השכרת קרוואן קרוואנים תנאי השכרה - 1697



המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 7500 AU $ למקרה
  • מע''מ (%): 10
  • ערכת רכב: יתדות, חבל כביסה, מטף, דלי, צינור, יעה ומברשת
  • כלי מטבח וכלי אוכל:
  • שרותי דרך 24 שעות:
  • מרחק נסיעה ללא הגבלת מרחק:
  • ערכת ציוד שינה:
  • אפליקציית thl (פרטים בפרק 'ציוד')


תוספות אפשריות

  • כסא בטיחות לילד
  • שולחן פיקניק
  • חבילת ניקיון: ריקון שירותים ומיכל מים אפורים וסידור הקרוואן (פרטים נוספים בתנאים הכלליים)
  • שמיכה נוספת
  • כיסא בוסטר לילד
  • כיסא פיקניק
  • רכישת גז מראש
  • מאוורר / מפזר חום 220 וולט
  • חבילת תדלוק חוזר: 1 מיכל דלק, 1 בקבוק גז
  • צידנית
  • היטל ניקיון (בעלי חיים)
  • טלפון לוויני
  • רישום נהג נוסף
  • הרחבת ביטוח שירותי דרך
  • ביטוח צמיגים ושמשות + הרחבת שרותי הדרך
  • ביטוח מורחב - הפחתת השתתפות עצמית ל-0
  • שימוש ללא הגבלה בתוכנת מסלולי טיול ייחודית לטיולי קרוואנים Rv Plan כולל האפשרות להזמנת החניונים


תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 30 לפני מועד תחילת ההשכרה


דמי ביטול

  • מעל 31 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 $ AU לא יוחזרו.
  • 7 עד 30 ימים לפני תאריך ההשכרה:25% ממחיר ההשכרה, מינימום 300 $ AU, לא יוחזרו, .
  • 2 עד 6 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 400 $ AU, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 1 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 600 $ AU, לא יוחזרו, .

תנאי השכרה

מסמך זה מכיל תרגום תקציר של תנאי ההשכרה. המסמך המלא נמצא בתחנת ההשכרה ונמסר בעת קבלת הרכב. המחירים המופיעים במסמך הנם בדולר אוסטרלי. הן התנאים והן המחירים יכולים להשתנות מעת לעת ללא הודעה מוקדמת. בכל מקרה של סתירה או אי התאמה התנאים הקובעים הם התנאים באנגלית.

כללי
• מחיר כל הקרוואנים כולל ערכת מטבח אחת וערכות שינה כמספר הנוסעים ברכב.
• הקרוואנים מוזמנים עפ"י קבוצת גודל ולא עפ"י דגם ספציפי.
• יום ההשכרה הראשון הוא יום קבלת הקרוואן והיום האחרון הוא יום ההחזרה (כל יום קלנדרי נחשב).
• איסוף מאוחר או החזרה מוקדמת אינה מזכה את השוכר בהחזר כספי. אין החזר כספי עבור ימים שלא נוצלו.
• שוכר שיחליט לקחת קרוואן מקטגוריה נמוכה מזו שהוזמנה לא יזוכה בהחזר כספי.
• החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל הזמנה על פי שיקול דעתה.
• תנאי ההשכרה והתעריפים יכולים להשתנות בכל עת ללא הודעה מוקדמת

המחיר כולל:
- שירותי דרך 24 שעות
- מרחק נסיעה ללא הגבלת ק"מ
- ערכת מטבח: צלחות, קערות, סכינים, מזלגות, כפיות, פותחן בקבוקים, פותחן קופסאות, מסננת, סירים, מחבתות, כלי בישול, קרש חיתוך, קומקום, טוסטר ומגבת תה. מכשירי חשמל מסופקים בקרוואנים בעלי 240V.
ציוד כללי: יתדות, חבל כביסה, מטף, דלי, צינור, יעה ומברשת
- ערכות אישיות: מצעים, כלי מיטה ומגבות

רישיון נהיגה וגיל הנהג
בעת קבלת הקרוואן יש להציג רישיון נהיגה מלא ועדכני וכל הנהגים צריכים להיות נוכחים. במידה ורישיון הנהיגה אינו בשפה האנגלית יש להציג רישיון נהיגה בינ"ל בנוסף.
כל הנהגים צריכים להיות בני 21 ומעלה ולהחזיק רישיון נהיגה בתוקף עד סוף ההשכרה.
חשוב לציין את המדינה הנכונה בה הונפק הרישיון על מנת להבטיח תעריפים נכונים ומחושבים. במידה והשוכר יציג רישיון נהיגה שהונפק במדינה אחרת ממה שהוצג בהזמנה, הוא יהיה צפוי לחיובים נוספים.

השכרות מרובות
במידה ולשוכר יש מספר השכרות עוקבות באוסטרליה או ניו זילנד שבמצטבר יש 21 ימים ומעלה, ההשכרות יכולות להצטרף יחד כדי לקבל את הנחת השכרה ארוכה. לפרטים נוספים יש ליצור קשר.

שינויים בהזמנה
כל שינוי בהזמנה יחושב לפי המחיר העדכני בזמן השינוי.
השינויים הבאים יחשבו כשינויים בהזמנה:
  - שינוי שם בעל ההזמנה
  - שינוי תאריך קבלה או תאריך החזרה 
  - שינוי יעד הלקיחה או יעד ההחזרה
  - שינוי קטגוריה/סוג קרוואן
  - שינוי בתוכנית התעריפים כולל מחירים מיוחדים

שינוי יעד החזרה לאחר תחילת ההשכרה
במידה והשוכר רוצה לעשות שינוי במקום ההחזרה לאחר קבלת הקרוואן, עליו ליצור קשר עם מרכז ההזמנות שישמח לעזור. הצוות יעדכן את השוכר אם השינוי אפשרי, ובכפוף לאישור השינוי, יחול חיוב של מינימום 750 $AU.

הארכת תקופת השכרה
במידה והשוכר רוצה להאריך את תקופת ההשכרה לאחר שכבר התחיל את הטיול, עליו לפנו תחילה לצוות מרכז ההזמנות של חברת ההשכרה שיישמח לייעץ האם ההארכה אפשרית ומה יהיו העלויות הנילוות. הארכת תקופת ההשכרה לאחר ביצוע ההזמנה ו/או במהלך הטיול אפשרית רק לאחר קבלת אישור מרכז ההזמנות וכרוכה בעלות שתשולם באמצעות כרטיס אשראי בעסקה טלפונית או מיידית עם אישור ההארכה באחד מסניפי החברה. ימי ההשכרה הנוספים יחושבו עפ"י ערכם המלא ביום האישור (ולא עפ"י המחיר בהזמנה הראשונית). הארכת השכרה תלויה בזמינות הקרוואנים.

