 February

COMPLIMENTARY TRANSFERS
Complimentary transfers are provided once a day to (but not from) the airports DEN/EWR/LAS/LAX/MCO/SEA/SFO (neither JFK nor La Guardia) and at all rental locations from/to named airport hotels.
Please note: Due to more and more hotels complaining respectively denying our mutual customers from being picked up when not staying in this hotel we can in the future only guarantee the pick from a hotel address when our mutual guest is actually stayed at such hotel. We cannot make exceptions to pickup at other locations than the ones listed in the transfer points documents.
The complimentary permitted amount of luggage is in accordance with the airline regulations for economy passengers (1 suitcase max. 50 lbs. / 23 kg plus 2 pieces of hand luggage per person). Excessive luggage is the customer’s responsibility.
The parents or guardians are responsible to provide for the transfer according to the applicable laws a child seat or booster. Road Bear RV cannot bring the child seat or booster from the branch to the transfer point. We advise the customer to bring it with them from home or having it shipped to the hotel.

Transfer to Branch
Clients cannot pick up the vehicle the day they arrive with an inter-continental flight or from South America. We recommend spending the first night at an airport hotel or motel.

Transfers are only provided if requested and reserved via our online VIP check-in at least 14 days in advance of customers pick up day. Customers with reserved transfers must contact the branch 4 days prior their pick up day to schedule a pick up time.
Priority shuttle service will be granted to customers who have made contact at least 72 hours in advance, via the customer or online check-in system with there transfer location and how they can be reached so we may inform them about the exact pick-up time for the transfer. If customers choose not to supply pick-up location 72 hours in advance, a complimentary shuttle service cannot be guaranteed.
The complimentary shuttle leaves the transfer location from Monday to Friday normally after 12:30. On Saturday based on appointment. Please note the limited Saturday hours. If the customer has provided us the transfer location and how we can reach them but not received the exact pick-up time for the transfer at 4:00 pm the day before vehicle pick-up, we advise the customer to call the pick-up rental station between 8:00 am and 9:00 am of the pick-up day.

Transfer from Branch
The complimentary airport (hotel) shuttle leaves at 11:00 am at all branches.

MOTORHOME PICK-UP AND DROP-OFF TIMES
To avoid waiting times for the customers, it is now compulsory that customers register online via: https://roadbearrv.sci.thlonline.com/ at least 14 days prior to the pick-up date.
At pick up the person under which the reservation has been made must be present with the 
physical credit card showing his/her name, if he/she wants to drive, also with the original driver's license. If he/she is not driving we need another government document to confirm the identity. We also require the original driver’s license for any additional drivers in order for them to be insured and legally allowed to drive the motorhome. We accept the original driver’s license in English, Dutch, German, Spanish, Portuguese, French, or Italian. If the driver’s license is in any language other than the above an international driver’s license or an official English translation must be presented at pick-up alongside the original.

We have the right, and legal obligation, to deny a renter the motorhome when the renter seems not capable to drive a motorhome, e.g. intoxicated, suspicion to be under drug influence, etc.
While it is possible that somebody else in the party drives the main renter will in such cases - no original driver license, not deemed to be fit to drive - not be listed on the rental agreement as driver and therefore not be covered by any insurance. Still the main renter remains fully responsible for the motorhome. If the main renter wants to be entered as driver he/she needs to return at a later time to one of our branches and obtain an updated rental agreement.
To avoid waiting times all customers are asked to check-in online and communicate with the branch to schedule the exact pick-up time 3-4 prior. A very limited number of earlier and free of charge appointments may be available by calling the pick-up branch two or three business days prior to pick-up.
Vehicle pick up time is between 13.00 noon and 4.00 pm. To avoid waiting times 
all customers are asked to check-in online and communicate with the branch to schedule the exact pick-up time.
Vehicle drop-off time starts at 8.00 am has to be concluded at 10.30 am 
(9:00 - 10.30 from 01 October - 31 March).
Note: In order to guarantee an early pick up or late drop off the customer has to extend, if availability allows, the reservation by one night prior respectively afterwards and pay for this extra night(s).

