Loading ...

השכרת קרוואנים בחו"ל

03-5471771
התקשרו אלינו, אנחנו מקשיבים!

מפרט טכני ואבזור Coral XL Plus 670 SL

  • 4x
  • 1x

קרוואן לחמישה אנשים. יש מיטה זוגית "נופלת" מאחורי הנהג ושתי מיטות בודדות מאחורה שניתן להוסיף ביניהן עוד מיטה קטנה.

מותר לחבר 2 כיסאות ילדים

מבוסס על שלדת פיאט

מודל 2017

 

  • אורך
  • 7.3
  • |
  • רוחב
  • 2.3
  • |
  • גובה פנימי
  • 2.29
  • |
  • גובה חיצוני
  • 3.07

מפרט טכני ואבזור

  • מנוע - 2.3 ליטר, 120 כ"ס, דיזל
  • תיבת הילוכים - ידני
  • הגה כח
  • מעבר פנימי בין הנהג לחדר המגורים
  • חגורת בטיחות קדמית - 2
  • חגורת בטיחות אחורית - 3
  • מיכל מים טריים - 140 ליטר
  • מיכל מים דלוחים - 85 ליטר
  • כיור
  • מיכל גז - 2 10X ק"ג
  • מזגן קדמי
  • מערכת בקרת שיוט
  • צריכת דלק - 8 ליטר/100 ק"מ
  • גיל הקרוואן - מודל 2017

מגורים

  • כירת גז - 3 להבות
  • מקרר - 141 ליטר
  • מקומות אכילה - 5
  • חימום בחדר מגורים
  • מטף לכיבוי אש
  • מקלחת
  • רשתות זבובים - בכל החלונות
  • משאבת מים - חמים וקרים
  • שירותים - כימיים - מחסנית נשלפת
  • ABS
  • סככת צל חיצונית
  • מקומות שינה - 5
  • מיטה יורדת מהתקרה - 140/210ס"מ
  • מיטה אחורית בודדת - 85/203ס"מ
  • מיטה אחורית נוספת - 85/190ס"מ

תמנות חוץ


תמונות פנים

המחיר כולל

  • ביטוח מלא עם גבול השתתפות עצמית של : 3000 € למקרה
  • מע''מ (%) : 25
  • ביטוח צד ג' עד סך של : 1.252.533,33 €
  • שרותי דרך 24 שעות
  • מיכל גז ראשון
  • מיכל ראשון לכימיקלים לשרותים

הערות לתעריף

  • מחיר ההשכרה מחושב על בסיס 24 שעות - קבלה והחזרה באותה שעה. החזרת קרוואן לאחר השעה בה הוא נלקח תחייב יום נוסף.
  • המחיר כולל 300 ק"מ ליום. כל ק"מ נוסף עולה 0.30 €.
  • בעת החזרת הקרוואן יש לוודא ניקיון כללי וריקון מיכל המים האפורים וריקון וניקוי השירותים. במידה ולא - יחוייבו 100 € דמי ניקוי/ריקון.
  • אסור לעשן בקרוואן. הפרה של כלל זה תחייב 100 € דמי ניקוי.
  • במידה והושכרו כלי מטבח יש לנקותם אחרת יחוייבו 50 € דמי ניקוי.
  • הקרוואן צריך לחזור עם מיכל דלק מלא. במידה ולא הוחזר מלא יחוייבו 2 € לליטר.
  • הסעת חיות מחמד ללא אישור מראש תחוייב ב-100 €.
  • תשלום נוסף של 100 € לשעה יחול על כל קבלה או החזרת קרוואן מחוץ לשעות הפעילות.
     

תוספות אפשריות

  • מצעים - לאדם - לאדם - 35 € EUR
  • חבילת מגבות - לאדם - לאדם - 10 € EUR
  • ערכת מטבח - לאדם - 10 € EUR
  • כיסא פיקניק - תשלום חד פעמי - 8 € EUR
  • שולחן פיקניק - תשלום חד פעמי - 20 € EUR
  • כסא בטיחות לילד - תשלום חד פעמי - 35 € EUR
  • בלון גז - תשלום חד פעמי - 35 € EUR
  • זוג אופניים - ליום - 30 € EUR
  • מערכת GPS ניווט לוויני - תשלום חד פעמי - 70 € EUR
  • מתאם/ממיר מתח - תשלום חד פעמי - 20 € EUR
  • רישום נהג נוסף - ליום - 5 € EUR
  • קבלה/החזרה מחוץ לשעות הפעילות - תשלום חד פעמי - 100 € EUR
  • ביטוח להפחתת ההשתתפות העצמית ל-2000 € - ליום - 25 € EUR
  • ביטוח גלגלים, תחתית וחלונות - ליום - 20 € EUR
  • דמי מעבר גבול - תשלום חד פעמי - 30 € EUR
  • כרטיס ביטוח Camping Key Europe לחניונים באירופה - תשלום חד פעמי - 16 € EUR
  • כרטיס הנחות לחניונים ACSI 2019 - תשלום חד פעמי - 29 € EUR

תנאי תשלום

מקדמה 300, שאר התשלום 40 לפני מועד תחילת ההשכרה

דמי ביטול

  • מעל 46 ימים מיום ההשכרה הראשון - 5% ממחיר ההשכרה, מינימום 150 € EUR לא יוחזרו.
  • 45 עד 45 ימים לפני תאריך ההשכרה:55% ממחיר ההשכרה, מינימום 250 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 30 עד 44 ימים לפני תאריך ההשכרה:75% ממחיר ההשכרה, מינימום 350 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 15 עד 29 ימים לפני תאריך ההשכרה:90% ממחיר ההשכרה, מינימום 450 € EUR, לא יוחזרו, .
  • 1 עד 14 ימים לפני תאריך ההשכרה:100% ממחיר ההשכרה, מינימום 550 € EUR, לא יוחזרו, .

הטבות מיוחדות

הנחת השכרה ממושכת בהשכרת קרוואנים בקרואטיה
5% הנחה ל 14 עד 20 ימים
10% הנחה ל 21 עד 100 ימים
השכרת קרוואנים בקרואטיה ללא דמי נסיעה בכיוון אחד
100% הנחה עבור תשלום לכיוון אחד

תנאי השכרה

השוכר והנהג חייבים להיות בני לפחות 25 עם רישיון נהיגה של 5 שנים לפחות. יש להציג רישיון נהיגה באנגלית או רישיון נהיגה בינלאומי בנוסף לרישיון המקורי. בעת קבלת הקרוואן יש להציג תעודה מזהה / דרכון.
ההשכרה מחושבת על בסיס של 24 שעות (קבלה והחזרה באותה שעה). איחור של מעל שעה בהחזרת הקרוואן יחוייב ביום השכרה מלא נוסף + מיסים.

שינויים בהזמנה
אפשר לעשות שינויים בהזמנה עד 48 שעות לפני ההתחלה (בכפוף לזמינות) בתוספת תשלום. תשלום שכבר בוצע לא יוחזר. במידה ותהיה הוזלה של מחיר ההשכרה בעקבות השינוי - לא יינתן החזר.

הגבלת גיל
הגיל המותר לנהיגה בקרואטיה הוא 25 עם ותק של 5 שנים. נהג מבוגר מעל גיל 60 מחוייב בתוספת תשלום של 
€7 ליום (מקסימום €70).