החלפת קרוואן
השכרת כל סוגי הקרוואנים היא עפ"י קטגוריה בלבד. לא ניתן לשכור קרוואן עפ"י תוצרת או מודל ספציפי. חברת ההשכרה משתדלת תמיד לספק את הקרוואן שהוזמן, אולם היא שומרת לעצמה את הזכות לספק קרוואן חלופי ללא הודעה מוקדמת וללא חיוב נוסף. כי שינוי שייעשה בקרוואן שהוזמן והוסכם על ידי השוכר, לא ייחשב כהפרת ההסכם ואינו מזכה את השוכר בהחזר או פיצוי.

רישום מוקדם
לא פחות מ-21 יום לפני קבלת הקרוואן יש חובה להיכנס ולמלא את הפרטים הנדרשים בכתובת: https://sci.thlonline.com/
ע"י מילוי הפרטים והרישום המוקדם לפני קבלת הקרוואן, השוכר ייחווה תהליך איסוף קרוואן חלק ומהיר יותר. השוכר יתבקש לראות סרטון המסביר על נהיגה בטוחה ולהיכנס לסרטוני ההפעלה וההסברים המלמדים איך לתפעל את מערכות הקרוואן.

הגעה מ/אל נמל התעופה
תחנות ההשכרה נמצאות קרוב לשדות התעופה הראשיים מה שמקל על תהליך קבלה והחזרת הקרוואן. השוכר צריך לארגן בעצמו ועל חשבונו הסעה אל תחנת ההשכרה וממנה.

מיקום הסניפים
הסניפים ממוקמים באדלייד, אליס ספרינגס, בריסבן, ברום, קרנס, דרווין, הוברט, מלבורן, פרת' וסידני.
תחנת ההשכרה בברום נמצאת קצת יותר רחוק משאר התחנות ולכן יש תוספת בסך 875 $AU לכל ההשכרות היוצאות מברום או המסתיימות בברום.
להשכרות היוצאות מתחנת ההשכרה בהוברט יש תוספת בסך 120 $AU.

שעות פתיחה וחגים
שעות הפתיחה של תחנות ההשכרה משתנות בהתאם למיקום ולעונה.
כל תחנות ההשכרה פתוחות בין 9:00 ל-15:30 כל השבוע - למעט החרגות:

• תחנת אדלייד:
סגורה בימי ראשון בין 1 במאי ל-31 באוגוסט.
• תחנות אליס ספרינס, ברום ודרווין:
סגורות מה-1 בדצמבר עד ה-31 במרץ.
 תחנת קרנס:
סגורה בימי ראשון בין 1 באוקטובר ל-31 במרץ.

תחנות ההשכרה סגורות בחגים: 18 באפריל 2025, 25 בדצמבר 2025, 1 בינואר 2026, 26 בינואר 2026.
תחנות ההשכרה פתוחות בשאר החגים, אך יש חיוב של 
120 $AU בכל מקרה של קבלה או החזרת קרוואן. החגים הם:
סידני: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 9 ביוני 2025, 6 באוקטובר 2025, 26 בדצמבר 2025.
מלבורן: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 9 ביוני 2025, 4 בנובמבר 2025, 26 בדצמבר 2025, 9 במרץ 2026.
אדלייד: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 9 ביוני 2025, 6 באוקטובר 2025, 26 בדצמבר 2025, 9 במרץ 2026.
פרת': 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 2 ביוני 2025, 29 בספטמבר 2025, 26 בדצמבר 2025, 2 במרץ 2026.
בריזבן: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 5 במאי 2025, 13 באוגוסט 2025, 6 באוקטובר 2025, 26 בדצמבר 2025.
הוברט: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 9 ביוני 2025, 26 בדצמבר 2025, 9 בפברואר 2026, 9 במרץ 2026.
אליס ספרינגס: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 5 במאי 2025, 9 ביוני 2025, 4 באוגוסט 2025, 26 בדצמבר 2025.
דרווין: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 5 במאי 2025, 9 ביוני 2025, 4 באוגוסט 2025, 26 בדצמבר 2025.
ברום: 21 באפריל 202525 באפריל 2025, 2 ביוני 2025, 29 בספטמבר 2025, 26 בדצמבר 2025, 2 במרץ 2026.
קרנס: 21 באפריל 2025, 25 באפריל 2025, 5 במאי 2025, 6 באוקטובר 2025, 26 בדצמבר 2025.

משך ההשכרה
תקופת ההשכרה המינימלית בהשכרות המתחילות ומסתיימות באותה תחנה היא 5 ימים.
תקופות מינימום נוספות חלות כדלקמן: 
• 7 ימים מינימום בתקופת חג הפסחא (Easter) בהשכרות בין 17 ל-22 באפריל 2025.
• 7 ימים מינימום בתקופת מירוץ Moto GP בהשכרות היוצאות ממלבורן (תאריכים יינתנו בהמשך).
• 7 ימים מינימום בתקופת מירוץ Bathurst בהשכרות היוצאות מסידני (תאריכים יינתנו בהמשך).
• 7 ימים מינימום בתקופת חג המולד בין 28 בדצמבר 2025 ל-5 בינואר 2026.

השכרות לכיוון אחד
החזרה ביעד אחר אפשרית בין כל תחנות ההשכרה. יש תוספת תשלום של בין 195 $AU ל-295 $AU עבור כל החזרת הקרוואן בתחנה שונה - תלוי בתחנות היציאה. 
בהשכרות כיוון אחד יש מינימום ימים שמשתנה בין התחנות.

משך ההשכרה בהשכרות כיוון אחד
• 15 ימים מינימום להשכרות כיוון אחד המסתיימות באליס ספרינגס, ברום או דרווין בין 1 ביולי ל-30 בנובמבר 2025 למעט השכרות היוצאות מאליס ספרינגס, ברום או דרווין.
• 15 ימים מינימום להשכרות כיוון אחד המסתיימות בהוברט בין 1 באפריל ל-31 ביולי 2025.
• 15 ימים מינימום להשכרות היוצאות מהוברט בין 1 באוגוסט 2025 ל-1 בפברואר 2026.
• 15 ימים מינימום להשכרות כיוון אחד היוצאות מאליס ספרינגס או דרווין בין 1 באפריל ל-10 ביולי 2025 למעט השכרות המסתיימות באליס ספרינגס, ברום או דרווין.
• 15 ימים מינימום להשכרות כיוון אחד המסתיימות בקרנס  בין 1 באפריל ל-30 באוגוסט 2025.