No refund will be made if the length of hire is shortened or for unused days. There is no refund for late pick up or early return of vehicle.

DELAYED ARRIVAL DUE TO EXTERNAL CIRCUMSTANCES
While we understand that external circumstances can result in travel plan changes, e.g. arrival times from a flight, we are working to our best to accommodate our mutual customers but such change does not give the right for a free cancellation or modification nor pick-up/drop-off service outside of our regular business hours. 

CUSTOMER ORIENTATION
The staff at all pick-up locations speaks German & English, Dutch, French, Spanish is spoken at some locations. After completing the paperwork the clients get a very thorough personal walk-thru of the motorhome. In addition every vehicle is equipped with an operation manual in English and German. In case of an emergency, accident or technical problems, clients may call the emergency toll free number 24-hours a day, 7 days a week.

VEHICLE SUBSTITUTION
If for any reason the booked vehicle should not be available, The rental company reserves the right to substitute a higher-rated vehicle at no additional cost. Should a lower-rated vehicle be substituted, the liability is limited to the refund of the gross rate difference of the two vehicles.
No vehicle substitution does entitle to any other compensation than the one mentioned above.

VEHICLE LENGTH
If a customer requires the exact measurements to make arrangements with a ferry or other service such customer needs to touch base directly with us so we are aware that the assigned vehicle cannot be substituted with a longer one!

TRAVEL RESTRICTIONS
Mexico:
Traveling into Mexico is not permitted. There is no insurance coverage in Mexico
Death Valley:
Traveling into Death Valley is not permitted between June 1 and September 30.
Alaska:

Traveling within Alaska, Yukon and Northwest Territories is permitted as long as Road Bear RV has been  advised at the time of booking.
Others:
Traveling on any private, gravel, dirt or logging roads and other non-public roads, beaches, etc. and in the Inner city of New York, Montreal and Quebec City (Canada) is not permitted.
Driving into, under, or through a height restricted structure, road, or sign including but not limited to parking structures, drive-throughs, drive-in or other covered entry ways, and any roads or structures with height restricted access is not permitted.
Violating any of the above listed restrictions, including collisions, mechanical breakdowns and thefts occurring in a travel restricted area, voids this contract.

Winterization:
In areas with temperatures below freezing the fresh and waste water systems will be drained and CANNOT be used! When dropping off at a branch with sub-freezing temperatures a US$ 100 re-winterization fee applies. Any freeze related damage will be charged to the rental customer.
Denver: From mid-October until mid-April
New York: From November 1 to March 31
Seattle: From October 1 to April 30

GASOLINE, OIL AND PROPANE
The cost of gasoline, oil and propane is not included and the rental company does not assume responsibility for estimates of consumption. All vehicles are delivered with full tanks of fuel and propane, and the customer is expected to return the vehicle with full tanks. Failure to do so will result in additional charges.

MAINTENANCE
The customer is responsible for checking engine oil and coolant levels at each refueling as well as reporting mechanical failures immediately. Coolant refills and authorized repairs will be reimbursed upon return of the vehicle and presentation of all receipts (see mechanical breakdown). It is the driver's responsibility to operate the vehicle in a safe manner and to exercise all caution possible.

Maintenance, Repairs and Reimbursement
For maintenance & repairs exceeding US$ 100 the customer must call the the Rental Company 24-hour toll free telephone assistance to get an authorization. Non-authorized invoices over US$ 100 will not be reimbursed. Receipts must be presented for reimbursement. Customer will be held responsible for mechanical damage due to negligence in operation and/or maintenance.