תנאי התשלום
ניתן לשלם באחד מכרטיסי האשראי הבאים: אמריקן אקספרס, דיינרס, מאסטרקארד, ויזה.
השוכר חייב להיות בעל הכרטיס. פרטי הנהג המורשה ודרך התשלום יאושרו בעת ההזמנה ואין אפשרות לשנות אותם אח"כ. כרטיס האשראי חייב להיות בתוקף לאורך כל ההשכרה. חיובים שיתקבלו במהלך ההשכרה יחוייבו מכרטיס זה.
כרטיס האשראי יחוייב לפני ההשכרה ובכך ישמור על המחיר שנקבע ושאר הפריטים ששולמו. במידה ותהיה לקיחה מאוחרת או החזרה מוקדמת לא יינתן החזר. תשלום הפיקדון יילקח לפני ההשכרה בהתאם לקרוואן שנבחר.

קבלה והחזרת הקרוואן
קבלה והחזרה של הקרוואן תיעשה בתיאום מראש. מחיר ההשכרה מחושב על בסיס יומי של 24 שעות כלומר הלקיחה וההחזרה צריכות להיות באותה שעה. איחור בהחזרת הקרוואן יחוייב ביום השכרה נוסף.
התחנות בשד"ת זאגרב, שד"ת ספליט וזאדאר פתוחות כל השבוע בין 7:00 ל-21:00. התחנה בעיר זאגרב פתוחה בימי שני עד שישי בין 8:00 ל-16:00.
יש אפשרות לקבלה או החזרה לאחר שעות אלה בתוספת תשלום.

השכרות כיוון אחד
השכרות בכיוון אחד מעל 7 ימים אינן עולות כסף. השכרות כיוון אחד מתחת ל-7 ימים עולות €85.

יציאה מגבולות קרואטיה והגבלות נסיעה
מותר לצאת עם הקרוואן למדינות הבאות: אנדורה, אוסטריה, בלגיה, צ'כיה, דנמרק, פינלנד, צרפת, גרמניה, אנגליה, הונגריה, אירלנד, איטליה, ליכטנשטיין, לוקסמבורג, מונקו, הולנד, נורבגיה, פורטוגל, סן מרינו, פולין, סלובקיה, סלובניה, ספרד, שבדיה, שוויץ, ותיקן.
יש תשלום 'חציית גבול' של 
€30 עבור יציאה למדינות אלה. 

תנאים כלליים
את הקרוואן יכול להשכיר כל אדם פרטי או ישות חוקית. על הנהג להיות בן 5 לפחות, עם רישיון ב' וותק של לפחות 5 שנים.
על שני הצדדים לכבד את תנאי ההסכם כדי שתהיה שביעות רצון הדדית.
השוכר מחוייב להשתמש בקרוואן בצורה הגיונית וזהירה, בהתאם למטרה המיועדת של הקרוואן ובהתאם לתנאים שנקבעו.
רק אדם שנכלל בחוזה יכול לנהוג בקרוואן.
ההשכרה מתחילה רק כאשר השוכר קיבל את תנאי ההסכם, התשלום שולם במלואו, הופקד פיקדון וההסכם נחתם ע"י שני הצדדים.
בחתימת ההסכם, הצדדים מאשרים שהקרוואן תקין ונקי, עם כל הציוד והמסמכים והשוכר יודע היטב איך לתפעל אותו.
כל הציוד רשום ובמידה ויש נזקים או פגיעות קטנות הן רשומות ומתועדות.
ההשכרה מסתיימת כאשר מסמך הסיכום חתום, כל העלויות הנוספות - אם היו - שולמו והפיקדון הוחזר.
מחיר ההשכרה אינו כולל הוצאות דרך, דו"חות חניה, או קנסות אחרים. במידה והשוכר קיבל קנס במהלך תקופת ההשכרה הוא יחוייב גם בדמי טיפול ש
ל €20 לכל דו"ח שיתקבל. במידה והתקבל דו"ח/קנס לאחר ההשכרה, הוא ישלח לכתובת של השוכר.
המחיר כולל 300 ק"מ ליום. כל ק"מ נוסף יעלה €0.30.

תשלומי ההשכרה והפיקדון
לצורך ערבון, יש לשלם מקדמה על סך 40% מערך ההשכרה.
את שאר התשלום יש להשלים עד 40 יום לפני ההשכרה. במידה ויתרת התשלום לא תתקבל עד 40 יום לפני ההשכרה, ייחשב הדבר כביטול ההזמנה והמקדמה לא תוחזר.
בעת העברת יתרת התשלום, השוכר מאשר כי הוא מקבל את תנאי ההסכם.
במידה והשוכר לא יוכל לקבל את הקרוואן כתוצאה מ"כוח עליון", הוא יכול להעביר את ההזמנה שלו לצד שלישי כל עוד הוא עומד בתנאים. העברת הסכם כזו עולה 
€20.
אין אפשרות לשנות את תקופת ההשכרה. יש אפשרות לבטל הזמנה ולבצע אחת אחרת.
לפני קבלת הקרוואן יש להפקיד 
€2000 פיקדון במזומן או בכרטיס אשראי. במידה ונרכש ביטוח מורחב הפיקדון יהיה €1000.
הפיקדון משולם כערבון על כך שהקרוואן יוחזר באותו מצב כפי שהתקבל.
הפיקדון משמש גם השתתפות עצמית במידה ואירעה תאונה שנגרמה באשמת השוכר.
במידה ויש איזשהו נזק חיצוני בקרוואן, הפיקדון יישמר עד שהקרוואן יתוקן או שיתקבל דו"ח מחברת הביטוח ובו עלות התיקון הסופית.
תיקון נזק שנגרם ע"י גורם שאינו ידוע, יהיה על חשבון השוכר עד לגובה הפיקדון.

קבלה והחזרת הקרוואן
חברת ההשכרה מספקת קרוואן נקי ותקין, עם מיכל דלק מלא, מיכל מים מלא, בלון גז מלא, כימיכלים לשירותים ומיכלים ריקים לשירותים ולמים האפורים.
השוכר מחוייב להחזיר את הקרוואן כשהוא תקין ובזמן שנקבע.
אין חובה לרחוץ את הקרוואן אבל במידה והוא יחזור מלוכלך או מלא אבק, הוא ייבדק רק לאחר שהוא ינוקה.
במידה ויתגלה נזק חדש, הוא יתועד וירשם בדו"ח ויוצג לשוכר ואז לשוכר לא יהיו טענות בעניין.
יש לנקות את הקרוואן מבפנים לפני החזרתו. במידה וידרש לנקות אותו, יחוייבו מינימום 
€100 דמי ניקוי.
יש לרוקן ולנקות את מיכל השירותים לפני החזרת הקרוואן. במידה והוא לא ינוקה, יחוייבו 
€100 דמי שירות.
במידה והושכרו כלי מטבח, יש לנקותם לפני ההחזרה אחרת יחוייבו 
€50 דמי שטיפה.
על כל נזק לקרוואן או לציוד שלא מכוסה ע"י חברת הביטוח - יהיה אחראי השוכר.
פגיעות/שריטות של עצים או ענפים ייחשבו כנזק היות והם דורשים ניקוי נוסף (פוליש).
במידה והקרוואן לא יוחזר עם מיכל דלק מלא, חברת ההשכרה תחייב 
€2 לכל ליטר.
על שני הצדדים לכבד את תאריך הקבלה וההחזרה של הקרוואן.