הגבלות בנסיעה
לא כל הקרוואנים מתאימים לכל תנאי השטח ולכן חשוב לבחור את הקרוואן הנכון לנסיעה המתוכננת. לחברת ההשכרה נשמרת הזכות הבלעדית להגביל או לאסור נסיעה באזורים מסויימים בשל תנאי כביש או מזג אוויר קשים, או עקב הערכת המרחק ליעד של השוכר בהתאם לאורך תקופת ההשכרה. אם רלוונטי, מידע על הגבלות נוספות יופיע בעת קבלת הקרוואן. השוכר יכול ליצור קשר עם שירות הסיוע בדרכים בטלפון 1800-849-859 אם יש חשש או שאלה לגבי נגישות כבישים. 
לטובת בטיחות הנוסעים, המקומות הבאים מוגבלים לנסיעה:
לשוכרים שיסעו למקומות אסורים ללא אישור, יבוטלו כל הביטוחים והם יהיו אחראים לכל גובה הנזק במידה וייגרם לקרוואן.
קרוואנים שהם לא 4X4
• קרוואנים שאינם 4X4 לא מתאימים לנסיעות שטח קשים ולא ניתן לנהוג בהם בכבישים לא סלולים, למעט דרכי גישה לחניונים מוכרים או אטרקציות תיירותיות מרכזיות ובלבד שהם מתוחזקים היטב ונמצאים בקרבה של עד 12 קילומטר.
• קרוואנים שאינם 4X4 רשאים לנסוע על כבישים סלולים לכל האיים כל עוד יש אישור בכתב מראש מחברת ההשכרה.
• איזורים מוגבלים לנסיעה - מותרים רק לאחר קבלת אישור: 
- כל האיים שהגישה אליהם היא דרך מעבורת
- קווינסלנד: North of Laura/Cooktown, North Stradbroke Island and Magnetic Island
- דרום אוסטרליה: Kangaroo Island
- טזמניה: 
Bruny Island
• איזורים אסורים לנסיעה - בכל מקרה:
- כבישים לא סלולים ארוכים מ-12 ק"מ, כבישי גישה לאתרי סקי מ-1 ביוני עד 30 בספטמבר, חופים, Old Gunbarrel Hwy, Great Central Road
- קווינסלנד: Fraser Island, Moreton Island, Cape York between the months of December to May, Old Telegraph Track section of the road to Cape York
- מערב אוסטרליה: Canning Stock Route, Nanutarra Road (unsealed short cut to Tom Price), Karijini National Park (unsealed road sections)
- הטריטוריות הצפוניות: Lost City in Litchfield Park, Boggy Hole (Finke Gorge National Park), Ghan Heritage Road (from Titjikala to Finke), Gunlom Area, Gubara, Shady Camp, Old Jim Jim Road, Jim Jim Falls, Twin Falls, Mereenie Loop Road (unsealed section), Ernst Giles Road, Old South Road

קילומטרים
מחיר ההשכרה כולל מרחק נסיעה לא מוגבל.
מומלץ לא לנסוע מעל 250 ק"מ ביום או בהשוואה 4-5 שעות נהיגה. כמו כן מומלץ לעצור להפסקה לפחות כל שעתיים.

החזרת הקרוואן
הקרוואן הוא הבית הרחק מהבית ובשביל הנוחות, מומלץ לשמור עליו מסודר לאורך כל הטיול. יש להחזיר את הקרוואן לתחנת ההשכרה כפי שנלקח, כשהוא נקי מפנים ומיכלי השירותים (במידה ויש) והמים מרוקנים. אין צורך לנקות את החלק החיצוני של הקרוואן אלא אם כן הוא מכוסה בלכלוך או בוץ באופן מוגזם, מה שמקשה על צוות תחנת ההשכרה לראות את מצב ההחזרה שלו. "חבילת ניקיון" זמינה לרכישה מראש או להוספה בעת קבלת הקרוואן כדי להציע החזרה מהירה וקלה.
חבילת ניקיון
חבילה זו כוללת: ריקון שירותים ומיכל מים אפורים (כאשר קיים), סידור הקרוואן בסיום השכרה. כל שעל השוכר לעשות הוא להחזיר את הקרוואן מסודר וחברת ההשכרה תדאג לכל השאר כולל ניקיון הקרוואן מבחוץ, מבפנים וחדר האמבטיה.
שירות ריקון שירותים ומים אפורים זמינים עבור הזמנות המסתיימות באדלייד, בריסבן, קרנס, מלבורן, פרת' או סידני.

עלות החבילה: 99 $AU.
שירות ריקון שירותים ומים אפורים אינם זמינים עבור הזמנות שמסתיימות בברום, דרווין, אליס ספרינגס או הוברט, שם יש להחזיר קרוואנים עם שירותים ומים אפורים ריקים.

תיקונים
ייתכן ובמהלך ההשכרה הקרוואן יידרוש תיקונים קטנים. במידה והתקלה לא נגרמה באשמת השוכר, תיקונים עד 100 $AU ניתן לבצע ללא בקשת אישור מחברת ההשכרה ולקבל החזר עם הצגת הקבלות. על תיקונים שעלותם מעל 100 $AU יש לעדכן את שירות הסיוע בדרכים לפני ביצוע התיקון. אין לבצע תיקונים ללא אישור. 
כל הקרוואנים רשומים באיגוד הרכב האוסטרלי ושירותי חירום 24/7 לשירותי דרך לתקלות מכאניות זמין במידה וצריך. נא ליצור קשר בטלפון: 1800-849-859.

הפרות ועבירות תנועה
חברת ההשכרה תעביר לשוכר את כל הדו"חות בגין מהירות או חנייה, תשלום עבור כבישי אגרה, או עברות תנועה שונות. במידה ולא תצליח ליצור קשר, חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את כרטיס האשראי של השוכר עבור חיובי כבישי אגרה. החברה תחייב את השוכר בתשלום עבור הדו"ח ובתוספת 75 $AU דמי ניהול.

בעלי חיים
מותר להסיע כלבים או חתולים בקרוואנים. יש חיוב של 315 $AU (למעט כלבי נחיה). מקסימום 2 חיות מחמד. כלבי נחייה מותרים בכל הקרוואנים. במידה והקרוואן יוחזר מלוכלך חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לחייב את השוכר בדמי ניקיון.

עישון סיגריות או סמים
עישון סיגריות או סמים בקרוואן אסור בהחלט.