Technical Difficulties with the Vehicle and its Features
While our first and foremost priority is to provide our mutual customers an excellent and high quality vehicle and service, unexpected technical difficulties can arise. To ensure that our mutual customers can enjoy their motorhome experience we provide an extensive vehicle explanation and with every vehicle an operations manual and the phone number of our 24-hours/7-days help line which is free of charge from any landline in the USA.
Please note: We are not returning phone calls or accepting requests to call a customer back because customers may be hiking, visiting a museum, etc. and not at the vehicle when we call. The customers shall call when at or nearby the vehicle.
When we receive a phone call we differentiate between an inconvenience and an emergency:
* We define an Inconvenience as something that requires the customer to spend additional time, a workaround or a non-safety related feature is not available. Examples are purchasing ice because the refrigerator is not working or the slide-out is not extending and therefore the interior space not increased.
* We define as Emergency when the motorhome cannot be driven safely anymore. An example is when the engine stopped working. In this case the Vacation Interruption (VIP) Insurance applies (see next paragraph).

VACATION INTERRUPTION PROTECTION (VIP) INSURANCE
Should the renter’s motor home vacation be interrupted by an Emergency as defined above, (not accident or damages caused by the renter) for more than 12 working hours after reporting this to Road Bear RV, the renter will be reimbursed for the greater of the gross daily rental rate or expenses for hotel rooms up to US$ 25 per person per night and car rental up to US$ 50 per day per motorhome with a combined maximum of US$ 1,500 per rental agreement.
Such reimbursement is only possible when we had the chance to take care of the problem and the customer cooperated to do so.
Flat tires and defective comfort equipment including but not limited to radio, TV, Bluetooth, USB, GPS, generator, batteries, air conditioner, refrigerator, heater, water heater, cruise control, awning, slide-out are not considered mechanical breakdowns and are excluded from VIP reimbursement. Refund of expenses is in any case only possible against proper receipts.

IN THE EVENT OF AN ACCIDENT
Insurance coverage may be void if the above instructions are not followed. The customer must:
* Obtain from the police officer investigating the accident a local police report.
* Notify Road Bear RV as soon as possible but not later than 24 hours after the accident.
* Provide not later than the return of the vehicle the completed accident report form which is supplied to the customer and located in the vehicle along with the registration & insurance papers; such full-written report must contain the other party's name, address, phone number, driver's license number, date of accident, etc.

All documents relating to the accident must include a police report or identifying number.

PARKING AND TRAFFIC VIOLATIONS
The Renter assumes responsibility for all fines, charges, and court costs associated with road tolls, traffic and parking violations, or any other violations that occur and will be charged accordingly. An administrative fee of no less than $25 will be added to each such charge.
For traffic citations, the renter is responsible for the full amount of the citation, including any late fees, and will be charged a $100 administrative processing fee per citation.
For toll roads/bridge tolls, the Renter’s credit card will be charged for the toll amount, late fees, and an additional handling fee of $25 per toll.

TOLL ROAD SYSTEM IN THE FLORIDA KEYS
Since February 2011 the Florida Turnpike Enterprise has implemented an all-electronic open road tolling for the southern 47 miles stretch of the Turnpike, from US1 in Florida City to the Miami-Dade/Broward County line. The old tollbooths have been eliminated and the toll-fees cannot be paid in cash.
Guests picking up at MCO can conveniently rent a SunPass transponder at the branch. We do not accept bookings in advance for the SunPass, but the product can easily be added when the guest is picking up their vehicle.

There are the following options for payment to travel on the Turnpike:
1. Customers picking up in MCO may conveniently rent a Sun Pass transponder at the branch.
2. A SunPass Transponder can be obtained by calling 1-888-865-5352 or visiting www.SunPass.com. The transponder will allow traveling on toll roads by paying money into the personal SunPass account.
3. The "TOLL-BY-PLATE" program can be used as an alternative. This program captures an image of the vehicle license plate and bills the registered owner of the vehicle for the toll amount. The “TOLL-BY-PLATE” program allows the customer to call in to register for a “TOLL-BY-PLATE” account and to pay for tolls before an invoice will be issued. Payments can be made by cash, credit/debit card on-line or through new payment kiosks located at major retail stores.