במידה וקבלת הקרוואן מתבצעת במקום אחר (ולא בתחנה בזאגרב ג'קאנקומיר) - הדבר מחייב אישור מיוחד.
במידה והשוכר מאחר לקבל את הקרוואן והוא לא מתקשר להודיע, חברת ההשכרה תחכה 5 שעות. כל שעה תעלה 
€20.
לאחר 5 שעות הקרוואן יוחזר לתחנת ההשכרה.
השוכר יוכל לקבלו לאחר 24 שעות בתחנת ההשכרה.
לאחר 24 שעות ההסכם יבוטל והמקדמה לא תוחזר.
בקשות להארכת תקופת ההשכרה יש לבצע לפחות 48 שעות לפני מועשד הסיום המקורי.

אחריות חברת ההשכרה
חברת ההשכרה יכולה לספק קרוואן שונה מזה שהוזמן בתנאי שהוא מאותה קטגוריה ועם אותם מאפיינים.
במידה ובעקבות התערבות של "כוח עליון" חברת ההשכרה סיפקה קרוואן ברמה נמוכה יותר מזה שהוזמן, יחולו תנאים אחרים או אם השוכר יעדיף, הוא יקבל את מלוא כספו חזרה.
במקרה כזה, לחברת ההשכרה לא תהיה אחריות נוספת על הביטול והיא לא תהיה כפופה לקנסות.
לחברת ההשכרה יש את הזכות לבדוק את הקרוואן ואפילו לקחת אותו חזרה במידה והשוכר מפר את תנאי ההסכם.
במידה והקרוואן התקלקל, חברת ההשכרה תעשה את מירב המאמצים בכדי לתקן אותו ולהחזירו לשימוש תוך 48 שעות, אולם במידה והנזק לא תוקן, לחברת ההשכרה לא תהיה אחריות על נזקים שיהיו לשוכר בעקבות הקלקול.
לשוכר לא יהיו שם תביעות בגין הוצאות שנגרמו עקב הקילקול של הקרוואן.
במקרה שהקרוואן הושבת, העלות של החזרתו לתחנה תחול על חברת ההשכרה.
במקרה של תקלה בקרוואן, על השוכר להודיע מיידית לחברת ההשכרה.
חברת ההשכרה תנחה את השוכר מה לעשות ואיך ובמידת הצורך תפנה אותו למוסך הקרוב ביותר.
במידה והשוכר יסרב לפנות למוסך, לא יהיו לו טענות בהמשך.
במקרה של תקלה או תאונה שנגרמה עקב רשלנות של השוכר, חברת ההשכרה רשאית שלא לספק קרוואן חלופי.
חברת ההשכרה שומרת את הפיקדון עד לסיום התיקון ובמשך כל זמן התיקון ייחשב הדבר כתקופת ההשכרה של השוכר שגרם לתקלה.
תקלה ברדיו, מיזוג האוויר, המקרר, חימום המים ובקרת השיוט אינה נחשבת תקלה שהשוכר זכאי לפיצוי עבור זמן התיקון או עבור חוסר הנוחות שנגרמה ממנה.
חברת ההשכרה מספקת לשוכר קרוואן תקין אך היא אינה מתחייבת שהוא יעבור ללא תקלות בתקופת ההשכרה. השוכר מוותר מראש על כל תלונה או תביעה מהותית שתקלה כזאת יכולה לגרום.
חברת ההשכרה נדרשת לשלם אך ורק את התשלום עבור הימים שלא נוצלו עקב התקלה ובמידה והוכח מעל לכל ספק שהתקלה לא נגרמה באשמת השוכר.
במקרה תאונה או השבתת הקרוואן, חברת ההשכרה בשום מקרה לא תפצה את השוכר עבור הוצאות נילוות כמו מלון, מונית, השכרת רכב, רכבת אוטובוס וכו'.

במקרה של תאונה שנגרמה ע"י צד שלישי ובעקבותה הקרוואן אינו ראוי לנסיעה, חברת ההשכרה תנסה לספק קרוואן דומה תוך 48 שעות.
במקרה והשוכר הזמין גם אופניים, חברת ההשכרה לא מחוייבת להחזיר לשוכר הוצאות עבור תיקונים שנעשו באופניים כתוצאה מהשימוש בהם.
במקרה והשוכר, מכל סיבה שהיא, החזיר את הקרוואן מוקדם יותר ממה שהוסכם בחוזה, חברת ההשכרה אינה מחוייבת להחזיר לשוכר את עלות הימים שלא נוצלו.

אחריות השוכר
השוכר מחוייב לנעול את הקרוואן בכל פעם שהוא עוזב אותו ולקחת איתו את מסמכי הקרוואן.
איבוד המסמכים יחוייב ב-
€250.
איבוד מפתחות הקרוואן יחייב את עלות המפתח בהתאם למחירון היצרן ובתוספת €50 דמי טיפול.

השוכר מתחייב לשמור על הקרוואן ולתחזק אותו כראוי וכמו כן לציית ולא להפר את חוקי התנועה.
השוכר מחוייב לבדוק את רמת השמן והמים וכן את לחץ האוויר בצמיגים.
השוכר לא ינהג בקרוואן תחת השפעת סמים, אלכוהול או סמי הרגעה.
העישון אסור בקרוואן. אסור להסיע בעלי חיים ללא אישור מראש. הפרת איסורים אלו תגרור קנס של 
€100.
אסור להשכיר את הקרוואן לצד ג' או לשהתמש בו לפעילות לא חוקית.
במידה ותנאים אלה יופרו, השוכר יאבד את הפיקדון.
אסור לשוכר להעמיס מעבר למותר או לעשות שינויים בקרוואן או בציוד ללא אישור מפורש מחברת ההשכרה.
יש לשים לב ולמלא רק את הדלק הנכון והמתאים (דיזל). מילוי דלק לא מתאים יגרור חיוב על סך €400 מינימום.
במידה ותודלק דלק לא נכון, או בכל דרך אחרת נגרם נזק למנוע, לשלדה או לחלק העליון של הקרוואן, כל עלות הנזק תהיה על חשבון השוכר, כולל הוצאות נילוות ואיבוד רווחים לחברה עקב השבתת הקרוואן לתיקון בגובה המחיר העדכני ועד מקסימום 30 יום.
במקרה של בעיה, תקלה בדרך או משהו דומה, על הלקוח להודיע מיידית לחברת ההשכרה.
השוכר לא ישאיר את הקרוואן המקולקל ללא השגחה.
במידה וחברת ההשכרה מפנה את השוכר במפורש למוסך תיקון - אסור לו לסרב.
במידה והשוכר מסרב לנסוע למוסך וממשיך לנסוע בקרוואן וזה גורם נזק אפילו גדול יותר - הוא יהיה מחוייב עבור כל הוצאות התיקון.
במידה ובעקבות כך השכירות הבאה תבוטל, השוכר שבגללו בוטלה ההשכרה הבאה ישלם עבור ההשכרה שבוטלה.
במידה ובמהלך ההשכרה חלה תקלה במצמד (קלאץ'), חברת ההשכרה לא תחזיר לשוכר את הפיקדון עד שהתיקון יושלם ויתקבל דו"ח מהמוסך מה היתה סיבת התקלה. במידה ויתברר שהתקלה נגרמה כתוצאה מאשמת השוכר, יהיה עליו לשלם את מלוא עלות הנזק.
במקרה של תקלה בגלגל, השוכר מחוייב להודיע לחברת ההשכרה ובהתייעצות איתה להחליף אותו (יש לשים לב לסוג ולמודל הגלגל). עלות החלפת הגלגל תהיה על חשבון השוכר.
במקרה של תאונה, יש להודיע לחברת ההשכרה ולמשטרה ולמלא דו"ח תאונה ובעת החזרת הקרוואן יש לצרף את המסמכים ובדיקת אלכוהול.
אם השוכר יהיה אשם באירוע, חברת ההשכרה תשמור את הפיקדון.
במהלך תקופת ההשכרה, על נזקים חדשים לפנים ולחוץ הקרוואן יש לדווח מיד.
השוכר מחוייב בעת החזרת הקרוואן לדווח על כל נזק חדש.
במקרה של גניבת הקרוואן, יש להודיע מיד לחברת ההשכרה ולמשטרה ולתת את מסמכי הקרוואן והמפתחות.
אם בשל אי עמידה בדרישות האלה, חברת הביטוח מסרבת לשלם פיצוים לחברת ההשכרה, השוכר יישא בכל העלויות של קרוואן חדש כמו שהוא שכר, וכמו כן איבוד רווחים לחברת ההשכרה.
בחתימת ההסכם השוכר מאשר שהוא מודע ומבין את תנאי ההסכם ואין לו שום התנגדות להם.
המחירים כוללים 25% מס. החוזה יוצא בשני עותקים - אחד לשוכר והשני לחברת ההשכרה.