התשלום בסניפים
מסיבות בטיחותיות אנחנו מקבלים רק כרטיס אשראי עבור תשלומים שנעשים בקבלה או החזרת הקרוואן. תשלום הפיקדון נעשה בעת קבלת הקרוואן באמצעות כרטיס אשראי.

כרטיסי אשראי
כרטיסי האשראי המתקבלים הם ויזה, מאסטרכארד ואמריקן אקספרס. העמלות הבאות חלות על דמי השכירות, כל מוצר נוסף (ללא קשר לשיטת התשלום) ודמי הפיקדון:
עבור ויזה ומסטרכרד תתווסף עמלה של
2.8% 
עבור אמריקן אקספרס תתווסף עמלה של 2.6%.

שערי חליפין בין מטבעות
כל העסקאות נעשות בדולר אוסטרלי. עקב תנודות בשערי החליפין ייתכן הבדל בעת החזר סכום הפיקדון, לעומת הסכום שחויב בכרטיס בהתחלה. החזרים בכרטיס האשראי יכולים לקחת עד 14 ימי עסקים תלוי במוסד הפיננסי של השוכר. החברה אינה אחראית לעמלות כרטיסי אשראי או חיובים אחרים שהוטלו על ידי הבנק וקשורות להמרת מטבע.

שירות רכישת גז מראש
הבישול בקרוואן נעשה ע"י שימוש במיכלי גז. אפשר לרכוש מראש בלוני גז מלאים ואז אפשר להחזיר אותם ריקים בסיום ההשכרה.
עלות: 44 $AU

חברת ההשכרה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לכל השכרה לפי שיקול דעתה.

התנאים והתעריפים נתונים לשינוי ללא הודעה מוקדמת

Summery of Rental Conditions
This document contains a brief summary of our rental conditions. The full details of our rental contract do apply. Rates quoted are in Australian dollars.

Rates Include:
- 24hr Roadside Assistance
- Unlimited kilometers
- Kitchen Kit: plates, bowls, knives, forks, spoons, bottle opener, can opener, colander, saucepans, frying pans, cooking utensils, chopping board, kettle, toaster, and tea towel. Electrical appliances are supplied in vehicles that have 240V
General Equipment: pegs, clothesline, fire extinguisher, bucket, hose, dustpan, and brush
- Personal kits: linen, bedding and towels

Driver Licence and Minimum Age
A current and full motor vehicle driver licence is required to be shown at pick-up and all drivers need to be present. If the driver licence is not in English then we require an accredited English translation or an International Driver Permit.
All drivers must be 21 years of age or over, with a full driver licence and the licence must be valid for the entire booking duration.
It is important to select the correct country in which the driver licence was issued to ensure correct rates are calculated. If the hirer presents a driver licence that is from a different country to which the booking was created the guest may incur additional charges.

Multiple Rentals
Should a guest have more than one consecutive rental in either Australia or New Zealand that in total are 21 days or more, they can be combined to qualify for longer-term hire discounts off the daily vehicle rates.
To request the application of the discount please contact our Reservations crew.

Booking Alterations
Any changes made to a booking will be calculated by using the current rate of the day at the time of booking alteration.
The following are considered as a booking alteration: 
- Change of name
- Change to pick-up or drop-off  dates
- Change pick-up or drop-off branch location
- Change of RV category
- Change of rate scheme including special rates

Change of the Drop Off Location after Pick-Up
If the renter wants to change the drop-off destination after pick-up, he should get in touch with the Reservations crew who will be happy to help. The team will advise the guests if the change is possible, and subject to the change being approved, an additional charge of minimum AU$750 may apply.

Extending a Road Trip
If the guest wishes to extend the rental whilst on the road, he should first contact our friendly Reservations crew who will be happy to advise if the extension is possible, and the associated costs. To secure an extension, the extra costs (calculated on the current rate of the day), will need to be paid by credit card inclusive of all taxes and surcharges, either over the phone or at a thl Branch at the time of extension. Any long-term discounts in place will continue to apply to the booking.
thl will always do its best to accommodate any extensions, subject to vehicle availability.

Change Of RV
All RVs can be requested by category, not by make or model. We always do our best to accommodate requests, however thl reserves the right to substitute the booked RV with an alternative available RV without prior notification and at no extra cost. Any changes made to the booked RV and agreed to by the guest shall not constitute a breach of contract and does not entitle the guest to a refund.

Online Check-In
It is mandatory for guests to complete thl’s online check-in no less than 21 days prior to pick up at: https://sci.thlonline.com/
By completing the required pick-up information ahead of the pick-up date, guests will experience a smoother and quicker RV collection process. Guests will also be required to watch our thl safe driving and ‘How To Videos’ through the thl Roadtrip App, prior to pick-up to learn how to use their RV.

Getting To and From the Airport
Branches are located near major airports, making pick-up and drop-off easy for our guests. Guests can arrange transport to and from the airport via taxi or rideshare at their own cost.

Branch Locations
Maui has motorhome branches in Adelaide, Alice Springs, Brisbane, Broome, Cairns, Darwin, Hobart, Melbourne, Perth and Sydney.
Broome branch is a little more remote than others and therefore a single AU$875 location fee applies to guests who pick-up or drop-off at our Broome branch.
For guests who pick-up at our Hobart branch a single AU$120 location fee applies.

Branch Hours and Public Holidays
The opening hours of our branches vary, depending on location and seasonality.
All locations: 9am to 3:30pm - 7 days a week - with some exceptions:

• Adelaide:
Closed Sundays between 1 May to 31 August.
• Alice Springs, Broome & Darwin:
Closed between 1 December to 31 March.
• Cairns:
Closed Sundays between 1 October to 31 March

All branches are closed on public holidays including Good Friday (18 April 2025) Christmas Day (25 December 2025), New Year’s Day (1 January 2026) and Australia Day (26 January 2026).
Branches are open on other public holidays, but a AU$120 fee applies when the pick-up and/or drop-off is booked for a public holiday as outlined below:

Sydney: 21 April 2025, 25 April 2025, 9 June 2025, 6 October 2025, 26 December 2025.
Melbourne: 21 April 2025, 25 April 2025, 9 June 2025, 4 November 2025, 26 December 2025, 9 March 2026.
Adelaide: 21 April 2025, 25 April 2025, 9 June 2025, 6 October 2025, 26 December 2025, 9 March 2026.
Perth: 21 April 2025, 25 April 2025, 2 June 2025, 29 September 2025, 26 December 2025, 2 March 2026.
Brisbane: 21 April 2025, 25 April 2025, 5 May 2025, 13 August 2025, 6 October 2025, 26 December 2025.
Hobart: 21 April 2025, 25 April 2025, 9 June 2025, 26 December 2025, 9 February 2026, March 2026.
Alice Springs: 21 April 2025, 25 April 2025, 5 May 2025, 9 June 2025, 4 August 2025, 26 December 2025.
Darwin: 21 April 2025, 25 April 2025, 5 May 2025, 9 June 2025, 4 August 2025, 26 December 2025.
Broome: 21 April 2025, 25 April 2025, 2 June 2025, 29 September 2025, 26 December 2025, 2 March 2026.
Cairns: 21 April 2025, 25 April 2025, 5 May 2025, 6 October 2025, 26 December 2025.