Be aware
Florida State Law (Statue 316.1001) requires payment of prescribed tolls for the usage of toll facilities. Failure to comply with this statute may result in the assessment of a US$ 100 or more civil penalty, assessment of court costs, and suspension of the vehicle registration and/or suspension of the driver's license. It will be important for the customer to inform the Road Bear RV drop-off location of the fact that they traveled on the Florida Turnpike regardless of what option they choose. In case that an invoice for toll fees will be sent to Road Bear RV as the registered owner of the vehicle, all fees due will be charged to the customer’s credit card on file and processed according to our rental provisions with regards to traffic citations (incl. administrative fees).

UNAUTHORIZED LATE RETURN (UNAUTHORIZED EXTENSION OF THE RENTAL PERIOD)
For an unauthorized late returns after 11:00 pm the sum of a) the actual gross rental rate night plus b) US$ 300 for administration and handling will be charged for each day late, or part thereof.
If the customer contacts Road Bear RV before the vehicle is due for drop-off and obtains the proper authorization to extend in writing the regular rental rate (gross) will apply.

SMOKE AND PET RESTRICTIONS, CLEANING FEE
No smoking allowed. No pets permitted. A US$ 250 minimum cleaning/deodorizing fee applies with either violation.
The clients are responsible to return the vehicle with the interior clean and holding tanks dumped. The vehicles exterior does not require cleaning by the customer (the exceptions are special events such as Burning Man, RAAM, EDC, etc). Cleaning and dumping charges apply as posted at the drop-off location.

MILEAGE CHARGES
It is not possible to purchase mileage packages at pick-up and not to add mileage packages during the rental. Each rental must include at least one mileage package.

ביטוח

התנאים המפורטים הם תמצית התרגום של עיקרי תנאי הביטוח של חברת ההשכרה.
בכל מקרה של סתירה או פרשנות שונה לנוסח המקורי התנאים הקובעים הם התנאים המקוריים של חברת ההשכרה.

ביטוח ציבורי (כלול במחירי ההשכרה)

ביטוח ציבורי המכסה תאונות באשמת השוכר. הפוליסה מכסה את חברת ההשכרה עד לסך של 1,000,000 $US ואת השוכר עד לגבולות המינימום הקבועים בכל מדינה. 

הרחבת ביטוח צד ג' SLI
עלות: 15.95 US$ ללילה.
הרחבת ביטוח צד ג' SLI מבטיחה את השוכר לתביעות עבור נזקים לצד ג' שעולות מעל המינימום הקבוע בחוק בכל מדינה ועד לתקרה של 500,000 US$. הרחבת ביטוח זו היא בתוספת תשלום.

ביטוח פרמיום VIP (כלול במחירי ההשכרה)
פיקדון בסך 1500 US$ (ילקח אישור בכרטיס אשראי ויזה או מסטרכרד \ לא מחוייב בפועל). ביטוח VIP כולל ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית של עד 1500 US$ למקרה ביטוח.
הכיסוי כולל אך לא מוגבל ל:
• נזק תאונתי לקרוואן (בין שבאשמת השוכר ובין שבאשמת צד ג'
• נהג שאינו מבוטח- למקרה שהשוכר מעורב בתאונה עם נהג שאינו מבוטח
• נזק לשמשה קדמית ונזק לחלונות
• שריפה, גניבה (גניבת חפצים אישיים אינה מבוטחת)
• ונדליזם
• אין כיסוי ביטוחי (ציבורי, מקיף או תאונתי) במידה והקרוואן נכנס לאזורים לא מורשים, כולל אך לא מוגבל למקסיקו, מרכזי הערים של ניו יורק, מונטריאול או קוויבק.