במקרה של מחלוקת בין חברת ההשכרה שוכר, ידונו הדברים בבית משפט מקומי בזאגרב.

General Rental Information
The renter and the driver have to be in possession of a valid driving license for at least 5 years.
Driving license printed with non Roman Alphabet (Arabic, Japanese, Cyrillic etc) must be complemented by an International driving license.
Please show a valid ID card or passport at time of pick up.
Vehicles are rented on a daily (24-hour) basis (pick up and drop off at the same hour). There is a 0:59-hour grace period for returns. After 1 hour late, full-day late charges + taxes apply.

Changing booking
A booking can be changed up to 48 hours before the start of the rental (on availability) in return for an alteration charge. Any payment already made towards the rental will not be refunded; nor shall any differential amount be refunded if this alteration leads to a lesser rental cost.

Age Restrictions
In Croatia, the following rules apply for the minimum age and possession of a driver's license: 25 years old/5 years.
A Senior driver fee applies in the amount of 
€7 per day (max. 10 day charge €70) if the driver is over 60 years of age.

Conditions of Payment
We accept all credit cards from internationally recognised credit card companies - such as American Express, Diners Club, Eurocard/Mastercard, Visa.
We do not accept any prepaid cards or debit cards (Visa Electron, Maestro).
Prepaid Rental
The following credit cards are accepted: Eurocard/Mastercard, American Express Card, VISA Card, Diners Card. We do not accept any prepaid cards or debit cards (Visa Electron). The renter must be the owner of the indicated creditcard. The authorised driver details and method of payment will be confirmed at reservation stage and cannot be amended. The confirmed credit card should be valid and available for presentation on collection of the vehicle. All extra costs that occur during the car rental will be charged to this credit card.
By booking of a prepaid rate, the credit card will be charged before the start of rental, directly with the estimated total amount of rental. The amount that will be charged on your credit card comprises the price of rental as well as all additional extra fees.
The rental charge (plus any other charges agreed such as, e.g. exemptions from liability, delivery charges, airport charges etc.) plus value added tax in the statutory amount applicable from time to time must, as a matter of principle, be paid in full for the agreed rental period, i.e. if the vehicle is collected late or returned early there shall be no refund.
Generally
An advance charge approval is obtained for the chosen means of payment as a security. The exact deposit is determined on collection since the amount is dependent on the vehicle. Please note, that payments with credit card may require the PIN of the credit card.

Delivery & Collection
During Opening Hours
Delivery/Collection Service is on request. Please contact the local rental station.
Delivery/Collection must be arranged at the time of reservation.
The offices at the Zagreb, Split and Zadar Airport are open Monday - Sunday 07:00 - 21:00. Zagreb downtown office open Monday - Friday 08:00 - 16:00 (Saturday and Sunday office is closed).

Vehicles are rented on a daily (24-hour) basis (pick up and drop off at the same hour). After 1 hour late, full-day late charges + taxes apply.
Out of Opening Hours
An Out Of Hours surcharge will apply for rentals between 21:00 and 7:00.

One-Way Rentals
One-Way-Rental are free of charge from the 7th day of rental. For short rentals 1-6 Days One-Way-Fee of 
€85 will be charged.

Cross Border Rentals & Territorial Restrictions
Cross Border Rentals are allowed to the following countries: Andorra, Austria, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, France, Germany, Great-Britain, Hungary, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Portugal, San Marino, Poland, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland, Vatican City.
For entering above mentioned countries a Cross Border Fee applies (
€30).

General Terms And Conditions
• The Vehicle can be rented by private or legal entity. Driver has to be at least 25 years and has to own drivers licence (B category) for at least 5 years.
• Both parties will obey General Terms and Conditions for mutual satisfaction.
• The Renter is obligated to use the Vehicle in a sensible and prudent manner, according to the intended purpose of the Vehicle and in accordance to the prescribed conditions.
• The Vehicle can be driven only by person/people signed in the Contract.
• Renting period starts with acceptance of General Motorhome Hire Rental Terms and Conditions, received full payment and deposit and when the Contract is signed by both parties.
• By signing the Contract both parties confirm that the Vehicle is technically correct and clean, with all equipment and documents and the Renter is well acquainted how the Vehicle works.
• Equipment list and possible minor defects and damages are listed in the technical part of the Contract.
• Renting period ends with signing the Delivery log, paying extra costs that eventually happened and returning of deposit.
• Renting price does not include road expenses, parking tickets, utility penalties. If the renter has a traffic/parking fine during the rental the renter will be charged an Administration Fee of €20 together with the first settlement-proposition. If the fine comes after the renting period, the same will be delivered to your address. 
• Mileage is limited to 300 km per day. Every extra kilometre will be charged for €0.30.

Rental Charges and deposit
• Advance payment is paid as a guarantee. The amount is 40% of total renting price.
• The rest is paid 40 days before receiving the Vehicle.
• If the rest is not paid by 40 days before receiving the Vehicle, we consider that you cancelled your reservation and we keep the advance payment.
• By paying the advance payment renter confirms that he is familiar with General Terms and Conditions.
• If the Renter is not capable to receive the Vehicle because of ‘vis major’, he/she can transfer the reservation to a third person if all the conditions are met. Contract transfer costs €20.
• Change of period is not possible. It is possible to cancel the reservation and to make a new one.
• Before you receive the Vehicle you have to give the deposit of €2000, in cash or credit card. In case of full coverage, deposit amount is 1000.
• The deposit is paid as a guarantee that the Vehicle will be returned in condition in which it has been received.
• The deposit also covers loss of bonus insurance in the time of accident, if the renter is the guilty party.
• If there is any kind of external damage on the Vehicle, the deposit will be kept till the Vehicle is not fixed or till we get written manifestation from insurance company of the total cost.
• Fixing the damage that has been made by unknown party is paid by the renter, till the amount of the deposit.