Rental Duration
A minimum of five day rental period applies when pick up and drop off is from the same branch location.
Additional minimum periods apply as follows:
• 7 day minimum hire period for Easter 17-22 April 2025.
• 7 day minimum hire period for Moto GP (dates to be confirmed) in Melbourne.
• 7 day minimum hire period for Bathurst (dates to be confirmed) in Sydney.
• 7 day minimum hire period for Christmas 28 December 2025 to 5 January 2026.

One-Way Rentals
If a guest drops off at a different branch location from which they picked up a minimum booking period along with a one-way fee applies. A one-way rental fee between AU$195 to AU$295 is charged for all one-way rentals - depending on the Pick-up location.

Additional minimum periods apply as follows:
• 15 days minimum hire on all one-way rentals into Alice Springs, Darwin, Broome from 1 July to 30 November 2025 excluding out of Alice Springs, Darwin, Broome.
• 15 Days minimum hire on all one-way rentals into Hobart from 1 April to 31 July 2025.
• 15 Days minimum hire on all one-way rentals out of Hobart from 1 August 2025 to 1 February 2026.
• 15 Days minimum hire on all one-way rentals out of Alice Springs and Darwin from 1 April to 10 July 2025 excluding into Alice Springs, Broome and Darwin.
• 15 Days minimum hire on all one-way rentals into Cairns from 1 April to 30 August 2025.

Travel Restrictions
Not all RVs are suitable for all driving situations, so it’s important the right RV is chosen for the travel planned. thl, at its discretion, may restrict RV travel in certain areas due to adverse road or weather conditions, and the distance to nominated destinations in relation to the length of the rental period. If applicable, any further restrictions will be mentioned at pick-up. Guests are encouraged to contact On-Road Assist on 1800-849-859 if they have any concerns regarding road accessibility.
For the safety of guests, the following travel restrictions are in place:

• Guests who travel to restricted areas without permission will void all Liability Cover in the event of damage or accident.
2WD RVs

• Our 2WD RVs aren’t equipped for rough terrain and cannot be driven on unsealed roads with exception of well-maintained access roads less than 12 kilometres long which lead to recognised commercial campgrounds and major tourist attraction.
• thl 2WD RVs can be driven to any island on sealed roads provided permission is obtained from On-Road Assist prior to travel.
• Restricted Areas - permission required:
- Any Islands with access via ferry
- Queensland: North of Laura/Cooktown, North Stradbroke Island and Magnetic Island
- South Australia: Kangaroo Island
- Tasmania: Bruny Island
• Restricted Areas - not permitted at all times:
- Unsealed roads longer than 12km, all ski access roads from 01 June to 30 September, any Beaches, Old Gunbarrel Hwy, Great Central Road

- Queensland: Fraser Island, Moreton Island, Cape York between the months of December to May, Old Telegraph Track section of the road to Cape York
- Western Australia: Canning Stock Route, Nanutarra Road (unsealed short cut to Tom Price), Karijini National Park (unsealed road sections)

- Northern Territory: Lost City in Litchfield Park, Boggy Hole (Finke Gorge National Park), Ghan Heritage Road (from Titjikala to Finke), Gunlom Area, Gubara, Shady Camp, Old Jim Jim Road, Jim Jim Falls, Twin Falls, Mereenie Loop Road (unsealed section), Ernst Giles Road, Old South Road

Kilometres
Rates include unlimited kilometres.
For the safety of guests please don’t underestimate the time it will take to get from one point to another. While our RVs include unlimited kilometres we recommend travelling a maximum of 250 kilometres per day or the equivalent of 4-5 hours driving. We encourage our guests to take a break from driving at least every 2 hours.

Returning the RV
The RV is a home away from home and for comfort, we recommend it’s kept tidy throughout the road trip. The RV needs to be returned to the branch as was taken, with the interior cleaned and toilet cassette (where applicable) and holding tanks emptied. The RV exterior does not require cleaning unless it’s covered with excessive dirt or mud, making it difficult for our team to see its return condition. The Cleaning Pack is available to be pre-purchased or added on pick-up to offer quick and easy return.

Cleaning Pack
This pack includes: toilet and grey water emptying (where available), end of hire tidying. Simply return the vehicle neat and tidy and we’ll take care of the rest including vehicle, cabin and bathroom cleaning.
Toilet and grey water emptying services are available for bookings dropping off in Adelaide, Brisbane, Cairns, Melbourne, Perth or Sydney.

Cost: AU$99.
Toilet and grey water emptying services are not included or available for bookings dropping off in Broome, Darwin, Alice Springs or Hobart where vehicles must be returned with toilet and grey water empty.

Repairs
We understand that while on holiday the RV may require small repairs. To avoid further disruptions to the road trip, if the damage was not caused by the guest, repairs up to AU$100 can be completed without authorisation and will be reimbursed upon presentation of receipts. If repairs over AU$100 are needed, the On-Road Assist team should be informed prior to any repair being completed. Unauthorised repairs are not permitted.
All RVs are covered by Australian Automobile Association and 24hr mechanical emergency roadside assistance is available if needed. Please contact On-Road Assist on 1800-849-859.

Infringements, Tolls and Fines
thl will pass on any charges the guest receives for traffic infringements, toll or parking fines during their road trip. For Toll Way Fees received, thl reserves the right to charge to the guest’s credit or debit card upon receiving the toll way fee. If thl cannot nominate the guest for traffic infringements or traffic fines the guest incurs, thl reserves the right to charge the guest’s credit card for the full amount of the traffic infringement or traffic fine. thl will make reasonable attempts to issue the traffic infringement or traffic fine to the guest. An administration fee of AU$75 to cover associated administrative costs per toll way fee, traffic infringement or parking fine received may be charged.

Animals
Pet dogs and cats are allowed to travel in our RVs. There is a 
AU$315 pet fee (excluding service animals). Maximum 2 pets. Service dogs are permitted in all vehicles. If a vehicle is returned soiled by a pet thl reserves the right to charge an extra cleaning fee.