אפשרות להפחתת ההשתתפות העצמית ל-0 (ZDO)
עם הביטוח הרגיל הכלול בהסכם ההשכרה כאמור, יש השתתפות עצמית של עד 1500 US$ לכל מקרה נזק - לא משנה באשמת מי נגרם הנזק.
יש אפשרות להוריד את ההשתתפות העצמית במקרה נזק ל-0 $US (למעט במקרים האמורים בסעיפים 5-1 בהמשך ובנזקים שאינם מכוסים). אפשרות זאת אינה חובה ואפשר לרכוש אותה מראש או בתחנת ההשכרה (בתוספת מס).
אפשרות זאת אינה פוליסת ביטוח אלא רק מבטלת את ההשתתפות העצמית במקרה של נזק או גניבת הקרוואן.

יתרונות האפשרות הזאת הן:
• היא מבטלת את ההשתתפות העצמית במקרה של נזק לקרוואן, כל עוד השוכר לא הפר את תנאי חוזה השכרה.
• אין צורך להגיש תביעה לביטוח האישי שלך.
נא לשים לב שאפשרות זאת לא תחול במקרים הבאים:
1. השוכר עושה שימוש בקרוואן בניגוד לתנאי חוזה ההשכרה.
2. השוכר לא הוציא את המפתחות, לא נעל את הדלת או החלונות והקרוואן נגנב.
3. השוכר לא עדכן את חברת ההשכרה ואת המשטרה המקומית מיד לאחר הגניבה או הנזק.
4. השוכר מסרב לשלם חיובים שיש לו בהתאם לחוזה ההשכרה.
5. השוכר מסרב לשלם חיובים שיש לו ע"י המדינה או המחוז הרלוונטיים. לפני שהשוכר מחליט אם לרכוש אפשרות זאת, עליו לבדוק האם הביטוח האישי שלו מספק כיסוי לנזקים בקרוואן ואם הוא יכול לקבוע את גובה ההשתתפות העצמית בביטוח האישי שלו.
כאמור, אפשרות זאת אינה ביטוח ואין חובה לרכוש אותה.

המחיר הוא 17.95 $US ללילה (בתוספת מס).

נזקים שאינם מכוסים
השוכר יהיה אחראי בכל מקרה לנזקים:
• נזק לפנים הקרוואן.
• נזקים לגוף או נזקים לציוד או לרכוש אישי.
• הסעת מספר רב יותר של נוסעים מאשר מספר חגורות הבטיחות בקרוואן.
• נזק מכוון הנעשה בזדון ע"י השוכר או מי מאורחיו.
• נזק כתוצאה משימוש לרעה או משימוש בלתי הולם/חוקי בקרוואן.
• נזקים שבהם השוכר מחוייב ע"י הרשויות המקומיות על התנהגות רשלנית.
• נזק כתוצאה מקיפאון או התחממות יתר של הרכב או מערכותיו. יש לשים לב במיוחד להכנת הרכב לחורף.
• נסיעה ללא חוזה השכרה או הפרה של תנאי החוזה.
• נזק או תאונה הנגרמים תחת השפעת אלכוהול או סמים או חומרים דומים.
• נזק הנגרם כתוצאה מהשימוש במערכת המאזנים (אם חוברו מחדש ע"י השוכר)
• נזק הנגרם כתוצאה מנסיעה עם סוכך צל או דופן פתוחים.
• נזק או פציעה כתוצאה מרשלנות בתפעול ותחזוקה של הקרוואן לדוגמה: שימוש בדלק לא מתאים/לא איכותי, התעלמות ממכווני האזהרה של לחץ שמן או חום מנוע, לחץ אוויר וכד', העמסת יתר, או גרירה מעבר למגבלות החוקיות (עם ציוד מתאים יש הגבלה עד 1500  - אסור לגרור עגלות, סירות, או כלי רכב).
• נזק הנגרם לקרוואן או לצד ג' כתוצאה מרשלנות השוכר כמו אי ציות לחוקים המקומיים או התעלמות מהשכל הישר, הירדמות וכו'.
• נהיגת הקרוואן על ידי מי שאינו מצויין וחתום על חוזה ההשכרה או שאינו בעל רשיון נהיגה או צעיר מהגיל המותר.
• נזק הנגרם כתוצאה מנסיעה בתוך או דרך אזור אסור לנסיעה (לדוגמה - מקסיקו, מרכזי הערים ניו יורק, מונטריאול וקוויבק) או נזק כתוצאה מנסיעה בדרכי עפר, ציות להוראות שגויות של מכשיר ה-GPS, נסיעה לאחור ללא מכוון.
• נזק לגג הקרוואן כתוצאה מנהיגה לתוך, מתחת או דרך מבנה, כביש או תמרור בגובה נמוך, לרבות אך לא רק - חניות, כניסות, או כל דרכי גישה אחרות המוגבלות בגובה.
• נזק לחלק התחתון של הקרוואן כולל המדרגות הגלגלים והחישוקים.