Delivery and return
• Company delivers clean and technically correct Vehicle, with full gas tank, full water tank, full gas bottle (1 piece), chemicals for WC and empty boxes for dirty water and WC.
• The Renter is obligated to return the Vehicle in technically correct condition and on time.
• The Renter is not obligated to wash the Vehicle, but if the Vehicle is returned dusty and dirty, it will be inspected after it is cleaned.
• If the new damages occur, same will be documented and presented to the Renter, and in that case the Renter has no rights to complain.
• The Vehicle has to be cleaned in the inside when its returned. If there is necessary, some extra cleaning it will be charged €100 for the cleaning service.
• The Renter is obligated to return the Vehicle with clean WC box. If it is not clean, it will be charged €100 for cleaning service.
• Cutlery and dishes has to be neat and clean (if it is rented). Washing will be charged €50.
• For all the damage on the vehicle or equipment not covered by insurance, corresponding to the renter and he/she pays damages.
• The Vehicle will be considered damaged if there are scraping marks (trees, branches) because it will need some extra polishing.
• If there is no full gas tank returned, the Company will charge you €2 per litre.
• Both parties have to respect the dates for delivery and return.
• If the delivery is somewhere else (not in Jankomir), it has to be special agreement.
• If the Renter does not call when he is late for the delivery, the Company will wait for 5 hours. Every hour of waiting will be charged €20.
• After 5 hours waiting the Vehicle returns to its base.
• The Renter can take it in the base in next 24 hours.
•  After 24 hours the Company will quit the reservation and take the advance payment.
• Approval for longer renting period must be asked at least 48 hours before original period is agreed.

The Liability of the Company
• The Company can deliver another Vehicle with same characteristics to the Renter.
• If there is some ‘vis major’ or bad Vehicle is delivered, another term is agreed or the Company, if desired, returns the full amount paid.
• The Company does not have any other responsibility in that kind of cancellation and it does not have to pay any penalties.
• The Company has the right to inspect the Vehicle in any time, and permanent subtraction if the Renter violate any part of the Contract.
• If the Vehicle is broken, the Company will do everything possible to eliminate damage in 48 hours, but if the damage is not fixable, the Company bears no responsibility for damage that the Renter may arise due to a malfunction of the vehicle.
• The Renter waives any claims by the Company on behalf of any costs caused by the malfunction of the vehicle.
• In the event that the vehicle is immobilized, the cost of return to the base is an obligation of the Company.
• When a malfunction occurs, the Renter is required to immediately notify the Company.
• The Renter will be instructed what and how to do, or where is the first service shop.
• If the Renter refuses to go to service shop he does not have the right to appeal.
• In the event of a failure or accident that is caused by the Renter negligence or gross negligence, the Company has the right not to give another replacement vehicle.
• The Company will retain the deposit until the final repair of the vehicle, and until the vehicle is repaired, the vehicle has the status as it was rented to the tenant who caused the malfunction or damage.
• A fault in the radio equipment, air conditioners, refrigerators, water heaters or cruise control are not considered failures for which a Renter may seek compensation for the loss of time to repair them or the impairment of comfort.
• The Company delivers the Renter properly and technically clean vehicle, but also, the Company does not guarantee that the vehicle run correctly during the rental period, and accordingly, the Renter, in advance, waive their right to any complaint or material claims which could cause a malfunction vehicle.
• The Company is only required to repay the Renter the amount for unused days in cases where it is obvious that the Renter is not guilty of a technical problem.
• In the event of a crash or malfunction of the vehicle, the Company in any case is not required to refund the Renter the cost of accommodation (hotel, etc.), nor the cost of transportation (taxi, rent a car, train, plane, bus, etc.), nor any kind of other costs in this connection.
• In the event of an accident caused by the third party, and in the event that the vehicle is not roadworthy, the Company will try to provide a similar replacement vehicle within 48 hours.
• If the Renter with motorhome rent also bikes, the Company is not required to reimburse any repair costs bike which might arise from its use by the Renter.
• In the event that the Renter for any reason, return the vehicle earlier than the scheduled term, the Company is not required to and will not make the refund for unused days.

The Renter's obligations
• The Renter must lock Vehicle every time when he goes out of it and should always carry the documents with himself.
• Loss of documents of the Vehicle will be charged €250.
• A Loss Of Key Fee applies in the amount of the price of the official car dealer plus €50 handling fee.
• The Renter promises to keep the vehicle and properly maintain it and to be materially responsible for violations of traffic regulations.
• The Renter is required, during the lease period, control liquid level in the engine, and tire pressure.
• The Renter shall not operate a vehicle under the influence of alcohol, narcotics or tranquillizers.
• Smoking is forbidden in the Vehicle, and transportation of any animals without prior agreement is also. Failure to comply with these provisions on smoking and animals will be charged in the amount of €100.
• The vehicle may not be sublicensed and used for illegal activity.
• Failure to comply with these provisions the Renter waives the deposit entirely in favour of the Company.
• The Renter must not overload the vehicle, make any processing of vehicles, changes of parts, assemblies or devices in / on the vehicle without the written consent of the Company.
• The Renter is required to pour the correct fuel (DIESEL). For using the wrong fuel type when filling the car, a minimum charge of €400 applies.
• In the event that the vehicle is loaded the wrong fuel, or in any other way caused damage to the engine, chassis or upgrades, the Renter is required to pay the full amount of repair of damaged vehicle, and other expenses caused by the Renter damage to the vehicle, as well as lost profits for a time while it is being repaired and non-use vehicle during the repair at the existing price, or a maximum of 30 days.
• In case of any problem, failure on the road or something similar, the Renter is obliged to immediately inform the Company.
• The Renter shall not leave broken or damaged vehicle unattended and unsecured.
• If the Company explicitly tells the Renter to go to the agreed service, the Renter is not allowed to refuse.
• If the Renter refuses to go to the service shop and continue driving, and this causes even greater fault, the Renter shall bear all costs of repair incurred because of it.
• If therefore the vehicle is not ready for the next agreed rent, the Renter who caused the cancellation of the next lease, is required to pay the full amount of the cancelled lease.
• In the event that during the lease clutch became defect, the Company will not return the deposit to the Renter until the vehicle is repaired and received a report from the authorized service to the cause of failure. If the report shows that the failure occurred by the fault of the Renter, the Renter is required to pay damage in full.
• In the case of tire failure, the Renter is obliged to notify the Company about the event, and in consultation with the Company to replace the tire (be sure to put the same model / type of tires), but the full cost be borne by the Renter.
• In the event of an accident be sure to contact the Company, call the police, fill in the European report on the accident, and when returning a vehicle attach report of an adverse event, as well as test for alcohol.
• If the Renter to blame for the resulting adverse event, the Company will keep the deposit in full.
• During the term of the lease, newly incurred damage to the vehicle or in the vehicle, the Renter is obliged to immediately and inevitably report to the Company.
• The Renter is required upon the return of the vehicle to report all newly damages.
• In case of theft of the vehicle the Renter is obliged to immediately inform the Company, and the event report to the police, as well as to hand in to the police documents and keys of the Vehicle.
• If due to non-compliance with the above requirements insurance refuses to pay damages, the Renter shall at the request of Company pay the full value of a new vehicle, which he had rented, as well as lost profits to the Company.
• By signing this document, the Renter confirms that he is completely familiar with all the terms of the lease and that there are no objections.
• The quoted prices include VAT 25%. The contract is drawn up in duplicate, each side receives one copy.

For all the disputes between the Company and the Renter, court in Zagreb is competent, if necessary.