Smoking and Drugs
Our RVs are a smoke free and drug free zone; hence smoking or drugs are not permitted in any of our RVs.

Payment at Branches
For security reasons, we accept credit card and debit card for charges paid at RV pick-up and drop-off. The Liability Deposit is payable at pick-up by Credit Card or Debit Card and cannot be paid with a pre-paid Credit Card.

Credit Cards
We accept Visa, MasterCard and American Express. The following fees apply for the rental charges, any additional products (irrespective of chosen account e.g. savings, credit, etc) and the liability deposit:
Visa and MasterCard will incur an additional 2.8% surcharge on any transaction.
American Express will incur an additional
2.6% surcharge on any transaction. 

Exchange Rate / Currency Variations
All transactions are conducted in Australian dollars. Due to exchange rate fluctuations, there could be some variance in the amount refunded compared to the amount initially charged. Refunds by credit card can take up to 14 working days depending on the guest’s Financial Institution. thl will not be responsible for credit or debit card fees or bank-imposed fees relating to currency conversion or foreign transactions.

Pre-purchased Gas Bottle
A gas bottle is necessary for cooking in the RV. A full gas bottle(s) may be pre-purchased and can be returned empty to thl at the completion of the road trip. Fee applies for each booking component of a multiple rental.
Cost: AU$44

thl reserves the right to refuse any rental at our discretion.

Rates/Terms/Conditions are subject to change without notice.

ביטוח

ביטוח נסיעות
מומלץ מאוד לרכוש את ביטוח הנסיעות המקיף ביותר.

פציעות אישיות
כל הקרוואנים מבוטחים בביטוח צד ג' וסביר להניח שגם לרכב הנוסף שמעורב בתאונה גם יש ביטוח צד ג'.
בהתאם לנסיבות התאונה, השוכר יכול לדרוש פיצוי "צד שלישי" מהצד האשם בתאונה. מידת הפיצוי משתנה בין חברות הביטוח השונות ובהתאם לאיזורים השונים. חברת ההשכרה ממליצה לכל הנוסעים לרכוש ביטוח נסיעות אישי ללא תלות בביטוח הרכב.
חברת ההשכרה אינה מקבלת כל אחריות לפציעות אישיות שנגרמו במהלך ההשכרה. למעט במקרים בהם אובדן או נזק כאמור נגרמים עקב רשלנות של חברת ההשכרה (או של עובדיה) או במקרה של הפרה של התנאים וההגבלות של הסכם השכירות. חברת ההשכרה אינה נושאת באחריות לכל אובדן או נזק לכל חפצים אישיים או רכוש של השוכר (או כל אדם או ישות הקשורים לשוכר).

נזק לרכוש
הקרוואן מבוטח לנזק עצמי או נזק לרכוש של צד ג'. למרות זאת, השוכר מחויב בהשתתפות עצמית שנקבעה מראש, לנזק לרכוש צד ג' או לקרוואן עצמו.
השוכר גם אחראי לכיסוי עלויות הנובעות מכך שהקרוואן אינו מושכר בתקופה המדוברת כתוצאה מתיקונים.
אין החזר עבור חלק בלתי מנוצל מתקופת השכירות.
השתתפות העצמית חלה לכל מקרה בנפרד ואינה מחושבת לכל ההשכרה.
חברת ההשכרה רשאית לחייב את השוכר בכל עלות הנזק לקרוואן או לצד שלישי באם לא דווח עליו והוא התגלה בעת החזרת הקרוואן.

אפשרויות הביטוח וההשתתפות העצמית
השוכר יכול לבחור בין אפשרויות הביטוח הבאות:
• 'The Low Road' - הרמה הבסיסית ביותר של הביטוח.
• 'The High Road' - הביטוח הגבוה ביותר שנותן את מירב השקט הנפשי.
הסכום לתשלום עבור כל אפשרות הביטוח וההשתתפות העצמית מבוסס על מספר ימי ההשכרה. החיוב המרבי הוא 50 יום לכל השכרה גם אם יש מספר הזמנות באוסטרליה.

ביטוח רגיל - 'The Low Road'
מחיר השכירות כולל ביטוח מקיף עם השתתפות עצמית בסך AU$ 7,500. פיקדון בסך זה יושאר בתחנת ההשכרה עם קבלת הקרוואן. הפיקדון יתקבל בכרטיס אשראי בלבד ויחוייב מיידית.

הרחבת הביטוח 'The High Road' (כלול בחבילת הכל כלול)
המחיר היומי לאופציה זו הוא 55 $AU (מקסימום 2,500 AU$)
אישור בכרטיס האשראי יילקח בעת קבלת הקרוואן. באופציה זו ההשתתפות העצמית היא 0 $AU למקרה (למעט החרגות). גם הפיקדון הוא 0 $AU במקרה זה.

פיקדון
גובה הפיקדון נקבע בהתאם לביטוח שנבחר ובעל כרטיס האשראי חייב להיות נוכח בעת קבלת הקרוואן ולחתום על הפיקדון והוא אחראי לכל נזק שייגרם לקרוואן.
• במידה והשוכר בוחר בביטוח הרגיל ('The Low Road') - הפיקדון יילקח מיד מכרטיס האשראי שלו.
• במידה והשוכר בוחר בהרחבת הביטוח ('The High Road') - יילקח רק אישור מכרטיס האשראי.
אם השוכר שילם את הפיקדון בכרטיס מסוג ויזה או מאסטרקארד, הפיקדון יוחזר במלואו במידה והקרוואן יוחזר בהתאם לתנאי ההסכם וללא נזקים. מומלץ לשלם את הפיקדון בכרטיס אשראי מסוג ויזה או מאסטרקארד היות ועל כרטיס מסוג אמריקן אקספרס יש עמלה שלא מוחזרת. החזר הוצאות (כולל הפיקדון) ע"י חברות האשראי יכול לקחת עד 14 ימי עבודה תלוי בחברת האשראי.
במידה ויש נזק לקרוואן או אם תנאי החוזה הופרו הפיקדון ישמש לכיסוי עלות התיקונים. במידה והפיקדון אינו מכסה את עלות הנזק, תגבה עלות נוספת, בהתאם. במידה והשוכר ממשיך להשכרה אחרת בחברת ההשכרה, אפשר להעביר את הפיקדון להשכרה הבאה באוסטרליה.