חשוב לדעת: במקרה של נזק חברת ההשכרה לא תשמש כמתווך לכל ביטוח נוסף אחר שנרכש על ידי השוכר. 

Supplemental Liability Insurance (SLI)
Cost: $15.95 per night; No maximum amount.
The optional SLI coverage provides the customer with an increased limit of liability protection. SLI protects the renter and any authorized driver listed on the rental contract for up to US$ 500,000 toward 3rd party damage claims.

Public Liability Insurance (secondary coverage included in the daily rate)
The Public Liability Insurance covers a 3rd party collision in the event that the renter is at fault. The policy protects the rental company up to US$ 1,000,000 and the renter to Statutory Limits (State mandated minimum liability coverage).

Premium VIP Coverage (included in the daily rate)
Premium VIP coverage includes secondary comprehensive and collision coverage for the rented vehicle with a deductible of US$ 1,500 per incident. Coverage includes but is not limited to:
• Accidental damages to the vehicle (renter’s or 3rd party’s fault).
• "Uninsured Motorist" in case the renter is involved in an accident with a non-insured driver.
• Vehicle theft and fire (personal property and items in the vehicle are always excluded)
• Windshield & glass damage
• Vandalism
No insurance coverage is provided (liability or comprehensive & collision) while traveling into non-authorized areas including but not limited to the country of Mexico, the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada).

ZDO (Zero Deductible Option)
With a standard rental with El Monte RV, you are responsible for any and all loss or damage to the vehicle from any cause regardless of fault to a maximum of US$1,500 per incident.
The optional Zero Deductible Option (ZDO) is not mandatory. ZDO reduces the customer’s liability for damage to the rental vehicle in the case of an accident to $0 (unless otherwise specified under notes 1-5 below and under Non-Covered Incidents). Clients can either purchase ZDO in advance or at the branch (sales tax applies).
ZDO is not an insurance and only reduces the financial responsibility of the renter if the rented vehicle is damaged or stolen.
The Advantages of the ZDO are:
• Eliminates the deductible in case of a loss to the rented vehicle, provided that the renter is not in violation of the Rental Agreement;
• No need to file a claim with your personal car insurance.
Please note that the ZDO will not apply if:
1. The renter uses the vehicle in violation of the rental agreement;
2. The renter fails to remove the keys or lock all doors and close windows and the vehicle is stolen;
3. The renter fails to notify us and the police immediately after loss; and
4. The renter fails to pay charges under the Rental Agreement; or
5. As allowed by the applicable state or provincial law
Before deciding to purchase ZDO, the renter may wish to determine whether their own vehicle insurance provides coverage for rental vehicle damage or loss and can determine the amount of deductible under their own insurance policy.
ZDO is not insurance and the purchase of ZDO is not mandatory, it is optional.

Cost: $17.95 per night (plus tax).