מפרט טכני ואבזור

הוראות


View Zagreb Motorhome Rental Station in a larger map

Hotels

Hotels near Zagreb Airport:

Hotel Pleso - Book this hotel with Booking.com
Mikulciceva 7a, 10410 Velika Gorica

Rooms Barba Niko - Book this hotel with Booking.com
Pleska 125, 10410 Velika Gorica

Guest House Ivac Inn - Book this hotel with Booking.com
Sandora Brescenskog 1, 10410 Velika Gorica

Rooms Pleso - Book this hotel with Booking.com
Vladimira Nazora 8, 10410 Velika Gorica

 

ביטוח

ביטוח צד ג'
מחיר ההשכרה כולל ביטוח צד ג' עד סכום של
1,252,533,33 על נזקי חפצים.
עבור נזקי גוף הביטוח מכסה עד גובה של 
6,231,866,66 לכל פצוע. 
הביטוח מוגבל לרחבי אירופה בלבד.
החרגה בביטוח זה היא שימוש בקרוואן להסעה של חומרים מסוכנים. כל סוגי הביטוח לא יכסו מקרים שבהם נהג בקרוואן מי שאינו מורשה או נהג לא רישיון נהיגה.

הפחתת ההשתתפות העצמית - CDW
ביטוח זה מסיר את האחריות מהשוכר במקרים של נזק בקרוואן (בכפוף להחרגות).
במקרה ואין ביטוח כזה, השוכר יהיה אחראי לכל גובה הנזק עד לתשלום מלא של הקרוואן.
במקרה ויש ביטוח כזה, השוכר יהיה אחראי עד גובה ההשתתפות העצמית: 
3.500

 

ביטוח מורחב להפחתת ההשתתפות העצמית - Super CDW
יש אפשרות להפחית את ההשתתפות העצמית ולהרחיב את המקרים בהם הביטוח יכסה (כמו שריטות וכו'). במקרה ותרכש אפשרות זאת, תמורת 25 ליום, גובה ההשתתפות העצמית ירד ל-2.000 

ביטוח גנבות - TP
הביטוח מכסה עבור מקרים של גניבה (בכפוף להחרגות).
במקרה שאין ביטוח כזה, השוכר יהיה חייב לכל ערך הקרוואן.
במקרה שיש ביטוח כזה, השוכר יהיה אחראי עד לגובה של 
3.000.

ביטוח גלגלים, תחתית הקרוואן וזכוכיות - WUG
הביטוח מכסה עבור נזקים לגלגלים, חלונות ותחתית הקרוואן.
במידה ולא נרכש ביטוח זה, השוכר יהיה אחראי לכל גובה הנזק שייגרם לדברים אלה.
במידה והביטוח נרכש, תמורת 
20 ליום, השוכר לא ישלם כלום במקרה נזק לדברים אלה.

אחריות חברת ההשכרה
חברת ההשכרה יכולה לספק קרוואן שונה מזה שהוזמן בתנאי שהוא מאותה קטגוריה ועם אותם מאפיינים.
במידה ובעקבות התערבות של "כוח עליון" חברת ההשכרה סיפקה קרוואן ברמה נמוכה יותר מזה שהוזמן, יחולו תנאים אחרים או אם השוכר יעדיף, הוא יקבל את מלוא כספו חזרה.
במקרה כזה, לחברת ההשכרה לא תהיה אחריות נוספת על הביטול והיא לא תהיה כפופה לקנסות.
לחברת ההשכרה יש את הזכות לבדוק את הקרוואן ואפילו לקחת אותו חזרה במידה והשוכר מפר את תנאי ההסכם.
במידה והקרוואן התקלקל, חברת ההשכרה תעשה את מירב המאמצים בכדי לתקן אותו ולהחזירו לשימוש תוך 48 שעות, אולם במידה והנזק לא תוקן, לחברת ההשכרה לא תהיה אחריות על נזקים שיהיו לשוכר בעקבות הקלקול.
לשוכר לא יהיו שם תביעות בגין הוצאות שנגרמו עקב הקילקול של הקרוואן.
במקרה שהקרוואן הושבת, העלות של החזרתו לתחנה תחול על חברת ההשכרה.
במקרה של תקלה בקרוואן, על השוכר להודיע מיידית לחברת ההשכרה.
חברת ההשכרה תנחה את השוכר מה לעשות ואיך ובמידת הצורך תפנה אותו למוסך הקרוב ביותר.
במידה והשוכר יסרב לפנות למוסך, לא יהיו לו טענות בהמשך.
במקרה של תקלה או תאונה שנגרמה עקב רשלנות של השוכר, חברת ההשכרה רשאית שלא לספק קרוואן חלופי.
חברת ההשכרה שומרת את הפיקדון עד לסיום התיקון ובמשך כל זמן התיקון ייחשב הדבר כתקופת ההשכרה של השוכר שגרם לתקלה.
תקלה ברדיו, מיזוג האוויר, המקרר, חימום המים ובקרת השיוט אינה נחשבת תקלה שהשוכר זכאי לפיצוי עבור זמן התיקון או עבור חוסר הנוחות שנגרמה ממנה.
חברת ההשכרה מספקת לשוכר קרוואן תקין אך היא אינה מתחייבת שהוא יעבור ללא תקלות בתקופת ההשכרה. השוכר מוותר מראש על כל תלונה או תביעה מהותית שתקלה כזאת יכולה לגרום.
חברת ההשכרה נדרשת לשלם אך ורק את התשלום עבור הימים שלא נוצלו עקב התקלה ובמידה והוכח מעל לכל ספק שהתקלה לא נגרמה באשמת השוכר.
במקרה תאונה או השבתת הקרוואן, חברת ההשכרה בשום מקרה לא תפצה את השוכר עבור הוצאות נילוות כמו מלון, מונית, השכרת רכב, רכבת אוטובוס וכו'.
במקרה של תאונה שנגרמה ע"י צד שלישי ובעקבותה הקרוואן אינו ראוי לנסיעה, חברת ההשכרה תנסה לספק קרוואן דומה תוך 48 שעות.
במקרה והשוכר הזמין גם אופניים, חברת ההשכרה לא מחוייבת להחזיר לשוכר הוצאות עבור תיקונים שנעשו באופניים כתוצאה מהשימוש בהם.
במקרה והשוכר, מכל סיבה שהיא, החזיר את הקרוואן מוקדם יותר ממה שהוסכם בחוזה, חברת ההשכרה אינה מחוייבת להחזיר לשוכר את עלות הימים שלא נוצלו.