הרחבת שירותי הדרך
AU$6 ליום מקסימום 25 ימים. השירות כולל: פתיחת הקרוואן עם ננעל, התנעת הקרוואן, החלפת פנצ'ר עם הצמיג שנמצא בקרוואן, הבאת דלק עד 20 ליטר דמי קריאה עד AU$150.
תקלות לא מכאניות אינן מכוסות והשוכר יתבקש לעיתים לפנות למוסך לצורך תיקון.

ביטוח שמשות וצמיגים + הרחבת שירותי הדרך
AU$16 ליום מקסימום 25 ימים. השירות כולל: שמשה קדמי אחת, 2 צמיגים, פתיחת הקרוואן אם ננעל, התנעת הקרוואן, החלפת פנצ'ר עם הצמיג שנמצא בקרוואן, הבאת דלק עד 20 ליטר ודמי קריאה עד AU$150.
תקלות לא מכאניות אינן מכוסות והשוכר יתבקש לעיתים לפנות למוסך לצורך תיקון.

חבילת "הכל כלול"
תשלום נוסף בסך 64 $AU ליום.
- מינימום התשלום נקבע בהתאם למינימום ימי השכרה שיש באותה תקופה.
- מקסימום התשלום עבור תקופת השכרה הוא 3,200 $AU - כלומר 50 ימי השכרה.
עלות זו תתווסף למחיר הסטנדרטי היומי. מחיר חבילת "הכל כלול" כולל: הפחתת ההשתתפות העצמית ל-0*, נזק לתחתית/גג הקרוואן*נזק במקרה של התהפכות רכב יחיד*, נזק לצמיגים או לשמשות*, כיסאות פיקניק, שולחן פיקניק, היטל נהג נוסף, כסאות ילדים/בוסטרים על פי הצורך (בהזמנה מראש), מאוורר/מפזר חום, 3 כימיקלים לשירותים (לקרוואנים עם שירותים), החלפת כלי מיטה (מאפשר לשוכר להחליף כלי מיטה לאחר 7 ימי השכרה בכל אחד מתחנות ההשכרה, יש להודיע לתחנה מבעוד מועד כדי לוודא שהפריטים זמינים ומוכנים למועד הגעת השוכר).
* נזק פירושו כל אובדן או נזק לקרוואן, שאינו מצויין בדו"ח מצב הקרוואן, לרבות זה שנגרם כתוצאה מגניבת הקרוואן או מאירועי מזג אוויר קשים, הדורשים תיקון או החלפה לרבות אובדן השימוש בקרוואן, הוצאות משפטיות, דמי שומה, עלויות גרירה וחילוץ (מכבישים ומאזורים שבהם ניתן אישור נסיעה על ידי חברת ההשכרה), אחסון, דמי שירות וכל דמי שמאות של הקרוואן.

אחריות כוללת / החרגות
 ישנן החרגות לאפשרות הפחתת הביטוח והשוכר יהיה אחראי לכל העלויות.
ההחרגות הן:
• נזק שנגרם כשהשוכר לא עמד בתנאי הסכם השכירות.
• נזק שנגרם כתוצאה מרשלנות או התנהגות זדונית או מכוונת.
• נזק שנגרם לרכב כתוצאה משקיעת הרכב כולו או חלקו במים בוץ או במים מלוחים.
• נזק שנגרם כתוצאה מהפרה או אי ציות לתקנות ולחוקי תנועת רכב.
• נזק ועלויות נילוות הקשורות לחילוץ רכב שנתקע או שקע.
• נזק או אובדן רכוש אישי.
• נזק או אובדן שנגרם על ידי חיית מחמד.
• נזק הנוצר עקב שימוש בדלק לא נכון או מזוהם.

כל הקרוואנים מצויידים במכשיר מעקב. חברת ההשכרה שומרת את הזכות לשלוח אזהרות לשוכר שנוהג בניגוד לתנאי הסכם ההשכרה או נוהג מעבר למהירות המותרת.

Travel Insurance
For peace of mind, we strongly recommend that all guests take out the highest level of private travel insurance.

Personal Injury
The RV has Third Party insurance cover, and it is likely that any other vehicle involved in an accident also has Third Party insurance. Depending on the circumstances of the accident, the guest may be entitled to claim for their personal injury against the Third-Party insurance of the party responsible for the accident. The extent of such Third-Party insurance varies in different States and Territories and thl strongly recommends that all passengers take out their own Personal Injury Travel Insurance.
thl does not accept any liability for personal injuries sustained during the rental. Except where such loss or damage is caused by thl’s (or that of its employees) own negligence or breach of the Rental Agreement Terms and Conditions. thl does not accept liability for any loss or damage to any personal belongings or property of the Customer (or any person or entity related to the customer).

Property Damage
The RV is insured for damage to it or damage to the property of a third party. However the guest is responsible up to the amount of the applicable Liability for damage to third party property, or to the RV.
The guest is also responsible for the cost of the daily rate for the period the vehicle is being repaired.
There is no refund for unused portion of the rental period. 
The Liability applies to each claim, not RV.
thl reserves the right to charge the guest for any RV damage including Third Party property damage not reported but identified on return of the RV.

Liability Options
Guests can choose between the following liability options:
• ‘The Low Road’ - our most basic level of liability cover.
• ‘The High Road’ - our highest liability cover giving the most peace of mind.
The amount payable for each Liability Option is based on the number of days of hire for the minimum rental period applicable for each RV or total days of the RV booking. The maximum charge for Liability Options is 50 days 
even if there are multiple rentals within Australia.

Standard Liability - 'The Low Road'
Maui’s rental charge includes a Standard Liability of AU$ 7,500.
Liability Deposit of AU$ 7,500 will be collected at the time of entering into the Rental Contract by credit card and will be debited to the credit card account immediately. 

'The High Road' (Included in the Value Pack)
A AU$0 (zero) Liability applies (Except for exclusions). This Option can be purchased by paying to thl AU$55 per day (max charge AU$ 2,750).
A credit card authority will be recorded at the time of pick-up. The Liability Deposit is AU$0.

Liability Deposit
The Liability Deposit payment will depend on the Liability Option chosen and the credit card holder must be present to sign for the Liability Deposit when they pick-up the RV and is liable for any damage to the RV.
• If the guest chooses to take ‘The Low Road’ the total liability deposit will be debited to the credit or debit card immediately.
• If the guest chooses to take 'The High Road' a credit card authority will be recorded at the time of pick-up.