Non-Covered Damages (including but not limited to)
No liability, comprehensive or collision insurance coverage is provided and the customer has full legal and financial responsibility in case of:
• Damages to the interior of the vehicle.
• Personal injury, personal items and property.
• Carrying more passengers than having seat belts available.
• Deliberate and willful damages caused by the renter or his guests.
• Damages caused to the vehicle by abuse or misuse for illegal activities.
• Damages where the customer is charged by the local authorities for being careless.
• Damages caused by freezing, e.g. unit not winterized, or overheating of vehicle or systems.
• Driving the vehicle without a rental agreement, in breach or violation of the rental agreement.
• Damages and accidents caused under the influence of alcohol, drugs or other controlled substances.
• Damages as a result of the customer using a levelling system (if reconnected by the customer).
• Damages as a result of driving with an extended awning or slide out.
• Damages and injuries caused by neglecting proper operating or maintain procedures, e.g. incorrect fuel type & quality, ignoring oil or coolant levels, air pressure etc., by overloading the vehicle and/or exceeding the legal towing capacity (towing limit is with proper equipment 1,500 lbs - enclosed trailers, boats or vehicles are not allowed).
• Damages where the customer is showing gross negligence or willfulness in failing to abide by the local laws and rules or disregarding common sense or falling asleep resulting in damage to the vehicle or third-party vehicle or property.
• Operation of the vehicle by anyone not meeting the age requirements as shown on the rate sheets and rental terms & conditions, or not listed on the rental contract or having a valid, original driver license.
• Damages and losses due to "off-road" usage, or caused during travel in or thru restricted areas, following incorrect GPS guidance, backing up without a guide, traveling into non-authorized areas including but not limited to the country of Mexico, the inner cities of New York, Montreal and Quebec (Canada).
• Overhead damage resulting from driving into, under, or through a height restricted structure, road, or sign including but not limited to parking structures, drivethroughs, drive-in or other covered entry ways, and any roads or structures with height restricted access.
• Undercarriage damage, including entry step, wheels & rims.

Please take note:
In case of a claim, The rental company will not act as an adjuster for any third party insurances purchased by the renter (such as $ 0.00 deductible insurance, etc.).

ציוד

ערכת נוחות:
שמיכת פוך וציפה
סדין
כרית ציפוי מגן לכרית וציפית

מגבת אמבט, מגבת ידיים, מגבת בד למטבח, מטלית מטבח, מגבת ניקוי
גליל נייר מגבת

ערכת עזרה ראשונה
מטאטא יעה, מברשת ודלי / פח אשפה
קולבים לתליה
פנס מצית / גפרורים
לוחות איזון
ערכת סירים, כוסות, ספלים, צלחות, צלחות סלט, קערת ערבוב, סכו"ם, סכין בשר, פותחן קופסאות חולץ פקקים / פותחן בקבוקים, קולפן ירקות, סכין קילוף, כף הגשה, מזלג לגריל, כפית  ביצים, מכונת קפה, קומקום תה, כוס מדידה, מסננת, קרש חיתוך, מיכלי פלסטיק, טוסטר, מספריים

Convenience kit:
Comforter
Cover for comforter
Sheet
Pillow
Pillow protector
Pillow case
Bath towel
Hand towel
Wash cloth

Kitchen towel
Cleaning towel
Paper towel roll

First Aid Kit
Broom
Dust pan and brush
Bucket / trash can
Cloth hangers
Flash light
Lighter / matches
Levelers

Cookware set
Glass
Cup
Dinner plate
Salad plate
Mixing bowl
Knife
Fork
Spoon
Teaspoon

Roast slicer
Cookware set
Can opener
Cork puller / bottle opener
Vegetable peeler
Turner
Basting spoon, slotted spoon
Grill fork
Whisk
Coffee maker
Tea Kettle

Measuring cup
Colander
Cutting board
Plastic containers
Toaster
Scissors



תמונות פנים

RV Rental Equipment
RV Rental Equipment
RV Rental Equipment

ערים



תחנות השכרה

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...