אחריות השוכר
השוכר מחוייב לנעול את הקרוואן בכל פעם שהוא עוזב אותו ולקחת איתו את מסמכי הקרוואן.
איבוד המסמכים יחוייב ב-
€300.
השוכר מתחייב לשמור על הקרוואן ולתחזק אותו כראוי וכמו כן לציית ולא להפר את חוקי התנועה.
השוכר מחוייב לבדוק את רמת השמן והמים וכן את לחץ האוויר בצמיגים.
השוכר לא ינהג בקרוואן תחת השפעת סמים, אלכוהול או סמי הרגעה.
העישון אסור בקרוואן. אסור להסיע בעלי חיים ללא אישור מראש. הפרת איסורים אלו תגרור קנס של 
€100.
אסור להשכיר את הקרוואן לצד ג' או לשהתמש בו לפעילות לא חוקית.
במידה ותנאים אלה יופרו, השוכר יאבד את הפיקדון.
אסור לשוכר להעמיס מעבר למותר או לעשות שינויים בקרוואן או בציוד ללא אישור מפורש מחברת ההשכרה.
יש לשים לב ולמלא רק את הדלק הנכון והמתאים (דיזל).
במידה ותודלק דלק לא נכון, או בכל דרך אחרת נגרם נזק למנוע, לשלדה או לחלק העליון של הקרוואן, כל עלות הנזק תהיה על חשבון השוכר, כולל הוצאות נילוות ואיבוד רווחים לחברה עקב השבתת הקרוואן לתיקון בגובה המחיר העדכני ועד מקסימום 30 יום.
במקרה של בעיה, תקלה בדרך או משהו דומה, על הלקוח להודיע מיידית לחברת ההשכרה.
השוכר לא ישאיר את הקרוואן המקולקל ללא השגחה.
במידה וחברת ההשכרה מפנה את השוכר במפורש למוסך תיקון - אסור לו לסרב.
במידה והשוכר מסרב לנסוע למוסך וממשיך לנסוע בקרוואן וזה גורם נזק אפילו גדול יותר - הוא יהיה מחוייב עבור כל הוצאות התיקון.
במידה ובעקבות כך השכירות הבאה תבוטל, השוכר שבגללו בוטלה ההשכרה הבאה ישלם עבור ההשכרה שבוטלה.
במידה ובמהלך ההשכרה חלה תקלה במצמד (קלאץ'), חברת ההשכרה לא תחזיר לשוכר את הפיקדון עד שהתיקון יושלם ויתקבל דו"ח מהמוסך מה היתה סיבת התקלה. במידה ויתברר שהתקלה נגרמה כתוצאה מאשמת השוכר, יהיה עליו לשלם את מלוא עלות הנזק.
במקרה של תקלה בגלגל, השוכר מחוייב להודיע לחברת ההשכרה ובהתייעצות איתה להחליף אותו (יש לשים לב לסוג ולמודל הגלגל). עלות החלפת הגלגל תהיה על חשבון השוכר.
במקרה של תאונה, יש להודיע לחברת ההשכרה ולמשטרה ולמלא דו"ח תאונה ובעת החזרת הקרוואן יש לצרף את המסמכים ובדיקת אלכוהול.
אם השוכר יהיה אשם באירוע, חברת ההשכרה תשמור את הפיקדון.
במהלך תקופת ההשכרה, על נזקים חדשים לפנים ולחוץ הקרוואן יש לדווח מיד.
השוכר מחוייב בעת החזרת הקרוואן לדווח על כל נזק חדש.
במקרה של גניבת הקרוואן, יש להודיע מיד לחברת ההשכרה ולמשטרה ולתת את מסמכי הקרוואן והמפתחות.
אם בשל אי עמידה בדרישות האלה, חברת הביטוח מסרבת לשלם פיצוים לחברת ההשכרה, השוכר יישא בכל העלויות של קרוואן חדש כמו שהוא שכר, וכמו כן איבוד רווחים לחברת ההשכרה.
בחתימת ההסכם השוכר מאשר שהוא מודע ומבין את תנאי ההסכם ואין לו שום התנגדות להם.
המחירים כוללים 25% מס. החוזה יוצא בשני עותקים - אחד לשוכר והשני לחברת ההשכרה.

במקרה של מחלוקת בין חברת ההשכרה שוכר, ידונו הדברים בבית משפט מקומי בזאגרב.

Third Party Insurance (TI)
Protection coverage for the vehicle includes Third Party Liability with a maximum cover of 1.252.533,33 for material damages. Maximum cover for personal injuries is 6.231.866,66 per injured person. Protection coverage is limited to Europe only.
Excluded from the protection is the use of the vehicle for the transport of dangerous goods. All protection as part of the rental contract will become void, in particular, if an unauthorized driver has used the vehicle or if the driver of the vehicle does not possess the required driver's license at the time of the event giving rise to claim.

Collision Damage Waiver (CDW)
Collision Damage Waiver removes the drivers responsibility to a part of the vehicle in case of damage.
If CDW is not accepted the customer will be held liable for the full value of the car.
If CDW is accepted, customer is only responsible for the following amount: 
3.500

Super CDW (SCDW)
If CDW is already included in the rates, the renter can choose Super CDW to eliminate the Non-Waiverable Responsibility.
If Super CDW is accepted, for 
25 per day, customer is only responsible for the following amounts: 2.000

Theft Protection (TP)
Theft Protection removes the drivers responsibility to a part of the vehicle in case of theft.
If TP is not accepted the customer will be held liable for the full value of the car.
If TP is accepted, customer is only responsible for the following amount: 
3.000.

Wheel, Underside & Glass Coverage (WUG)
Wheel, Underside & Glass Coverage provides cover against the consequences of damages on wheels, windscreen, side windows, backwindow and undercarriage.
If WUG is not accepted the customer will be held liable for the full value of damages on wheels, windscreen, side windows, backwindow and undercarriage.
If WUG is accepted, 
for 20 per day, customer is only responsible for the following amounts: 0,00.

The Liability of the Company
• The Company can deliver another Vehicle with same characteristics to the Renter.
• If there is some ‘vis major’ or bad Vehicle is delivered, another term is agreed or the Company, if desired, returns the full amount paid.
• The Company does not have any other responsibility in that kind of cancellation and it does not have to pay any penalties.
• The Company has the right to inspect the Vehicle in any time, and permanent subtraction if the Renter violate any part of the Contract.
• If the Vehicle is broken, the Company will do everything possible to eliminate damage in 48 hours, but if the damage is not fixable, the Company bears no responsibility for damage that the Renter may arise due to a malfunction of the vehicle.
• The Renter waives any claims by the Company on behalf of any costs caused by the malfunction of the vehicle.
• In the event that the vehicle is immobilized, the cost of return to the base is an obligation of the Company.
• When a malfunction occurs, the Renter is required to immediately notify the Company.
• The Renter will be instructed what and how to do, or where is the first service shop.
• If the Renter refuses to go to service shop he does not have the right to appeal.
• In the event of a failure or accident that is caused by the Renter negligence or gross negligence, the Company has the right not to give another replacement vehicle.
• The Company will retain the deposit until the final repair of the vehicle, and until the vehicle is repaired, the vehicle has the status as it was rented to the tenant who caused the malfunction or damage.
• A fault in the radio equipment, air conditioners, refrigerators, water heaters or cruise control are not considered failures for which a Renter may seek compensation for the loss of time to repair them or the impairment of comfort.
• The Company delivers the Renter properly and technically clean vehicle, but also, the Company does not guarantee that the vehicle run correctly during the rental period, and accordingly, the Renter, in advance, waive their right to any complaint or material claims which could cause a malfunction vehicle.
• The Company is only required to repay the Renter the amount for unused days in cases where it is obvious that the Renter is not guilty of a technical problem.
• In the event of a crash or malfunction of the vehicle, the Company in any case is not required to refund the Renter the cost of accommodation (hotel, etc.), nor the cost of transportation (taxi, rent a car, train, plane, bus, etc.), nor any kind of other costs in this connection.
• In the event of an accident caused by the third party, and in the event that the vehicle is not roadworthy, the Company will try to provide a similar replacement vehicle within 48 hours.
• If the Renter with motorhome rent also bikes, the Company is not required to reimburse any repair costs bike which might arise from its use by the Renter.
• In the event that the Renter for any reason, return the vehicle earlier than the scheduled term, the Company is not required to and will not make the refund for unused days.