The liability deposit is fully refundable including the credit card administration fee, if the card used to provide the Liability Deposit is a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card, provided our rental contract terms are met and the Vehicle is returned undamaged. thl recommends that customers use a Visa credit or debit card or MasterCard credit or debit card for the Liability Deposit, as the credit card administration fee that applies when using American Express credit card is not refundable. Credit card refunds (including liability deposit refunds) can take up to 14 business days depending on the guest’s financial institution.
If there is damage to the RV on its return or any other terms of the rental contract have not been met, the liability deposit will be used to cover the cost up to the amount of the relevant Liability. If the terms of the Rental Contract are not met and the liability deposit is not sufficient to cover the damage, extra costs will be charged.
If a guest is continuing with another thl RV booking, the liability deposit can be transferred to the next booking within Australia.

Extended Roadside Assistance
AU$6 per day capped at 25-days. This includes opening RV on lock out, jump start, flat tyre change using spare located in the RV, fuel delivery up to 20 litres and call out fee up to AU$150.
Non-mechanical issues are not covered and guests may be required to take the RV to a repairer.

Windscreen and Tyre Protection Plus Extended Roadside Assistance (WAP)
AU$16 per day capped at 25-days. This includes 1 windscreen, 2 tyres and the extended roadside assistance.
Non-mechanical issues are not covered and guests may be required to take the RV to a repairer.

Value Pack
Add AU$64 per night.
- The minimum amount payable per rental segment for a Value Pack will be based on the minimum rental period applicable for your rental.
- The maximum amount payable per rental segment for the Value Pack is AU$3,200 - i.e. 50 nights rental.
The Value Pack includes: 'Liability Deposit Reduced to Nil*, Undercarriage/Overhead damage*Single Vehicle Roll over damage*, Windscreen and Tyre damage*Camp Chairs, Picnic Table, Extra Driver fees, Child/Booster Seat/s (with prior request), Fan/Heater, 3 Toilet Chemicals (for vehicles with toilet), Linen Exchange (allows guests to exchange their linen and bedding during their rental after seven days of travel at any thl branch. The branch will need to be notified ahead of time to ensure items are available and ready for when guests arrive).
* Damage means any loss or damage to the Vehicle, which is not noted on the Vehicle Condition Report, including that caused by theft of the Vehicle or by adverse weather events, that requires repair or replacement including the loss of use of the Vehicle, legal expenses, assessment fees, towing and recovery costs (from roads and areas where permission to travel had been granted by thl), storage, service charges and any appraisal fees of the Vehicle.

Full Responsibility
There are exclusions to Reduction Option cover where the Guest will be responsible for all costs.
Exclusions include:
• Damage caused where the terms of Rental Contract have not been met by the guest.
• Damage caused by negligence and/or wilful conduct.
• Damage caused to the RV in any way by part or total water submersion or salt water.
• Damage caused to the RV when using the RV in contravention of any legislation or regulation controlling vehicular traffic.
• Damage and associated costs with recovery of a bogged vehicle.
• Damage or loss caused to any personal belongings.
• Damage or loss caused by a guest's pet.
• Damage caused due to use of incorrect or contaminated fuel.

All RVs are equipped with a location monitoring device. thl reserves the right to send warnings to guests that are driving in contradiction to the terms and conditions, or exceeding the speed limits.

ציוד

ציוד כללי
בכל קרוואן יש ציוד כללי לנוחיות השוכרים: מתלה ואטבים לכביסה, מטף כיבוי אש, דלי, צינור מים, יעה ומברשת.

ערכת מטבח
בכל קרוואן קיימת ערכת מטבח הכוללת: צלחות, קעריות, סכינים, מזלגות, כפות, פותחן בקבוקים, פותחן שימורים, מסננת, סירים, מחבתות, כלי בישול, קרש חיתוך, קומקום חשמלי, טוסטר ומגבות תה. יש אפשרות לקבלת מוצרי חשמל נוספים בקרוואנים עם חיבור לחשמל 240 V.

ערכה אישית
כוללת: סדינים, שמיכות, כריות + ציפות ומגבות.

אפליקציית thl
אפליקציה מותאמת אישית הזמינה עבור השוכרים קרוואנים באוסטרליה. האפליקצייה היא חינם והיא מספקת לשוכר את כל המידע הדרוש ע"מ להפוך את הטיול לחוויה מדהימה.
האפליקציה משמשת לדברים הבאים:

• שיפור חווית החופשה של השוכר ע"י מתן סרטוני הדרכה לתפעול הקרוואן, כדי להכיר את הקרוואן לפני קבלתו בתחנת ההשכרה.
• לימוד השוכר על הקרוואן ועל נהיגה בטוחה.
• נתינת מידע ופרטי קשר של חברת ההשכרה במקרה של רצון להאריך את ההשכרה, יצירת קשר עם שירותי הדרך, שליחת דוא"ל בכל נושא ושאלות ותשובות כלליות.
• נתינת מידע אודות חניוני קרוואנים עם אפשרות הזמנה של החניון.
• נתינת אפשרות לחפש ולהזמין אטרקציות ופעילויות שונות במחירים טובים.
• מציאת מידע אודות מיקום תחנות ההשכרה, תחנות דלק, תחנות לריקון המים והשירותים, מרכזי קניות, כספומטים ועוד.

ניתן להוריד את האפליקציה בחנות האפליקציות שבמכשיר הטלפון.

General Equipment
Each vehicle is supplied with complimentary general equipment: pegs, clothesline, fire extinguisher, bucket,  hose, dustpan & brush.

Kitchen Kit
Each vehicle is supplied with complimentary kitchen kit: plates, bowls, knives, forks, spoons, bottle opener, can opener, colander, saucepans, frying pans, cooking utensils, chopping board, kettle, toaster and tea towel. Electrical appliances are supplied in vehicles that have 240V.

Personal linen Kit
Includes: sheets, blankets, pillows, pillow cases and towels.

Roadtrip App
The thl Roadtrip App is custom built for guests travelling in Australia. The free app provides our guests with all the necessary information needed to make their thl journey an amazing experience.
The App is designed to:
Enhance guest’s holiday experience by providing ‘how-to videos’ prior to pick up, so that they become familiar with their vehicle before arriving at the branch and prepare any questions they may have.
Educate our guests on how to use the vehicle and on safe driving practics.
Provide thl contact details to extend their holiday, contact roadside assistance, email any other enquiries and find answers to FAQ’s.
Provide information on campgrounds while on the road and allow for campgrounds to be booked.
Search and book great deals on attractions and activities.
Find helpful information on branch locations, nearby petrol stations, dumping stations, supermarkets, ATMs.

Guests can download the app on Google Play or the App Store.

Luggage
We strongly recommend that you use soft bags instead of suitcases for your luggage. Soft bags take up less room and fit easier into the storage cupboards and lockers in the vehicle.

info@bandana.co.il
+972-58-5471771
+972-58-5471771
אנא המתן...