The Renter's obligations
• The Renter must lock Vehicle every time when he goes out of it and should always carry the documents with himself.
• Loss of documents of the Vehicle will be charged €300.
• The Renter promises to keep the vehicle and properly maintain it and to be materially responsible for violations of traffic regulations.
• The Renter is required, during the lease period, control liquid level in the engine, and tire pressure.
• The Renter shall not operate a vehicle under the influence of alcohol, narcotics or tranquillizers.
• Smoking is forbidden in the Vehicle, and transportation of any animals without prior agreement is also. Failure to comply with these provisions on smoking and animals will be charged in the amount of €100.
• The vehicle may not be sublicensed and used for illegal activity.
• Failure to comply with these provisions the Renter waives the deposit entirely in favour of the Company.
• The Renter must not overload the vehicle, make any processing of vehicles, changes of parts, assemblies or devices in / on the vehicle without the written consent of the Company.
• The Renter is required to pour the correct fuel (DIESEL).
• In the event that the vehicle is loaded the wrong fuel, or in any other way caused damage to the engine, chassis or upgrades, the Renter is required to pay the full amount of repair of damaged vehicle, and other expenses caused by the Renter damage to the vehicle, as well as lost profits for a time while it is being repaired and non-use vehicle during the repair at the existing price, or a maximum of 30 days.
• In case of any problem, failure on the road or something similar, the Renter is obliged to immediately inform the Company.
• The Renter shall not leave broken or damaged vehicle unattended and unsecured.
• If the Company explicitly tells the Renter to go to the agreed service, the Renter is not allowed to refuse.
• If the Renter refuses to go to the service shop and continue driving, and this causes even greater fault, the Renter shall bear all costs of repair incurred because of it.
• If therefore the vehicle is not ready for the next agreed rent, the Renter who caused the cancellation of the next lease, is required to pay the full amount of the cancelled lease.
• In the event that during the lease clutch became defect, the Company will not return the deposit to the Renter until the vehicle is repaired and received a report from the authorized service to the cause of failure. If the report shows that the failure occurred by the fault of the Renter, the Renter is required to pay damage in full.
• In the case of tire failure, the Renter is obliged to notify the Company about the event, and in consultation with the Company to replace the tire (be sure to put the same model / type of tires), but the full cost be borne by the Renter.
• In the event of an accident be sure to contact the Company, call the police, fill in the European report on the accident, and when returning a vehicle attach report of an adverse event, as well as test for alcohol.
• If the Renter to blame for the resulting adverse event, the Company will keep the deposit in full.
• During the term of the lease, newly incurred damage to the vehicle or in the vehicle, the Renter is obliged to immediately and inevitably report to the Company.
• The Renter is required upon the return of the vehicle to report all newly damages.
• In case of theft of the vehicle the Renter is obliged to immediately inform the Company, and the event report to the police, as well as to hand in to the police documents and keys of the Vehicle.
• If due to non-compliance with the above requirements insurance refuses to pay damages, the Renter shall at the request of Company pay the full value of a new vehicle, which he had rented, as well as lost profits to the Company.
• By signing this document, the Renter confirms that he is completely familiar with all the terms of the lease and that there are no objections.
• The quoted prices include VAT 25%. The contract is drawn up in duplicate, each side receives one copy.

For all the disputes between the Company and the Renter, court in Zagreb is competent, if necessary.

ציוד

כל קרוואן כולל מטבח, כיריים, שירותים, מקלחת, סככת צל, חימום מרכזי, מטף כיבוי אש.

Every vehicle is equipped with: kitchen, gas stove, fridge, bathroom, shower, heater, awning, fire extinguisher.


חיפושים נפוצים: קרוואן להשכרה | טיול קרוואנים | טיול קראוונים ליער השחור | טיול קרוואנים באירופה עם ילדים | קרוואן נייד להשכרה | כמה עולה טיול קרוואנים בארצות הברית | השכרת קרוואן מחיר | טיולי קרוואנים למשפחות | קרוואנים לטיולים | טיול קראוונים מאורגן | קרוואן נייד לטיולים | טיול באירופה עם רכב | חופשה בקרוואן

השכרת קרוואן באירופה
השכרת קרוואן בגרמניה: מינכן | פרנקפורט | דיסלדורף | ברלין | המבורג | שטוטגרט | השכרת קרוואן באיטליהמילנורומאורונה | ונציה | פירנצה | טורינו | נאפולי | סיציליה | השכרת קרוואן בספרדברצלונהמדרידמלגהולנסיהגירונה | סביליה | בילבאו | השכרת קרוואן בצרפתפריזמרסייניס | אנסי | טולוז | ליון | לימוז' | רואן | השכרת קרוואן בהולנדאמסטרדם | איינדהובן | רוטרדם | השכרת קרוואן בדנמרקקופנהגן | השכרת קרוואן בנורבגיהאוסלו | טרונדהיים | טרומסה | סטוונגרהשכרת קרוואן בפינלנדהלסינקי | רובניאמי | השכרת קרוואן בשבדיהשטוקהולם | מאלמו | השכרת קרוואן באיסלנדרייקיאוויק | השכרת קרוואן בפורטוגלליסבון | פורטו | פארוהשכרת קרוואן בשוויץציריך | ג'נבה | בזל | השכרת קרוואן בהונגריהבודפשט | השכרת קרוואן באוסטריהוינה | גרץ | השכרת קרוואן בקרואטיהדוברובניק | זאגרב | זאדאר | ספליט | השכרת קרוואן בסלובניהלובליאנה | מריבור | השכרת קרוואן בפוליןורשה | השכרת קרוואן באירלנדדבלין | השכרת קרוואן באנגליהלונדון | בירמינגהם | מנצ'סטרהשכרת קרוואן בסקוטלנדאדינבורו | השכרת קרוואן באסטוניהטלין | השכרת קרוואן בתורכיהאיסטנבול | אנטליה | איזמיר | אנקרה | בודרום | דלמן | השכרת קרוואן ברומניהבוקרשט | השכרת קרוואנים בלטביה: ריגה


השכרת קרוואן במרוקו: מרקש | אגאדיר | אסואירה | ורזאזאת | טנג'יר | פאס | קזבלנקה | רבאט

השכרת קרוואן בארה"ב
השכרת קרוואן בקליפורניהלוס אנג'לס | סן פרנסיסקו | סן דייגו | השכרת קרוואן בנוואדהלאס וגאס | השכרת קרוואן בוושינגטוןסיאטל | השכרת קרוואן בפלורידהמיאמיאורלנדו | השכרת קרוואן בניו יורקניו ג'רזי | השכרת קרוואן בקולורדודנבר | השכרת קרוואן באריזונהפיניקס | השכרת קרוואן ביוטהסולט לייק סיטי | השכרת קרוואן בג'ורג'יהאטלנטה | השכרת קרוואן באילינוישיקגו


השכרת קרוואן בקנדה: ונקובר | קלגרי | טורונטו | מונטריאול | הליפקס 

השכרת קרוואן באוסטרליה: סידנימלבורן | בריסבןקרנס | דרווין | אליס ספרינגס | פרת' | ברום | אדלייד

השכרת קרוואן בניו זילנד: אוקלנד | קריסטצ'רץ'

השכרת קרוואן ביפן: טוקיו